-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Комплексне надання послуг з охорони
Завершена
553 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Період оскарження:
24.11.2016 10:00 - 15.12.2016 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Про наявність власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР)
Номер:
4cd16254c5854c3787fdc7d74a9398cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-24-000172-c.a2
Назва:
Про наявність власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР)
Вимога:
В пункті 1.4. Додатку № 2 Лот № 1 тендерної документації зазначено:
«1.4. Довідка в довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР) в кількості не менше 8.
В довідці зазначити інформацію про місця розташування ГШР, найближчого до об’єкта Замовника і часу, що потрібен для прибуття групи на об’єкт в разі необхідності».
Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики наведеної у Додатку № 4 до тендерної документації (Лот №1) надання послуг здійснюється за однією адресою, а саме: м. Київ, вул. Космічна, 12А.
Вимога стосовно наявності у учасника власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР) в кількості не менше 8 є незрозумілою та такою, що суперечить принципам здійснення закупівель, встановлює дискримінаційні вимоги до Учасників процедури закупівлі та може містити ознаки корупційних діянь посадових осіб комітету з конкурсних торгів щодо лобіювання приватних інтересів окремих фізичних та/або юридичних осіб, що можуть мати на меті нанесення збитку (збитків) державі у великих розмірах.
По-перше, Замовник завуальовано вимагає надати інформацію про ГШР, а саме, необхідно зазначити інформацію «про місця розташування ГШР, найближчого до об’єкта Замовника».
Так, необхідно надати інформацію «про місця» (у множині) «розташування ГШР» (ГШР - жіночий рід, невідомо: чи у множині чи у однині?), «найближчого до об’єкта Замовника» (чоловічий рід, зазначено у однині). Тобто, з цього речення незрозуміло: чи достатньо для підтвердження даної вимоги Замовника, буде зазначення в довідці інформації про розташування однієї групи швидкого реагування на одному місці, чи однієї групи у восьми місцях, чи восьми груп в одному місці, тощо?
По-друге, незрозуміло, чому Замовник вимагає від учасників надати в складі своєї тендерної пропозиції інформації про наявність власних мобільних груп реагування саме в кількості не менше 8? Чому не 2, не 5, не 20 ГШР?
Таким чином, Замовником при включенні до тендерної пропозиції вимоги стосовно надання у складі цінових пропозицій Учасників «Довідки про наявність власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР) в кількості не менше 8» було прописано дискримінаційні вимоги до Учасників і порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) , а саме:
стаття 3 Закону - порушено принципи закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників;
частина 3 статті 5 Закону - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників;
частина 4 статті 22 Закону – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога про наявність не менше 8 власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР) суттєво обмежує коло учасників та призводить до дискримінації тих учасників, які відповідають всім критеріям передбачених Законом, мають від 2 до 7 власних мобільних груп швидкого реагування, але не мають саме 8 власних мобільних груп швидкого.
Включення зазначеної вимоги до Документації може свідчити про наявність змови посадових осіб комітету з конкурсних торгів Замовника з посадовими особами конкретного учасника.
Крім того, інформація про місця розташування ГШР є інформацією з обмеженим доступом. В результаті розголошення такої інформації через систему ПРОЗОРРО, така інформація стає доступною для всіх осіб, в тому числі й зловмисників, та може бути використана для блокування роботи мобільних груп швидкого реагування.
Вимагаємо виключити пункт 1.4. Додатку № 2 Лот № 1 тендерної документації з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.12.2016 15:50
Вирішення:
У задоволенні вимоги відмовлено та надано обгрунтовану відповідь.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
06.12.2016 21:21
Підтвердження вирішення:
1. Вважаємо, що інформація стосовно розташування груп швидкого реагування не може бути інформацією з обмеженим доступом, тому що:
а) злочин краще попередити, ніж потім ліквідовувати його наслідки;
б) на нашу думку, автомобілі повинні рухатись в межах певного району, котрий відведений кожному екіпажу керівництвом підприємства, а не стояти в «засідці».
Ми не вимагаємо чітку адресу знаходження ГШР, а тільки район (масив) дислокації, наприклад “Троєщина”, “Лісний”, тощо. Зазначена інформація нам необхідна для отриманняоб’єктивної інформації щодо можливого часу реагування Вашої ГШР;
До зауваження «про місця розташування ГШР, найближчого до об’єкта Замовника» - мається на увазі зазначити приблизний район (наприклад, масив), де повинна курсувати тільки найближча до Замовника ГШР.
2. Про необхідну кількість ГШР. Київ – велике місто, а охоронні підприємства мають не одного замовника. Ми не знаємо, де знаходяться ГШР Учасника, а також їх кількість. На 10 адміністративних районів у Учасника повинна бути достатня кількість автомобілів ГШР. Враховуючи значимість нашого об’єкта, хочемо мати гарантію швидкого прибуття ГШР в разі виникнення нештатної ситуації і вдень, і вночі. Вважаємо, що це (та ще в умовах «заторів» на дорогах та одночасного виклику ГШР до двох або більше замовників) малою кількістю автомобілів ГШР гарантовано забезпечити неможливо. Тому ми хочемо, щоб Учасник мав дуже добру матеріально-технічну базу і не вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною.
