-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Кабелі та супутня продукція різна
У зв'язку з відсутністю поля: Забезпечення виконання договору про закупівлю - 3% від суми договору. Вид забезпечення - перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Критерії оцінки - 100% ціна
Завершена
985 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 850.00 UAH
Період оскарження:
29.05.2020 11:01 - 04.06.2020 10:00
Вимога
Відхилено
Строк дії сертифікатів
Номер:
0fe944da13834212ab62bd2203b1bea1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-29-001285-b.a2
Назва:
Строк дії сертифікатів
Вимога:
Шановний Замовник, просимо звернути Вашу увагу на те, що учасник закупівлі код 44320000-9 Кабелі та супутня продукція (Кабелі та супутня продукція різна), по процедурі UA-2020-05-29-001285-b, ТОВ "Електрофорс", на вимогу п 4.1.5. надав сертифікати відповідності на труби з поліетилену двошарові гнучкі гофровані "KOPOFLEX" та двошарові гнучкі гофровані стійкі до ультрафіолетового випромінювання "KOPOFLEX UVFA", а також сертифікат на арматуру лінійну для підтримування, натягування та кріплення кабелю, із закінченим строком дії. Тому визнання переможцем учасника ТОВ "Електрофорс" ми будемо вважати порушенням законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій з подальшим оскарженням в АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відхилення вимоги.pdf 16.06.2020 11:21
Дата подачі:
15.06.2020 17:47
Вирішення:
п.4.1.5. вимог до предмета закупівлі було встановлено, що Учасники процедури Закупівлі повинні подати в складі пропозицій документи (сертифікати відповідності/паспорти виробника та/або інші документи тощо), які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником. Документацією спрощеної закупівлі не було встановлено вимог щодо терміну дії вищевказаних документів або їх чинності на момент подання пропозицій. Отже, пропозиція Учасника ТОВ “Електрофорс” відповідає вимогам документації спрощеної закупівлі та технічним вимогам до предмета закупівлі.
На підставі викладеного, необхідно відхилити вимогу UA-2020-05-29-001285-b.a2
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Вимога щодо тендерної документації
Номер:
8a7d43306b4d42b6a5ab7c28bc803773
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-29-001285-b.c1
Назва:
Вимога щодо тендерної документації
Вимога:
Об'єднення в один лот кабельно-провідникової продукції та супутньої продукції є порушенням постанови КМУ щодо класифікаторів кодів закупівель. Вимагаємо розділити на окремі лоти кабель та інші товари:
1) Лот 1 - позиції 1-33, 73-169; 213-272
2) Лот 2 - позиції 34- 72, 170 - 212.
Також вважаємо дискримінаційною вимогу щодо виробника кабелю КППЭ-ВП - одеса. Існують інші виробники даного кабелю за своїми характеристиками не гірші ніж виробництва Одескабель. Вимагаємо внести зміни в ТД.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відхилення вимоги.pdf 01.06.2020 11:50
Дата подачі:
01.06.2020 09:23
Вирішення:
Відповідно до п.22 ч.1 ст.1 ЗУ “Про публічні закупівлі” предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017 “Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предметами закупівлі (лотами)” — Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу ІІ Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника. Отже, Замовником не було порушено жодних вимог законодавства щодо поділу предмету закупівлі на лоти.
Також в скарзі зазначено, що вимога стосовно виробника кабелю КППЭ-ВП є дискримінаційною та вимагається внести зміни до документації спрощеної закупівлі. Відповідно до абзацу другого п.4 ст.14 ЗУ “Про публічні закупівлі” — у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Отже, визначення аналогів та/або еквівалентів, які приймаються у пропозиціях учасників є правом, а не обов’язком Замовника
На підставі викладеного, необхідно відхилити вимогу UA-2020-05-29-001285-b.c1
Статус вимоги:
Відхилено