• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з обслуговування та забезпечення працездатності Програмно-технічного комплексу самообслуговування за кодом ДК 021-2015: (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання.

Мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції- Українська. В разі надання Учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально (детальніше в тендерній документації замовника).

Торги відмінено

2 310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 28.05.2020 16:36 - 14.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення тендеру

Номер: 0917ae7374e844f0897d165ebc41b4f1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-28-006548-b.a2
Назва: ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Вимога:
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення тендеру м. Київ 06.08.2020 22.07.2020 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, як орган оскарження, (надалі – Колегія), розглянувши скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕС.ЕС.АЙ.ІНТЕРНЕШНЛ" від 02.07.2020 № UA-2020-05-28-006548-b.a1 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури цієї закупівлі, своїм рішенням № 14195-р/пк-пз встановила порушення процедури цієї закупівлі та зобов'язала Комунальне підприємство "Головний інформаційно-обчислювальний центр" скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "КНП Компані" переможцем процедури цієї закупівлі. У відповідності до ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі, про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Це виключні повноваження органу оскарження щодо прийняття ним рішення за результатами розгляду скарги. Отже, єдине що зобов’язав орган оскарження замовника цієї закупівлі (КП "ГІОЦ") за вказаною скаргою – це скасувати рішення про визначення ТОВ "КНП Компані" переможцем процедури цієї закупівлі. І все. Не скасувати ці рішення та зобов’язати ТОВ "КНП Компані" усунути невідповідності, а виключно скасувати рішення про визначення ТОВ "КНП Компані" переможцем процедури цієї закупівлі. Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовникам закупівлі. Проте, КП "ГІОЦ" замість належного виконання вказаного рішення Колегії додатково до скасування свого рішення про визначення ТОВ "КНП Компані" переможцем процедури цієї закупівлі, що КП "ГІОЦ" зобов’язане було зробити, приймає рішення про висунення вимоги ТОВ "КНП Компані" про усунення невідповідностей у тендерній документації ТОВ "КНП Компані", повідомлення про яку розміщує в електронній системі закупівель, що не передбачено в резулятивній частині вказаного рішення Колегії. Таким чином замовник цієї закупівлі (КП "ГІОЦ") в супереч положенням ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» не належно виконало вказане рішення органу оскарження. Ці незаконні дії КП "ГІОЦ" свідчать про невідхилення тендерної пропозиції ТОВ "КНП Компані" у цій закупівлі, яка відповідно до закону підлягала відхиленню. Окрім вказаного КП "ГІОЦ" грубо порушив вимоги ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Єдина передбачена законодавством можливість замовника публічної закупівлі звернутися до її учасника з такою вимогою після проведення оцінки тендерної пропозиції цього учасника саме передбачена ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». 19.06.2020 відбувся оцінка тендерних пропозицій за цією закупівлею шляхом застосування електронного аукціону. У відповідності до ч.ч. 9 та 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після проведення оцінки тендерних пропозиції учасника закупівлі протягом 5 робочих днів має відбуватися розгляд тендерної пропозиції учасника, пропозиція якого була найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч. 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник протягом цих же 5 робочих днів розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої. Отже, оскільки пропозиція ТОВ "КНП Компані" у цій закупівлі не була найбільш економічно вигідною, а була другою серед найбільш економічно вигідних пропозицій у цій закупівлі, а пропозицію учасника цієї закупівлі, яка була найбільш економічно вигідною, було відхилено, то КП "ГІОЦ" мав право лише протягом 3 робочих днів з 19.06.2020 (тобто до 24.06.2020) виставити таку вимогу до ТОВ "КНП Компані". Таким чином замовник цієї закупівлі (КП "ГІОЦ") в супереч положенням ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розмістило повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника цієї закупівлі (ТОВ "КНП Компані"). Ці незаконні дії КП "ГІОЦ" свідчать про невідхилення тендерної пропозиції ТОВ "КНП Компані" у цій закупівлі, яка відповідно до закону підлягала відхиленню. Сукупність вказаних порушень законодавства України свідчить і про порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, викладених у пп.пп. 4 та 5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінації учасників закупівлі й рівного ставлення до них та об’єктивне і неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи наведене, вимагаємо усунути вказані порушення законодавства України та належним чином виконати зазначене рішення Комісії (виключно в об’ємі вказаному в його резулятивній частині без додаткових незаконних самовільних рішень чи дій, які нею не передбачені).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник, Ваша вимога від 06.08.2020 року «щодо усунення порушення законодавства» розглянута, за результатами розгляду на засіданні тендерного комітету прийнято рішення (протокол №378 від 10.08.2020р.) про відхилення вказаної вимоги з огляду на наступне: 30.07.2020 року рішенням тендерного комітету Замовника, яке оформлене протоколом №373, виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасовано попереднє рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі ТОВ «КНП Компані». У відповідності до вимог Закону на веб-порталі Уповноваженого органу в разі задоволення Антимонопольним комітетом України скарги, що стосується прийнятого рішення Замовником. Замовнику необхідно вчинити дії, які спрямовані на підтвердження дій зазначених в рішенні АМКУ. В подальшому всі рішення, які раніше були прийняті Замовником анулюються, пропозиції учасників повторно повертаються на кваліфікацію, Замовник розглядає пропозиції учасників і приймає рішення. 30.07.2020 року було повторно розглянуто пропозицію ПрАТ «Промзв’язок», за результатами розгляду Замовником прийняте рішення про відхилення пропозиції з підстав невідповідності учасника вимогам ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». У відповідності до ч.3 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі»- учасник тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі, такий учасник може звернутись до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції. Змістом Вашої вимоги є припущення, щодо порушень Замовником порядку та процедури виконання рішень органу оскарження. Таким чином вимога не відповідає положенням ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» відтак підлягає відхиленню. Разом з цим учасник тендерна пропозиція якого відхилена не позбавлений права оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника у порядку визначеному ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

щодо бездіяльності замовника, яка відбулася після розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям

Номер: ba2ea8dabb284b02ad9358c4e411c054
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-28-006548-b.a1
Назва: щодо бездіяльності замовника, яка відбулася після розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
Скарга:
28 травня 2020 року Комунальним підприємством «Головний інформаційно- обчислювальний центр» (надалі – «Замовник») було оприлюднено зазначене оголошення про проведення відкритих торгів (надалі – «Закупівля). Кінцевий строк подання тендерної пропозиції по Закупівлі: 18 червня 2020 року до 17:00 год. Процедура Закупівлі проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕС. ЕС. АЙ. ІНТЕРНЕШНЛ» з метою участі в процедурі Закупівлі подало тендерну пропозицію Замовнику. Також з метою участі в процедурі Закупівлі подало тендерну пропозицію Замовнику ТОВ «КНП Компані», яке стало переможцем у Закупівлі. Відповідно до ч. 1. ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч. 2. ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У тендерній документації (п. 2 додатку 2 до тендерної документації) (додається) вказано, що для підтвердження наявності в учасника процедури Закупівлі (надалі – «Учасник») працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має серед документів тендерної пропозиції подати довідку, що підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, яких Учасник планує залучати до виконання умов договору не менше шести осіб які мають необхідні знання і досвід із зазначенням: ПІБ, займану посаду, освіти (назва освітнього закладу, спеціальність), стажу, досвіду роботи по посаді в разі підтвердження відносно штатних працівників та без зазначення досвіду роботи та посади, якщо працівник перебуває в цивільно-правових відносинах з Учасником. Там же вказано, що з них не менше 3-х осіб, які мають освіту у сфері інформаційних технологій та не менше 3 осіб, що мають освіту за спеціальністю технік-електрик. Там же вказано, що для підтвердження кваліфікації працівників, яких Учасник планує залучати до виконання умов договору, в складі тендерної пропозиції надаються документи: документ(и) про освіту працівників у галузі інформаційних технологій, техніка-електрика, інженера у сфері обслуговування відповідного обладнання. У довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, яких планується залучати до виконання умов договору від 16 червня 2020 року № 0620/21/11 (копія додається), яка була подана ТОВ «КНП Компані» в складі тендерної пропозиції, вказано перелік працівників, які, відповідно, ТОВ «КНП Компані» планує залучати до виконання умов договору, що може бути укладеним за результатами проведення процедури Закупівлі, у цьому переліку вказано лише 2 працівники, які мають освіту за спеціальністю «технік-електрик» (Іванов О.П. та Станковський О.А.). У складі тендерної пропозиції ТОВ «КНП Компані» подало копії дипломів про відповідну освіту лише 2 (двох) працівників, хоча, як вказано, для участі у процедурі закупівлі ТОВ «КНП Компані» мало у вказаній довідці підтвердити наявність 3 (трьох) таких працівників. Хоч, серед працівників, які ТОВ «КНП Компані» планує залучати до виконання умов договору, що може бути укладеним за результатами проведення процедури Закупівлі, ТОВ «КНП Компані» у цій довідці й вказало ще 1 (одного) працівника із кваліфікацією «електромонтажник» (Шокорова М.М.), проте не надало жодного документу про його освіту як техніка-електрика чи, навіть, електромонтажника. ТОВ «КНП Компані» надало лише атестат про закінчення Шокоровим М.М. в 2003 році Навчально-виховного комплексу «Дошкільний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 7» м. Тарасівка Херсонської області від 21 червня 2003 року (копія додається). Цей документ не підтверджує, що у Шокорова М.М. є освіта за спеціальністю техніка-електрика. Таким чином ТОВ «КНП Компані» не виконало вимогу Замовника про надання інформації про освіту 3 (трьох) працівників за спеціальністю технік-електрик. Також у тендерній документації (п. 2 додатку 2 до тендерної документації) вказано, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку щодо надання послуги у робочі та не робочі дні (в режимі «24/7») та підтверджуючі документи. У складі тендерної пропозиції, яку подало ТОВ «КНП Компані» є довідка щодо можливості надання послуг в режимі «24/7» в т.ч. у вихідні та святкові дні від 16 червня 2020 року № 0620/21/05.11.1 (копія додається), проте, в тексті цієї довідки не вказано про те, що «КНП Компані» буде (зобов’язується у разі укладення відповідного договору за результатами проведення процедури Закупівлі) надавати послуги у робочі та не робочі дні (в режимі «24/7»). У цій довідці вказано, що у ТОВ «КНП Компані» є працівники, які можуть надавати послуги у робочі та не робочі дні (в режимі «24/7»), а чи буде «КНП Компані» здійснювати у разі укладення відповідного договору за результатами проведення процедури Закупівлі надання послуги у робочі та не робочі дні (в режимі «24/7») – невідомо. Таким чином ТОВ «КНП Компані» фактично надало довідку про наявність у нього працівників, які можуть надавати послуги у робочі та не робочі дні (в режимі «24/7»), та не надало довідку щодо надання ним послуги у робочі та не робочі дні (в режимі «24/7»), чим не виконало вимогу Замовника щодо надання Учасником довідки щодо надання послуги у робочі та не робочі дні (в режимі «24/7»). Отже, тендерна пропозиція ТОВ «КНП Компані» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону. У тендерній документації (Додаток 2, пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору») Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції «лист-відгук від замовника по вищенаведеному договору, який повинен бути не більше місячної давнини та містити: №, дату, предмет договору, загальну характеристику Учасника за результатами надання послуг». В складі тендерної пропозиції ТОВ «КНП Компані» надано такий лист-відгук від компанії ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» в файлі «Лист-відгук_ТОВ Пластик Карта.pdf», копія додається; цей лист-відгук має ознаки маніпуляції (текст листа-відгуку є, найвірогідніше, результатом конвертації тексту з текстового редактору, а шапка та підпис керівника з печаткою є сканованими зображеннями), що стає помітним при збільшенні масштабу документу. Це підтверджується також метаданими документу, що прямо вказують що документ створений в текстовому редакторі Microsoft® Word 2016 користувачем на ім’я «Ирина». Тобто, наданий ТОВ «КНП Компані» лист-відгук не є сканованим з оригіналу документом, що порушує вимоги тендерної документації, а саме – п. 1 розділу 3, де сказано: «Документація має передаватися в PDF-форматі, сканована з оригіналу документу в кольоровому зображенні.» Таким чином ТОВ «КНП Компані» зазначило у тендерній пропозиції недостовірну інформацію та не виконало вимоги п. 1 розділу 3 тендерної документації. У п. 7 р. 1 тендерної документації (додається) зазначено, що «Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою», а також, що «Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову». У складі тендерної пропозиції, яку подало ТОВ «КНП Компані», є копія диплому, що виданий Станковському О.А. про закінчення в 1991 році Новокаховського технікуму гідромеліорації, механізації і електрифікації сільського господарства від 22 червня 1991 року (копія додається), що складений російською мовою. Автентичного перекладу цього документу на українську мову ТОВ «КНП Компані» в складі тендерної пропозиції не надано. Отже, частина тендерної пропозиції ТОВ «КНП Компані», що була подана для участі у процедурі Закупівлі, викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; таким чином, ТОВ «КНП Компані» порушено вимоги п. 7 Тендерної документації. У тендерній документації (п. 2 додатку 2 до тендерної документації) вказано, що для підтвердження працевлаштування працівників, зазначених у довідці, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, у складі тендерної пропозиції надаються, серед іншого, копії цивільно-правових угод (в разі, якщо працівник перебуває в цивільно-правових відносинах з Учасником). У складі тендерної пропозиції, яку подало ТОВ «КНП Компані», є цілий ряд договорів про надання послуг між ТОВ «КНП Компані» та фізичними особами, які були подані для підтвердження працевлаштування працівників, зазначених у довідці, яких ТОВ «КНП Компані» планує залучати до виконання умов договору, що може бути укладеним за результатами проведення процедури Закупівлі (наприклад, договір від 8 травня 2020 року № 05-8, укладений між ТОВ «КНП Компані» та Шокоровим М.М. (копія додається)). Проте, із жодного із цих договорів не можливо зробити висновок чи будуть (можуть) вказані фізичні особи надавати послуги з обслуговування та забезпечення працездатності Програмно-технічного комплексу самообслуговування за кодом ДК 021-2015: (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 50330000-7, Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання, на закупівлю яких проводиться процедура Закупівлі. Відповідно до ч. 1 ст. 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Отже, таким договором повинно бути передбачено, що саме повинен зробити виконавець, надаючи послуги, а не декілька загальних фраз, як у наданих ТОВ «КНП Компані» договорах. Тож, наявність цих договорів не свідчить про наявність в ТОВ «КНП Компані» працівників відповідної кваліфікації, яких планується залучати до виконання умов договору, що може бути укладеним за результатами проведення процедури Закупівлі, але ТОВ «КНП Компані» у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, яких планується залучати до виконання умов договору від 16 червня 2020 року № 0620/21/11 вказує, що така можливість у нього є. Таким чином ТОВ «КНП Компані» зазначило у тендерній пропозиції недостовірну інформацію. У п. 1 р. 3 тендерної документації (додається) зазначено, що документація має передаватися в PDF-форматі, сканована з оригіналу документу в кольоровому зображенні. У складі тендерної пропозиції, яку подало ТОВ «КНП Компані», є диплом Устича І.П., виданий про закінчення в 2000 році Київського національного університету імені Тараса Шевченка від 27 грудня 2000 року (копія додається), що є сканом з копії, а не з оригіналу цього документу. Таким чином, неможливо перевірити достовірність вказаного диплому Устича І.П., як частини тендерної пропозиції. Отже, ТОВ «КНП Компані» зазначило у тендерній пропозиції недостовірну інформацію. Відповідно до п. 1 ч. 1. ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону, та зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч. 15 ст. 29 Закону, де щодо цієї ситуації вказано, що у разі встановлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, також як і в разі, якщо тендерна пропозиція учасника або її частина викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Отже, під час проведення процедури Закупівлі Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозиції ТОВ «КНП Компані», але всупереч вказаним нормам законодавства України не зробив цього. Враховуючи наведене, просимо: під час проведення процедури Закупівлі прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КНП Компані». Додатки: 1. Додаток 2 до тендерної документації (3 арк.). 2. Копія довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, яких планується залучати до виконання умов договору від 16 червня 2020 року № 0620/21/11 (2 арк.). 3. Копія атестату про закінчення Шокоровим М.М. в 2003 році Навчально-виховного комплексу «Дошкільний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 7» м. Тарасівка Херсонської області від 21 червня 2003 року (1 арк.). 4. Копія довідки ТОВ «КНП Компані» щодо можливості надання послуг в режимі «24/7» в т.ч. у вихідні та святкові дні від 16 червня 2020 року № 0620/21/05.11.1 (1 арк.). 5. Р. 1 тендерної документації (4 арк.). 6. Копія диплому, виданого Станковському О.А. про закінчення в 1991 році Новокаховського технікуму гідромеліорації, механізації і електрифікації сільського господарства від 22 червня 1991 року (1 арк.). 7. Копія договору від 8 травня 2020 року № 05-8, укладеного між ТОВ «КНП Компані» та Шокоровим М.М. (3 арк.). 8. Р. 3 тендерної документації (12 арк.). 9. Копія диплому Устича І.П., що виданий про закінчення в 2000 році Київського національного університету імені Тараса Шевченка від 27 грудня 2000 року (1 арк.). 10. Копія листа-відгуку від компанії ТОВ «Підприємство «Пластик Карта». Директор ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕС. ЕС. АЙ. ІНТЕРНЕШНЛ» ___________________ Банатов І.В.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.07.2020 12:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.07.2020 13:51
Дата виконання рішення Замовником: 30.07.2020 12:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: протокол засідання тендерного комітету № 373 від 30 липня 2020 року Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення №14165-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету комунальне підприємство "Головний інформаційно-обчислювальний центр" зобов’язало скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КНП Компані" переможцем процедури закупівлі — Послуги з обслуговування та забезпечення працездатності Програмно-технічного комплексу самообслуговування за кодом ДК 021-2015: (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання, з підстав порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев’ятої статті 26 Закону. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Автор: ТОВ "'ЕС.ЕС.АЙ.ІНТЕРНЕШНЛ'", Банатов Ігор Вікторович +380503309060 igor.banatov@gmail.com