-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Інтерактивна дошка
Адреса замовника - 70500, Україна, Запорізька обл., Оріхівський район, м. Оріхів, вул. Покровська, 58. Категорія замовника - відповідно до п. 3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Торги не відбулися
26 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 260.00 UAH
мін. крок: 1% або 260.00 UAH
Період оскарження:
01.06.2020 16:35 - 05.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
bc7e15f8512548dcb8ef92ef2a99e727
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-01-001849-c.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Оріхівської міської ради Запорізької області було оголошено закупівлю ID UA-2020-06-01-001849-c на Інтерактивна дошка Код класифікатора предмета закупівлі: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними технічними характеристиками, що створюють дискримінацію серед постачальників :
Інтерактивна дошка IQBoard DVTQK 82″
Технологія Digital Vision Touch з Multi-Touch
Діагональ 82" (сторони 4:3)
Розмір 1712*1228
Роздільна здатність 32768*32768
Точність 0,05 мм
Вбудовані високошвидкісні інфрачервоні
камери 10 одночасних дотиків
Вбудоване програмне забезпечення пакет програм IQ Interactive Education Platform 6.0
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено конкретну торгівельну марку товару, що прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки технічні вимоги тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Також повідомляємо, що в разі відмови замовника внести зміни в технічні вимоги тендерної документації, будемо змушені звернутися з листами про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до керівної організації Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Оріхівської міської ради Запорізької області, Державної аудиторської служби України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України, Національного антикорупційного бюро України та Рахункової палати України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2020 17:29
Вирішення:
Доброго дня!
За результатами розглянутої вимоги, в тексті зазначені п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону». А також ч.4 ст.22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним», які відносяться до процедури відкритих торгів, а не до спрощеної процедури закупівлі.
Те, що Ви спираєтесь на ч.3 ст.5 Закону а саме: «замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників» - не відповідає дійсності. Згідно Закону п.3 ст.5 прописана саме так: «Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлі передбаченої цим Законом».
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» в ст.14 «Спрощені закупівлі» ч.4 вказано що, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, ЗАМОВНИК МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Також в Оголошенні (Додаток 1) було зазначено, що інтерактивна дошка IQBoard DVTQK 82 або еквівалент (аналог) з характеристиками не нижчі ніж за наданими.
Тому маємо висновок, що дана вимога не є дискримінаційною і не суперечить чинному законодавству, і не порушує право брати участь у спрощеній процедурі закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено