-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)
Завершена
1 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 000.00 UAH
Період оскарження:
27.05.2020 17:52 - 14.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
неправомірне відхилення
Номер:
b8e1c19a6ad646b4a99c1ecdb91fa422
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-27-008081-b.a2
Назва:
неправомірне відхилення
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» (далі – Скаржник) прийняло участь у процедурі відкритих торгів щодо закупівлі: Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки), оприлюднених Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради (далі — Замовник) на веб-сайті https://prozorro.gov.ua/, відповідно до оголошення UA-2020-05-27-008081-b
«24» червня 2020 року Замовник оприлюднив протокол розгляду тендерних пропозицій №436, згідно з яким відхилив пропозицію ТОВ «Технології для бізнесу», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації, та визнав переможцем ТОВ «КОМЕЛ. Проте дане рішення не є правомірним, оскільки тендерна пропозиція ТОВ " Технології для бізнесу ", повністю відповідає вимогам тендерної документації (надалі - Тендерна документація).
Скаржник вважає рішення Замовника щодо відхилення ТОВ «Технології для бізнесу» в даних торгах таким, що не відповідає нормам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, Тендерній документації та порушує права нашого підприємства закріплені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) щодо об’єктивної та неупередженої оцінки Замовником тендерних пропозицій; максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Обгрунтування наявних порушень наведені в тексті скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- документи що підтверджують відповідність товару вимогам технічних регламентів.pdf 03.07.2020 13:34
- копія листа виробника.pdf 03.07.2020 13:34
- скарга.pdf 03.07.2020 13:34
- перелік сайтів що містять посилання на модель ноутбука.doc 16.07.2020 10:17
- рішення від 07.07.2020 № 13136 + лист Замовнику .pdf 08.07.2020 11:57
- інформація про перенесення розгляду скарги № 10229.pdf 17.07.2020 13:34
- інформація про перенесення розгляду скарги № 10571.pdf 21.07.2020 14:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2020 № 14189.pdf 23.07.2020 19:51
- рішення від 22.07.2020 № 14189 .pdf 28.07.2020 11:18
- Про надання інформації по скарзі.pdf 13.07.2020 15:15
- Відповідь.pdf 31.07.2020 09:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.07.2020 14:40
Дата розгляду скарги:
16.07.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.07.2020 11:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.07.2020 11:18
Дата виконання рішення Замовником:
31.07.2020 09:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
У зв'язку із задоволенням скарги уповноваженою особою комунального підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" та рішення про визначення ТОВ "КОМЕЛ" переможцем процедури закупівлі UA-2020-05-27-008081-b. Було здійснено повторний розгляд тендерних пропозицій, в ході якого було прийнято рішення визнати учасника ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" (19331194) переможцем процедури закупівлі та повідомлено про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" (19331194).
Вимога
Відхилено
термін поставик
Номер:
dbfa56def4434e528b3a5f9ea1690fae
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-27-008081-b.a1
Назва:
термін поставик
Вимога:
Шановний Замовник! Вами оголошено відкриті торги UA-2020-05-27-008081-b на закупівлю Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки) (код -30210000-4 ДК 021:2015)
Проте тендерна документації містить дискримінаційні вимоги в частині термінів поставки товару, а саме: П.3.6. Тендерної документації, встановлений строк поставки товарів з моменту укладання договору до 31.12.2020року. Дане термін знайшов своє відображення вже і у п.3.1. проекту Договору. Проте п. 3.3. проекту договору визначено: Постачальник зобов’язаний передати товар Покупцю впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту одержання замовлення. Цим ж пунктом передбачено наступна відповідальність Постачальника: У разі недодержання вимоги щодо строку передачі товару Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 10% (десять відсотків) вартості непоставленого товару.
Предмет закупівлі Є Ноутбуки у кількості 115 шт.
Ноутбуки у відповідності до встановлених Вами параметрів виготовляються на території іноземних країн. Мінімальний терміни їх виготовлення встановлені виробником становлять 30 днів. Проте необхідно враховувати не лише строки виготовлення, але й строки здійснення вантажного транспортного сполучення, митного оформлення, які збільшують загальний мінімальний строк поставки товару. Таким чином, встановлення Замовником терміну поставки впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту одержання замовлення унеможливлює участь у процедурі закупівлі добросовісних постачальників, які співпрацюють із офіційними виробниками та здійснюють поставку офіційно ввезеного на територію України та декларованого товару. Адже точний термін поставки не визначено, чи надійде заявка одразу після укладення договору чи в кінці 2020 року. Що не дає можливість визначити можливість дотримання договірних зобов’язань.
Відповідно до п.5. Розділу 1. «Загальні положення» тендерної документації та ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити (п.2): 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; п. 4. Цієї ж статті: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А принципи публічних закупівель встановлюють наступне: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.Та ч.4 ст. 5 говорить: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Оскаржуване положення тендерної документації встановлює необґрунтовані часові та, як наслідок, територіальні обмеження кола учасників, унеможливлює участь постачальників на рівних умовах, та може свідчити про відомість окремим постачальникам наперед про предмет закупівлі. Внаслідок чого Замовником порушено вищезазначені принципи публічних закупівль.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо Вас усунути вищенаведені дискримінаційні вимоги шляхом встановлення реальних термінів поставки товару іноземного виробництва, а саме викласти п.3.3. проекту договору в наступному порядку: Постачальник зобов’язаний передати товар Покупцю впродовж 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту одержання замовлення, та дотримуватися основних принципів та метати законодавства про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.06.2020 19:30
Вирішення:
Доброго дня! Такий термін поставки зумовлений виробничою необхідністю на підприємстві.
Статус вимоги:
Відхилено