-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне ДГ (13-100)
Завершена
860 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 600.00 UAH
Період оскарження:
01.06.2020 15:21 - 12.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
7fc2988b98a249a2b4ca630ee899d9c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-01-001331-a.c12
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- Рішення від 14.07.2020 №13544.pdf 15.07.2020 12:04
- Інформація про перенесення розгляду скарги №10936 .pdf 23.07.2020 10:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.07.2020 №14469 .pdf 28.07.2020 14:16
- рішення від 27.07.2020 №14469 .pdf 30.07.2020 21:07
- Пояснення по суті Скарги 329.pdf 17.07.2020 16:02
- Пояснення по суті Скарги 329.docx 17.07.2020 16:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2020 13:39
Дата розгляду скарги:
22.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.07.2020 12:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.07.2020 21:07
Скарга
Відхилено
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
Номер:
27567772c6f4485fb2d65fc96e0c90bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-01-001331-a.b11
Назва:
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
Скарга:
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА 09.07.2020 10:43
- рішення від 13.07.2020 № 13448 + лист Замовнику.pdf 13.07.2020 18:54
- інформація про перенесення розгляду скарги № 10794.pdf 21.07.2020 21:14
- інформація про перенесення розгляду скарги № 10928.pdf 23.07.2020 10:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.07.2020 № 14470.pdf 28.07.2020 19:04
- рішення від 27.07.2020 № 14470.pdf 30.07.2020 21:51
- Пояснення по суті скарги _326.pdf 16.07.2020 13:43
- Пояснення по суті Скарги .docx 16.07.2020 13:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.07.2020 10:51
Дата розгляду скарги:
21.07.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.07.2020 18:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.07.2020 21:52
Скарга
Скасована
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
Номер:
98530bf7fbe84f2c8d0f991c1cc8d5c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-01-001331-a.c10
Назва:
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
Скарга:
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА 09.07.2020 10:17
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
09.07.2020 10:37
Скарга
Скасована
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
Номер:
8a205d7f39074e49992e5931867a72c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-01-001331-a.c9
Назва:
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
Скарга:
СКАРГА НА НЕ ПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
09.07.2020 10:14
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
461a92fe804a43e4a3ae99e410cd80b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-01-001331-a.c8
Назва:
вимога
Вимога:
вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 07.07.2020 12:33
- прот104.pdf 14.07.2020 10:12
Дата подачі:
07.07.2020 12:33
Вирішення:
Поданий Вами договір № 3/01/20 – 01 ТР від 03 січня 2020 року, являється підтвердженням кваліфікаційного критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Договір про перевезення вантажів територією України та надання послуг із навантаження та розвантаження вантажів. Предметом договору є надання послуг по перевезенню, навантаженню та розвантаженню товарів.
При подачі копії договору необхідно надавати усі складові договору, тобто як скан- копії технічного паспорту вантажного автомобіля (перевезення вантажів) так і скан- копію свідоцтва про реєстрацію на навантажувач (навантаження і вивантаження товару).
Ви у своїй пропозиції так і зробили - надали завірені скан- копії свідоцтва про реєстрацію на автомобіль і навантажувач. Але скан-копія свідоцтва про реєстрацію на навантажувач подана у вигляді не придатному до машинозчитування, повністю затемненим текстом який не дає можливості підтвердити інформацію наведену в ній. Зміст та вигляд поданого документу не відповідає оригіналу, тобто учасник завантажив документ , що суперечить вимогам тендерної документації( п. 3.1.3 ТД).
Відповідно до вимог абз. 2, п. 1, ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому своє рішення, прийняте згідно з протоколу № 94 від 24.07.2020 року ми вважаємо таким, що відповідає вимогам закону України « Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
вимога
Номер:
91e400e3f0484b409762f55da614765e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-01-001331-a.a7
Назва:
вимога
Вимога:
вимога
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2020 12:30
Опис причини скасування:
уточнення
Дата скасування:
07.07.2020 12:32
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:
3d53fdd78351453da71c23837f52fca0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-01-001331-a.c3
Назва:
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
ISO 9001:2015 не охоплює вимоги, специфічні для інших систем управління, наприклад вимоги щодо екологічного управління, управління охороною праці чи управління фінансами. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління, якщо організація повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги. Даний стандарт застосовується при виробництві та надання послуг.
Враховуючи вашу відповідь на нашу вимогу та зміст ISO 9001:2015, що – цитуємо: Встановлена тендерною документацією необхідність Учасником торгів надати у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, який засвідчує використання учасником системи управління якості та виданий Учаснику, є гарантією якості та безпеки використання Замовником, а також є однією умов п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також спрямоване на дотримання п. 4 ч. 4 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", що пов’язані із зменшенням впливу на навколишнє середовище (довкілля), ми можемо зробити висновок про те, що ви не володієте основами
Тобто, враховуючі зміст ISO 9001:2015 та вашу відповідь, де ви обґрунтовуєте необхідність надання даного сертифікат вимагаємо надати ґрунтовне пояснення з приводу вашої відповіді або внести зміни до документації конкурсних торгів та виключити дану вимогу, так як ви вимагаєте документ, не розуміючи сфери його дії та необхідності його надання за даним предметом закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.06.2020 10:58
Вирішення:
Згідно п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тендерна документація Замовника встановлює критерії, які спрямовані на обрання найбільш ефективної та економічно вигідної пропозиції. Згідно рекомендаційних листів/зверень/відповідей на зверенння Уповноваженого органу, базовим елементом закупівлі є найбільш економічно доцільна ціна (пропозиція) предмета закупівлі. Поєднання економічної ефективності та належної якості є ідеальним результатом закупівлі. Зверніть увагу на той факт, що існуюче становище жодним чином не пов'язане із "дискримінаційними вимогами", адже мета Замовника - дешевий та якісний товар/послуга, а Учасника - комерційний дохід.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.06.2020 15:27
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:
787053683b6441b9874c6e67f3660582
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-01-001331-a.c2
Назва:
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Нами уважно вивчено надану відповідь на нашу вимогу. Нажаль ви не надали відповіді на нашу вимогу та не виконали її. Враховуючи таку вашу відповідь у нас є підстави вважати та стверджувати про те, що ви навмисно значно звужуєте коло можливих учасників торгів, що за таких умов взяти участь зможуть лише ті суб’єкти господарювання, що мають сертифікат ISO 9001:2015, який виданий на виробника вугільної продукції – лише виробники, тому ми вважаємо про те, що дії замовника в частині встановлених вище вимог, у спосіб, наведений вище порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачено недискримінація учасників та принцип не дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі». Тобто документація конкурсних торгів прописана вами під конкретного виробника вугілля, який має такий сертифікат. А в самій документації конкурсних торгів дана вимога викладена таким чином, що ми можемо оформити на себе сертифікат ISO 9001:2015, а враховуючи вашу відповідь, у нас є всі підстави вважати про те, що у разі перевірки замовником поданої нами пропозиції це буде підставою для її відхилення з боку замовника, так як сертифікат ISO 9001:2015 буде оформлений на наше підприємство. Це досить непорядно з вашого боку. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо або внести зміни до Документації конкурсних торгів, виключивши дану вимогу, або надати більш ґрунтовні та детальні пояснення з метою подання нами скарги до Антимонопольного комітету України. Враховуючи сашу відписку на нашу попередню вимогу та бажання за будь-яку ціну утримати дану незаконну вимогу у складі документації конкурсних торгів, у нас вже є підстави вважати про порушення з вашого боку вимог пункту 1 частини 1 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Тому повторно звертаємось до вас з вимогою або внести зміни до Документації конкурсних торгів, виключивши дану вимогу, або надати більш ґрунтовні та детальні пояснення з метою подання нами скарги до Антимонопольного комітету України
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.06.2020 10:40
Вирішення:
Детально проаналізувавши п. 1 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", зауважуємо, що диспозиція норми окреслює коло обов'язків Замовника за умови існування певного девіантного стану поведінки Учасника.
