-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92, Бензин А-95
Бензин А-92, Бензин А-95
Завершена
6 399 987.24
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 999.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 999.94 UAH
Період оскарження:
29.05.2020 16:06 - 05.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
f5eca631c4314e14b34428670002170f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-29-004762-b.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються по принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 цієї ж статті визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Проте, підпункт 5.1 пункту Додатку №2 до Тендерної документації («Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону»), містить наступну вимогу: «Копії паливних карток та талонів, за якими здійснюватиметься відпуск палива. Паливний талон та паливна картка повинні бути уніфікованого зразка та містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива.»
Вважаємо, що виділена вимога Тендерної документації є дискримінаційною, оскільки, у випадку якщо реалізація учасником пального на підставі паливних карток чи талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережу АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон та паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива, фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерські АЗС.
Наявність у тендерній документації вищевказаної вимоги ставить учасників даної закупівлі у нерівні умови, обмежуючи коло учасників закупівлі лише тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через власні/орендовані АЗС та унеможливлюючи перемогу тих учасників, які реалізовують паливо через партнерські АЗС.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, керуючись п.4 ч.1, ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 та ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю видалити з підпункту 5.1 пункту 5 Додатку №2 до Тендерної документації, дискримінаційну умову, відповідно до якої «паливний талон та паливна картка повинні бути уніфікованого зразка та містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива», або змінити це речення таким чином, щоб учасники, які здійснюють реалізацію палива через партнерські АЗС, мали можливість приймати участь у закупівлі на рівних з учасниками умовах, які здійснюють реалізацію палива через власні/орендовані АЗС.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2020 17:50
Вирішення:
Технічні складнощі в адмініструванні та обліку талонів та карток різних брендів не дають змоги замовнику відмовитись від умови уніфікованого талону та паливної картки. Разом з тим, замовник повідомляє, умова тендерної документації щодо уніфікованого бренду талону картки та запропонованої учасником АЗС серед АЗС партерів може бути виконана шляхом розміщення логотипу назви бренду на стелі власної або залученої АЗС постачальника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення порушення
Номер:
1a84e2ca991048a5ac8b7ffd1422b44e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-29-004762-b.c2
Назва:
Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Детальніше у файлі, що додається
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 19.06.2020 14:45
- вимога.docx(4).p7s 19.06.2020 14:45
Дата подачі:
19.06.2020 14:45
Вирішення:
1. Щодо вимоги здійснити закупівлі палива через мережі АЗС за талонами або виокремити частину закупівлі палива за паливними картками в окремі лоти (чи процедури) – Замовник не вважає необхідним відокремлювати закупівлю за картками або талонами в окремі лоти.
2. Щодо вимоги виключити умови, згідно з якими паливні картки і талони мають бути єдиного уніфікованого зразка, замість цього дозволити можливість запропонувати талони різних брендів (мереж АЗС), різних зразків – Замовник повідомляє, що технічні складнощі в адмініструванні та обліку талонів та карток різного бренда не дають змоги замовнику відмовитись від умови уніфікованого талону. Разом з тим, замовник повідомляє, умова тендерної документації щодо уніфікованого бренду талону картки та запропонованої учасником АЗС серед АЗС партерів може бути виконана шляхом розміщення логотипу назви бренду на стелі власної або залученої АЗС постачальника.
3. Щодо вимоги розділити закупівлі на лоти за принципом – «одна область – окремий лот» – наразі процедури закупівлі розділені за територіальним принципом кожної Регіональної філії та Філій, Замовник не вважає доцільним додатково розділяти процедури закупівлі.
4. Щодо вимоги виключити умови щодо конкретної мінімальної кількості АЗС, які повинен мати учасник в певній конкретній адміністративній одиниці (області, місті тощо) – кількість АЗС на їх місце розташування визначено замовником з метою забезпечення економії коштів Товариства за рахунок зменшення додаткових витрат, пов’язаних з переміщенням транспортних засобів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення порушення
Номер:
96b828466f6046f7a8b15e5216a37636
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-29-004762-b.c1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Детальніше у файлі, що додається
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 15.06.2020 11:06
- вимога.docx(1).p7s 15.06.2020 11:06
Дата подачі:
15.06.2020 11:06
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-05-29-004762-b Вами розміщено вимогу при закупівлі нафти і дистилятів (Бензин А-92, Бензин А-95). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва»
АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги з тих самих питань нами подовжено кінцевий термін подачі пропозицій учасників на 14 календарних днів, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Статус вимоги:
Задоволено