• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення ГУ ДПС у Вінницькій області за адресою: м.Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, контрольно-пропускний режим)

Завершена

662 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 624.00 UAH
Період оскарження: 01.06.2020 17:20 - 13.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію

Номер: 2f11bbc67dd44cd6b9f70fe2aab40873
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-01-008040-b.a3
Назва: Дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію
Вимога:
Шановний Замовнику! В доповнення до зауважень до Тендерної документації, які вже подані іншими суб’єктами охоронної діяльності, відносно суттєвого обмеження конкуренції або фактичного її виключення через наявність в Тендерній документації (Додаток № 3) вимоги щодо озброєння працівників охорони нарізною вогнепальною зброєю у тому числі автоматичною, необхідно також зауважити, що такі послуги на комерційних засадах можуть фактично надавати тільки підрозділи поліції охорони. Крім цього Головне управління ДПС у Вінницькій області не відноситься до об’єктів, які підлягають обов’язковій охороні органами поліції охорони на договірних засадах згідно Постанови Кабміну України від 21.11.2018 року № 975 “Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах” . Таким чином вважаємо надуманою та на наш погляд незаконною вимогу Замовника щодо озброєння працівників охорони вогнепальною нарізною зброєю та вимагаємо виключити її з Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ч.3 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даній закупівлі замовником визначено наявність нарізної вогнепальної зброї. Так, при розробленні тендерної документації замовник керувався чинним законодавством України, в т.ч. Постановою КМ України від 21.11.2018 року №975 «Про затвердження категорій об'єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» та «Порядком організації та забезпечення режиму секретності в державних організаціях, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затвердженим постановою КМУ від 18.12.2013 р. №939.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію

Номер: abfae3efb6b64be885d922779d3b3d8e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-01-008040-b.b2
Назва: Дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію
Вимога:
Шановний Замовнику! В Додатку 3 до тендерної документації в Технічних вимогах до предмету закупівлі Вами вимагається Довідка про працівників, які, зокрема "будуть забезпечені нарізною вогнепальною зброєю;" та в складі нарядів реагування мати «працівників, забезпечених вогнепальною зброєю (старший наряду – автоматичною, …)». Згідно з частиною 1 статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність» суб’єкт охоронної діяльності має право для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України (Далі КМУ). Нарізна, зокрема автоматична зброя, не входить до переліку спеціальних засобів, затверджених Постановою КМУ від 11 лютого 2013 №97 « Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». Працівники суб’єктів охоронної діяльності – учасників закупівлі не мають права використовувати нарізну, зокрема автоматичну зброю при виконання службових обов’язків під час здійснення охоронної діяльності, з огляду на Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 №622, відповідно до пункту 9.1 глави 9. Вважаємо, що Замовник зазначив в тендерної документації умови, які суттєво обмежують конкуренцію, та є такими, що суперечать законодавству України. У зв’язку з вищенаведеним, вимагаємо виключити з тендерної документації Замовника вимоги щодо вогнепальної, зокрема автоматичної зброї. З повагою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ч.3 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даній закупівлі замовником визначено наявність нарізної вогнепальної зброї. Так, при розробленні тендерної документації замовник керувався чинним законодавством України, в т.ч. Постановою КМ України від 21.11.2018 року №975 «Про затвердження категорій об'єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» та «Порядком організації та забезпечення режиму секретності в державних організаціях, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затвердженим постановою КМУ від 18.12.2013 р. №939.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Зброя

Номер: 0822576864554c35af375f6028a7b6ed
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-01-008040-b.b1
Назва: Зброя
Вимога:
Шановний Замовнику, в Додатку 3 до Документації конкурсних торгів міститься вимога щодо забезпечення працівників учасника, що будуть задіяні при наданні послуг охорони, нарізною вогнепальною зброєю, в тому числі автоматичною вогнепальною зброєю. Дана вимога є суто дискримінаційною по відношенню до учасників даної закупівлі з наступних причин: Ми як приватна компанія у своїй діяльності керуємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише (а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії (б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*. Як Ви можете побачити, ми не наділені правом мати АВТОМАТИЧНУ ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ. Прописуючи вимогу щодо наявності автоматичної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи або військові формування, так як лише вони мають право мати АВТОМАТИЧНУ ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ. Що стосується питання озброєння охоронників нарізною вогнепальною зброєю, то відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 № 622 "Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів", п.п. 9.6 - Кількість і вид вогнепальної зброї, бойових припасів до неї, пристроїв, необхідних для озброєння працівників, які використовуються ними в процесі виконання покладених на них обов’язків, залежно від характеру здійснюваної охоронної діяльності, штатної чисельності зазначених працівників встановлюються керівниками міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та Національного банку України за погодженням з Національною поліцією України згідно з нормами зброї і боєприпасів до неї, що передбачаються для озброєння воєнізованої охорони і особового складу міністерств та інших центральних органів виконавчої влади. Тобто, нарізною вогнепальною зброєю, а тим більше автоматичною вогнепальною зброєю можуть бути озброєні, згідно з законодавством, охоронці воєнізованої охорони і особового складу центральних органів виконавчої влади - поліції, наприклад. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО, виключити вимогу Тендерної документації щодо забезпечення працівників учасника, що будуть задіяні при наданні послуг охорони, нарізною вогнепальною зброєю, в тому числі автоматичною вогнепальною зброєю, як таку, що не відповідає чинному законодавству. У випадку необґрунтованого відхилення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись до відповідних контролюючих органів щодо перевірки замовника на предмет змови з учасником торгів та створення замовником умов для недобросовісної конкуренції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ч.3 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даній закупівлі замовником визначено наявність нарізної вогнепальної зброї. Так, при розробленні тендерної документації замовник керувався чинним законодавством України, в т.ч. Постановою КМ України від 21.11.2018 року №975 «Про затвердження категорій об'єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» та «Порядком організації та забезпечення режиму секретності в державних організаціях, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затвердженим постановою КМУ від 18.12.2013 р. №939.
Статус вимоги: Відхилено