-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Завершена
198 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 980.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 980.00 UAH
Період оскарження:
28.05.2020 16:47 - 05.06.2020 00:00
Вимога
Вирішена
неправомірне відхилення учасника торгів
Номер:
31a42840589f4bb0b4ad14c2704dbbea
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-28-006697-b.c5
Назва:
неправомірне відхилення учасника торгів
Вимога:
Шановний Замовнику, ще раз нагадуємо про неправомірне відхилення переможця аукціону, на закупівлю вугілля ДГ 13-100, а саме з наступних причин: У Додатку 3 тендерної документації Замовника , а саме "Проект Договору про закупівлю", пунк 4.1. наголошує наступне : "... 4.1. Замовник здійснює оплату фактично поставлених товарів після підписання Сторонами документів, що підтверджують отримання таких товарів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок учасника, та з можливістю відстрочення платежу до 10 календарних днів (для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами закупівлі учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, відповідно до переліку зазначеного у відповідній довідці про наявність поточного рахунку, в усіх обслуговуючих банках Учасника торгів, що надана у довільній формі та міститься у складі тендерної пропозиції; по тексту довідок з обслуговуючих учасника банків повинно бути зазначено номер відповідного рахунку, а також кожна така довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)). Здійснення попередньої оплати не передбачається..."
Саме вираз з пункту проекту договору 4.1. "... для цілей складання проекту договору про закупівлю ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЗАКУПІВЛІ... ", наголошує на тому, що учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих банків саме за результатами закупівлі, тобто після проведення аукціону, а не на стадії подання тендерної пропозиції.
В тендерної документації Замовника в, оприлюдненому на сайті закупівель, файлі "ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ" пункт 14 та 15 наголошує, які документи повинен надати учасник, а саме:
"... 14. Цінова пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог Додатку № 1, подається Учасником у сканованому вигляді у форматі pdf. в паперовому вигляді, завірена підписом та печаткою Учасника, надається Замовнику переможцем не пізніше 3 робочих днів з моменту публікації інформації про визначення переможця.
15. Інша інформація:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації) або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо);
- копію документу (за наявності), що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю (копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреності, тощо);
- цінову пропозицію.
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю (але не пізніше 3 робочих днів з моменту публікації інформації про визначення переможця) надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи:
- цінову пропозицію;
- товарна накладна;
- Договір (Додаток № 3(додаток №1 до договору-специфікація))..."
Тобто в тендерній документації Замовника не вказується вимога, щодо подання учасником інформації, стосовно дійсних банківських рахунків, Тому дискваліфікація ТОВ "Покровськ-вугілля", як переможця в аукціоні є неправомірною.
Ваша відповідь від 18.06.2020 на нашу вимогу повідомляє наступне: "...Шановний учасник! Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Закупівля оголошене та проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ВИМОГ додатку 3 до оголошення про закупівлю для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами закупівлі учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, відповідно до переліку зазначеного у відповідній довідці про наявність поточного рахунку, в усіх обслуговуючих банках Учасника торгів, що надана у довільній формі та міститься у складі тендерної пропозиції; по тексту довідок з обслуговуючих учасника банків повинно бути зазначено номер відповідного рахунку, а також кожна така довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)). Відповідно до п.37 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до п.19 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Отже, вимога зазначена у додатку 3 до оголошення по закупівлі стосується учасників торгів, а не переможців. ..."
Згідно данної відповіді, ви суперечити самі собі, так як Додаток 3 - а це саме "Проект Договору про закупівлю*", який згідно вашої ж примітки з зірочкою наголошує наступне: "... * Зазначені в цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними та вичерпними і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель.... ".
Також нами, у складі тендерної пропозиції надано лист - файл "13_Лист_внесення_змін_в_ договір", де погоджуємося з внесенням змін у текст договору, якщо ці зміни не суперечать законодавству.
Тому ніяких "ВИМОГ", як ви вказуєте в відповіді на сайті закупівель, в проекті договору немає, це є саме ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, який може бути скоригованний або доповнений за згодою сторін.
Повідомляємо, що у випадку незадоволення нашої вимоги, та не скасування рішення про дискваліфікацію ТОВ "Покровськ-вугілля" , як переможця торгів, ми будемо вимушені звернутися до органів державного фінансового контролю, суду, та подати заяву до Державної аудиторської служби України, щодо притягнення уповноваженого з закупівлі до персональної відповідальності, згідно Закону.
