• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання інтерактивної дошки з проектором, мультимедійного проектора для збільшення зображень.

Торги відмінено

57 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 286.00 UAH
Період оскарження: 28.05.2020 15:43 - 03.06.2020 15:00
Вимога
Відхилено

Обмеження конкуренції

Номер: 7fda9eaa42a0425b870e9efa36c4794a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-28-005761-b.a3
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі, Ви вказуєте, що дошка повинна мати наступні розміри: «•Діагональ активної поверхні повинна бути - не менше 195 см, але не більше 197 см • Ширина дошки повинна бути більше 165 см • Висота дошки повинна бути менше 129 см • Ширина активної поверхні повинна бути не більше або 156,6 см • Висота активної поверхні повинна бути менше або 117,5 см». Зазначені Вами розміри вказують на те, що Ви орієнтуєтесь на конкретну модель дошки, яку хочете закупити, чим обмежуєте конкуренцію в даній закупівлі. Визначення Вами таких точних діапазонів розміру дошки не дає можливості іншим Учасникам підібрати відповідний еквівалент. Тому, з метою забезпечення здорової конкуренції вимагаємо розширити вимоги до інтерактивної дошки та встановити наступні розміри: «•Діагональ активної поверхні повинна бути - не менше 195 см • Ширина дошки повинна бути більше 165 см • Висота дошки повинна бути менше 129 см • Ширина активної поверхні повинна бути не менше 156,6 см • Висота активної поверхні повинна бути менше або 117,5 см».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно Закону України" Про публічні закупівлі" Стаття 23. ч.1 Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Розміри дошки є технічними характеристиками предмету закупівлі. Це не є порушенням або обмеженням конкуренції. Запрошуємо Вас до участі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо сервісного центру в м.Запоріжжя

Номер: 75214dcf73394119a61761666ca45125
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-28-005761-b.b2
Назва: Щодо сервісного центру в м.Запоріжжя
Вимога:
Щодо сервісного центру в Запорізькій області Шановний Замовник! Згідно Додатку №1 до Тендерної документації (надалі ТД) передбачено - "обов’язкова наявність сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі. На підтвердження надати гарантійний лист із зазначенням адреси та контактів сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі або надати довідку та копії діючого договору про співпрацю з існуючими сервісними центрами в м. Запоріжжя." Зазначена вимога є НЕЗАКОННОЮ та ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ з огляду на наступне: Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції. Разом з цим, статтею 675 Цивільного кодексу України встановлено, що товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Відповідно до вимог статті 269 Господарського кодексу України постачальник (виробник) гарантує якість товарів у цілому. Постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу. У разі усунення дефектів у виробі, на який встановлено гарантійний строк експлуатації, цей строк продовжується на час, протягом якого він не використовувався через дефект, а при заміні виробу гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни. Отже, учасник – переможець процедури закупівлі, з яким замовник укладає договір про закупівлю, зобов’язаний здійснювати за власний рахунок гарантійне обслуговування товару, який ним буде поставлено, протягом гарантійного строку, що встановлений відповідним договором. Законом не обмежується спосіб реалізації постачальника товару зобов’язання стосовно гарантійного обслуговування реалізованого товару. Зважаючи на викладене, наявність в тендерній документації замовника вимоги стосовно розміщення в Запорізькій області сервісного центру є штучним обмеженням з боку замовника торгів свободи підприємницької діяльності та свідчить про ДИСКРИМІНАЦІЮ потенційних учасників процедури закупівлі. Статтею 3 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст.5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч.4 ст.22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо дотримуватися принципів здійснення закупівель, норм чинного законодавства та ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ стосовно розміщення сервісного центру у м. Запоріжжя, в іншому випадку змушені будемо оскаржити дану процедуру закупівлі до уповноваженого органу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо сервісного центру в Запорізькій області

Номер: 072b11e675d5417c8b9ef8e486db808f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-28-005761-b.b1
Назва: Щодо сервісного центру в Запорізькій області
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно Додатку №1 до Тендерної документації (надалі ТД) передбачено - "обов’язкова наявність сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі. На підтвердження надати гарантійний лист із зазначенням адреси та контактів сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі або надати довідку та копії діючого договору про співпрацю з існуючими сервісними центрами в м. Запоріжжя." Зазначена вимога є НЕЗАКОННОЮ та ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ з огляду на наступне: Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції. Разом з цим, статтею 675 Цивільного кодексу України встановлено, що товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Відповідно до вимог статті 269 Господарського кодексу України постачальник (виробник) гарантує якість товарів у цілому. Постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу. У разі усунення дефектів у виробі, на який встановлено гарантійний строк експлуатації, цей строк продовжується на час, протягом якого він не використовувався через дефект, а при заміні виробу гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни. Отже, учасник – переможець процедури закупівлі, з яким замовник укладає договір про закупівлю, зобов’язаний здійснювати за власний рахунок гарантійне обслуговування товару, який ним буде поставлено, протягом гарантійного строку, що встановлений відповідним договором. Законом не обмежується спосіб реалізації постачальника товару зобов’язання стосовно гарантійного обслуговування реалізованого товару. Зважаючи на викладене, наявність в тендерній документації замовника вимоги стосовно розміщення в Закарпатський області сервісного центру є штучним обмеженням з боку замовника торгів свободи підприємницької діяльності та свідчить про ДИСКРИМІНАЦІЮ потенційних учасників процедури закупівлі. Статтею 3 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст.5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч.4 ст.22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо дотримуватися принципів здійснення закупівель, норм чинного законодавства та ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ стосовно розміщення сервісного центру у м. Запоріжжя, в іншому випадку змушені будемо оскаржити дану процедуру закупівлі до уповноваженого органу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до документації
Статус вимоги: Задоволено