-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі офісні
Меблі офісні згідно технічним, якістним та кількістним характеристикам.
Торги відмінено
177 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 885.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 885.50 UAH
Період оскарження:
29.05.2020 11:24 - 03.06.2020 13:00
Вимога
Є відповідь
Вимоги до учасників, що суперечать нормам ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер:
3309127699244f8ea4c939d557a981d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-29-000441-c.b1
Назва:
Вимоги до учасників, що суперечать нормам ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та встановлено наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм, також забороняється замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Зокрема п. 22 ч. 1 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
В умовах тендеру містяться наступні вимоги до предмету закупівлі: - обов’язковий попередній виїзд Учасника для надання зразків матеріалу та узгодження кольору із Замовником, також зняття замірів приміщень, скласти акт, підписати з обох сторін та додати до завантажених документів тендеру. Слід зазначити, що предметом закупівлі відповідно торгів є товар – за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі.
На нашу думку, тендерну документацію було складено із порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі», що виражається у вимогах надати послуги які не мають відношення до предмета закупівлі та не є умовами щодо доставки товару, монтажу або інших технічних вимог які замовник має право встановлювати до предмету закупівлі. Відповідно, у замовника не має правових підстав встановлювати в даній процедурі закупівлі вимоги щодо надання окремих послуг, які відповідають коду за ДК 021:2015, який відсутній в предметі закупівлі згідно тендерної документації. Вказані вимоги є дискримінаційними відносно учасників, несуть корупційні ризики та порушують діюче законодавство у сфері публічних закупівель. Учасникам які є виробниками але знаходяться в інших містах України, на відносно великій відстані від Замовника, необхідно буде витратити значні кошти та час для надання таких послуг. Що головне, це вимагається виконати до початку аукціону, що порушує один з головних принципів та цілей створення самої системи тендерних закупівель – анонімність учасників до закінчення аукціону та розкриття тендерних пропозицій! До того ж, умова щодо додання до завантажених документів згаданого підписаного акту є, фактично, вимогою оприлюднення зафіксованого порушення законодавства, що стане беззаперечною підставою для притягнення учасників такого правопорушення до відповідальності.
Відповідно учасники, які не виконають такі дискримінаційні, недоцільні, та протизаконні вимоги будуть дискваліфіковані, що порушує принципи і норми здійснення закупівель.
Отже, на підставі вищевикладеного, вважаємо, що вищевказані вимоги порушують принципи здійснення публічних закупівель та звужують коло підприємств, які мають бажання взяти участь у закупівлі та мають необхідний досвід та можливості для виконання договору поставки. Відповідно, вимагаємо виключити з тендерної документації наступні вимоги до предмету закупівлі: - «обов’язковий попередній виїзд Учасника для надання зразків матеріалу та узгодження кольору із Замовником, також зняття замірів приміщень, скласти акт, підписати з обох сторін та додати до завантажених документів тендеру».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2020 10:10
Вирішення:
Шановний Учасник! Враховуючи всі зауваження, зміни до технічних вимог буде внесено але з нового тендеру закупівлі. В період подання пропозиції внести зміни до технічних вимог не має можливості.
Статус вимоги:
Задоволено