• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кисень медичний газоподібний

Торги не відбулися

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період оскарження: 28.05.2020 13:34 - 11.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Стосовно відхилення

Номер: fed7c3a5813f41f1b0cb9c14455d1c75
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-28-003833-b.a1
Назва: Стосовно відхилення
Вимога:
Доброго дня. Доводимо до уваги, що згідно пункту 1.1 частини першої розділу 5 ТД єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна. Різниця між пропозиціями ТОВ «ДіПі Ейр Газ» та ПрАТ "ЛІНДЕ ГАЗ УКРАЇНА" складає 80800,00 грн з ПДВ на користь ТОВ «ДіПі Ейр Газ. В протоколі № 10 від 22.06.20р. про відхилення пропозиції ТОВ «ДіПі Ейр Газ» єдиним критерієм для відхилення є не належне оформлення тендерної пропозиції, а саме «у складі пропозиції скан-копії документів не містять дат або реєстраційних видаткових номерів». Висновком протоколу №10 від 22.06.20р. є невідповідність тендерної документації ТОВ «ДіПі Ейр Газ» згідно абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" та відхилення пропозиції ТОВ «ДіПі Ейр Газ» на підставі п.1 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі". Доводимо до Вашого відома, що в Законі України "Про публічні закупівлі" в редакції від 19.04.2020р., а саме в абзаці першому частини третьої статті 22 закону України "Про публічні закупівлі" міститься наступна інформація: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text). Яким вимогам згідно цього пункту Закону України "Про публічні закупівлі" не відповідає пропозиція ТОВ «ДіПі Ейр Газ» ? Доводимо до Вашого відома, що в Законі України "Про публічні закупівлі" в редакції від 19.04.2020р., а саме в пункті 19 частини третьої статті 22 міститься наступна інформація: «опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text). Ця інформація присутня в пункті 2.1 частини 2 розділу 5 ТД. Але, незважаючи на це економічно вигідніша пропозиція ТОВ «ДіПі Ейр Газ» була відхилена. Вважаємо, що згідно пункту 19 частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" відсутність вихідних номерів та дат на документах пропозиції є формальними (несуттєвими) помилками, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. На підставі Вищезазначеного вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету від 22.06.20р. по закупівлі: UA-2020-05-28-003833-b та признати переможцем ТОВ «ДіПі Ейр Газ». В інакшому випадку ТОВ «ДіПі Ейр Газ» буде вимушено подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. Згідно з частиною 1 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Частиною 3 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” визначені наступні критерії оцінки: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. В підпункті 1.1. пункту 1 Розділу V “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації замовник вказав, що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%), при цьому, замовник не застосовував інші критерії оцінки, передбачені пунктом 2 та пунктом 3 частини 3 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Вище зазначені критерії оцінки застосовуються лише для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка в подальшому розглядається замовником на наявність чи відсутність підстав для відхилення такої тендерної пропозиції, визначених в статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”. Стосовно Вашого питання: яким вимогам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” не відповідає пропозиція ТОВ “ДіПі Ейр Газ” повідомляємо наступне. Згідно приписів частини 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”: “тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації”. Звертаємо Вашу увагу, що в даній нормі Закону мова іде про інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством в цілому, а не виключно Законом України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 5 Закону України “Про стандартизацію” ( який є “законодавством” в розумінні частини 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”) об’єктами стандартизації є правила, процедури, функції, методи, діяльність чи її результати, включаючи продукцію, персонал, системи управління. Пунктом 4 частини 2 статті 4 Закону України “Про стандартизацію” визначено добровільне застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами. Одним з таких нормативно-правових актів, який є обов’язковим для виконання всіма підприємствами, установами і організаціями незалежно від форм власності є “Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях”, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5. Пунктом 11 підрозділу 1 “Загальні вимоги до створення управлінських документів” розділу II “Документування управлінської інформації” Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях визначено, що “оформлення реквізитів організаційно-розпорядчої документації та порядок їх розташування мають відповідати Національному стандарту України “Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2003”, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07 квітня 2003 року № 55 (далі - ДСТУ 4163-2003)”. Відповідно до пункту 2 розділу І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях (незалежно від форм власності), затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5: “реквізит службового документа - обов’язковий елемент, зафіксований в документі для його ідентифікації, організації обліку та надання йому юридичної сили”. В підпункті 1.3. пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації на закупівлю 24110000-8 — Промислові гази (Кисень медичний газоподібний) замовником передбачено, що документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, з обов’язковим зазначенням вихідного номера та дати (після оприлюднення оголошення про закупівлю), в тому числі, за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Отже, вимога замовника, зазначена в підпункті 1.3. пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації на закупівлю 24110000-8 — Промислові гази (Кисень медичний газоподібний) складена у відповідності з приписами частини 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Таким чином, у тендерного комітету відсутні правові підстави приймати до розгляду надані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ДіПі Ейр Газ” документи, довідки та гарантійні листи, які не містять дат та/або вихідних реєстраційних номерів (реєстраційних індексів), оскільки, зазначені документи не пройшли реєстрацію в учасника як його вихідна документація, в зв’язку з чим, не можуть вважатися офіційними документами, складеними суб’єктом господарювання. Ваше твердження, що відсутність вихідних номерів та дат на документах є формальними помилками, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції спростовується тим, що замовник виконав приписи пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” та навів в підпункті 2.1. пункту 2 Розділу V “Оцінка тендерної пропозиції” опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, при цьому, відсутність в документах дат та вихідних реєстраційних номерів не визначені замовником як формальна помилка. З огляду на вище викладене, в тендерного комітету відсутні правові підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено