-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Станція катодного захисту
Станція катодного захисту
Завершена
45 805.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 229.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 229.03 UAH
Період оскарження:
02.06.2020 12:42 - 14.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Про встановлення аномально високого бюджету закупівлі та дискримінаційних умов для Учасників.
Номер:
8fcaf460ed49400fbf33fc7d46d59df2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-02-000959-c.c1
Назва:
Про встановлення аномально високого бюджету закупівлі та дискримінаційних умов для Учасників.
Вимога:
Повідомляємо, що Замовником визначений аномально високий бюджет закупівлі, який не відповідає ринковим цінам на станції катодного захисту.
Зокрема приводимо статистику, складену за результатами моніторингу системи Прозоро на постачання станцій катодного захисту.
1. Оголошення UA-2020-01-24-000729-c ,АТ «Вінницягаз», договір № 13А210-3290 від 10.03.20 р. ціна станції 1,2 кВт - 16800 грн. з ПДВ
2. Оголошення UA-2020-01-27-000522-b, АТ «Хмельницькгаз», договір 13S290-1608-20 від 04.03 20 р. , ціна станції 1,2 кВт – 17460 з ПДВ
3. Оголошення UA-2020-02-03-001302-b АТ «Житомиргаз», договір № 13А100-2042-20 від 11.03.20 р., Ціна станції 0,6 кВт – 16080 грн. з ПДВ, ціна станції 1,2 кВт – 16920 грн. з ПДВ
4. Оголошення UA-2020-02-05-001172-a, АТ «Дніпрогаз», договір № 13А491-1779-20 від 16.03.20 р. ціна станції 1,2 кВт- 17100 грн. з ПДВ
5. Оголошення UA-2020-02-12-001108-c АТ «Миколаївгаз», Договір № 13S540-2285-20 від 18.03.20 р. , ціна станції 0,6 кВт – 18800 з ПДВ, ціна станції 1,2 кВт – 19800 грн. з ПДВ
6. Оголошення UA-2020-02-12-000007-c АТ «Криворіжгаз», Договір № 13А501-2394-20 від 17.03.20 р. ціна станції 0,6 кВт – 16800,00 грн. з ПДВ, ціна станції 1,2 кВт, - 17100,00 грн. з ПДВ
7. Оголошення UA-2020-02-13-000153-c , АТ Дніпропетровськгаз, Договір № 13S490-4293-20 від 13.04.20 р. ціна станції 0,6 кВт – 21264,00 грн. з ПДВ, ціна станції 1,2 кВт – 21700 грн. з ПДВ
8. Оголошення UA-2020-02-17-000286-c , АТ «Харківгаз», Договір №13S610-5263-20 від 11.03.20 р., ціна станції 1,2 кВт – 17100,00 грн. з ПДВ
9. Оголошення UA-2020-02-24-000510-a, АТ «Рівнегаз», Договір № 13А330-3272-20 від 17.03.20 р. ціна станції 0,6 кВт – 16497,00 грн. з ПДВ
10. Оголошення UA-2020-03-06-000478-a, ВАТ «Кіровоградгаз», Договір № 26/01-180-ПК/2020 від 14.04.20 р. , ціна станції 1,2 кВт – 21733 грн. з ПДВ
11. Оголошення UA-2020-03-25-000100-a, АТ «Київоблгаз», Договір № 13S810-6645-20 від 06.05.20 р. , ціна станції 1,2 кВт – 17390 грн. з ПДВ
При цьому технічні вимоги до станцій, які закуповувались по вищевказаним тендерам та технічні вимоги до станцій, які закуповуються в рамках даної процедури, ідентичні.
Таким чином, в 2020 році середньо ринкова ціна станції 1,2 кВт становить 18310,00 грн. з ПДВ. Тобто бюджет даної закупівлі по середньо ринковим цінам повинен становити 18310,00 грн. з ПДВ. Натомість Замовником встановлено аномально завищений бюджет закупівлі 45 805,00грн. з ПДВ. Тобто середньо ринкові ціни на продукцію нижче більш ніж на 60 %.
У зв’язку із введенням в дію змін до Закону «Про публічні » таке аномальне завищення бюджету закупівлі є складовою корупційних схем, та створює дискримінаційні умови для нашої компанії та інших компаній, які мають намір пропонувати продукцію за ринковими цінами без аномального завищення.
Деталі схеми: Учасник № 1 та Учасник № 2 виходять на тендер із пропозицією 45800,00 грн. з ПДВ. Наша компанія або інші компанії, які пропонують продукцію за середньо ринковими цінами 18310,00 грн. з ПДВ, не мають можливості прийняти участь в даній тендерній процедурі, адже їхні пропозиції можуть бути відхилені згідно абзацу 6, пункту 1, частини 1 Статті 31 Закону «Про публічні закупівлі». (Згідно Закону пропозиція 18310,00 грн. може бути визначена Замовником, як аномально низька та відхилена, адже згідно частини 14 Статті 29 Закону визначення «середньо ринкова ціна» та «аномально завищений бюджет» відсутні, тому ми не зможемо надати обґрунтування своєї ціни.).
Просимо Вас привести бюджет закупівлі до середньо ринкового рівня ( з урахуванням витрат на доставку приблизно 1000 грн. ) та прибрати дискримінаційні умови для Учасників , які пропонують свої товари за середньо ринковими цінами.
Пов'язані документи:
Учасник
- 13A330-3272-20 від 17.03.2020.pdf 02.06.2020 14:26
- 13S290-1608-20.pdf 02.06.2020 14:26
- Газінвест НВКП, ТОВ (13S610-5263-20).pdf 02.06.2020 14:26
- 2394-20.pdf 02.06.2020 14:26
- Договір підписан квітень.pdf 02.06.2020 14:26
- Договір 13A100-2042-20 ТОВ НВК Газінвест.pdf 02.06.2020 14:26
- Договір № 13S810-6645-20 (ТОВ НВК Газінвест).pdf 02.06.2020 14:26
- Договір_станції катодного захисту.pdf 02.06.2020 14:26
- Договір поставки.pdf 02.06.2020 14:26
- ПрАТ ЗЕАЗ.pdf 02.06.2020 14:26
- Договір-СКЗ.pdf 02.06.2020 14:26
- Довідка ТПП.pdf 02.06.2020 14:26
Дата подачі:
02.06.2020 14:27
Вирішення:
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу на те, що вимоги до технічних специфікацій, маркування, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності робіт, товарів та послуг зазначені у статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Пунктом 4 даної статті Закону визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
З огляду на зацікавленість АТ «Вінницягаз» в придбанні товару конкретного типу - станції катодного захисту ВППС – 1,2, – в найменуванні закупівлі було зазначено даний вид товару та акцентовано увагу на можливості надання пропозиції щодо придбання еквіваленту. Вартість зазначеного Товариством типу СКЗ відповідає ринковій вартості товарів такого типу, в той же час, вартість еквіваленту може бути меншою.
У складеній Вами вимозі присутні багаточисельні посилання на процедури закупівлі станцій катодного захисту типу, що відрізняється від зазначеного в тендерній документації АТ «Вінницягаз», наприклад, типу В-ОПЕК-АИ-1,2-5 У1, що є еквівалентом СКЗ ВППС-1,2 а, відповідно, ціна еквіваленту є нижчою.
Також наголошуємо, що згідно пункту 14 статті 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом зазначеного строку.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом, згідно із частиною 15 статті 29 Закону.
Таким чином, чинним законодавством визначений чіткий механізм дій учасників та замовників процедури закупівлі, дотримання яких є обов’язковим для кожного з них.
Статус вимоги:
Відхилено