-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Риба свіжоморожена, хек, тушка
Завершена
382 263.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 911.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 911.32 UAH
Період оскарження:
12.12.2016 16:17 - 27.12.2016 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
38bf746d36164dedb37edff5441ef6d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-12-000518-a.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
При проведенні відритих торгів на закупівлю Риба свіжоморожена, хек, тушка, оголошена в електронній системі «Prozorro», оголошення № UA-2016-12-12-000518-a Вами було дискваліфіковано пропозицію ФОП Ільяшенко Н. В., мотивуючи тим, що сертифікати якості на хек були дозавантаженні в електронну систему після проведення аукціону, а саме 04 січня 2017 року.
При цьому скаржник в своєму листі-оскарженні посилається на норми ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», яка стосується тільки порядку подання пропозицій Учасником, а не встановлює дії Замовника при розгляді тендерних пропозиції.
Відповідно до вимог оголошення про проведення закупівлі
через систему електронних закупівель, яке оприлюднено тендерним комітетом відділу освіти, молоді та спорту Маловисківської районної державної адміністрації в системі «Prozorro» зазначено, що Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf із оригіналів документів)
Для юридичних осіб:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, з інформацією про ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, дані, які підтверджують право на здійснення певного виду господарської діяльності та встановлює особу, яка має право діяти без довіреності від імені Учасника, або на фірмовому бланку Учасника довіреність на особу, що діє від імені Учасника;
- довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
- свідоцтво платника єдиного податку, якщо Учасник є платником єдиного податку;
- свідоцтво платника податку на додану вартість, якщо Учасник є платником податку;
- копію дозволу або ліцензії, якщо отримання такого дозволу або ліцензії передбачено законодавством;
- документ, що підтверджує якість товару ( сертифікат, висновокдержавної санітарно-епідеміологічної служби на товар, інше);
- форма «Пропозиції електронних торгів», відповідно до Додатку 3 (подається Учасником на фірмовому бланку).
Для фізичних осіб-підприємців:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що підтверджує право особи-підприємця на здійснення певного виду господарської діяльності та встановлює особу, яка має право діяти без довіреності від імені Учасника, та нотаріально засвідченою довіреністю чи дорученням, якщо від імені Учасника діє представник;
- довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
- свідоцтво платника єдиного податку, якщо Учасник є платником єдиного податку;
- свідоцтво платника податку на додану вартість, якщо Учасник є платником податку;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду;
- копії сторінок паспорту, які встановлюють особу Учасника;
- копію дозволу або ліцензії, якщо отримання такого дозволу або ліцензії передбачено законодавством;
- документ, що підтверджує якість товару (сертифікат, висновокдержавної санітарно-епідеміологічної служби на товар, інше)
- форма «Пропозиції електронних торгів», відповідно до Додатку 3 (подається Учасником на фірмовому бланку).
Конкретний етап на якому повинно бути подані дані документи не вказано. Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників (пункт 4), в паперовому вигляді завірені підписом та печаткою учасника, надаються Замовнику переможцем електронних торгів до укладання договору про закупівлю.
В ціновій пропозиції та технічних вимогам, які подані нами в складі тендерної пропозиції зазначено, найменування товару – Риба свіжоморожена (ХЕК). Після проведення аукціону були дозавантаженні і сертифікати якості на Хек морожений. Істотної шкоди завантаживши сертифікат якості на Хек морожений на етапі кваліфікації Учасника не завдано, предмет закупівлі не змінився та це не відображено на якості.
Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27 жовтня 2016 року вих. № 3302-06/34323-06 «Щодо оцінки та розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель», де зазначено, що учасник має право подати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформаційний характер.
Відповідно до регламенту роботи електронних майданчиків, на яких зареєстровані Учасники дозволяється дозавантаження документів після проведення аукціону – тобто на етапі кваліфікації Учасника.
Тому звертаємося до Вас з проханням не дискваліфікувати нашу пропозицію – ФОП Ільяшенко Наталія Володимирівна;
- Визначити переможцем ФОП Ільяшенко Наталія Володимирівна.
В іншому випадку будемо змушенні звернутися до Антимонопольного комітету України та до прокуратури Кіровоградської області.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 12.01.2017 13:09
Дата подачі:
12.01.2017 13:09
Вирішення:
Рішенням тендерного комітету №8 від 11.01.2017 тендерним комітетом відділу освіти, молоді та спорту Маловисківської РДА було дискваліфіковано учасника закупівлі риби свіжомороженої UA-2016-12-12-000518-a ФОП Ільяшенко Н. В. на підставі частини 5 статті 25 та частини 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі.»
12.01.2017 тендерним комітетом відділу освіти, молоді та спорту Маловисківської РДА отримано Вашу вимогу про скасування рішення №8 від 11.01.2017 про дискваліфікацію учасника ФОП Ільяшенко Н. В. та визнання учасника переможцем процедури закупівлі. У своїй вимозі Ви посилаєтеся на лист-роз´яснення Мінекономрозвитку України №3302-06/34323-06 від 27.10.2016, де вказано наступне:
«…Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником),…»
«…статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.»
та
«…Одночасно зазначаємо, що листи Міністерств не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.»
Проте мусимо зазначити, що робота тендерного комітету та здійснення публічних закупівель регулюється, в першу чергу, Законом України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищезазначеної частини 5 статті 25, частини 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» дискваліфікація Вас, як учасника процедури закупівлі була законною, аргументованою та не несла в собі жодних протиправних дій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження
Номер:
8ee5dfe857dc45e9b6ddaed134a29a27
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-12-000518-a.a1
Назва:
Оскарження
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ
Шановний Замовнику просимо дискваліфікувати учасника Ільяшенко Наталія Володимирівна по закупівлі :ІД f609ec5989eb493f99eb488852f4d7a8, ідентифікатор закупівлі UA-2016-12-12-000518-a, предмет закупівлі: хек свіжоморожений.
Учасником було допущене порушення ст..25 ЗУ «Про публічні закупівлі» від.25.12.2015 року № 922-VIII, а саме в даній ст.. вказано, що : « Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.»
Також було порушено Замовником ст..30 вищевказаного Закону в частині : «
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації..
В даному випадку умови тендерної документації Замовника передбачали : «Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf із оригіналів документів):
Для фізичних осіб-підприємців:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що підтверджує право особи-підприємця на здійснення певного виду господарської діяльності та встановлює особу, яка має право діяти без довіреності від імені Учасника, та нотаріально засвідченою довіреністю чи дорученням, якщо від імені Учасника діє представник;
- довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
- свідоцтво платника єдиного податку, якщо Учасник є платником єдиного податку;
- свідоцтво платника податку на додану вартість, якщо Учасник є платником податку;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду;
- копії сторінок паспорту, які встановлюють особу Учасника;
- копію дозволу або ліцензії, якщо отримання такого дозволу або ліцензії передбачено законодавством;
- документ, що підтверджує якість товару ( сертифікат, висновокдержавної санітарно-епідеміологічної служби на товар, інше)
- форма «Пропозиції електронних торгів», відповідно до Додатку 3 (подається Учасником на фірмовому бланку).
Прийом пропозицій тривав до 31.12.2016 16:22.
Учасником ФОП Ільяшенко Н.В. було подано до закінчення періоду прийому пропозицій сертифікат якості на оселедець свіжоморожений, тим самим порушено вимоги замовника в частині предмету закупівлі.
Сертифікат же на предмет закупівлі- хек с/м- було подано після закінчення прийому пропозицій, а саме 04.01.2017 12:17. Дані про час подання документів чітко видно на сторінці даної закупівлі - https://www.dzo.com.ua/tenders/583608.
Також наводимо для прикладу приклад вирішення аналогічної ситуації Антимонопольним комітетом України:
«Публічні закупівлі, які наразі проводяться Замовниками в електронному вигляді, є досить складним та багатоетапним процесом, але це не виключає можливість впливу зі сторони зацікавлених суб'єктів. Чинний Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 N 922-VIII (далі - Закон) достатньо чітко врегульовує процедуру здійснення публічних закупівель, але на практиці склалась тенденція, згідно якої учасники часто, "дозавантажують документи" після аукціону. Незважаючи на те, що Закон прямо забороняє такі дії, функціонал електронних майданчиків, які безпосередньо обслуговують даний процес, дає можливість "підкорегувати" недобросовісному учаснику власну тендерну пропозицію для того, щоб відповідати встановленим Замовником вимогам. В ряді випадків, такі учасники стають переможцями процедури закупівлі, і у разі відсутності оскарження такої процедури закупівлі - сторонами договору.
Водночас, такі дії учасників прямо суперечать положенням чинного законодавства України, що підтверджується в тому числі і неодноразовими рішеннями Антимонопольного комітету України - органу оскарження у сфері публічних закупівель.
