• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Агрохімічна продукція» код по ДК 021:2015 –24450000-3 (дезінфікуючі засоби для навчальних закладів м. Краматорськ)

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.

Завершена

828 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 200.00 UAH
Період оскарження: 28.05.2020 15:32 - 09.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Лізоформ Медікал»

Номер: ff9cbfaa3abf422d95c6fbe3f716417c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-28-005591-b.c4
Назва: Вимога щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Лізоформ Медікал»
Вимога:
Засіданням тендерного комітету УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Протокол №4 від 19.06.2020р.) була відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Лізоформ Медікал» за предметом закупівлі: «Агрохімічна продукція» код по ДК 021:2015 –24450000-3 (дезінфікуючі засоби для навчальних закладів м. Краматорськ), UA-2020-05-28-005591-b. Тендерний комітет Замовника в Протоколі №4 від 19.06.2020р зазначає, що у своїй пропозиції ТОВ «Лізоформ Медікал» не надано такі документи: Свідоцтво про державну реєстрацію засобу або витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів МОЗ України; Сертифікат відповідності на засіб, що виданий органом з оцінки відповідності, дійсний на дату розкриття пропозицій; Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий виробнику запропонованої учасником продукції (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства), дійсний на дату розкриття пропозицій. ТОВ «Лізоформ Медікал» не погоджується з рішенням тендерного комітету Змовника щодо розгляду тендерної пропозиції, оскільки у тендерній пропозиції міститься інформація (документи) про яку в Протоколі №4 від19.06.2020р. 1) Щодо ненадання ТОВ «Лізоформ Медікал» документу (Свідоцтво про державну реєстрацію засобу або витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів МОЗ України), то у документації цінової пропозиції, а саме у завантаженому файлі (09 червня 2020 14:41) «Документи щодо відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.pdf» у інформаційному листі ТОВ «Лізоформ Медікал» № 02-02/04/91122 від 04.06.2020р. щодо надання реєстраційних свідоцтв на дезінфікуючі засоби та в листі МОЗ України від 19.02.2019р. № 05.1/4488 щодо реєстрації дезінфікуючих засобів наявна інформація щодо державної реєстрації Засіб для дезінфекції рук "АХД 2000 гель (AHD 2000 gel)". Крім того, інформація щодо державної реєстрації Засіб для дезінфекції рук "АХД 2000 гель (AHD 2000 gel)" є у вільному доступі на офіційному Веб-сайті МОЗ України за посиланням https://moz.gov.ua/uploads/ckeditor/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%96%20%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%96/%D0%A0%D0%B5%D1%94%D1%81%D1%82%D1%80%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%B4%D0%B5%D0%B7%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%202019.pdf де на сторінці 2 Державного реєстру дезінфекційних засобів 2019 рік за №14 вказано про «Засіб для дезінфекції рук "АХД 2000 гель (AHD 2000 gel)" діюча речовина., мас,%: 75,0 - спирт етиловий» з терміном дії до 01.02.2024 року, тобто дана інформація є ще й у вільному доступі, про що нами було проінформовано Замовника, але Замовник чомусь проігнорував таку інформацію незважаючи на п. 5 розділу 3 тендерної документації Замовника, де зазначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель та п. 6 розділу 5, де вказано: «Якщо документ, що вимагається замовником, містить інформація, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, надати лист-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація», такий лист-роз’яснення ТОВ «Лізоформ Медікал» надав. 2) Щодо ненадання ТОВ «Лізоформ Медікал» документу (Сертифікат відповідності на засіб, що виданий органом з оцінки відповідності, дійсний на дату розкриття пропозицій), то у завантаженому файлі (09 червня 2020 14:41) «Документи щодо відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.pdf» міститься інформація, а саме лист-роз’яснення №02-02/04/91130 в якому зазначено про те, що сертифікат відповідності не надається, оскільки запропонований дезінфікуючий засіб отримав державну реєстрацію, а це означає що засіб повністю відповідає всім вимогам, що також підтверджується і наданим в тендерній пропозиції Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 23.03.2017р. №602-123-20-5/8198, але чомусь знов ж таки тендерний комітет поверхнево підійшов до розгляду нашої тендерної пропозиції, не зважаючи навіть на те, що ми як учасник публічної закупівлі скористалися правом наданим п. 2 (Інші умови тендерної документації) розділу 5, згідно з яким «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.» Крім того, у підтвердження відповідності дезінфікуючого засобу нами надано Сертифікат якості від виробника ТОВ «Бланідас» та гарантійний лист (щодо якості, тощо) від ТОВ «Бланідас», оскільки ми не являємось виробниками зазначеного в ціновій пропозиції продукту. 3) Щодо ненадання ТОВ «Лізоформ Медікал» документу (Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий виробнику запропонованої учасником продукції (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства), дійсний на дату розкриття пропозицій), то у завантаженому файлі (09 червня 2020 14:41) «Документи щодо відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.pdf» міститься інформація в листі-роз’ясненні №02-02/04/91124 від 04.06.2020р. про те, що Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) відноситься до харчових продуктів, що не є предметом закупівлі, оскільки предметом закупівлі є «Агрохімічна продукція» код по ДК 021:2015 –24450000-3 (дезінфікуючі засоби для навчальних закладів м. Краматорськ), тобто дезінфікуючі засоби, які не є харчовими продуктами і відповідно не приймаються внутрішньо людиною. Дезінфікуючі засоби, що закуповує Замовник наноситься на шкіру рук та антисептичну обробку шкіри. Наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 31.10.2019 № 340 «Про прийняття та скасування національних стандартів» було прийнято ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу (ISO 22000:2018, IDT), тож яке відношення харчові продукти мають до дезінфікуючих засобів??? Замовник мабуть не вникав в цю вимогу щодо ISO 22000:2019 коли прописував в тендерній документації, а тепер безпідставно відхиляє пропозиції учасників, котрі не мають такого ISO, оскільки вони займаються лише виробництвом дезінфікуючих засобів, а не виробництвом ще й харчових продуктів. Відповідно до п. 92 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» під терміном харчовий продукт розуміється - речовина або продукт (неперероблений, частково перероблений або перероблений), призначені для споживання людиною. До харчових продуктів належать напої (в тому числі вода питна), жувальна гумка та будь-яка інша речовина, що спеціально включена до харчового продукту під час виробництва, підготовки або обробки. Тобто, дезінфікуючі засоби не є продуктами харчування, а тому виробники дезінфікуючих засобів не зобов’язані встановлювати в себе на виробництві стандарти ДСТУ ISO 22000:2019. Дана вимога як і відхилення по цій вимогі є дискримінацією до учасників. Така вимога та ігнорування обґрунтованих листів-роз’яснень є нічим іншим як умисним з боку Замовника обмеженням кола учасників закупівлі, щоб віддати перемогу заздалегідь визначеному «своєму» переможцю. ТОВ «Лізоформ Медікал» як постачальник дезінфікуючих засобів, а також виробник дезінфікуючих засобів ТОВ «Бланідас» не є виробниками харчових продуктів, а тому необхідності в отриманні Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) не має. На підтвердження відповідності міжнародним стандартам нами було надано Сертифікат ISO 9001: 2015 «Система менеджменту якості. Вимоги», який стосується виробництва дезінфікуючих засобів, тому знов ж таки ТОВ «Лізоформ Медікал» виконав вимогу тендерної документації в частині п. 2 (Інші умови тендерної документації) розділу 5, згідно з яким «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.» Враховуючи вищенаведене, ТОВ «Лізоформ Медікал» вважає, що вищезазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до нього, як учасника процедури публічної закупівлі та порушують права та інтереси його, як учасника, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель. Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 2. недискримінація учасників та рівне ставлення до них;. Вважаємо, що Замовник упереджено та необ’єктивну оцінив нашу цінову пропозицію, тож вимагаємо рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Лізоформ Медікал» (Протокол №4 від19.06.2020р) відмінити, оскільки дане рішення є незаконним та необґрунтованим, чим порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки з розгляду нашої цінової пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї врегульовано статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 1 цієї статті фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Згідно частини 2 цієї статті замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Таким чином, оскарження умов закупівлі законодавчо передбачене протягом відповідного періоду, що зазначено в пункті 8 статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Також відповідно пункту 2 розділу 5 тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Тобто Ви не скористались передбаченою Законом можливістю оскарження вимог тендерної документації Замовника, таким чином визнали вимоги законними. Додатком 2 до тендерної документації визначені характеристики та вимоги, яким має відповідати предмет закупівлі. Надання перелічених у вимозі документів (Сертифікат відповідності на засіб, що виданий органом з оцінки відповідності, дійсний на дату розкриття пропозицій; Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), виданий виробнику запропонованої учасником продукції (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства), дійсний на дату розкриття пропозицій) передбачене та чітко прописане у тендерній документації і є важливим критерієм оцінки тендерних пропозицій та недискримінаційного підходу до учасників. У встановлений Законом термін учасник не оскаржував ці вимоги тендерної документації і навіть демонстрував їх дотримання, надаючи, замість самих документів неналежні пояснення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога!

Номер: 64045ae409754609a6c0e1f1485ec594
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-28-005591-b.c3
Назва: Вимога!
Вимога:
По двох торгах цей замовник-казнокрад буде акцептувати своїх - ТОВ "Гренландію", бо вимагає від постачальників 40% хабаря, і тільки ТОВ "Гренландія" погодилася на цей хабар. Звертаємоувагу на беззаперечне порушення з боку замовника-хабарника процедури відкритих торгів. Однією з ключових вимог до проведення двідкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у тендерній документації хабарника містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам одного виробника, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені медико-технічні вимоги хабарника суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї врегульовано статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 1 цієї статті фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Згідно частини 2 цієї статті замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Таким чином, оскарження умов закупівлі законодавчо передбачене протягом відповідного періоду, що зазначено в пункті 8 статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Також відповідно пункту 2 розділу 5 тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Тобто Ви не скористались передбаченою Законом можливістю оскарження вимог тендерної документації Замовника, таким чином визнали вимоги законними. Додатком 2 до тендерної документації визначені характеристики, яким має відповідати предмет закупівлі. Ця закупівлі оголошена для потреб дезінфекції дитячих навчальних закладів м. Краматорськ, тому продукція повинна забезпечувати швидку й надійну дезінфекцію за умов пандемії COVID-19. Занижена, порівняно з вимогами тендерної документації, концентрація та відмінний склад діючих речовин можуть призвести до недостатньої ефективності застосовуваних засобів. Слід зазначити, що жодні положення тендерної документації, а також її додатків не містять назви конкретного дезінфікуючого засобу, та не зазначають жодного виробника, що у свою чергу не суперечить основним принципам державних закупівель та не обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників. Також, зазначаємо, що ваша пропозиція була відхилена не лише у зв’язку із невідповідністю запропонованого товару, а і у зв’язку із ненаданням відповідних документів, що вимагались згідно тендерної документації Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: ae98f9840794420ca0f79931f55d9bb1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-28-005591-b.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний! Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з Вашого боку процедури відкритих торгів. Однією з ключових вимог до відкритих торгів торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певнійторговій марці одного виробника, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, вказано, що засіб не має містити ЧАС!( Ви жартуєте, це найбезпечніша речовина, яка володіє відмінними антимікробними та очищуючими властивостями). Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечить основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації: Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до кримінальної відповідальності!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Додатком 2 до тендерної документації визначені характеристики, яким має відповідати предмет закупівлі, а саме дезінфікуючі засоби для навчальних закладів м. Краматорськ. Ця закупівлі оголошена для дитячих навчальних закладів м. Краматорськ, тому продукція повинна бути безпечна для дітей. Також слід зазначити, що жодні положення тендерної документації, а також її додатків не містять назви конкретного дезінфікуючого засобу, та не зазначають жодного виробника, що у свою чергу не суперечить основним принципам державних закупівель та не обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: aa2afa55abf645c0af8021c7c79a4b14
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-28-005591-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний! Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з боку Замовника процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до відкритих торгів торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певнійторговій марці одного виробника, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, вказано, що засіб не має містити ЧАС!( Ви жартуєте, це найбезпечніша речовина, яка володіє відмінними антимікробними та очищуючими властивостями). Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечить основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації: Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до кримінальної відповідальності!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Технічна помилка
Дата скасування: 29.05.2020 12:51