Вимога
Вирішена
Усунення порушень
Номер:
6b720fef9bbb478a903a62b71e1bc8e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-24-000172-c.c1
Назва:
Усунення порушень
Вимога:
На підставі частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури на закупівлю КП ГІОЦ КМДА ДК 016:2010 80.10.1 Послуги, пов’язані з особистою безпекою) (ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги) Лот 1 - код за ДК 016:2010 80.10.12 Послуги щодо сторожування (комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника за допомогою пультової охорони та мобільних груп швидкого реагування) Лот 2 - код за ДК 016:2010 80.10.19 Послуги, пов'язані з безпекою, інші (спостереження за пожежною автоматикою об’єкта та її технічне обслуговування) (ідентифікатор закупівлі: UA-2016-11-24-000172-c), а саме:
Відповідно до «Порядку визначення предмету закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 року, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457 (далі Класифікатор), за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Класифікатора, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
У відповідності до Вступу Класифікатора, Класифікатор узгоджено з ДК 009:2010 «Класифікація видів економічної діяльності» (далі - КВЕД). У Класифікаторі продукція/послуга - це результат окремого виду економічної діяльності відповідно до КВЕД, тобто кожному угрупованню видів економічної діяльності за КВЕД на ієрархічних рівнях "секція - клас" відповідає угруповання (одне чи кілька) продукції, яка є результатом його виконання.
Так, клас КВЕД 80.10 включає в себе наступні види послуг:
• використання броньованих автомобілів;
• послуги тілоохоронців;
• послуги детекторів брехні;
• послуги зі зняття відбитків пальців;
• послуги охоронців,
Клас КВЕД 80.20 включає в себе наступні види послуг:
• моніторинг або дистанційний контроль електронних систем безпеки, таких як охоронна та пожежна сигналізація, у т.ч. їх установлення й технічне обслуговування;
• установлення, обслуговування, ремонт і регулювання механічних та електронних захисних пристроїв, сейфів і споруд безпеки для здійснення контролю та дистанційного спостереження.
але клас КВЕД 80.10 не включає в себе вид послуг: спостереження за пожежною автоматикою об’єкта та її технічне обслуговування.
Послуги зі спостереження за пожежною автоматикою об’єкта та її технічне обслуговування (Лот №2) жодним чином не відносяться та не підпадають під закупівлю за кодом ДКПП 016:2010 80.10.1.
Враховуючи вищевикладене, Замовником було навмисно об’єднано дві несумісні закупівлі в одну для створення дискримінаційних умов для Учасників, які не здійснюють одночасне ведення господарської діяльності з забезпечення фізичної охорони об’єктів та спостереження за пожежною автоматикою об’єкта та її технічне обслуговування шляхом включення до переліку документів, які вимагаються по Лоту № 1, документів, які стосуються закупівлі по Лоту №2, наприклад:
- пункт 2.8. Лот №1 Додатку №2 Тендерної документації:
«2.8. Довідка в довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність матеріально-технічної бази та кваліфікованого персоналу з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронно-тривожної, протипожежної сигналізації та систем пультової охорони (на випадок аварійного ремонту). В довідці необхідно зазначити:
• відомості про спеціалістів із зазначенням їх посади, стажу роботи в сфері ІТ-технологій та/або в сфері електроенергетики, назви учбового закладу та спеціальності за дипломом, наявність посвідчення про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000В. (Якщо кількість співробітників велика – достатньо надати дані про 3 чол.);
• дані про наявність власного сервісного центру із зазначенням кількості інженерів в ньому;
• дані про наявність необхідного резерву (складу) запасних частин (обов’язково надати вичерпний перелік запчастин, що постійно є в наявності для «гарячої» заміни тих, що вийшли з ладу, та вказати мінімальний термін такої заміни;
• відомості про наявність технічних приладів та обладнання (зазначити, яких саме) і інструменту, що використовується підприємством для повсякденної роботи і можуть бути використані для робіт з монтажу та налагодженню системи охоронно-тривожної та протипожежної сигналізації у Замовника (якщо - орендовані, зазначити цей факт);
• зазначити про можливість та умови термінового виконання робіт з ремонту сигналізації в позаурочний час (в т.ч. у вихідні дні та вночі).»
Вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій Учасників вищезазначеного документу суттєво обмежує коло учасників та призводить до дискримінації тих учасників, які відповідають всім критеріям передбачених Законом.
Враховуючи вищевикладене, просимо привести тендерну документацію до норм чинного законодавства України та внести відповідні зміни до тендерної документації, а вразі неможливості їх внесення, - відмінити дану процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.11.2016 14:23
Вирішення:
Доброго дня! Вашу вимогу розглянуто. До тендерної документації будуть внесені зміни з урахуванням Ваших зауважень.
Статус вимоги:
Задоволено