-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 45310000-3- Електромонтажні роботи - Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по Долинянському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітній школі І-ІІ ступенів – дитячий садок» Обухівської районної ради Київської області
14.1. Джерело фінансування: місцевий бюджет
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
01.06.2020 16:38 - 12.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
3c10d7f8b7144818b1ea0e54dbec07d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-01-001846-c.c3
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо увагу, що відповідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повинен розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що виявлені Замовником, в електронній системі закупівель для забезпечення їх виправлення. Замовником не було розміщено відповідного повідомлення, що порушує чинне законодавство.
Вимагаємо анулювати рішення про відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», та забезпечити розгляд пропозиції відповідно до законодавства, в тому числі, за необхідності, надати можливість учаснику виправлення невідповідностей.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 22.06.2020 13:02
Дата подачі:
22.06.2020 13:02
Вирішення:
Шановний Учаснику, відповідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
ЛИСТ-ЗГОДУ на обробку персональних даних Замовником вимагається Додатком 3 тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» та не відноситься до критеріїв, передбачених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, на підставі зазначеного, Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скарга-вимога
Номер:
e99d84e8a44e4a6397c987956c3a9e2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-01-001846-c.c2
Назва:
Скарга-вимога
Вимога:
Проаналізувавши Протокол щодо прийняття рішення тендерним комітетом від 18.06.2020 № 175 повідомляємо:
1. Умовами п. 15 Додатку 3 тендерної документації вимагалось надати: ЛИСТ-ЗГОДУ на обробку персональних даних (у довільній формі, стосується також працівників про яких надана інформація). (Додаток 9)
Таким чином Замовником надано встановлену форму Листа-згоди, яку визначено в Додатку 9 тендерної документації. При цьому в п. 15 Додатку 3 тендерної документації чітко вказано, що форма, визначена в Додатку 9 тендерної документації стосується також працівників, про яких надається інформація.
У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано лист-згоду на обробку персональних даних за встановленою формою, де зазначено згоду на обробку, використання, поширення, доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» в тому числі щодо відомостей, які надано про ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» (тобто зокрема і про працівників, які зазначені в числі відомостей про ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», що надані у складі пропозиції). Таким чином відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ»
2. Умовами п. 2.7 Додатку 2 тендерної документації вимагається: Учасник у складі пропозиції надає наряд-допуск для виконання робіт на висоті, оскільки виконання монтажних робіт буде виконуватись по місцю на висоті не менше 2.2 м від рівня підлоги.
Умовами тендерної документації не встановлювались вимоги щодо органу видання наряду-допуску або щодо форми наряду-допуску.
У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано наряд-допуск до виконання робіт на висоті, як це передбачено умовами тендерної документації. Таким чином відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ»
3. Умовами п. 3 Додатку 2 тендерної документації вимагається «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, складена згідно Додатку 7 до тендерної документації, з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі, відповідно до тендерної документації . Копія договору (з додатками, що є невід’ємною частиною договору), що вказано в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, копії документів, що підтверджують виконання договору(копія актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідок форми КБ-3). Оригінал або нотаріально завірена копія листа-відгуку (завірені підписом та печаткою Замовника, виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі) з інформацією про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Відгук має містити номер та дату договору, інформацію про виконання цього договору, інформацію про відсутність претензій та рекомендації іншим Замовникам.»
Таким чином умовами тендерної документації вимагалось надати довідку про виконання не менше одного аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі, копію договору, копії документів що підтверджують виконання договору, копію листа-відгуку, виданого не раніше дати оголошення процедури закупівлі.
У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано довідку про виконання аналогічних договорів, де зазначено інформацію про договір з Київським психоневрологічним інтернатом, що є аналогічним предмету закупівлі, копію даного договору, копії документів, що підтверджують виконання даного договору, копію листа-відгуку, виданого не раніше дати оголошення процедури закупівлі як це передбачено умовами тендерної документації.
Умовами тендерної документації не встановлювалось чітких вимог щодо оформлення листа-відгуку. Таким чином відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ»
Окрім того, звертаємо увагу, що відповідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повинен розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що виявлені Замовником, в електронній системі закупівель для забезпечення їх виправлення. Замовником не було розміщено відповідного повідомлення, що порушує чинне законодавство.
Вимагаємо анулювати рішення про відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», та забезпечити розгляд пропозиції відповідно до законодавства, в тому числі, за необхідності, надати можливість учаснику виправлення невідповідностей.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 19.06.2020 13:24
- Протокол 22.06.2020 10:40
Дата подачі:
19.06.2020 13:24
Вирішення:
1) Додатком 3 до тендерної документації передбачено надання учасником «п.15. ЛИСТ-ЗГОДУ на обробку персональних даних (у довільній формі, стосується також працівників про яких надана інформація). (Додаток 9)», а Учасником надано згоду на обробку персональних даних лише на директора ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ».
2) Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання учасником наряд-допуск для виконання робіт на висоті. Форма наряду-допуску для виконання робіт на висоті наведена у додатку 2 наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ, ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ГІРНИЧОГО НАГЛЯДУ 27.03.2007 N 62 «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті». Учасником не дотримано встановленої законодавством форми наряду-допуску.
Окрім того, 05.06.2020 року на авторизованому майданчику ProZorro Замовником було надано роз’яснення щодо вимог до форми наряду-допуску для роботи на висоті.
Тому, на підставі зазначеного, Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
8375d530437d4ec08e30c14fd0745a3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-01-001846-c.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня, згідно тендерної документації Замовник вимагає наявність у штаті 3-х електромонтерів, що є дискримінацією Учасників!!!!
відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 монтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.
Даною вимогою, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.06.2020 11:48
Вирішення:
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Вказана вимога обґрунтована необхідністю своєчасного надання послуг по встановленню систем пожежної сигналізації так як відповідно до умов тендерної документації строк надання послуг з моменту підписання договору становить один місяць.
Таким чином, керуючись наданим чинним законодавством правом самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників для отримання кісних товарів, робіт чи послуг вимога щодо наявність у штаті 3-х електромонтерів є обґрунтованою.
Статус вимоги:
Відхилено