• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

колготи 48 - 50 розміру, колготи 52 - 54 розміру, колготи 56 - 58 розміру, нічна сорочка трикотажна з коротким рукавом 48 розмір, нічна сорочка трикотажна з коротким рукавом 50 розмір, нічна сорочка трикотажна з коротким рукавом 52 розмір, нічна сорочка трикотажна з коротким рукавом 54 розмір, нічна сорочка трикотажна з коротким рукавом 56 розмір, труси чоловічі 48 розміру, труси чоловічі 50 розміру, труси чоловічі 52 розміру, труси чоловічі 54 розміру, труси чоловічі 56 розміру, труси жіночі 46 розміру, труси жіночі 48 розміру, труси жіночі 50 розміру, труси жіночі 52 розміру, труси жіночі 54 розміру, шкарпетки жіночі 23 розміру, шкарпетки жіночі 25 розміру, шкарпетки чоловічі 27 розміру, шкарпетки чоловічі 29 розміру, панталони 48 розміру, панталони 50 розміру, панталони 52 розміру, панталони 54 розміру, панталони 56 розміру, майка чоловіча 48 розміру, майка чоловіча 50 розміру, майка чоловіча 52 розміру, майка чоловіча 54 розміру, халат трикотажний з коротким рукавом 48 розміру, халат трикотажний з коротким рукавом 52 розміру, халат трикотажний з коротким рукавом 54 розміру, халат трикотажний з коротким рукавом 56 розміру, халат трикотажний з довгим рукавом 48 розміру, халат трикотажний з довгим рукавом 52 розміру, халат трикотажний з довгим рукавом 54 розміру, халат трикотажний з довгим рукавом 56 розміру, піжама жіноча тепла 48 розміру, піжама жіноча тепла 50 розміру, піжама жіноча тепла 52 розміру, піжама жіноча тепла 54 розміру

Завершена

198 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 29.05.2020 11:44 - 03.06.2020 23:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: e546efa956ee41fcb8e8648ec4c2c073
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-29-000518-c.c1
Назва: вимога
Вимога:
щодо зобов'язання скасувати рішення щодо дискваліфікації
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. Керуючись вимогами ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», п.12 Розділу ІІ Наказу ДП «Прозоро» від 19.03.2019 року зі змінами та доповненнями внесеними наказами ДП «Прозоро» № 11 та № 18 відповідно від 20.03.2019 року та від 17.04.2020 року, Вимогу учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі за кодом код ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-29-000518-c – ФОП Зайцев Д.В. (Код ЭДРПОУ/ІПН – 3090129392, Юридична адреса: Лісна 15, Мала Данилівка, Харківська область, Україна, 62341) від 16.06.2020 року, - визнати такою, що не підлягає задоволенню з наступних підстав: 1.1. Як зазначалось у рішенні уповноваженої особи КУ ОПНІ (Протокол № 27 від 15.06.2020 року), учасником ФОП Зайцев Д.В. не виконано абз.8 п.1 Розділу ІІІ Вимог до предмета закупівлі про вказану раніше закупівлю, а саме відсутній електронний цифровий підпис уповноваженої особи учасника- ФОП Зайцев Д.В. Так вказаним абзацем передбачено, що «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (КЕП/ЄЦП) уповноваженої особи учасника.» Згідно з ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронній системі закупівель (ЕСЗ) з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (Далі закон 851). Відповідно до Закону № 851 електронний документ — це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. При цьому в ст. 1 Закону № 851 передбачено, що обов’язковий реквізит електронного документа — це обов’язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Разом з тим положеннями цього Закону передбачено, що для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Частиною 4 ст. 18 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» містить положення про те, що КЕП має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис. Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Частиною 1 ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» також встановлено, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".; 1.2. Вказаним учасником у складі своєї пропозиції не надано документ, який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі). Також вказаний учасник не надав у складі своєї пропозиції жодного пояснення про неможливість отримання ним вказаного документу. Таким чином було не виконано умови п.1 розділу V ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ товару: за кодом код ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна. Надана учасником цінова пропозиціє не є тотожною витребуваної замовником довідки і може не відображати об’єктивну(реальну) ринкову вартість товару. Інформація про рівень цін дає можливість підтвердити реальний діапазон ціни на товар або послугу, оскільки надається відповідними фахівцями. Відсутність даної інформації може привести до укладення договору за завищеними цінами, або за навмисно заниженими цінами. Крім того, замовником не встановлені жодні обмеження щодо суб’єктів оціночної діяльності, їх компетенції чи місцезнаходження, форми довідки (експертного висновку) або будь-яких інших обмежень. Учасник мав право звернутися на свій розсуд до будь-якого з оцінювачів діяльності. ; 1.3. Також вказаним вище учасником не виконано умови п.п.1.3 та п.п.1.4 п.1 Додатку 1 до Вимог до предмета закупівлі товару, а саме не надано Інформаційної довідки про складські приміщення. Надана учасником довідка № 60 від 10.06.2020 року не дає пояснень щодо наявності чи відсутності потужностей (складських приміщень) у учасника.; 1.4. Учасником не виконано п.2 Додатку 1 до Вимог до предмета закупівлі товару, взагалі не надано жодних витребуваних документів та пояснень. Надана учасником довідка № 60 від 10.06.2020 року не має уточнень щодо наявності чи відсутності найманих працівників. Із змісту вказаної довідки можна зробити висновок, що ФОП Зайцев Д.В. буде виконувати договір без залучення на договірних засадах третіх осіб(субпідрядників тощо).; 1.5. Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів надана не за формою зазначеною у п.п.1.1. п.1 Додатку 1 до Вимог до предмета закупівлі товару. Надана учасником довідка № 67 від 10.06.2020 року не містить реквізитів договору оренди, який надано учасником окремими файлами. 1.6. Також слід зауважити, що порядок проведення спрощених закупівель регламентується ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Вказаною статтею не передбачено усунення учасником протягом 24 годин виявлених у період розгляду пропозицій невідповідностей. Це передбачено ст. 26 Розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення конкурентної процедури –відкриті торги. Такої можливості не зазначено і у Наказі ДП «Прозоро» від 19.03.2019 року зі змінами та доповненнями внесеними наказами ДП «Прозоро» № 11 та № 18 відповідно від 20.03.2019 року та від 17.04.2020 року. Уповноважена особа, відповідальна за проведення спрощених закупівель Олександр Дубовик
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.06.2020 10:45