-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Столи
Завершена
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Період оскарження:
28.05.2020 18:28 - 14.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
Номер:
ca1e5533780043008027936f38711b9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-28-001801-c.b4
Назва:
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Національним технічним університетом України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-28-001801-c.
Фізична особа-підприємець Веремієнко Максим Петрович (надалі - Скаржник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подав тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи).
Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції 20184/1 від 23.06.2020 пропозиція ФОП Веремієнко Максима Петровича, була відхилена у зв’язку з тим, що не було надано довідки про незастосування санкцій відповідно до ЗУ «Про санкції» та не було надано висновку державно санітарно-епідеміологічної експертизи щодо безпеки використання стола складного (копія додається).
24.06.2020 року Скаржник звернувся до Замовника з листом через електронну систему закупівель щодо розгляду пропозиції Скаржника посилаючись на те, що відповідно до частини 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та відповідно до частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
За результатами розгляду скарги Замовником було відмовлено в задоволені вимог.
26.06.2020 року Скаржник повторно звернувся до Замовника з листом через електронну систему закупівель щодо повторного розглянути пропозиції Скаржника, але відповідь не була надана.
27.06.2020 року додатково Скаржник звернувся до Замовника щодо неправомірного визнання переможцем ФОП Карпінського Г.І. посилаючись на невідповідність його пропозиції, вимогам тендерної документації та просив переглянути результати закупівлі. Відповідь Замовником не була надана.
Стосовно підстав відхилення повідомляю наступне:
підставою відхилення тендерної пропозиції ФОП Веремієнко Максима Петровича було те що не було надано довідки про незастосування санкцій відповідно до ЗУ «Про санкції» та не було надано висновку державно санітарно-епідеміологічної експертизи щодо безпеки використання стола складного.
Мною як Учасником в складі тендерної пропозиції було надано гарантійний лист щодо санкцій №90-06 від 18.06.2020 в якому чітко заначено що санкції відповідно до ЗУ «Про санкції» та інших нормативно-правових документів до Учасника не застосовуються. Тому дана причина для відмови є безпідставною. Також в складі пропозиції були надані висновки державно санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали і інформаційна довідка щодо сертифікації товару №10-05 від 18.06.2020 в якій зазначено що меблі не підлягають обов’язковій сертифікації, ліцензуванню, патентуванню, погодженню, експертизі та отриманню дозволів в Україні. Разом з тим, у процесі виробництва використовуються якісні сертифіковані матеріали, що підтверджується відповідними Висновками.
Додатково необхідно зазначити що під час розгляду пропозиції Учасника ФОП Карпінського Г.І., Замовник проігнорував невідповідність пропозиції Учасника тендерній документації. В наданій Учасником ФОП Карпінського Г.І. тендерній пропозиції, наявні наступні порушення.
Відповідно до вимог розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації Замовника: всі надані документи у складі тендерної пропозиції повинні бути ЧИННІ НА ДАТУ проведення торгів.
Частина документів тендерної пропозиції Учасника ФОП Карпінського Г.І. є не чинними на дату розкриття, або такими, чинність яких не можна підтвердити. В зазначених нижче документах відсутні обов’язкові реквізити, а саме номер документів та дата їх створення, а саме:
«Довідка про гарантійні терміни», «Лист-згода на обробку персональних даних», «Лист-гарантія щодо захисту довкілля», «Інформаційна довідка про учасника», «Довідка про законність відсутності Статуту, наказу (розпорядження), та/або довіреності (доручення)», «Довідка про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», «Довідка про відсутність ліцензії», «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», «Довідка про виконання аналогічного договору».
Учасник ФОП Карпінський Г.І. в своїй тендерній пропозиції не зазначив виробника продукції, як то вимагалось в Додатку №1 тендерної документації.
Учасник не надав довідки щодо про відсутність підстав, передбачених пунктом 12 частини першої ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме довідки про те що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, НЕ БУЛО притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Учасник ФОП Карпінський Г.І. надав тільки довідку від МВС про відсутність судимості, яка не передбачає підтвердження про не притягнення Учасника до відповідальності (адміністративної, цивільної-правової та іншої). Додаткової довідки Учасником надано не було.
Вибіркове ставлення до розгляду та оцінки наданих пропозицій зі сторони Замовника, є недопустимим. Згідно частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються принципом добросовісної конкуренції серед учасників і об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Отже, аналізуючи вищенаведене можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що, у свою чергу, с грубим порушення ст. З Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч.І ст.З Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи) ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-28-001801-c.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення протоколу розгляду тендерної пропозиції ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи) відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції 20184/1 від 23.06.2020 Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Веремієнко Максима Петровича.
4. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол розгляду тендерної пропозиції ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи) № 20184/2 від 23.06.2020 тендерного комітету Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" про визнання переможця ФОП Карпінського Г.І.
5. Зобов’язати Замовника визнати ФОП Веремієнко М.П. переможцем тендеру на закупівлю товарів Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи) ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-28-001801-c.
Додатки:
1. Протокол розгляду тендерної пропозиції ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи) № 20184/1 від 23.06.2020 тендерного комітету Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Веремієнко М.П.
2. Протокол розгляду тендерної пропозиції ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи) № 20184/2 від 23.06.2020 тендерного комітету Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" про визнання переможця ФОП Карпінського Г.І.
3. Додаток 1 до Тендерної документації Замовника
4. Скарга до тендерного комітету Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Веремієнко М.П. №78-06 від 24.06.2020
5. Відповідь Замовника на скаргу ФОП Веремієнко М.П. №78-06 від 24.06.2020
6. Повторна Скарга до тендерного комітету Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Веремієнко М.П. №80-06 від 26.06.2020
7. Скарга до тендерного комітету Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" щодо визнання переможця ФОП Карпінського Г.І.
8. Гарантійний лист про санкції ФОП Веремієнко М.П. №90-06 від 18.06.2020
9. Копії сертифікатів на матеріали
10. Довідка щодо сертифікації товару №10-05 від 18.06.2020
11. Платіжне доручення про сплату плати за подання скарги до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_АМКУ_ФОП_Веремiенко.pdf 02.07.2020 15:40
- Скарга_(1).pdf 02.07.2020 15:40
- Скарга2.pdf 02.07.2020 15:40
- Скарга3.pdf 02.07.2020 15:40
- Вiдповiд__замовника.pdf 02.07.2020 15:40
- Гарантiйний_лист_щодо_санкцiй.pdf 02.07.2020 15:40
- Додаток_1_ТД.pdf 02.07.2020 15:40
- Лист_сертифiкацii_якостi.pdf 02.07.2020 15:40
- Протокол_розгляду_ТП1.pdf 02.07.2020 15:40
- Протокол_розгляду_ТП2.pdf 02.07.2020 15:40
- Сертифiкати_та_матерiали_Веремieнко.pdf 02.07.2020 15:40
- Оплата.pdf 02.07.2020 16:23
- Рішення від 06.07.2020 № 13100 + лист Замовнику.pdf 07.07.2020 12:09
- Про перенесення розгляду скарги UA-2020-05-28-001801-c.b4 від 14.07.2020 № 10066.pdf 14.07.2020 21:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2020 №13786.pdf 17.07.2020 15:14
- рішення від 16.07.2020 № 13786.pdf 21.07.2020 20:05
- Відповідь АМКУ UA-2020-05-28-001801-c.b4.docx 09.07.2020 09:13
- Відповідь АМКУ UA-2020-05-28-001801-c.b4.pdf 09.07.2020 09:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.07.2020 15:46
Дата розгляду скарги:
14.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.07.2020 12:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.07.2020 20:05
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
dc3dc3da58454a70845c84d33aa10737
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-28-001801-c.b3
Назва:
Скарга
Вимога:
Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції 20184/2 від 23.06.2020 Учасник торгів ФОП Карпінського Г.І., був визнаний переможцем торгів.
З даним рішенням я, фізична особа підприємець Веремієнко Максим Петрович не можу погодитись з наступних підстав.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації: всі надані документи у складі тендерної пропозиції повинні бути ЧИННІ НА ДАТУ проведення торгів.
Частина документів тендерної пропозиції Учасника ФОП Карпінського Г.І. є не чинними на дату розкриття, або такими, чинність яких не можна підтвердити. В зазначених нижче документах відсутні обов’язкові реквізити, а саме номер документів та дата їх створення, а саме:
«Довідка про гарантійні терміни», «Лист-згода на обробку персональних даних», «Лист-гарантія щодо захисту довкілля», «Інформаційна довідка про учасника», «Довідка про законність відсутності Статуту, наказу (розпорядження), та/або довіреності (доручення)», «Довідка про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», «Довідка про відсутність ліцензії», «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», «Довідка про виконання аналогічного договору».
2. Учасник ФОП Карпінський Г.І. в своїй тендерній пропозиції не зазначив виробника продукції, як то вимагалось в Додатку №1 тендерної документації.
3. Учасник не надав довідки щодо про відсутність підстав, передбачених пунктом 12 частини першої ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме довідки про те що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, НЕ БУЛО притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Учасник ФОП Карпінський Г.І. надав тільки довідку від МВС про відсутність судимості, яка не передбачає підтвердження про не притягнення Учасника до відповідальності (адміністративної, цивільної-правової та іншої). Додаткової довідки Учасником надано не було.
На підставі вище наведеного, прошу розглянути мою скаргу та переглянути своє рішення враховуючи вище зазначене.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга3.pdf 27.06.2020 10:41
Дата подачі:
27.06.2020 10:41
Вирішення:
Доброго дня!
В довідці про гарантійні терміни ФОП Карпінський Г.І. чітко зазначає, що запропоновані меблі є власного виробництва, виготовлені в 2020 році, гарантійний термін їхньої експлуатації становить 18 місяців з дати передачі товару Замовнику. Учасник надав документи, які замовником не вимагалися, а саме «Лист-згода на обробку персональних даних», «Лист-гарантія щодо захисту довкілля», «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Учасник ФОП Карпінський Г.І. надав довідку МВС про відсутність судимості, яка передбачає той факт, що особу не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скарга2
Номер:
1b22788e0ea04618b29d8038be607c7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-28-001801-c.a2
Назва:
Скарга2
Вимога:
Відповідно до відповіді тендерного комітету на скаргу ФОП Веремієнко Максима Петровича, було зазначено, що Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП ВЕРЕМІЄНКО МАКСИМА ПЕТРОВИЧА, тому що відповідно до ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
З даною позицією тендерного комітету я, фізична особа підприємець Веремієнко Максим Петрович не можу погодитись з наступних підстав:
- відповідно до частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлено виключних обмежень, щодо характеру виявлених невідповідностей. Тому застосування Замовником цієї норми виключно в рамках відповідності до вимог статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» є неправильним. Статтею 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» не обмежується право Замовника визначати невідповідність пропозицій учасників, тендерній пропозиції виключно в межах статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
В даній ситуації я вважаю що мої права як учасника тендерної закупівлі порушені. В разі ігнорування моєї позиції Замовником торгів, я буду змушений звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
На підставі вище наведеного, прошу повторно розглянути мою пропозицію з урахуванням норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга2.pdf 26.06.2020 16:25
Дата подачі:
26.06.2020 16:25
Вирішення:
Відповідно до ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
bfadd243fef141dbab1834a4643614b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-28-001801-c.a1
Назва:
Скарга
Вимога:
Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції 20184/1 від 23.06.2020 пропозиція ФОП Веремієнко Максима Петровича, була відхилена у зв’язку з тим, що не було надано довідки про незастосування санкцій відповідно до ЗУ «Про санкції» та не було надано висновку державно санітарно-епідеміологічної експертизи щодо безпеки використання стола складного.
З даним рішенням я, фізична особа підприємець Веремієнко Максим Петрович не можу погодитись з наступних підстав:
- відповідно до частини 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
- відповідно до частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи той факт, що мною як Учасником в складі тендерної пропозиції було надано гарантійний лист щодо санкцій №90-06 від 18.06.2020 в якому чітко заначено що санкції відповідно до ЗУ «Про санкції» та інших нормативно-правових документів до Учасника не застосовуються. Тому дана причина для відмови є безпідставною. Також в складі пропозиції були надані висновки державно санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали і інформаційна довідка щодо сертифікації товару №10-05 від 18.06.2020 в якій зазначено що меблі не підлягають обов’язковій сертифікації, ліцензуванню, патентуванню, погодженню, експертизі та отриманню дозволів в Україні. Разом з тим, у процесі виробництва використовуються якісні сертифіковані матеріали, що підтверджується відповідними Висновками.
На підставі вище наведеного, прошу повторно розглянути мою пропозицію з урахуванням норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 24.06.2020 13:04
Дата подачі:
24.06.2020 13:05
Вирішення:
Доброго дня!
Згідно рішення тендерного комітету (Протокол №20184/1 від 23.06.2020р.):
Відхилення тендерної пропозиції ФОП ВЕРЕМІЄНКО МАКСИМ ПЕТРОВИЧ (згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі») здійснюється за таких підстав:
- у порушенні вимог, зазначених в тендерній документації (ТД) замовника (Додаток 3), учасник не надав довідки у довільній формі про те, що він не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" (пункт 11 частини першої ст.17 Закону)
- у порушенні вимог, зазначених в тендерній документації (ТД) замовника (Додаток 4), учасник не надав висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо безпеки використання стола складного (позиція 17).
Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП ВЕРЕМІЄНКО МАКСИМ ПЕТРОВИЧ, тому що відповідно до ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено