-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект шкільних меблів (одномісні парти зі стільцями) для закладів освіти Суворовського району м.Одеса
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.У разі неможливості надання документів українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад на українську мову.
Завершена
2 964 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 820.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 820.00 UAH
Період оскарження:
01.06.2020 15:12 - 04.07.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на рішення (дії) замовника
Номер:
8d202ac91fd4466f92588171543a5ca2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-01-001283-a.c4
Назва:
СКАРГА на рішення (дії) замовника
Скарга:
СКАРГА на рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси приватного підприємства «ТК-Ренессанс» під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (Комплект шкільних меблів (одномісні парти зі стільцями) для закладів освіти Суворовського району м. Одеси) (UA-2020-06-01-001283-a)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до уповноваженого органу.docx 12.06.2020 21:29
- Скарга.pdf 12.06.2020 21:29
- Рішення від 17.06.2020 № 11956 (+лист Замовнику).pdf 17.06.2020 21:08
- інформація про перенесення розгляду скарги від 12 червня 2020 № UA-2020-06-01-001283-a.c4.pdf 23.06.2020 22:30
- інформація про перенесення розгляду скарги від 12 червня 2020 № UA-2020-06-01-001283-a.c4.pdf 25.06.2020 01:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2020 № 12628.pdf 26.06.2020 12:41
- Рішення від 25.06.2020 № 12628.pdf 01.07.2020 21:55
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ 22.06.2020 13:27
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ PDF 22.06.2020 13:27
- Сертифікати 22.06.2020 13:27
- Гарантії банківські 22.06.2020 13:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.06.2020 21:47
Дата розгляду скарги:
23.06.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.06.2020 21:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
01.07.2020 21:55
Скарга
Скасована
Щодо умов тендерної документації
Номер:
e0a0259c85fc45f4a91bcf43bcf6149e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-01-001283-a.c3
Назва:
Щодо умов тендерної документації
Скарга:
Щодо умов тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Суворово.docx 12.06.2020 13:34
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
12.06.2020 21:31
Вимога
Вирішена
Вимога, щодо сертифікатів та надання зразків
Номер:
cbd25c713ffb48e2a0741137911dd83c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-01-001283-a.a2
Назва:
Вимога, щодо сертифікатів та надання зразків
Вимога:
Шановний замовник!
1. Підпунктом 3.7.1. пункту 7. «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу наступного змісту: « Додатко учасник надає копію сертифікату, який посвідчує, що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).»
Ч. 3 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Абзацом першим частини 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Проте в тендерній документації не встановлені жодні екологічні характеристики чи вимоги до предмету закупівлі.
Ч. 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об'єктивним критеріям. Замовник зобов'язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Учасники, які не мають на момент публікації сертифікату, який посвідчує, що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), не мають змоги прийняти участь у закупівлі з двох причин: перша – за 17 днів такий учасник не встигне запровадити систему екологічного управління та отримати відповідний сертифікат; друга - в зв’язку з тим, що Вами не встановлені жодні екологічні характеристики до предмету закупівлі, такі учасники не зможуть подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об'єктивним критеріям (такі критерії в документації відсутні).
Рішення АМКУ від 27.08.2012 № 866-р/пк-ск було встановлено, що важливим моментом є спосіб документального підтвердження застосування заходів із захисту довкілля. Крім встановлення можливості власного зобов’язання учасника дотримання вказаної вимоги в довільній формі, можуть бути подані документи інших організацій та установ.
Виходячи з вказаного рішення такими документами можуть бути:
• оригінал або нотаріально завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, виданої Міністерством охорони здоров’я України;
• копії екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2004, завірені мокрою печаткою виробника Товару або печаткою офіційного представника виробника в Україні.
• Сертифікати повинні бути дійсними станом на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів;
• будь-який інший документ, який, на думку Учасника, підтверджує застосування заходів із захисту довкілля.
Просимо виключити таку дискримінаційну вимогу як « Додатко учасник надає копію сертифікату, який посвідчує, що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).», встановити екологічні критерії до предмету закупівлі та встановити можливість надання сертифікату про відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), отриманого виробником (а не Учасником).
2. Додатком 2 до тендерної документації встановлено вимогу надати копію сертифікату відповідності, виданого на учасника закупівлі органом з сертифікації, що підтверджує відповідність всього товару державним нормам та ДСТУ ГОСТ 22046:2004 Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови (ГОСТ 22046-2202, IDT);
На нашу думку така вимога є дискримінаційною та звужує можливе коло учасників – учасник, який не виробником товару, не зможе прийняти участь у закупівлі, в зв’язку з неможливістю отримання ним такого сертифікату.
По-перше, такий товар як меблі не підлягає обов’язковій сертифікації. З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію». Це означає, що з 1 січня 2018 року вся продукція, яка сертифікувалася та входила до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов’язковій сертифікації.
