• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент); Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент))

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Біла Юлія Миколаївна, голова тендерного комітету Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент); Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент) - 330,2 т.; Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент) - 82,6 т. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади позашкільної та загальної середньої освіти Долинського району Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації). 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.10.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 943 200,00 грн. (один мільйон дев’ятсот сорок три тисячі двісті грн. 00 коп.) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: кошти районного бюджету. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 432,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч чотириста тридцять дві грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «12» червня 2020 року час 00:00 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Торги відмінено

1 943 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 432.00 UAH
Період оскарження: 27.05.2020 16:59 - 08.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо вилучення з Документації дискримінаційних вимог

Номер: e18c890da3ac438a8daf0cccca337f9f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-27-007659-b.b2
Назва: Вимога щодо вилучення з Документації дискримінаційних вимог
Вимога:
Вимога щодо вилучення з Документації дискримінаційних вимог
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Вимога щодо надання сертифікату, що засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015 застосовується до всіх без винятку учасників, тому не є дискримінаційною. Зважаючи на те, що строк для подання тендерних пропозицій становить 15 днів, в учасників, в яких немає такого документу, є більш ніж достатньо часу для його оформлення. У випадку, якщо ви не можете виконати дану вимогу тендерної документації та вважаєте, що вона є дискримінаційною та якимось чином порушує ваші права як учасника процедури закупівлі, ви можете звернутися до АМКУ у порядку, визначеному статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо надання сертифікату, що засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO9001:2015

Номер: 2383f3070a7941f5be42f7cb9c9c06bc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-27-007659-b.a1
Назва: Вимога щодо надання сертифікату, що засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO9001:2015
Вимога:
У Додатку 3 до Документації для підтвердження забезпечення якості запропонованого товару, від учасників вимагається надати сертифікат, що засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015. Сертифікат надається стосовно діяльності відповідно до виконання зобов'язань за предметом закупівлі. Ми вважаємо дану вимогу Замовника дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних Учасників лише тими, які мають сертифікат, що засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015. Предметом закупівлі за даними торгами є товар, а саме вугілля кам'яне, а не послуги/роботи з впровадження системи менеджменту якості. Крім того міжнародний стандарт ISO 9001:2015 не є обов'язковим до застосуваннями усіма суб'єктами господарювання, а має лише рекомендований характер. Документами, що підтверджують якість предмета закупівлі (вугілля кам'яне) є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик та/або посвідчення якості та/або протокол випробувань та/або сертифікат якості на вугілля. Нам зовсім не зрозуміло, як даний сертифікат, який засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015, може вплинути на якість робіт по доставці вугілля учасником до замовника. Як правило вугілля постачається залізницею від виробника у вагонах на склад учасника, а потім учасник вантажними автомобілями постачає його на адресу замовника торгів. При чому у учасника може не бути ні власного складу, ні власного транспорту, такий учасник для виконання умов договору може залучити інші відповідні організації на підставі, наприклад, договору надання послуг з організації прийому залізничних вагонів та договору надання послуг з перевезення вантажу автомобільним транспортом. Наше підприємство немає сертифікату, який засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015, але ми маємо позитивний досвід роботи з постачання різних марок вугільної продукції вітчизняного та зарубіжного виробництва як організаціям бюджетної сфери, так і комерційним структурам. Нам не зрозуміло чому через цю вимогу замовника ми не маємо права взяти участь у даній процедурі закупівлі. Ви, як замовник, вже не перший рік закуповуєте вугілля, але раніше ви ніколи не вимагали надання учасниками сертифікату, який засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015, і це не заважало Вам забезпечувати заклади освіти якісним вугіллям. Тому нам не зрозуміло, чому Ви навмисно звужуєте коло потенційних учасників торгів лише тими, що мають даний сертифікат? Крім того впровадження на підприємстві учасника системи менеджменту якості, що відповідає вимогам ISO 9001:2015 та отримання відповідного сертифікату потребує витрачання додаткових грошових коштів підприємства, що може привести в підсумку до здороження предмету закупівлі та необґрунтованому перевитрачанню бюджетних коштів замовником торгів. На підставі всього зазначеного вище, просимо Вас вилучити з Документації дискримінаційну вимогу щодо надання учасниками сертифікату, який засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Шановний Учаснику! Ви зазначаєте, що «Але згідно чинного законодавства України отримати відповідний Висновок ДСЕЕ на вугілля має право будь-який суб'єкт підприємницької діяльності, а не лише виробник вугільної продукції.». Зауважуємо, що відповідно до Додатку 3 тендерної документації, вимагається надання оригіналу або завіреної копії Висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи на товар (предмет закупівлі), який пропонується учасником до постачання продукції (у висновку має бути зазначено найменування суб’єкта господарювання, вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання). При цьому, звертаємо увагу, у висновку має бути зазначено найменування суб’єкта господарювання, вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання, при цьому, не вимагається, щоб висновок був наданий саме на виробника. Відповідно до затвердженого бланка висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи на товар, у висновку зазначається найменування заявника експертизи, а також найменування виробника. Зважаючи на це, висновок може бути отриманий будь-яким суб’єктом господарювання, але як виробник повинне бути зазначене підприємство, яке виробляє запропонований товар. Стосовно дозволу Держпраці – наведене вами рішення АМКУ не має нічого спільного з вимогою тендерної документації, для виконання вказаної вимоги достатньо надання копії дозволу (вживається в однині, тобто одного дозволу, наприклад на використання обладнання підвищеної небезпеки), виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) на суб’єкта господарювання, продукція якого пропонується учасником, завіреного виробником пропонованого вугілля, діючого на весь період постачання. 2. Шановний Учаснику! Вимога щодо надання сертифікату, що засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015 застосовується до всіх без винятку учасників, тому не є дискримінаційною. Зважаючи на те, що строк для подання тендерних пропозицій становить 15 днів, в учасників, в яких немає такого документу, є більш ніж достатньо часу для його оформлення. У випадку, якщо ви не можете виконати дану вимогу тендерної документації та вважаєте, що вона є дискримінаційною та якимось чином порушує ваші права як учасника процедури закупівлі, ви можете звернутися до АМКУ у порядку, визначеному статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено