• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ)

Торги не відбулися

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 29.05.2020 19:00 - 17.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

щодо незаконних дій Замовника про відхилення

Номер: 8793899f209e4f2281095ef587b68393
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-29-005585-b.a3
Назва: щодо незаконних дій Замовника про відхилення
Скарга:
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
Дата розгляду скарги: 28.07.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.07.2020 19:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.08.2020 20:04
Дата виконання рішення Замовником: 27.08.2020 18:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано Замовником в повному обсязі
Автор: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Наталия +380442774777 SH.NATALIIYA@GMAIL.COM http://ukrgasresource.com
Вимога
Є відповідь

Незаконне відхилення

Номер: 4e673bdadcc74b90987f5de94dce7b1a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-29-005585-b.c2
Назва: Незаконне відхилення
Вимога:
ВИМОГА Тендерна пропозиція ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» 09.07.20 року була відхилена відповідно до протоколу тендерного комітету № 48 від 09.07.20р. Підставою для відхилення стала відсутність, на думку тендерного комітету, в тендерній пропозиції Учасника наступних документів: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності Додатку 3 до тендерної документації, а також відсутність лиcта-гарантії щодо безперебійного постачання природного газу. Просимо звернути увагу на НАДАНІ належним чином оформлені та підписані ФАЙЛИ під назвою: «41 Інформація про технічні вимоги довідка.pdf» та «18 ГЛ про безперебійне постачання природного газу.pdf». Тендерна документація Замовника містить наступне: 1) Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі: -гаpантійний лист щодо дотримання технічних вимог предмету закупівлі з посиланням на ДСТУ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення. Технічні умови» та іншим вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості, (На підтвердження даної вимоги Учасником НАДАНО належним чином оформлений та підписаний документ у ФАЙЛІ під назвою: «44 Гарантійний лист про відповідність дсту 5542-87.pdf») а також інші документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, та зазначені замовником у технічному завданні (додаток №3 до тендерної документації).» (На підтвердження даної вимоги Учасником НАДАНО належним чином оформлений та підписаний документ у ФАЙЛІ під назвою: «41 Інформація про технічні вимоги довідка.pdf») 2) Відповідно до Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ У разі, якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз "або еквівалент". 1. Газ природний повинен відповідати наступним вимогам: 1.1. Компонентний склад газу, визначений хроматографічним методом за МВУ 06-063-2011, ДСТУ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення. Технічні умови» 1.2. Природний газ - суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. Назва компонентів Вміст, % мол. Розширена невизначеність, % Метан 89,7967 0,1048 Етан 4,9129 0,0870 Пропан 1,0417 0,0240 ізо-Бутан 0,1137 0,0021 н-Бутан 0,1755 0,0027 нео-Пентан 0,0038 0,0003 ізо-Пентан 0,0485 0,0031 н-Пентан 0,0387 0,0021 Гексан + вищ. 0,0722 0,0029 Кисень 0,0071 0,0037 Азот 1,6114 0,0330 Діоксид вуглецю 2,1778 0,0410 В складі пропозиції надаються копії документів в розумінні законодавства про ринок природного газу, що засвідчують якість товару (сертифікат відповідності за 2019 рік). (На підтвердження даної вимоги Учасником НАДАНО належним чином оформлені та підписані документи у ФАЙЛАХ під назвою: «43 Паспорт ФХП газу Ракитня.pdf», «43 Фізико-хімічні показники Укртрансгаз.pdf», «48 Серт відповідності Рак.Паспорт газу 24.03.20.pdf», «48 Серт відповідності Ракитня Паспорт газ 19.04.19.pdf» )При цьому показники за даними документами можуть відрізнятись від встановлених вище але бути еквівалентними. Обсяги закупівлі газу природного – 150 000 м. куб. Постачальник природного газу (далі - постачальник) - суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу. (На підтвердження даної вимоги Учасником НАДАНО належним чином оформлений та підписаний документ у ФАЙЛІ під назвою: «46 Копія ліцензії та листи.pdf») Постачання природного газу - господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і полягає в реалізації природного газу безпосередньо споживачам на підставі укладених з ними договорів. Постачальник забезпечує суворе дотримання правил прийому сировини, наявність паспортів якості). Послуги із замовлення (бронювання) потужності – послуги, які надаються Постачальником Споживачу та полягають у замовленні (бронюванні) потужності (нарахування тарифу на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи за 1000 кубічних метрів за добу) Постачальником у Оператора ГТС відповідної потужності, необхідної для постачання природного газу Споживачу у відповідній Газовій добі/місяці/кварталі/році. Потужність - максимально допустиме перетікання обсягу природного газу, виражене в одиницях енергії до одиниці часу, що надається замовнику послуг транспортування відповідно до договору транспортування. На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання газу природного. (На підтвердження даної вимоги Учасником НАДАНО належним чином оформлений та підписаний документ у ФАЙЛІ під назвою: «38 ГЛ що при постачанні та транспортуванні продукції застосовуються заходи із захисту довкілля.pdf») Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища (На підтвердження даної вимоги Учасником НАДАНО належним чином оформлений та підписаний документ у ФАЙЛІ під назвою: «40 Довідка з описом застосовуються заходи із захисту довкілля.pdf»), а також надати документ, що виданий спеціалізованим експертом, що має відповідну акредитацію у сфері контролю за дотриманням суб’єктами господарювання прородохоронного законодавства, в якому (в документі) засвідчено факт відповідності діяльності учасника закупівлі вимогам законодавства про захист довкілля (На підтвердження даної вимоги Учасником НАДАНО належним чином оформлені та підписані документи у ФАЙЛАХ під назвою: «39 ЗВІТ ЕА УКР ГАЗ РЕСУРС.pdf», «39 УКР ГАЗ РЕСУРС ВИСНОВОК СЕРТИФІКОВАНОГО ЕКОАУДИТОРА 06.20 (КВЕД). pdf»). Якість товару має відповідати вимогам документації та діючим в Україні нормам, щодо якості зазначених у цій документації товарів. Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників(характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору, за рахунок учасника торгів (На підтвердження даної вимоги Учасником НАДАНО належним чином оформлений та підписаний документ у ФАЙЛІ під назвою: «42 ГЛ лабаратор досліджен»),. Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.» Крім того на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик Учасником НАДАНО належним чином оформлені та підписані документи у ФАЙЛАХ: «17 ГЛ про належу якість товару.pdf», «18 ГЛ про безперебійне постачання природного газу.pdf», «21 ГЛ про можливість поставки природного газу.pdf» На підставі наведеного вище ВИМАГАЄМО скасувати неправомірне рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції. У разі незадоволення цієї вимоги змушені будемо подати скаргу до уповноваженого органу щодо незаконного відхилення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до протоколу тендерного комітету № 48 від 09.07.2020 тендерна пропозиція ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» року була відхилена. Оскільки учасником «УКР ГАЗ РЕСУРС» НЕ БУЛО подано документів згідно вимог тендерної документації Комунального закладу Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Розділу І, Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, п 1.1 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: 1) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також 2) відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності Додатку 3 до тендерної документації; Згідно ж розділу 7, Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції, Замовник зазначив речення у якому вказано, що Специфікація щодо технічних показників товару повинна бути подана окремим документом. Учасником «УКР ГАЗ РЕСУРС» у складі своєї пропозиції НЕ ПОДАНО окремого документа щодо технічної специфікації, котрий прямо вимагався у складі тендерної документації. Згідно вищеописаного варто зазначити, що є чітка невідпровідність вимозі ТД.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови документації

Номер: 079bcc2b788a4cfda9c6f86c704d5186
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-29-005585-b.a1
Назва: Дискримінаційні умови документації
Вимога:
Вимога щодо усунення порушень
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно вивчивши Вашу вимогу від 03.06.2020 р. тендерний комітет Комунального закладу Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" повідомляє наступне: Зазначена вимога не є дискримінаційною оскільки: При проведенні публічних закупівель в тому числі природного газу тендерний комітет керується виключно нормативно правовими актами чинного законодавства України, діє в межах Закону України “Про публічні закупівлі” , інших галузевих підзаконних актів. Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Одним з доказів необхідного рівня якості поставки природного газу є відповідність Постачальника вимогам діючого законодавства щодо захисту довкілля. Зазначаємо, що об’єкти матеріально-технічної бази як для Замовників, так і Постачальника природного газу, так само, як і інші підприємства, установи та організації їх філії та представництва чи об’єднання, окрім виробництва, інші господарські об’єктиявляються об’єктами екологічного аудиту в розумінні статті 2 Закону України "Про екологічний аудит". Преамбулою даного закону передбачено: "Цей Закон визначає основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту і спрямований на підвищення екологічної обґрунтованості та ефективності діяльності суб’єктів господарювання. Положення цього Закону поширюються на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форми власності та видів діяльності". Згідно зі статтею 1 Закону України "Про екологічний аудит", екологічний аудит – це документальне оформлений системний незалежний процес оцінювання об’єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об’єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту. Замовник зазначає, що відповідно до статті 34 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадян. Щодо опису планових заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, відповідно до статті 54 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійснення своєї діяльності зобов’язань вживати необхідні заходи щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров’я люди в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин. Враховуюче те, що вживання необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища збоку, зокрема, підприємств, установ, організацій є вимогою вищезазначеного закону, Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту, як Замовник маємо право це перевірити, вимагаючи опис планових заходів захисту довкілля та навколишнього середовища. Саме у зв’язку з цим, Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг з постачання природного газу, а також для повної відповідності закупівлі природного газу вимогам природоохоронного законодавства вимагає у складі Пропозиції від учасників надання довідки. Природний газ – це суміш вуглеводів та невуглеводних компонентів, що перебуває у газоподібному стані з стандартних умов (тиск-760 міліметрів ртутного стовпа і температура – 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. Природний газ як товар має специфічний характер, оскільки передається лише трубопроводами, не має кольору та запаху, а існує в газоподібному стані, що не дає змогу споживачу без належного технічного устаткування, встановити його кількість та якість, а саме фізико-хімічний склад. У зв’язку із цим, під час реалізації діяльності із торгівлі природним газом від моменту його видобутку, зберігання в підземних сховищах, транспортування магістральними та локальними трубопроводами, а також споживання в точці виходу із газорозподільних мереж, існують високі ризики створення негативного впливу на навколишнє середовище. У зв’язку із цим, країнами – учасницями ЄС та Україною, встановлені додаткові вимоги до підприємствпостачальників природного газу забезпечити впровадження комплаєнс-функцій за 5 стандартами Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), в тому числі щодо контролю за захистом навколишнього середовища. У ході розгляду зазначеного питання встановлено вимогу: Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання газу природного. Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документ, що виданий спеціалізованим експертом, що має відповідну акредитацію у сфері контролю за дотриманням суб’єктами господарювання прородохоронного законодавства, в якому (в документі) засвідчено факт відповідності діяльності учасника закупівлі вимогам законодавства про захист довкілля. Враховуючи викладене, Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення Вимоги. Аналогічна позиція АМКУ в рішеннях №18295-р/пк-пз від 10.12.2019 р., №13112 р/пк-з від 17.09.2019
Статус вимоги: Відхилено