• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники» код 44830000-7 за ДК 021:2015 (ґрунт та розріджувачі)

місцезнаходження замовника: 04070, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2, код ЄДРПОУ 31725604; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній докуметації)

Завершена

650 197.82 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 7 000.00 UAH
Період оскарження: 29.05.2020 16:00 - 14.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на дії та рішення Замовника, якими порушено процедуру закупівлі

Номер: e7d4cefcfa9e4864b2d638c310155640
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-29-004734-b.a2
Назва: СКАРГА на дії та рішення Замовника, якими порушено процедуру закупівлі
Скарга:
Комунальне підприємство «Київпастранс» Філія. Код ЄДРПОУ: 31725604 було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) номер оголошення у Prozorro: UA-2020-05-29-004734-b, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД «Промбізнес» (код ЄДРПОУ 32851360) (надалі – Скаржник або ТОВ «ТД «Промбізнес») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації (далі ТД) подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі були: «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники» код 44830000-7 за ДК 021:2015 (ґрунт та розріджувачі) 19 червня 2020 року було проведено аукціон у процедурі закупівлі – номер оголошення у Prozorro: UA-2020-05-29-004734-b. За результатами розгляду пропозицій учасників закупівлі, ТОВ «Колор С.І.М.» було визнано переможцем та згідно протоколу №472 від 14.07.2020 засідання тендерного комітету КП «Київпастранс» було прийняте рішення про намір укласти з переможцем договір про закупівлю. Скаржник ТОВ «ТД «Промбізнес» не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає дії Замовника про намір укласти з переможцем ТОВ «Колор С.І.М.» договір про закупівлю протиправними та такими, що порушують права та інтереси ТОВ «ТД «Промбізнес», як учасника процедури закупівлі. Уважно вивчив тендерну пропозицію ТОВ «Колор С.І.М.» скаржник має обґрунтовані підстави рахувати пропозицію що не відповідає умовам закупівля а саме:
Дата розгляду скарги: 06.08.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.07.2020 12:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.08.2020 22:55
Автор: ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес", Димура Дмитрий +380675014275, 044-4675557 PROM.BIZ@UKR.NET
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 71e7c1c51ef54e2989a38296be2c3b5c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-29-004734-b.c1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Рішенням тендерного комітету КП «Київпастранс» від 25 травня 2020 р. протокол №376 затверджено тендерну документацію, яка містить умови, що порушують принципи встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому тендерна документація потребує внесення змін в частині встановлених дискримінаційних умов з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником. Відповідно до технічних вимог Додатку 5 до тендерної документації п.1 таблиці, що описує технічні вимоги до ґрунтовки двокомпонентної епоксидної та п.4, що описує технічні вимоги до вторинної ґрунтовки, для підтвердження строку служби вказаних ґрунтовок в системі покриття в умовах атмосферно-корозійної категорії С4 за ДСТУ ISO 12944-2:2019 більше п’ятнадцяти років, вимагається надати у складі тендерної пропозиції відповідний сертифікат відповідності виданий незалежним центром сертифікації. Сертифікат відповідності має бути виданий на підставі сертифікаційних випробувань, що проведені акредитованою або сертифікованою лабораторією відповідної галузі акредитації. А також надати в складі пропозиції завірену копію протоколу сертифікаційних випробувань продукції на підставі яких отримано сертифікат відповідності, щодо строку служби системи покриття в умовах атмосферно-корозійної категорії С4 за ДСТУ ISO 12944-2:2019 більше п’ятнадцяти років. Дата початку дії ДСТУ ISO 12944-2:2019 - 01.06.2019р. Вимога замовника є дискримінаційною, і такою, що обмежує в можливості участі потенційних учасників, які мають дійсні протоколи випробувань та сертифікати відповідності видані згідно ДСТУ ISO 12944-2:2015, що діяв до 01.06.2019р. Документ ДСТУ ISO 12944-2:2015 містить інформацію про системи покриття, що мають строк служби більше п’ятнадцять років в умовах атмосферно-корозійної категорії С4, як і вимагає замовник. Звертаємо Вашу увагу, що в нові редакції ДСТУ ISO 12944-2:2019 не вносилися зміни в частинах, що визначають допустимі системи лакофарбового покриття для категорій корозійності C1-С4 з відповідним строком служби, в тому числі більше 15 років. В свою чергу акредитований орган відповідності може видати сертифікат відповідності на продукцію, що випускається серійно із строком дії до п’яти років. Якщо потенційний учасник, має необхідний сертифікат відповідності, який є дійсним на момент подачі пропозиції, але виданий до 01.06.2019 року, то такий учасник не може брати участь у закупівлі, через невідповідність тендерній документації замовника. На підставі вищевикладеного вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність, шляхом внесення змін, а саме забезпечити можливість надати сертифікат відповідності та протокол випробувань згідно ДСТУ ISO 12944-2:2015. У разі відмови виконати вказану вимогу, буде подано відповідну скаргу до Антимонопольного комітету України. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Додаток 2 не містить Таблиці 4, на яку є посилання в п.5 розділу ІІІ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Прийнято рішення частково відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги: Відхилено