-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали(Шприц одноразовий 3-х компонентний Луер сліп 2 мл з двома голками - НК 024:2019:47017 - шприц загального призначення,разового застосування; шприц одноразовий 3-х компонентний Луер сліп 5 мл - НК 024:2019:47017 - шприц загального призначення,разового застосування; рукавиці нестерильні,нітрилові - НК 024:2019:47172 - непудровані,оглядові/процедурні рукавички з латексу гевеї,нестерильні; бинт н/с 5*10 -НК 024:2019:35374 - бинт трубчастий трикотажний; бинт н/с 7*14 - НК 024:2019:35374 - бинт трубчастий трикотажний; бинт ст.5*10 - НК 024:2019:48126 -бинт марлевий,стерильний; бинт ст. 7*14 - НК 024:2019:48126 - бинт марлевий стерильний; вата н/ст 100 г. - НК 024:2019:58232 - рулон ватний,нестерильний; пластир бактер.2,5*7,6 №100 - НК 024:2019:44990 - лейкопластир до поверхневих ран; комплект одягу для немовлят - НК 024:2019:11905 - халат для пацієнта,багаторазового використання; комплект одягу та покриттів акушерський №20 - НК 024:2019:44059 - одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів; комплект клейонки підкладної медичної - НК 024:2019:35339 -простирадло прогумоване; ємність для сечі,60мл - НК 024:2019:31400 - контейнер для збору проб сечі стерильний IVD;скарифікатор - НК 024:2019:61579 - скарификатор неавтоматичний, одноразового використання; серветки спиртові №100, 30*60 - НК 024:2019:47237 - серветка для очищення шкіри; шпатель - НК 024:2019:42461 - депрессор язика,оглядовий;джгут багаторазовий - НК 024:2019:35844 - джгут на верхню/нижню кінцівку, багаторазового використання; пробірка на холестерин - НК 024:2019:42386 - пробірка вакуумна для взяття зразків.
Завершена
330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 300.00 UAH
Період оскарження:
29.05.2020 15:56 - 16.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Скасування гарантійного листа
Номер:
f0aee017181d44cea4ac4f8b6ee5ab6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-29-004682-b.b1
Назва:
Скасування гарантійного листа
Вимога:
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.05.2020 16:17
Вирішення:
Тендерний комітет комунального некомерційного підприємства «Сарненський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Сарненської районної ради розглянув Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, а саме видалити пункт 6 додатку 2 про надання гарантійних листів виробником.Повідомляємо, що відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника, дистриб’ютора, якщо їх повноваження поширюються на територію України) не є дискримінаційною, а є гарантією,того, що учасник – надійний постачальник та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Дана вимога формується Замовником на підставі принципів здійснення публічних закупівель та гарантує забезпечення високої якості продукції, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності (принцип ефективності та пропорційності).
Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару: його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником -переможцем, Замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником або представником, дилером, дистриб’ютором, уповноваженим на це виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Відповідно до вище викладеного, загальні принципи здійснення закупівель не порушуються, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, тому підстави щодо внесення змін до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено