Капітальний ремонт місць загального користування навчального корпусу за адресою: вул. Маричанська, 4
Категорія замовника підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна пропозиції. Питома вага цінового критерію – 100 %. Методика оцінки: Оцінка пропозицій проводиться за цінами пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Найбільш економічно вигідною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону. У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично стає найбільш економічно вигідною пропозицією. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі детально наведена в приєднаному файлі
Завершена
850 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Період оскарження:28.05.2020 18:51 - 04.06.2020 15:00
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення Замовника щодо визначення Переможця електронної закупівлі
Номер:ca242ca8ba6245d2880947ce3e13371f
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "РЕМТЕКС ЛТД", UA-EDR 42576207
Ідентифікатор запиту:UA-2020-05-28-007342-b.c1
Назва:Оскарження рішення Замовника щодо визначення Переможця електронної закупівлі
Вимога:
Згідно п.17, розділу ІІІ тендерної документації закупівлі №UA-2020-05-28-007342-b "Капітальний ремонт місць загального користування навчального корпусу за адресою: вул. Маричанська, 4" (код ДК 021:2015 – 45450000-6) "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі", що викладений наступним чином:
"Ціна пропозиції не повинна включати вартість послуг з технічного нагляду
Інформація про відповідність запропонованих послуг технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі повинна бути підтверджена:
1) зведеним кошторисним розрахунком (повинен містити витрати на технічний нагляд (глава 10); авторський нагляд (глава 12); інші витрати)
2) договірною ціною (сума договірної ціни повинна співпадати з ціною пропозиції);
3) об’єктним кошторисом (або об’єктним кошторисним розрахунком)
4) локальним (-и) кошторисом (-ами) (має бути складений відповідно до технічного завдання (дефектного акту) з урахуванням будівельного технологічного процесу);
5) відомістю ресурсів (або підсумковою відомістю ресурсів)"
У складі тендерної пропозиції Учасника, що визнаний Переможцем електронної закупівлі згідно Протоколу № _6_ від 17.06.2020р. був наданий Зведений кошторисний розрахунок без розрахунку витрат на технічний нагляд (глава 10), що є порушенням відповідністі запропонованих послуг технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.06.2020 15:36
Вирішення:Відповідно до Оголошення про проведення закупівлі: Ціна пропозиції не повинна включати вартість послуг з технічного нагляду: Інформація про відповідність запропонованих послуг технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі повинна бути підтверджена: 1) зведеним кошторисним розрахунком (повинен містити витрати на технічний нагляд (глава 10); авторський нагляд (глава 12); інші витрати)
Відповідно до п.5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: До глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в обґрунтованому розмірі, який, як правило, складає до 2,5% від підсумку глав 1 - 9, графа 7. При цьому, якщо функції замовника здійснює структурний підрозділ підприємства, який утримується за рахунок основної діяльності, кошти на утримання служби замовника до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва не включаються, що обумовлюється вихідними даними на проектування.
Відповідно до п. 2.8.13 ДБН Д.1.1-1-2000: утримання служби замовника (зокрема витрати на технічний нагляд) здійснюється в обґрунтованому замовником розмірі, але не більш як 2,5 % від підсумку глав 1–9, графа 8.
Відповідно до листа від 11 січня 2014 року № 8/15-7-14 «Про витрати технагляду»: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства розглянуло лист інформаційного порталу щодо витрат зі здійснення функцій технагляду за об’єктами капітального будівництва і з питань компетенції роз’яснює,
Здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єктів є складовою функцій замовника. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (ЗКР). Ліміт цих коштів визначається відповідно до п.5.8.13 зазначених Правил в обґрунтованому замовником розмірі, але не більш ніж 2,5 відсотки від підсумку графи 8 глав 1-9 ЗКР.
У разі відсутності у замовника спеціалістів, які могли б виконувати функції технічного нагляду за будівництвом об’єктів, замовник може залучати спеціалістів сторонніх організацій на договірній основі. Оплата за виконання зазначених робіт здійснюється за рахунок коштів на утримання служби замовника у розмірі, визначеному на підставі відповідних розрахунків, складених у довільній формі, виходячи з обґрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня.
З огляду на вищенаведене, в оголошені про проведення закупівлі не було встановлено розмір витрат на технічний нагляд, в зв’язку із чим в зведеному кошторисному розрахунку не було передбачено витрат на технічний нагляд (глава 10).
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «Ремтекс ЛТД» не порушувала вимоги оголошення про проведення закупівлі.