-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини дороги по провулку Кутузова та частини дороги по вул. Лисенка в м. Хмільнику Вінницької області
за наявності бюджетного фінансування (асигнувань)
Торги не відбулися
3 241 484.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
Період оскарження:
27.05.2020 18:52 - 20.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено
скарга на неправомірне рішення Замовника
Номер:
ae5db0f920bf4301a334154cd79727eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-27-008312-b.b7
Назва:
скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
деталі викладено в скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення про відхидлення від 13.10.20.pdf 23.10.2020 18:31
- Рішення про прийняття скарги до розгляду №19883 + лист замовнику.pdf 26.10.2020 22:18
- рішення про перенесення розгляду скарги від 04.11.2020 №17611.pdf 05.11.2020 11:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.11.2020 № 21331.pdf 18.11.2020 20:16
- рішення від 17.11.2020 № 21331.pdf 20.11.2020 21:58
- 29.10.20. Відповідь на Скаргу ТОВ ЛЮКС-ТРЕЙД.docx 29.10.2020 16:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.10.2020 17:47
Дата розгляду скарги:
04.11.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.10.2020 22:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.11.2020 21:58
Скарга
Скасована
скарга на неправомірне рішення Замовника
Номер:
79be39901e4e4d168247e9e70224356b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-27-008312-b.c6
Назва:
скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
деталі викладено в скарзі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
22.10.2020 16:57
Скарга
Виконана замовником
скарга на неправомірне рішення Замовника
Номер:
ec6b3118042e4431ba9c880d9f5d13d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-27-008312-b.b5
Назва:
скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА на рішення Замовника від 21.08.20 про визначення перможця.docx 29.08.2020 00:55
- Скарга на рішення від 21.08.20.pdf 29.08.2020 00:58
- рішення від 02.09.2020 № 16507 + лист Замовнику.pdf 02.09.2020 16:20
- інформація про перенесення розгляду скарги № 14279.pdf 14.09.2020 13:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.09.2020 № 17742.pdf 22.09.2020 13:24
- рішення від 21.09.2020 № 17742.pdf 24.09.2020 21:38
- Пояснення Замовника по сут1 скарги ТОВ ЛЮКС-ТРЕЙД.docx 07.09.2020 15:44
- Пояснення Замовника сут1 скарги ТОВ Люкс-Трейд.pdf 07.09.2020 15:44
- Лист АМКУ про викон. ришення.pdf 06.10.2020 17:02
- Протокол скасування переможця ХБК.pdf 06.10.2020 17:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.08.2020 19:37
Дата розгляду скарги:
10.09.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.09.2020 16:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.09.2020 21:38
Дата виконання рішення Замовником:
06.10.2020 17:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №17742-р/пк-пз виконано 06.10.20р.
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії замовника
Номер:
be565f3d5dbe45a9b7911c6782c49d19
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-27-008312-b.b4
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
№ 8-с від 21 липня 2020 року
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Хмільницька будівельна компанія»
(код ЄДРПОУ 34680933)
Адреса:22065, Вінницька обл., Хмільницький р-н, с. Широка Гребля,
вул. Промислова, 4
електронна пошта: thashuk_71@ukr.net
телефон (0432) 69-94-76
Замовник:
Комунальне підприємство
«Хмільниккомунсервіс»
(код ЄДРПОУ 32505648)
Адреса: 22000, Україна , Вінницька обл., Хмільницький район, м. Хмільник,
Вул. Пушкіна, 107 А.
електронна пошта: 32505648zakypivli@ukr.net
телефон: +380433822551.
Інформація про закупівлю
ID:UA-2020-05-27-008312-b
Ідентифікатор закупівлі:2bcfc3fef6754af4bb5e56c3e58161da
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника
17липня 2020 р.
СКАРГА
на дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) номер закупівлі: ID: UA-2020-05-27-008312-b, ідентифікатор закупівлі: 2bcfc3fef6754af4bb5e56c3e58161da. Товариство з обмеженою відповідальністю «Хмільницька будівельна компанія» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було:Капітальний ремонт частини дороги по провулку Кутузова та частини дороги по вул. Лисенка в м. Хмільнику Вінницької області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 45233000-9 (CPV) будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг).
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (ПРОТОКОЛ № 8 К/Л-20 від 17.07.2020 р. засідання тендерного комітету комунального підприємства «Хмільниккомунсервіс»).
Підставою для відхилення зазначено наступне:На підставі абзацу 3 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Причинами відхилення пропозиції Замовником (згідно протоколу №8 К/Л-20 від 17.07.2020 р.) було, зокрема, таке:
1. Так, виходячи з вимог пункту 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» передбачалось надання у якості документального підтвердження відповідності запропонованих робіт технічним вимогам, зокрема, календарного графіку виконання робіт. У пропозиції ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» зазначеного вище документу, наданого на виконання пункту 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» виявлено не було.