По-друге, пунктом 5.3.2 «Добровільної системи УкрСЕПРО. Порядок проведення сертифікації продукції» встановлено, що заявником на сертифікацію продукції, що випускається серійно, може бути тільки виробник продукції як юридична особа, що діє від свого імені або через посередників. В останньому випадку посередник повинен одночасно із заявкою надати документи про те, що він уповноважений діяти від імені виробника.
Просимо виключити таку дискримінаційну вимогу як надання копії сертифікату відповідності, виданого на учасника, та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме передбачити можливість надання такого сертифікату, виданого на ім’я виробника, або ж згідно з ч. 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» надати технічний паспорт на підтвердження відповідності.
3. Додатком 2 до тендерної документації встановлено вимогу надати копію сертифікату, який посвідчує, що система управління якість учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT);
На нашу думку така вимога є дискримінаційною та звужує можливе коло учасників.
Згідно з розділом 1 ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Сфера застосування»:
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація
a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють
вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню
системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Тендерна документація передбачає разову поставку товарів (та не передбачає регулярних, постійних поставок продукції). Також, в тендерній документації відсутні вимоги замовника й застосовні законодавчі і регламентувальні вимоги. Тобто, Ви вимагаєте надання сертифікату, який установлює вимоги до системи управління якістю, та не може бути застосованим в даній процедурі закупівлі.
Також, рішеннями АМКУ № 1832-р/пк-пз від 28.02.2018 року та № 1863-р/пк-пз від 01.03.2018р. встановлена неправомірність вимоги Замовником надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT).
Просимо виключити таку дискримінаційну вимогу як надання копії сертифікату відповідності, виданого на учасника, та внести відповідні зміни до тендерної документації.
4.Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації вимагається «Протягом 2 (двох) днів з моменту визначення переможця, за вимогою Замовника, Переможець, повинен надати до тендерного комітету Замовника, за адресою: м. Одеса, вул. Отамана Головатого, 99, зразки товарів усіх відповідних кольорів згідно вимог тендерної документації, який планує поставити у разі укладення договору по закупівлі.
Ненадання зразків запропонованого товару або надання зразків, які не відповідають вимогам Замовника, буде розглядатись як відмова переможця від підписання договору із наступним відхиленням пропозиції переможця.»
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зразки товару не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже, невідповідність наданих зразків, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону.
Слід зазначити, що відповідно до статті 26 Закону Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Згідно зі статтею 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Отже, умови Документації не узгоджуються з вимогами Закону в цій частині, тому Замовник повинен усунути наведені невідповідності.
Вимагаємо вилучити неправомірну підставу відхилення Пропозиції учасника-переможця з додатку 2 Документації у зв'язку з невідповідністю зразків товару та вилучити обов’язок надання зразків товару від переможця.
Практика оскарження таких вимог міститься, наприклад, в рішенні АМКУ № № 5049-р/пк-пз від 24.04.2019р. п. 2. Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-21-000697-b
У разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.06.2020 16:54
Вирішення:
Доброго дня!
За результатами розгляду вимоги UA-2020-06-01-001283-a.a2, вимушені не погодитися з Вашими доводами, обґрунтовуючи наступним.
ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління» є частиною Національного стандарту законодавства України, відповідно до якого зазначений стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги.
До Стандарту долучено національні додатки на «Абетковий покажчик українських термінів» та НБ «Перелік національних стандартів України, згармонізованих з міжнародними нормативними документами, на які є посилання в цьому стандарті».
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку мовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно положень ДСТУ ISO 14001:2015 встановлено, що
організація повинна визначати і забезпечувати ресурсами, необхідними для розробки, впровадження, функціонування та постійного поліпшення системи екологічного менеджменту. Організація повинна визначати необхідний рівень компетентності особи (осіб), що виконує під своїм контролем роботу, яка впливає на його показники екологічної діяльності та його здатність виконувати обов'язкові вимоги, визначати потреби в навчанні, пов'язані з її екологічними аспектами і її системою екологічного менеджменту, там, де це можливо, вживати заходів для забезпечення необхідної компетентності та оцінювати результативність вжитих заходів, а також гарантувати, що ці особи компетентні в силу відповідної освіти, підготовки або досвіду.
Враховуючі наведене, Замовник правомірно визначив вимоги до учасників в тендерній документації, які відповідають національним стандартам заходів із захисту довкілля, а саме: правомірною є вимога Замовника щодо надання в тендерній пропозиції сертифікату, який посвідчує, що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Разом із тим, з метою залучення більш широкого кола учасників закупівлі для забезпечення максимальної економії та ефективності закупівлі , Замовником доповнено положення Тендерної документації в цій частині щодо можливості надання відповідного сертифіката на виробника товару за предметом закупівлі.