Про штрафні санцкції, щодо покарання уповноваженного з закупівлі, ми вже писали
З повагою
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.06.2020 09:49
Вирішення:
Щановний Учаснику! Дякуємо за звернення! Відповідь по Вашій вимозі надана в попередньому зверненні до Вас.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
неправомірне відхилення переможця
Номер:
cf0c48e161354be58b677a8313e01ba8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-28-006697-b.c4
Назва:
неправомірне відхилення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику!
Нагадуємо Вам про відповідальність за порушення в сфері публічних :
Підстави притягнення до відповідальності згідно статті 164-14 КУпАП ч.3-4 «відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення);
розмір штрафу згідно статті 164-14 КУпАП та особа на яку накладається 1500-3000 НМД (25500 – 51000 грн.), на службових (посадових) осіб;
-3000-5000 НМД (51000 – 85000 грн.) за ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за одне із цих правопорушень.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ та за результатами звернутися до суду з позивом про стягнення з Вас витрат за подання Скарги разом з компенсуванням витрат на юридичні послуги, та подати заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення усіх членів тендерного комітету до персональної відповідальності.
Вимоги наступні:
1. Згідно вимог оголошення учасник повинен надати наступні документи:
«…15. Інша інформація:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації) або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо);
- копію документу (за наявності), що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю (копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреності, тощо);
- цінову пропозицію.
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю (але не пізніше 3 робочих днів з моменту публікації інформації про визначення переможця) надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи:
- цінову пропозицію;
- товарна накладна;
- Договір (Додаток № 3(додаток №1 до договору-специфікація)).
Додатки:
Додаток № 1 – Форма цінової пропозиції
Додаток № 2 – Технічна характеристика
Додаток № 3 – Договір (проект), (додаток №1 до договору-специфікація)…».
ТОВ «Покровськ-вугілля» виконало усі вимоги та надало документи згідно переліку пункту 15 тендерної документації, де не вказано , що Учасник повинен надати довідку про наявність рахунків в усіх обслуговуючих банках.
Тому відхилення нашої тендерної пропозиції є безпідставне.
Відповідно до ст. 14 Закону ч. 13 зазначено перелік підстав для відхилення, а саме:
«Стаття 14. Спрощені закупівлі
13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.».
Як бачимо, згідно Закону, не має правових підстав для відхилення пропозиції за надуманими причинами, а саме ненадання довідок з банків.
2. У проекті договору п. 4.1. у розділі IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
сказано:
«4.1. Замовник здійснює оплату фактично поставлених товарів після підписання Сторонами документів, що підтверджують отримання таких товарів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок учасника, та з можливістю відстрочення платежу до 10 календарних днів (для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами закупівлі учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, відповідно до переліку зазначеного у відповідній довідці про наявність поточного рахунку, в усіх обслуговуючих банках Учасника торгів, що надана у довільній формі та міститься у складі тендерної пропозиції; по тексту довідок з обслуговуючих учасника банків повинно бути зазначено номер відповідного рахунку, а також кожна така довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)). Здійснення попередньої оплати не передбачається.»
Тобто, надання довідок з банківських установ стосується переможця за «результатами закупівлі» для здійснення оплати.
ТОВ «Покровськ-вугілля» гарантує надати банківські довідки у строки не пізніше 3 робочих днів з моменту публікації інформації про визначення переможця, як того вимагає замовник.
4. Також повідомляємо, що «Скарга про невідповідність учасника», на яку посилається Замовник у протоколі № 06/17/3 від 17.06.2020 року, не існує взагалі.
Вимога, яка подавалась через систему електронних закупівель 17.06.2020 року о 13:35 годині, від Приватного підприємства "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ" має статус «Скасована» , тому посилання на скаргу (якої до речі не має, стосовно даної закупівлі) у тексті протоколу Замовника або вимогу в Протоколі № 06/17/3 від 17.06.2020 року є безпідставним, так як на момент подання «Протоколу про відхилення учасника» тендерним комітетом «Чехівський психоневрологічний інтернат» , який було завантажено на сайт електронних закупівель о 17:19 годині 17 червня.2020 року, стосовно вимоги про обрання переможця закупівлі, дана вимога « …стосовно обрання переможця закупівлі…» вже була скасована, що підтверджується інформацією на сайті закупівель.
Тому посилання на дану вимогу є безпідставним, та рішення про відхилення ТОВ «Покровськ-вугілля», як переможця, є неправомірним.
5. Пункт 10 Тендерної документації наголошує наступне: що «…Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна. Питома вага цього критерію – 100%...»
Тому нам не зрозуміло, з яких підстав, тендерний комітет або уповноважений на процедуру закупівлі, вимагає довідки, які учасник/переможець може надати у будь яку мить, і це ніяким чином не впливає на ціну та якість вугілля, та не нівелює здатність переможця в аукціоні
здійснити постачання якісного товару Замовнику.
Також нагадуємо, що згідно Закону України «про публічні закупівлі», а саме стаття 5 наголошує наступне:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо надати стосовне пояснення щодо рішення про нашу дискваліфікацію та скасувати своє рішення. Втім повідомляємо, що у випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися до органів державного фінансового контролю, та подати заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення усіх членів тендерного комітету та уповноваженого до персональної відповідальності, згідно Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Нагадуємо про відповідальність.docx 17.06.2020 20:58
Дата подачі:
17.06.2020 20:58
Вирішення:
Шановний учасник!
Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Закупівля оголошене та проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог додатку 3 до оголошення про закупівлю для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами закупівлі учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, відповідно до переліку зазначеного у відповідній довідці про наявність поточного рахунку, в усіх обслуговуючих банках Учасника торгів, що надана у довільній формі та міститься у складі тендерної пропозиції; по тексту довідок з обслуговуючих учасника банків повинно бути зазначено номер відповідного рахунку, а також кожна така довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)).
Відповідно до п.37 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до п.19 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, вимога зазначена у додатку 3 до оголошення по закупівлі стосується учасників торгів, а не переможців.
Таким чином, ваша пропозиція не відповідала вимогам оголошення про закупівлю та підлягала відхиленню на підставі п.1 ч.13. ст.. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що оскарження спрощеної закупівлі шляхом подачі скарги до АМКУ Законом України «Про публічні закупівлі» або іншим чинним нормативно-правовим актом не передбачено.
Запрошуємо до участі у наступних закупівлях.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Порушення Закону
Номер:
7159d5e992aa4d2ba6de1cb17895934c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-28-006697-b.c3
Назва:
Порушення Закону
Вимога:
Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами) (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Згідно з пунктом 4.1. проекту договору, наведеного у додатку № 3 до оголошення, вимагалося: «(Для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами закупівлі учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, відповідно до переліку зазначеного у відповідній довідці про наявність поточного рахунку, в усіх обслуговуючих банках Учасника торгів, що надана у довільній формі та міститься у складі тендерної пропозиції; по тексту довідок з обслуговуючих учасника банків повинно бути зазначено номер відповідного рахунку, а також кожна така довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель))». У складі пропозиція ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" відсутні довідки з обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку, що не відповідає вищезазначеним умовам оголошення. Таким чином, відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" через невідповідність її умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2020 13:35
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
17.06.2020 16:46
Вимога
Відкликано скаржником
Порушення Закону
Номер:
ed66c5ddb5f64fec824b70cf6c2d8656
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-28-006697-b.c2
Назва:
Порушення Закону
Вимога:
Відповідно до пункту 1 статті 13. Закону Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно з пунктом 4.1. проекту договору, наведеного у додатку № 3 до оголошення, вимагалося: «(Для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами закупівлі учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, відповідно до переліку зазначеного у відповідній довідці про наявність поточного рахунку, в усіх обслуговуючих банках Учасника торгів, що надана у довільній формі та міститься у складі тендерної пропозиції; по тексту довідок з обслуговуючих учасника банків повинно бути зазначено номер відповідного рахунку, а також кожна така довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель))».
У складі пропозиція ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" відсутні довідки з обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку, що не відповідає вищезазначеним умовам оголошення.
Таким чином, відповідно до пункту 1 статті 13. Закону Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" через невідповідність її умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2020 10:37
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
17.06.2020 16:46
Вимога
Вирішена
проект договору
Номер:
bf818e5f43e7439986a1a8d58269bc2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-28-006697-b.b1
Назва:
проект договору
Вимога:
Шановний замовнику, просимо в тексті проекту договору (Додаток 3 до ТД) видалити наступні пункти: п. 4.2. Товар повинен бути запакований у тару, яка відповідає вимогам стандартів або технічних умов і забезпечує його схоронність при перевезенні та зберіганні. , п. 6.4. Наявність санітарного паспорту на транспортний засіб і санітарної книжки водія - експедитора обов’язково при постачанні товару, та п. 6.6. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення та зберігання. Тара та упаковка одноразового використання поверненню Постачальнику не підлягають.
Данні пункти не відповідають товару який ви закуповуєте - вугілля. Вугілля не фасується , не упаковується, та санітарних книжок при транспортуванні для водіїв не передбачені, так як поставка вугілля регулюється ДСТУ 7146-2010 , де є посилання на санітарні норми, захист довкілля та т.і.
Тому вимагаємо видалити данні пункти, які скоріше відносяться до постачання продуктів харчування. З повагою
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2020 09:34
Вирішення:
Доброго дня.Проект договору замінено на інший.
Статус вимоги:
Задоволено