• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Щебінь із природного каменю фр.20-40 мм

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 28.05.2020 21:58 - 03.06.2020 22:03
Вимога
Залишено без розгляду

Безпідставна дискваліфікація учасника

Номер: ac7e24fb9f284f99950aa3291c5ce5a5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-28-007510-b.c1
Назва: Безпідставна дискваліфікація учасника
Вимога:
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. Відповідно до додатку 2 допоголошення про поведення закупівлі іформації про технічні якісні характеристики до предмета закупівлі розділу п. 2 особливі аимоги до предмета закупівлі п. 2.1 цього розділу постачальник при поставці продукції надає наступні документи, а саме видаткову накладну, оригінал або копію офіційних документів які засвідчують відповідні і якісні характеристики товару ( копію сертифікату відповідності, паспорт якості та /або інший документ, таким чином при поставці продукції будуть наданні документи передбаченні п. 2.2 додатку 2 також ми надали документ вих № 691 від 09.06.20 в якому зазначили що продуція відповідає вимогам замовника до неї визначені в додатку 2 і пітвердили надання документів передбачених п. 2.1 при прставці продукції не порушивши вимог документації. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Відповідно до пп.2.2. пункту 2 Додатку 2 документації, на підтвердження відповідності продукції Замовник встановив наступну вимогу: надати наступні документи: - документ, що засвідчує якість товару (сертифікат відповідності, паспорт якості, тощо); документ, що засвідчує безпеку продукції ( протокол випробувань та паспорт радіаційної якості сировини). В пропозиції Учасника Фізичної особи підприємця БОГДАНА Р.Ю. ЖОДНОГО З ВИЩЕПЕРЕЛІЧЕНИХ ДОКУМЕНТІВ НЕ МІСТИЛОСЯ. В той же час Учасником було надано велику кількість інших документів (довідок), які Замовником не вимагалися. 2. Слід також звернути увагу на те, що в складі пропозиції Учасника містяться відгуки інших підприємств, а саме Національний історико-архітектурний музей «Київська фортеця» щодо постачання картриджів та чорнил для лазерних принтерів та КП «Коростенська центральна лікарня коростенської міської ради» щодо постачання лічильних приладів. Тому взагалі не зрозуміло, адже зазвичай Учасник надає в складі пропозиції листи (відгуки) від Замовників - кінцевих споживачів предмету закупівлі про позитивний досвід Учасника щодо виконання аналогічних договорів, тобто договорів поставки (щебеню, піску в асортименті). 3. Також учасником не дотримано вимог до оформлення документів п.14.2, а саме: на сканованих копіях документів відсутній напис: «Згідно з оригіналом» дата, підпис, посада, ПІБ.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2020 09:42