Будь-яка юридична особа, фізична особа чи фізична особа-підприємець бажаючи набути статусу учасника процедури публічних закупівель відповідно до п.35 ч.1 ст.1 Закону має подати тендерну пропозицію або взяти участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст.25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Учасник залежно від вимог тендерної документації вказує та/або завантажує інформацію з ціною пропозиції, документи про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 Закону, тощо.
Згідно ч.5 ст.25 Закону учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Зважаючи на дане положення Закону, Замовник має право враховувати зміни до пропозиції, які були завантажені учасником тільки до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозиції.
Наразі, існує практика оскарження результатів процедур, які проводились з порушеннями у вищезазначеній частині. Так, Регіональною філією "Львівська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" було проведено відкриті торги на закупівлю світильників ((ідентифікатор закупівлі N UA-2016-04-13-000033-a), у яких прийняло участь два учасники - ТОВ "Нордкліфф" та ТОВ "Електропривід". Водночас, ТОВ "Електропривід", який на аукціоні запропонував найнижчу ціну і був визначений переможцем, через декілька днів після його завершення почав неодноразово "дозавантажувати" скореговану інформацію, вже у відповідності до документації. В результаті зазначених протиправних дій іншим учасником даної процедури закупівлі було подано скаргу до органу оскарження.
03.06.2016 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення N 31-р/пк-пз, згідно якого Замовника було зобов'язано скасувати всі рішення прийняті після розкриття тендерних пропозицій, в тому числі і рішення про визначення переможця.
Характеризуючи дану проблему, слід мати на увазі, що фактично кожен учасник процедури здійснення публічних закупівель може здійснити таке "довантаження" та змінити власну тендерну пропозицію. Водночас, враховуючи відсутність підстав для відхилення пропозиції таких учасників згідно Закону, єдиним правильним рішення з боку Замовника буде залишити без розгляду документи, які Учасник дозавантажив після аукціону і розглядати тільки ті документи, які були подані учасником до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозицій.»
Враховуючи вищевикладене та задля приведення відносин у рамки правового регулювання, задля усунення порушень законодавства зі сторони Замовника та учасника ФОП Ільяшенко Н.В. просимо:
-розглядати документацію Ільяшенко Н.В. без врахування сертифікату на хек с/м;
- дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП Ільяшенко Н.В., як таку, що , що не відповідає вимогам замовника;
- визнати переможцем ФОП Тканова О.В.
В разі ігнорування даного оскарження змушені будемо звернутися до Прокуратури та Антимонопольного комітету, оскільки в діях Замовника та учасника ФОП Ільяшенко Н.В. наразі, без врегулювання ситуації для приведення до правового поля, вбачаються ознаки правопорушення , пов’язаного з корупцією.
М.П. ФОП Тканов О.В.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.01.2017 19:11
Опис причини скасування:
не додано текст оскарження
Дата скасування:
09.01.2017 19:15
Вимога
Без відповіді
Оскарження
Номер:
78fa07d1b08c436ba0c0eb6a6854aa46
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-12-000518-a.a2
Назва:
Оскарження
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ
Шановний Замовнику просимо дискваліфікувати учасника Ільяшенко Наталія Володимирівна по закупівлі :ІД f609ec5989eb493f99eb488852f4d7a8, ідентифікатор закупівлі UA-2016-12-12-000518-a, предмет закупівлі: хек свіжоморожений.
Учасником було допущене порушення ст..25 ЗУ «Про публічні закупівлі» від.25.12.2015 року № 922-VIII, а саме в даній ст.. вказано, що : « Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.»
Також було порушено Замовником ст..30 вищевказаного Закону в частині : «
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації..
В даному випадку умови тендерної документації Замовника передбачали : «Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf із оригіналів документів):
Для фізичних осіб-підприємців:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що підтверджує право особи-підприємця на здійснення певного виду господарської діяльності та встановлює особу, яка має право діяти без довіреності від імені Учасника, та нотаріально засвідченою довіреністю чи дорученням, якщо від імені Учасника діє представник;
- довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
- свідоцтво платника єдиного податку, якщо Учасник є платником єдиного податку;
- свідоцтво платника податку на додану вартість, якщо Учасник є платником податку;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду;
- копії сторінок паспорту, які встановлюють особу Учасника;
- копію дозволу або ліцензії, якщо отримання такого дозволу або ліцензії передбачено законодавством;
- документ, що підтверджує якість товару ( сертифікат, висновокдержавної санітарно-епідеміологічної служби на товар, інше)
- форма «Пропозиції електронних торгів», відповідно до Додатку 3 (подається Учасником на фірмовому бланку).
Прийом пропозицій тривав до 31.12.2016 16:22.
Учасником ФОП Ільяшенко Н.В. було подано до закінчення періоду прийому пропозицій сертифікат якості на оселедець свіжоморожений, тим самим порушено вимоги замовника в частині предмету закупівлі.
Сертифікат же на предмет закупівлі- хек с/м- було подано після закінчення прийому пропозицій, а саме 04.01.2017 12:17. Дані про час подання документів чітко видно на сторінці даної закупівлі - https://www.dzo.com.ua/tenders/583608.
Також наводимо для прикладу приклад вирішення аналогічної ситуації Антимонопольним комітетом України:
«Публічні закупівлі, які наразі проводяться Замовниками в електронному вигляді, є досить складним та багатоетапним процесом, але це не виключає можливість впливу зі сторони зацікавлених суб'єктів. Чинний Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 N 922-VIII (далі - Закон) достатньо чітко врегульовує процедуру здійснення публічних закупівель, але на практиці склалась тенденція, згідно якої учасники часто, "дозавантажують документи" після аукціону. Незважаючи на те, що Закон прямо забороняє такі дії, функціонал електронних майданчиків, які безпосередньо обслуговують даний процес, дає можливість "підкорегувати" недобросовісному учаснику власну тендерну пропозицію для того, щоб відповідати встановленим Замовником вимогам. В ряді випадків, такі учасники стають переможцями процедури закупівлі, і у разі відсутності оскарження такої процедури закупівлі - сторонами договору.
Водночас, такі дії учасників прямо суперечать положенням чинного законодавства України, що підтверджується в тому числі і неодноразовими рішеннями Антимонопольного комітету України - органу оскарження у сфері публічних закупівель.
Будь-яка юридична особа, фізична особа чи фізична особа-підприємець бажаючи набути статусу учасника процедури публічних закупівель відповідно до п.35 ч.1 ст.1 Закону має подати тендерну пропозицію або взяти участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст.25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Учасник залежно від вимог тендерної документації вказує та/або завантажує інформацію з ціною пропозиції, документи про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 Закону, тощо.
Згідно ч.5 ст.25 Закону учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Зважаючи на дане положення Закону, Замовник має право враховувати зміни до пропозиції, які були завантажені учасником тільки до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозиції.
Наразі, існує практика оскарження результатів процедур, які проводились з порушеннями у вищезазначеній частині. Так, Регіональною філією "Львівська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" було проведено відкриті торги на закупівлю світильників ((ідентифікатор закупівлі N UA-2016-04-13-000033-a), у яких прийняло участь два учасники - ТОВ "Нордкліфф" та ТОВ "Електропривід". Водночас, ТОВ "Електропривід", який на аукціоні запропонував найнижчу ціну і був визначений переможцем, через декілька днів після його завершення почав неодноразово "дозавантажувати" скореговану інформацію, вже у відповідності до документації. В результаті зазначених протиправних дій іншим учасником даної процедури закупівлі було подано скаргу до органу оскарження.
03.06.2016 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення N 31-р/пк-пз, згідно якого Замовника було зобов'язано скасувати всі рішення прийняті після розкриття тендерних пропозицій, в тому числі і рішення про визначення переможця.
Характеризуючи дану проблему, слід мати на увазі, що фактично кожен учасник процедури здійснення публічних закупівель може здійснити таке "довантаження" та змінити власну тендерну пропозицію. Водночас, враховуючи відсутність підстав для відхилення пропозиції таких учасників згідно Закону, єдиним правильним рішення з боку Замовника буде залишити без розгляду документи, які Учасник дозавантажив після аукціону і розглядати тільки ті документи, які були подані учасником до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозицій.»
Враховуючи вищевикладене та задля приведення відносин у рамки правового регулювання, задля усунення порушень законодавства зі сторони Замовника та учасника ФОП Ільяшенко Н.В. просимо:
-розглядати документацію Ільяшенко Н.В. без врахування сертифікату на хек с/м;
- дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП Ільяшенко Н.В., як таку, що , що не відповідає вимогам замовника;
- визнати переможцем ФОП Тканова О.В.
В разі ігнорування даного оскарження змушені будемо звернутися до Прокуратури та Антимонопольного комітету, оскільки в діях Замовника та учасника ФОП Ільяшенко Н.В. наразі, без врегулювання ситуації для приведення до правового поля, вбачаються ознаки правопорушення , пов’язаного з корупцією.
М.П. ФОП Тканов О.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження 09.01.2017 19:13
Дата подачі:
09.01.2017 19:13