-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Більш детальна інформація в оголошенні до закупівлі
Завершена
110 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
Період оскарження:
29.05.2020 14:55 - 03.06.2020 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
237e1b1227874a1d94ee51aa3b93b79f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-29-003849-b.c1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
В закупівлі UA-2020-05-29-003849-b , предметом якої є «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», Замовником якої є Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня", за результатами попередньої кваліфікації переможця Учасника Товариство з обмеженою діяльністю «ІТФС» було дискваліфіковано.
За версією Тендерного комітету, пропозиція не містить :
1) Гарантійний лист про обов’язкове виконання умов Договору на надання послуг (Додаток №3), також підписаний проект Договору на надання послуг (Додаток №3).
2) Гарантійного листа щодо згоди на виконання послуг на безоплатній основі в межах оголошених технічних вимог до Закупівлі та врахувати результати тестових послуг при прийнятті рішень (надати гарантійний лист).
Звертаємо Вашу увагу на те, що Учасником було подано файл «Гарантійний лист.pdf”, в якому чітко вказана згода Учасника щодо технічних вимог Закупівлі, та обов’язкове виконання умов Договору на виконання послуг.
Також в пункті 14 Оголошення до Закупівлі не було вказано вимоги щодо долучення Проекту договору. Якщо відсутність цього документа є причиною для дискваліфікації, чому не було включено його в перелік обов’язкових документів?
Також в файлі «Цінова пропозиція», який підписано Учасником присутній пункт 14.: «Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені Договором надання послуг (Додаток 3).»
Тендерному комітету недостатньо доказів нашої згоди з умовами проекту Договору?
Гарантійний лист відсутній в складі тендерної документації, оскільки пункт, в якому висунута вимога, щодо цього документа поданий досить завуальовано. Чому інші документи впорядковані в нормальному списку, а гарантійний лист написано в дужках та в кінці абзацу? Чому Замовником не було здійснено спроби зв’язатись з Учасником, якщо вони хотіли запросити представників Учасника для виконання тестових послуг на безоплатній основі?
Наступним учасником на розгляд є ФОП Тиришкін Олександр Олександрович, з яким Замовник співпрацює давно, та який обирався завжди неконкурентним методом без використання електронної системи закупівель. Чи не свідчить це про особисту зацікавленість Замовника в наступному Учаснику? Можливо саме тому тендерна документація була складена саме так, з завуальованими моментами? Якщо ці документи були потрібні чому не включити їх в нормальний перелік потрібних документів в Оголошенні?
Вважаємо за доцільне відмінити рішення Протоколу №9 від 11 червня 2020 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою. Та визнати ТОВ «ІТФС» переможцем.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 11.06.2020 17:34
Дата подачі:
11.06.2020 17:34
Вирішення:
Відповідь на вимогу надано
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.06.2020 14:25
Дата виконання рішення Замовником:
16.06.2020 14:22
Підтвердження вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідно до ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (далі Закон) кожен учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Керуючись пунктом 14 ст.14 Закону, Замовник надає відповідь на Вашу вимогу UA-2020-05-29-003849-b.c1 протягом 3 (трьох) робочих днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель та повідомляє наступне.
1. Згідно зі ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Таким чином, Законом передбачено право Замовника зазначати в оголошенні іншу інформацію.
При цьому, відповідно до ст.14 у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Ви не скористалить своїм правом щодо уточнення інформації, а відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог оголошення до даної закупівлі з Вашого боку, як Учасника спрощеної процедури закупівлі, означає, що Ви повністю усвідомлювали зміст цього оголошення та вимоги, викладені замовником при підготовці цього оголошення.
Варто наголосити, що Законом передбачено - Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Ця норма Закону є імперативною.
2. Оголошенням про проведення закупівлі ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки передбачалось надання документів, а саме:
2.1.
«…Додаток №3
Д О Г О В І Р ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ № ___
(проект)
Підписаний проект договору Учасник подає в складі тендерної пропозиції….»
2.2. Пунктом 14 Оголошення:
«…Замовник для визначення переможця торгів залишає за собою право перевірити достовірність наданих учасником документів, ознайомитися із оригіналами документів, та перевірити стан і технічне оснащення учасника. Замовник для визначення переможця торгів залишає за собою право, до укладання Договору на виконання послуг, запросити представників Учасника для тестового виконання послуг на безоплатній основі в межах оголошених технічних вимог до закупівлі та врахувати результати тестових послуг при прийнятті рішення (надати гарантійний лист).»
В Вашій пропозиції відсутній такий гарантійний лист та підписаний проект Договору.
Відповідно до ст..14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи все викладене вище, вимога щодо Вашої неправомірної дискваліфікації не містить жодних законних обґрунтувань, а деякі твердження є безпідставними. Для недопущення порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне, неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі Замовником відповідно до ст..14 Закону було відхилено Вашу пропозицію.