Так само, частиною Національних стандартів законодавства України є ДСТУ ISO 9001:2015, відповідно до якого зазначений стандарт зобов'язані застосовувати всі організації, які мають на меті допомогти поліпшити загальну дієвість системи управління якістю та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку (пункт 0.1. Стандарту «Загальні положення»). Стандарт дозволяє організації інтегрувати свою систему менеджменту якості з відповідними вимогами загальної системи менеджменту.
При цьому, щодо вимоги про надання сертифікату, який посвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) замовником доповнено положення Тендерної документації щодо можливості надання зазначеного сертифікату на виробника запропонованого учасником товару.
Такі ж доповнення внесено щодо сертифікату відповідності, що підтверджує відповідність всього товару державним нормам та ДСТУ ГОСТ 22046:2004 Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови (ГОСТ 22046-2202, IDT).
В частині вимоги щодо надання ПЕРЕМОЖЦЕМ зразків запропонованого товару, звертаємо увагу заявника, що зазначена умова Тендерної документації стосується саме переможця процедури закупівлі. Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі – це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Зазначена умова тендерної документації відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, наведене Вами рішення АМКУ № 5049-р/пк-пз від 24.04.2019р. стосується вимоги надання зразку товару учасником закупівлі.
З урахуванням викладеного вимога підлягає частковому задоволенню.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення ЗУ
Номер:
91bdadce8baa45debe835f2a3b6e48c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-01-001283-a.b1
Назва:
Порушення ЗУ
Вимога:
Шановний Замовнику! У тендерній документації міститься дискримінаційна вимога, а саме: « Протягом 2 (двох) днів з моменту визначення переможця, за вимогою Замовника, Переможець, повинен надати до тендерного комітету Замовника, за адресою: м. Одеса, вул. Отамана Головатого, 99, зразки товарів усіх відповідних кольорів згідно вимог тендерної документації, який планує поставити у разі укладення договору по закупівлі.» Нашими аргументами проти такої вимоги є: – відсутність умови про зразки в чинному законодавстві про закупівлі; – обмеження кола потенційних учасників закупівлі лише тими, які вже зараз мають продукцію на складі та можуть надати її протягом 2 днів; – фактично Замовник вимагає надати товар до укладення договору закупівлі; – Замовник не встановив строку повернення зразків, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання зразків і факту їх повернення, мети й порядку їх дослідження Замовником. У ТД також не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасник з найменшою ціновою пропозицією надав зразки), що створювало умови для зловживань і суперечило принципу прозорості. Враховуючи вищеперераховане, просимо прибрати дану вимогу з Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2020 16:39
Вирішення:
За результатами розгляду звернення UA-2020-06-01-001283-a.b1 від 02.06.2020 року, Замовник повідомляє наступне.
Додатком 2 до Тендерної документації визначено, що протягом 2 (двох) днів з моменту визначення ПЕРЕМОЖЦЯ, за вимогою Замовника, ПЕРЕМОЖЕЦЬ, повинен надати до тендерного комітету Замовника, за адресою: м. Одеса, вул. Отамана Головатого, 99, зразки товарів усіх відповідних кольорів згідно вимог тендерної документації, який планує поставити у разі укладення договору по закупівлі.
Звертаємо увагу Заявника, що зазначена умова Тендерної документації стосується саме ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі – це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, ще раз звертаємо Вашу увагу, що означена умова Тендерної документації стосується не учасника, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно а вигідною, а саме - переможця процедури закупівлі.
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електроннійсистемі закупівель. Відомості, які зазначаються у тендерній документації визначені частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». А також, частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зауважимо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює заборони щодо встановлення умови в тендерній документації про надання переможцем процедури закупівлі на етапі укладання договору зразків запропонованого товару.
Відповідно до Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджених Наказом Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 № 283, враховуючи особливості освітнього середовища Нової української школи, необхідно використовувати обладнання загального призначення (шкільні меблі), що виготовлене відповідно до чинних в Україні стандартів та яке відповідає вимогам, визначеним даними методичними рекомендаціями, в т.ч. вимогам щодо ергономічності, безпечності, форми та розміру, ваги, міцності, кольору, естетичності. Більш детально зміст зазначених вимог наведено у методичних рекомендаціях.
Враховуючи вимоги та рекомендації наведених вище нормативних актів, Замовник вважає за доцільне перед укладенням договору із переможцем оглянути та оцінити зразки шкільних меблів, в тому числі кольорову гаму, на відповідність вимогам замовника та умовам проекту договору, а неможливість переможця надати такі зразки відноситься на його власний ризик.
Враховуючи, що тендерна документація складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та її умови не порушують прав учасників публічної закупівлі, вимоги заявника є необґрунтованими, не підтверджують порушення його прав, як учасника даної закупівлі, у зв’язку із чим вимога UA-2020-06-01-001283-a.b1 від 02.06.2020 року не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.07.2020 17:00