-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження:
02.06.2020 08:54 - 05.06.2020 10:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
1da13dde4f314fd69c400a797e153f29
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-02-000334-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
неправомірна дискваліфікація учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією
Пов'язані документи:
Учасник
- розрахунок класу наслідків ВПУ 33, Капітальний ремонт.pdf 18.06.2020 14:37
- Скарга ВПУ 33 кап ремонт.pdf 18.06.2020 14:37
- розрахунок класу наслідків ВПУ 33, Капітальний ремонт.pdf 18.06.2020 14:40
- Скарга ВПУ 33 кап ремонт.pdf 18.06.2020 14:40
Дата подачі:
18.06.2020 14:40
Вирішення:
Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
В період уточнень, який відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі завершився 05.06.2020 року о 10:00 годині від учасників звернень за роз’ясненнями, а також звернення з вимогою щодо усунення порушення до Замовника не надходило та в електронній системі закупівель не оприлюднено.
Відповідно до частини 5 Інструкції з підготовки пропозицій Замовник відхиляє пропозицію учасника відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону. Ненадання учасником якого-небудь з документів, або надання незавірених копій документів, зазначених в умовах Закупівлі є підставою для відхилення його Пропозиції.
Відповідно до частини 6 Інструкції з підготовки пропозицій неспроможність учасника належним чином підготувати пропозицію буде віднесено на його ризик. Відсутність документів, передбачених умовами закупівлі розцінюється як невідповідність пропозиції умовам закупівлі.
По суті порушених у зверненні UA-2020-06-02-000334-b.b2 питань повідомляємо про наступне.
По-перше. Відповідно до пункту 17 Додатку 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника умовам закупівлі» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції учасник повинен надати копію Сертифікату відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
Пропозиція ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" була правомірно відхилена Замовником відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема через відсутність Сертифікату відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
Сертифікат відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», який видається відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» може бути отриманий будь-яким учасником відповідно до законодавства в терміни від 3-х днів до одного місяця.
Посилання на карантинні умови в Україні Замовник вважає необґрунтованими, оскільки майже усі організації по підготовці та видачі сертифікатів працюють в онлайн доступі.
Крім того, у разі якщо ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" під час підготовки своєї пропозиції не мав в наявності, або не мав можливості своєчасно отримати Сертифікат відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», то такий учасник повинен звернутись до Замовника за відповідним роз’ясненням або з вимогою щодо усунення порушення в період уточнень відповідно до частини сьомої статті 14 Закону.
По-друге. Пропозиція ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" була правомірно відхилена Замовником відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема через невідповідність ліцензії з зазначеним класом наслідків (середні наслідки - СС2).
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі оприлюднені в електронній системі закупівель 2 червня 2020 року о 08:54 годині. Період уточнень тривав до 05.06.2020 -10:00 годин за Київським часом.
У період уточнень усі учасники, зокрема і ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС", мали можливість звернутись до Замовника за відповідним роз’ясненням вимог до предмета закупівлі, технічних, якісних та інших характеристик, або з вимогою щодо усунення порушення відповідно до частини сьомої статті 14 Закону.
Відсутність в період уточнень звернень та запитань від учасників Замовник розцінює як повну згоду та розуміння учасниками умов закупівлі зазначених в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі.
Крім того, як вказано в п.1 ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», класи наслідків – це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта. Відповідно основні ознаки за якими визначаються класи наслідків це: характеристика рівня небезпеки для життя людей, які знаходяться в приміщенні постійно чи періодично, а також ті, які знаходяться зовні цього приміщення. До цих ознак ще відноситься матеріальні та соціальні збитки, які можуть буди завдані припиненням експлуатації об’єкта.
Враховуючи інтенсивність та графік відвідування навчального закладу, а також наповненість навчальних груп в період проведення запланованих робіт, в приміщенні Замовника може знаходитись одночасно понад 400 осіб, здоров’я і життя яких можуть бути у небезпеці, а призупинення роботи закладу Замовника на період проведення робіт може призвести до значних економічних збитків.
З урахуванням положень статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», якщо можлива небезпека для здоров'я і життя людей, кількість осіб які постійно перебувають на об'єкті, які періодично перебувають на об'єкті, понад 300 осіб, а обсяг можливого економічного збитку, м.р.з.п.- понад 150000, такі роботи Замовник відносить до класу – СС3 (значні наслідки)
В зв’язку з цим Замовник не бачить підстав для задоволення звернення ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" № UA-2020-06-02-000334-b.b2.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
5834986df9e64b01bc805da096742db7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-02-000334-b.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимагаємо в Замовника вилучити вимогу щодо "надання копії Сертифікату відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», оскільки отримання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» носить виключно рекомендаційний характер.
На теперішній час в Україні чинним законодавством не передбачено обов’язкової сертифікації на даний предмет закупівлі. Вищевказані сертифікати обов’язкові до пред’явлення лише при експорті товару за межі України. Мінекономрозвитку України у своєму Листі «Щодо втрати чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» від 12.01.18 р. № 3433-06/1382-07 роз’яснило, як діятиме система сертифікації з 2018 р. у зв’язку з переходом до європейських стандартів. Тобто із 01.01.18р. утратив чинність Декрет КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.93 р. № 46-93. У зв’язку із цим Мінекономрозвитку у своєму листі зробило такі висновки: « З 01.01.18 р. відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Документи, видані призначеними органами із сертифікації, діятимуть не пізніше ніж до 01.01.19 р.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2020 14:52
Вирішення:
Відповідно до частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Відповідно до частини п’ятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Необхідність надання учасниками копії Сертифікату відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки отримати такий документ може будь-яка фізична чи юридична особа відповідно до встановленого порядку.
Таким чином замовник не бачить підстав для внесення змін до умов проведення спрощеної закупівлі
Статус вимоги:
Відхилено