Право звернутись за захистом своїх законних інтересів гарантоване законодавством України про публічні закупівлі.
Повідомляємо, що ресурс створений для покращення процедури закупівлі у технічному та якісному сенсі, а не для безпідставних суперечок та звинувачень, а також консультацій з приводу закупівель. Питання, що дублюються (так званий "спам") не будуть розглядатись.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.06.2020 15:27
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:
3498ca0853a340f581cc86cb8f725cdd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-01-001331-a.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Сертифікат якості є гарантією якості товару, що виробляється/реалізується, свідченням дотримання зазначених стандартів та вимог до процесу виробництва. У випадку, якщо ви є посередником, а не безпосереднім виробником, то відповідна сертифікація має бути підтверджена безпосередньо виробником під час здійснення закупівлі товару, що реалізується вами як посередником, що бере участь у торгах, і є прерогативою сторони, що закуповує, встановлювати умови підтвердження сертифікації. Тобто, враховуючи характер підприємництва як господарської діяльності, потреба у підтвердженні сертифікації виробником, роз'ясненні її характерних процедурних особливостей не є завданням Замовника, а випливає із правовідносин Учасника торгів та безпосереднього виробника предмета закупівлі.
Сама відповідь дана некоректно, тому що запитання було не стосовно сертифікату якості на вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, а стосовно сертифікату ISO 9001:2015 щодо використання учасником системи управління якості-це зовсім різні речі як з правової точки зору так і з професійної.
Просимо давати коректні відповіді на наші питання та не перекручувати поняття.
Враховуючи таку вашу відповідь у нас є підстави вважати та стверджувати про те, що ви навмисно значно звужуєте коло можливих учасників торгів, що за таких умов взяти участь зможуть лише ті суб’єкти господарювання, що мають сертифікат ISO 9001:2015, який виданий на виробника вугільної продукції – лише виробники, тому ми вважаємо про те, що дії замовника в частині встановлених вище вимог, у спосіб, наведений вище порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачено недискримінація учасників та принцип не дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі». Тобто документація конкурсних торгів прописана лише під конкретного виробника вугілля, який має такий сертифікат та не має з вами постійних відносин або його офіційного представника.
А в самій документації конкурсних торгів дана вимога викладена таким чином, що ми можемо оформити на себе сертифікат ISO 9001:2015, а враховуючи вашу відповідь, у нас є всі підстави вважати про те, що у разі перевірки замовником поданої нами пропозиції це буде підставою для її відхилення з боку замовника, так як сертифікат ISO 9001:2015 буде оформлений на наше підприємство. Це досить непорядно з вашого боку.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо або внести зміни до Документації конкурсних торгів, виключивши дану вимогу, або надати більш ґрунтовні та детальні пояснення з метою подання нами скарги до Антимонопольного комітету України
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.06.2020 15:42
Вирішення:
Детально ознайомившись із змістом Вашої вимоги (скарги), повідомляємо наступне.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Встановлена тендерною документацією необхідність Учасником торгів надати у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, який засвідчує використання учасником системи управління якості та виданий Учаснику, є гарантією якості та безпеки використання Замовником, а також є однією умов п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також спрямоване на дотримання п. 4 ч. 4 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", що пов’язані із зменшенням впливу на навколишнє середовище (довкілля). Зауважуємо, що аналогічну думку висловила постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 3463-р/пк-пз від 13.04.2018 р. та № 6492-р/пк-пз від 03.07.2018 р.).
Доводимо до Вашого відома, що предмет закупівлі - вугілля кам'яне - закуповується для забезпечення освітнього процесу у період опалювального сезону, де важливою складовою є дотримання безпечності та якості предмета закупівлі та мінімізація негативного впливу на життя та здоров'я учасників освітнього процесу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.06.2020 15:27
Задовільнена:
Ні