2. Разом з цим, відповідно до пункту 4 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачалось надання довідки у довільній формі, яка підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, гарантує свої зобов’язання за ним, погоджується з істотними умовами договору із зазначенням їх переліку та можливістю їх включення до договору, інформації про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень, передбачених установчими документами/довіреністю, наявності чи відсутності обмежень щодо можливості підписання договорів (у разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом/особою, додатково необхідно надати документ про наявність таких повноважень), з обов’язковим наданням документу, який посвідчує особу та згоду на обробку персональних даних. У свою чергу, виходячи з вимог пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації встановлено, що у разі, якщо в тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» надано паспорт директора, який не містить усіх сторінок, що відповідно є порушенням вимог тендерної документації.
Підприємство не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права, інтереси, та норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно причин відхилення повідомляємо наступне.
По причині №1: 1. Так, виходячи з вимог пункту 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» передбачалось надання у якості документального підтвердження відповідності запропонованих робіт технічним вимогам, зокрема, календарного графіку виконання робіт. У пропозиції ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» зазначеного вище документу, наданого на виконання пункту 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» виявлено не було.
У складі тендерної пропозиції Підприємства у документі з назвою «4.pdf» надано календарний план виконання робіт. Цей документ підготовлений безпосередньо учасником.
Згідно п.9 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації даної закупівлі наведено приклади формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Серед таких формальних (несуттєвих) помилок зазначено, зокрема: зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
Вважаємо, що зазначення у назві документа, який підготовлений безпосередньо Підприємством-учасником, «календарний план» замість «календарний графік», не впливає на зміст пропозиції; зміст цього документа повністю відповідає вимогам документації. Це є формальною (несуттєвою) помилкою і не може бути підставою для відхилення пропозиції.
Окрім того, підставою відхилення нашої пропозиції у протоколі зазначено абзац 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно п.6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації даної закупівлі «…Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) згідно з частиною другою статті 22 Закону, зазначено в Додатку 2 тендерної документації…».
У складі тендерної пропозиції Підприємства надано файли з назвою «4.pdf», «20.pdf», «21.pdf» у яких подано документи «Інформаційна довідка про можливість виконання Товариством всіх об’ємів робіт згідно Додатку 2 ТД», «Довідка, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в ТД, Додаток 2», «Інформаційна довідка підтвердження інформації про відповідність запропонованих робіт Додатку 2», що повністю підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція Підприємства у цій частині відповідає вимогам тендерної документації, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відхилення пропозиції за даною підставою є неправомірним та безпідставним.
По причині №2: Разом з цим, відповідно до пункту 4 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачалось надання довідки у довільній формі, яка підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, гарантує свої зобов’язання за ним, погоджується з істотними умовами договору із зазначенням їх переліку та можливістю їх включення до договору, інформації про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень, передбачених установчими документами/довіреністю, наявності чи відсутності обмежень щодо можливості підписання договорів (у разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом/особою, додатково необхідно надати документ про наявність таких повноважень), з обов’язковим наданням документу, який посвідчує особу та згоду на обробку персональних даних. У свою чергу, виходячи з вимог пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації встановлено, що у разі, якщо в тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» надано паспорт директора, який не містить усіх сторінок, що відповідно є порушенням вимог тендерної документації.
Згідно п.1 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації даної закупівлі: «…Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю».
Така ж норма є і в Законі України «Про публічні закупівлі» - частина 16 статті 29 Закону.
Оскільки вимога тендерної документації щодо надання документів, яка стала підставою для відхилення тендерної пропозиції Підприємства, зазначена у пункті 4 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», пов’язана з підтвердженням права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, то Замовник, керуючись ч.16 статті 29 Закону, п.1 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації,мав би надати можливість Підприємству-учаснику усунути невідповідності в інформації та/або документах (надати у повному обсязі документ, який посвідчує особу), шляхом розміщення відповідного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Однак, Замовник цього не зробив, не зазначивши дану невідповідність у розміщеному 15.07.2020 року на веб-порталі уповноваженого органу Повідомленні про усунення невідповідностей, чим порушив Закон України «Про публічні закупівлі» та права Підприємства.
До того ж звертаємо увагу , що всі документи тендерної пропозиції підписані відповідальною особою , директором Товариства Ткачуком Андрієм Васильовичем, повноваження посадової особи Товариства на підписання договору , тендерної пропозиції, документів тендерної пропозиції підтверджуються наданими в складі тендерної пропозиції Рішеннями Учасника Товариства № 65 від 12.03.2019 року про призначення директора (файл 3 тендерної пропозиції), № 73-т від 09.06.2020 року про повноваження директора щодо підписання документів відносно даної закупівлі (файл 3 тендерної пропозиції), Наказом № 27-к від 12.03.2019 року про призначення на посаду (файл 3 тендерної пропозиції), Випискою з ЄДРПОУ(файл 5 ), Копією сторінок 1-7,10-11 паспорта з наявною інформацією (файл 3 тендерної пропозиції), що в повній мірі надає можливість ідентифікувати особу.
Вважаємо, що тендерна пропозиція Підприємства відповідає вимогам документації, учасник процедури закупівлі відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства і відхилення пропозиції Підприємства за цією підставою є неправомірним та безпідставним.
Вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Підприємства, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Підприємства, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 8 К/Л-20 від 17липня 2020 року.
Всі вищезазначені документи знаходяться у вільному доступі на майданчику «PROZORRO» за ID: UA-2020-05-27-008312-b, ідентифікатор закупівлі: 2bcfc3fef6754af4bb5e56c3e58161da.
З повагою,
директор ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» Ткачук А. В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії замовника.pdf 21.07.2020 11:56
- Скарга на дії замовника ворд.docx 21.07.2020 12:03
- рішення від 24.07.2020 № 14335.pdf 24.07.2020 20:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.08.2020 № 14874.pdf 04.08.2020 16:20
- рішення від 03.08.2020 № 14874.pdf 06.08.2020 21:23
- повідомлення про усунення.pdf 18.08.2020 17:24
- протокол №9.pdf 18.08.2020 17:24
- лист на АМКУ.pdf 18.08.2020 17:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.07.2020 12:06
Дата розгляду скарги:
03.08.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.07.2020 20:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.08.2020 21:23
Дата виконання рішення Замовником:
18.08.2020 17:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано - скасовано рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Хмільницька будівельна компанія". У зв"язку з виконанням рішення органу оскарження від 03.08.2020р. №14874-р/пк-пз даному учаснику надіслано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Детальна інформація - у прикріплених файлах.
Скарга
Відхилено
Оскарження дискримінаційних вимог
Номер:
bec8279cafdc4c3fa14f28cacef6b63a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-27-008312-b.b3
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог
Скарга:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виключення положення про необхідність надати «копії документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу) засвідчена належним чином», або доповнити його відповідним чином: «копії документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу або інші договори чи підтверджуючі документи)) засвідчена належним чином.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 06.06.2020 11:49
- sign.p7s 06.06.2020 11:58
- рішення від 11.06.2020 № 11510+лист Замовнику.pdf 11.06.2020 20:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2020 №12127 .pdf 19.06.2020 17:07
- рішення від 18.06.2020 №12127 .pdf 23.06.2020 23:20
- пояснення.pdf 16.06.2020 14:45
- Пояснення_по_сутi_скарги 16.06.20.docx 16.06.2020 14:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.06.2020 11:55
Дата розгляду скарги:
18.06.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2020 20:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.06.2020 23:20
Вимога
Відхилено
Оскарження дискримінаційних вимог
Номер:
3a3b95d76c3741d89b363de40dfd276b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-27-008312-b.b2
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог
Вимога:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виключення положення про необхідність надати «копії документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу) засвідчена належним чином», або доповнити його відповідним чином: «копії документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу або інші договори чи підтверджуючі документи)) засвідчена належним чином.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 02.06.2020 17:45
- Відповідь на скаргу вимогу.docx 05.06.2020 16:07
Дата подачі:
02.06.2020 17:45
Вирішення:
Вимогу відхилено. Розширену відповідь надано у прикріпленому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
47d0017f212646dfa86b3594d159a926
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-27-008312-b.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник!!!!!!!!!Просимо прибрати дискримінаційну вимогу,щодо Додатку 2 до ТД, а саме: Надати гарантійний лист, нотаріально завірений, з твердженням виконання обсягів робіт Додатку №2 до тендерної документації в повному обсязі.
Замовник залишає за собою можливість недоплати в розмірі 20% від вартості обґрунтовано виконаних робіт для забезпечення якісного завершення виконання робіт по об'єкту в цілому (учасник надає лист-згоду завірену нотаріально).
В Законі України "Про публічні закупівлі" не має жодної статті, щодо НОТАРІАЛЬНОГО завіряння гарантійних листів або лист-згода!!!Вимагаємо внести зміни до ТД,так щоб дана документація відповідала законодавству України та прибрати дану вимогу згідно Додатку 2 ТД.
Пов'язані документи:
Замовник
- Зміни до ТД Кутузова-Лисенка 02.06.20.doc 02.06.2020 15:38
- Змінена ТД Кутузова-Лисенка 02.06.20.doc 02.06.2020 15:38
Дата подачі:
28.05.2020 15:11
Вирішення:
Зміни внесені в тендерну документацію і будуть розміщені у системі згодом.
Статус вимоги:
Задоволено