-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання: секцій, шаф, осередків, тумб з кольоровими шухлядами
Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська.
Завершена
1 841 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 207.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 207.00 UAH
Період оскарження:
29.05.2020 12:52 - 13.06.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Внесення змін до ТД
Номер:
02e4d27ec43244269716c4e58898f514
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-29-002523-b.b2
Назва:
Внесення змін до ТД
Вимога:
Шановний замовник.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та встановлено наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм, також забороняється замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
В п. 1 Додатку 1 до тендерної документації вказані вимоги про надання копій документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності та/або сертифікати якості на предмет закупівлі та/або декларація виробника та/ або посвідчення якості на предмет закупівлі). В документі повинно обов’язково бути зазначено, що сфера застосування: оснащення приміщень дошкільних та загальноосвітніх закладів освіти та виготовлено у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004.
Ви вимагаєте обов’язковість зазначення в документі: «оснащення приміщень дошкільних та загальноосвітніх закладів освіти та виготовлено у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004.». Враховуючи, що при наданні учасником висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, формулювання в якому щодо сфери застосування можуть несуттєво відрізнятись (формально) від вимог вказаних до такого формулювання у тендерній документації, але в повній мірі відповідати необхідним вимогам замовника, наприклад мати сферу застосування: «Для навчальних шкільних та дошкільних закладів. Приміщення вищих навчальних закладів» або інші формулювання які будуть підтверджувати можливість застосування товару в сфері відповідно вимог замовника та мати відповідність ДСТУ ГОСТ 22046:2004, відповідно надання такого документу учасником буде підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції такого учасника.
Також незрозуміло в якому саме документі повинна бути зазначена сфера застосування
Вважаємо, вищевказані вимоги порушують принципи здійснення публічних закупівель та звужують коло підприємств, які мають бажання брати участь у закупівлі та мають необхідний досвід та відповідні підтверджуючі документи щодо сфери застосування товару для виконання договору про закупівлю.
Відповідно, вимагаємо:
1. В п. 1 Додатку 1 до тендерної документації виключити фразу: «В документі повинно обов’язково бути зазначено, що сфера застосування: оснащення приміщень дошкільних та загальноосвітніх закладів освіти та виготовлено у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004.» або замінити її на іншу, наприклад: «Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.06.2020 14:58
Вирішення:
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що його розглянуто та будуть внесені зміни в тендерну документацію з дотриманням вимог чинного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Невідповідність вимог Замовника нормам Закону України “Про публічні закупівлі”
Номер:
b3cdbe3052894ff88ff1b6407058c4b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-29-002523-b.a1
Назва:
Невідповідність вимог Замовника нормам Закону України “Про публічні закупівлі”
Вимога:
Шановний Замовник.
Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
В тендерній документації п.1.7 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, містяться наступні вимоги: «1.7. Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Тендерну пропозицію (за формою згідно Додатку № 2 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (за ціною), повинен надати (завантажити) в електронну систему закупівель замовнику у строк, протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону*.
*Примітка: у випадку дискваліфікації учасника, тобто відхилення пропозиції, яку за результатами оцінки (аукціону) визначено найбільш економічно вигідною (за ціною), та розгляду наступної пропозиції, учасник, пропозиція якого є наступною найбільш економічно вигідною, надає (завантажує) в електронну систему закупівель замовнику тендерну пропозицію (за формою згідно Додатку № 2 до тендерної документації), протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про дискваліфікацію (відхилення) учасника, пропозицію якого за результатами оцінки (аукціону) було визначено найбільш економічно вигідною.»
Також додатком №3 (останній абзац) до тендерної документації вказані вимоги: «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 4) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.»
Ви вимагаєте підвантажувати документи на етапі після аукціону, але до прийняття рішення про визначення Переможця. Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. Вказаний факт підтверджується також на офіційному сайті Прозоро. https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya
Відповідно, вимагаємо виключити з тендерної документації наступні вимоги, які не відповідають нормам Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме:
1. п.1.7 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «1.7. Тендерну пропозицію (за формою згідно Додатку № 2 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (за ціною), повинен надати (завантажити) в електронну систему закупівель замовнику у строк, протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону*.
*Примітка: у випадку дискваліфікації учасника, тобто відхилення пропозиції, яку за результатами оцінки (аукціону) визначено найбільш економічно вигідною (за ціною), та розгляду наступної пропозиції, учасник, пропозиція якого є наступною найбільш економічно вигідною, надає (завантажує) в електронну систему закупівель замовнику тендерну пропозицію (за формою згідно Додатку № 2 до тендерної документації), протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про дискваліфікацію (відхилення) учасника, пропозицію якого за результатами оцінки (аукціону) було визначено найбільш економічно вигідною.»;
2. Останній абзац додатку №3 до тендерної документації вказані вимоги: «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 4) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.»
В разі залишення вимоги без задоволення залишаємо за собою право на звернення до органу оскарження у сфері публічних закупівель - Антимонопольного комітету України відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Також просимо пояснити необхідність встановлення таких вимог.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2020 11:30
Вирішення:
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що його розглянуто та будуть внесені зміни в тендерну документацію з дотриманням вимог чинного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено