• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 «33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (підгузки) (НК 024:2019:11239 Підгузник для дорослих; 35008 - Дитячий підгузник)»

Завершена

2 683 091.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 415.45 UAH
Період оскарження: 01.06.2020 23:20 - 13.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено

щодо дисримінаційних умов

Номер: 2cd8f976deaf4869a8cbc46a76d7f8e8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-01-008765-b.a2
Назва: щодо дисримінаційних умов
Вимога:
Шановник Замовнику, відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Наша Компанія, як потенційний учасник процедури уважно ознайомилася с технічними вимогами щодо підгузників. Замовник в додатку 1 до тендерної документації встановлює технічні вимоги щодо 14 ТИПІВ підгузників. Це абслютно різні підгузники за технічними характеристиками і не всі виробники можуть запропонувати відразу всі їх види. Крім того, проаналізувавши технічні характеристики, які вказано Замовником у вимогах, ми можемо заявити про те, що підгузники з такими технічними характеристиками відповідає тільки підгузники торгової марки Tena (дитячі) . Тобто, в закупівлі можуть брати участь тільки ті компанії, які постачають підгузники торгової марки Tena. Наша компанія є офіційним представником одного з лідерів світових виробників, але ми не можем одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Об’єднання 14 несхожих за технічним завданням предметів закупівлі обмежує права тих суб'єктів господарювання, у тому числі і нас, на участь у Процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати до постачання всі види підгузників, що є предметом закупівлі. Дії Замовника в частині об'єднання предмета закупівлі в один лот порушують вимоги статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 Закону – недискримінація учасників. Вимагаємо замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки та суперечить принципам закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Предмет даної закупівлі визначено Замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454. Даний Порядок передбачає право (а не обов’язок) Замовника на виокремлення окремих частин предмета закупівлі (лотів). Усі позиції, які входять до предмету закупівлі, відносяться до однієї групи товару – це підгузники. Вони різні за технічними характеристиками – однак вимогами тендерної документації не встановлені обмеження щодо того, що всі позиції, що пропонуються, повинні бути тільки одного виробника – учасники процедури закупівлі можуть пропонувати необмежену кількість виробників продукції, за умови їх відповідності встановленим у тендерній документації вимогам. Таким чином, учасники жодним чином не обмежені у праві пропонувати продукцію декількох виробників, а тому закупівля одним переліком різних за характеристиками підгузників не може бути визначено дискримінаційною вимогою. Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі сформовані з урахуванням потреб пацієнтів, які отримують підгузники в рамках виконання комплексної програми «Здоров`я населення міста Кам’янське» на 2020–2022 роки. Вимоги щодо властивостей підгузків, їх типів та розмірів сформовані з урахуванням потреб конкретних пацієнтів та залежать від їх конкретного діагнозу та стану – а тому у Замовника наявна потреба саме в таких підгузниках, які відповідають мінімальним необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, які встановлені вимогами тендерної документації. Таким чином, повідомляємо про відсутність підстав задоволення вимог Вашого звернення, оскільки зі сторони нас, як Замовника, відсутні порушення законодавства в сфері публічних закупівель, в тому числі ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" та принципів здійснення публічних закупівель, які встановлені ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо дискримінаційних вимог

Номер: a534873f315c416abbad02d9a7458f54
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-01-008765-b.a1
Назва: щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановник Замовнику, відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Наша Компанія, як потенційний учасник процедури уважно ознайомилася с технічними вимогами щодо підгузників. Замовник в додатку 1 до тендерної документації встановлює технічні вимоги щодо 14 ТИПІВ підгузників. Це абслютно різні підгузники за технічними характеристиками і не всі виробники можуть запропонувати відразу всі їх види. Крім того, проаналізувавши технічні характеристики, які вказано Замовником у вимогах, ми можемо заявити про те, що підгузники з такими технічними характеристиками відповідає тільки підгузники торгової марки Tena . Тобто, в закупівлі можуть брати участь тільки ті компанії, які постачають підгузники торгової марки Tena. Наша компанія є офіційним представником одного з лідерів світових виробників, але ми не можем одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Об’єднання 14 несхожих за технічним завданням предметів закупівлі обмежує права тих суб'єктів господарювання, у тому числі і нас, на участь у Процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати до постачання всі види підгузників, що є предметом закупівлі. Дії Замовника в частині об'єднання предмета закупівлі в один лот порушують вимоги статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 Закону – недискримінація учасників. Вимагаємо замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки та суперечить принципам закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Предмет даної закупівлі визначено Замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454. Даний Порядок передбачає право (а не обов’язок) Замовника на виокремлення окремих частин предмета закупівлі (лотів). Усі позиції, які входять до предмету закупівлі, відносяться до однієї групи товару – це підгузники. Вони різні за технічними характеристиками – однак вимогами тендерної документації не встановлені обмеження щодо того, що всі позиції, що пропонуються, повинні бути тільки одного виробника – учасники процедури закупівлі можуть пропонувати необмежену кількість виробників продукції, за умови їх відповідності встановленим у тендерній документації вимогам. Таким чином, учасники жодним чином не обмежені у праві пропонувати продукцію декількох виробників, а тому закупівля одним переліком різних за характеристиками підгузників не може бути визначено дискримінаційною вимогою. Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі сформовані з урахуванням потреб пацієнтів, які отримують підгузники в рамках виконання комплексної програми «Здоров`я населення міста Кам’янське» на 2020–2022 роки. Вимоги щодо властивостей підгузків, їх типів та розмірів сформовані з урахуванням потреб конкретних пацієнтів та залежать від їх конкретного діагнозу та стану – а тому у Замовника наявна потреба саме в таких підгузниках, які відповідають мінімальним необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, які встановлені вимогами тендерної документації. Таким чином, повідомляємо про відсутність підстав задоволення вимог Вашого звернення, оскільки зі сторони нас, як Замовника, відсутні порушення законодавства в сфері публічних закупівель, в тому числі ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" та принципів здійснення публічних закупівель, які встановлені ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено