-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
килим на стіну 1,5м х 2м, килим на підлогу (овальний) 4м х 3м
Завершена
113 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
29.05.2020 12:50 - 03.06.2020 23:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
87312521f35947d1af6c4baf7414362f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-29-000581-a.b1
Назва:
вимога
Вимога:
про зобов'язання скасувати рішення щодо дискваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- протокол 34 від 18.06.2020 18.06.2020 11:01
Дата подачі:
16.06.2020 15:15
Вирішення:
1. Керуючись вимогами ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», п.12 Розділу ІІ Наказу ДП «Прозоро» від 19.03.2019 року зі змінами та доповненнями внесеними наказами ДП «Прозоро» № 11 та № 18 відповідно від 20.03.2019 року та від 17.04.2020 року, Вимогу учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 39530000-6 - Килимові покриття, килимки та килими (килим на стіну 1,5мх2м, килим на підлогу (овальний) 4мх3м), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-29-000581-a – ФОП Зайцев Д.В. (Код ЭДРПОУ/ІПН – 3090129392, Юридична адреса: Лісна 15, Мала Данилівка, Харківська область, Україна, 62341) від 16.06.2020 року, - визнати такою, що не підлягає задоволенню з наступних підстав:
1.1. Як зазначалось у рішенні уповноваженої особи КУ ОПНІ (Протокол № 28 від 15.06.2020 року), учасником ФОП Зайцев Д.В. не виконано абз.8 п.1 Розділу ІІІ Вимог до предмета закупівлі про вказану раніше закупівлю, а саме відсутній електронний цифровий підпис уповноваженої особи учасника- ФОП Зайцев Д.В. Так вказаним абзацем передбачено, що «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (КЕП/ЄЦП) уповноваженої особи учасника.» Згідно з ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронній системі закупівель (ЕСЗ) з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (Далі закон 851). Відповідно до Закону № 851 електронний документ — це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. При цьому в ст. 1 Закону № 851 передбачено, що обов’язковий реквізит електронного документа — це обов’язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Разом з тим положеннями цього Закону передбачено, що для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Частиною 4 ст. 18 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» містить положення про те, що КЕП має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис. Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Частиною 1 ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» також встановлено, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги";
1.2. Вказаним учасником у складі своєї пропозиції не надано документ, який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі). Також вказаний учасник не надав у складі своєї пропозиції жодного пояснення про неможливість отримання ним вказаного документу. Таким чином було не виконано умови п.1 розділу V ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ товару за кодом ДК 021:2015: 39530000-6 - Килимові покриття, килимки та килими (килим на стіну 1,5мх2м, килим на підлогу (овальний) 4мх3м) Надана учасником цінова пропозиціє не є тотожною витребуваної замовником довідки і може не відображати об’єктивну(реальну) ринкову вартість товару. Інформація про рівень цін дає можливість підтвердити реальний діапазон ціни на товар або послугу, оскільки надається відповідними фахівцями. Відсутність даної інформації може привести до укладення договору за завищеними цінами, або за навмисно заниженими цінами. Крім того, замовником не встановлені жодні обмеження щодо суб’єктів оціночної діяльності, їх компетенції чи місцезнаходження, форми довідки (експертного висновку) або будь-яких інших обмежень. Учасник мав право звернутися на свій розсуд до будь-якого з оцінювачів діяльності.;
1.3. Учасником не виконано умови п.п.1.3 та п.п.1.4 п.1 Додатку 1 до Вимог до предмета закупівлі товару, а саме не надано Інформаційної довідки про складські приміщення Надана учасником довідка № 60 від 10.06.2020 року не дає пояснень щодо наявності чи відсутності потужностей (складських приміщень) у учасника.;
1.4. Учасником не виконано п.2 Додатку 1 до Вимог до предмета закупівлі товару, взагалі не надано жодних витребуваних документів та пояснень. Надана учасником довідка № 60 від 10.06.2020 року не має уточнень щодо наявності чи відсутності найманих працівників. Із змісту вказаної довідки можна зробити висновок, що ФОП Зайцев Д.В. буде виконувати договір без залучення на договірних засадах третіх осіб(субпідрядників тощо).;
1.5. Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів надана не за формою зазначеною у п.п.1.1. п.1 Додатку 1 до Вимог до предмета закупівлі товару. Надана учасником довідка № 67 від 10.06.2020 року не містить реквізитів договору оренди, який надано учасником окремими файлами.
1.6. Учасником документально не підтверджено проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог даного порядку як то передбачено п.п.7 ч.3 п.11 Оголошення. Так надана платіжка до договору № 800ДОГ-02245-106, а страхова гарантія на предмет закупівлі оформлена договором № 80ДОГ-02244-106. Ненадання платіжного за належним договором вважаємо не формальною помилкою.;
1.7. Також слід зауважити, що порядок проведення спрощених закупівель регламентується ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Вказаною статтею не передбачено усунення учасником протягом 24 годин виявлених у період розгляду пропозицій невідповідностей. Це передбачено ст. 26 Розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення конкурентної процедури –відкриті торги. Такої можливості не зазначено і у Наказі ДП «Прозоро» від 19.03.2019 року зі змінами та доповненнями внесеними наказами ДП «Прозоро» № 11 та № 18 відповідно від 20.03.2019 року та від 17.04.2020 року.
Уповноважена особа,
відповідальна за проведення
спрощених закупівель Олександр Дубовик
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.06.2020 11:02