-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
масло солодковершкове вагове та/або фасоване жирністю не нижче 72,5 %
Завершена
585 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 925.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 925.00 UAH
Період оскарження:
27.05.2020 13:05 - 18.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Вимога скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Випущенко Л.М.
Номер:
73a48b965cb744338e76ea5cafeb15c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-27-003690-b.b3
Назва:
Вимога скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Випущенко Л.М.
Скарга:
27.05.2020 р. на сайті Prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-003690-b) опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі з предметом: код ДК 021:2015 - 15530000-2 Вершкове масло (масло солодковершкове вагове та/або фасоване жирністю не нижче 72,5 %), Замовником якої є Відділ освіти Васильківської районної державної адміністрації.
23.06.2020 р. відбувся аукціон, учасниками якого були: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна.
26.06.2020 р. за результатами аукціону Протоколом засідання тендерного комітету № 118 від 26 червня 2020 року Фізичну особу-підприємця Випущенко Людмилу Миколаївну було визначено переможцем.
Проте, після розгляду вимоги ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" 06.07.2020 р. Відділом освіти Васильківської районної державної адміністрації було дискваліфіковано ФОП Випущенко Л.М.
У Протоколі засідання тендерного комітету № 123 від 06 червня 2020 року Відділ освіти Васильківської районної державної адміністрації зазначає, що у складі тендерної пропозиції ФОП Випущенко Л.М. документів та довідок, виявлено наступні недоліки та невідповідності:
1. Акт прийому-передачі орендованого об’єкта (частина низькотемпературної камери) не відноситься до наданого договору оренди, так як зазначено, що це Додаток №3 до договору оренди №30/19 від 31.07.2019, який учасник не надав у складі своєї тендерної пропозиції.
2. Учасник ФОП Випущенко Л.М. надає Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин № 363 від 05.12.2019 року виданий Головним управлінням Держпродспоживслужби в Полтавській області, згідно якого, перевірка проводилась лише щодо зберігання товарів, згідно коду КВЕД 46.32 (оптова торгівля м’ясом та м’ясними продуктами) та 46.38 (оптова торгівля іншими продуктами харчування у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками.
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна не погоджується з таким рішенням.
Згідно з п.5 розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника, Замовником установлюються кваліфікаційні критерії до учасників. Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює такі кваліфікаційні критерії: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій: повинні надати документи, що підтверджують наявність в учасника (на праві власності або користування) приміщення для зберігання або реалізації товарів, які є предметом закупівлі, що знаходяться в Україні:
- копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщеннями. Якщо право користування приміщення виникло в учасника на підставі договору оренди, учасник надає копію договору оренди, засвідчену печаткою учасника (у разі наявності).
- Документи перевірки Держпродспоживслужби складських приміщень з інформацією про можливість збереження на складі учасника продуктів харчування, які закуповуються, чинний на момент розкриття тендерної пропозиції.
По-перше, для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції ФОП Випущенко Л.М. надає копію договору оренди № 35/19 від 04.11.2019 р. з додатками, що є невід’ємною частиною договору. В Акті прийому-передачі об’єкта (об’єктів) в оренду від 04 листопада 2019 р. в реквізитах Додатку 3 до договору оренди № 35/19 від 04.11.2019 р. допущено технічну описку, а саме вказано: «Додаток3 до договору оренди № 30/19 від 31.07.2019 р.», а повинно бути правильно вказано: «Додаток3 до договору оренди № 35/19 від 04.11.2019 р.». Проте, по змісту і в тексті Акту прийому-передачі об’єкта (об’єктів) в оренду, зазначено: «ОРЕНДОДАВЕЦЬ: АТ «ПОЛТАВАХОЛОД» (платник податку на прибуток на загальних засадах), в особі директора Янович Л.М., що діє на підставі Статуту, та ОРЕНДАР: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИПУЩЕНКО ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА, що діє на підставі державної реєстрації, що підтверджується Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі-сторони) склали цей Акт про те, що відповідно до умов Договору оренди № 35/19 від 04.11.2019 р., Орендодавець ПЕРЕДАВ, а Орендар ПРИЙНЯВ у строкове користування (оренду) наступне нежитлове приміщення: - частину низькотемпературної камери площею 50 кв.м». Таким чином, наданий Акт прийому-передачі об’єкта (об’єктів) в оренду відноситься до наданого договору оренди № 35/19 від 04.11.2019 р., а отже ФОП Випущенко Л.М. виконала вимогу Замовника та надала копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщеннями, а отже, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Випущенко Л.М.
По-друге, для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції ФОП Випущенко Л.М. надає копію Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин № 363 від 05.12.2019 року виданого Головним управлінням Держпродспоживслужби в Полтавській області, згідно якого, перевірка проводилась щодо зберігання товарів, згідно коду КВЕД 46.32 (оптова торгівля м’ясом та м’ясними продуктами) та коду КВЕД 46.38 (оптова торгівля іншими продуктами харчування у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками). У формі Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, затвердженого Наказом від 08.08.2019 р. за № 447, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23 серпня 2019 р. за № 963/33934, не встановлено вичерпного переліку продукції, що може зберігатися в складських приміщеннях по видах господарської діяльності згідно кодів з КВЕД. Оскільки в Акті для зазначення видів об'єктів та/або видів господарської діяльності (із зазначенням коду згідно з КВЕД), щодо яких проводиться захід передбачено тільки декілька рядків і не має можливості зазначити в повному обсязі всі види діяльності, згідно яких ФОП Випущенко Л.М. має право здійснювати господарську діяльність, тому Держпродспоживслужба зазначає основні види господарської діяльності згідно кодів КВЕД, для яких передбачено проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування), що включають КВЕД 46.38 (оптова торгівля іншими продуктами харчування у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками). Замовник не доводить, що перевірка, яка проводилась щодо зберігання товарів в складських приміщеннях ФОП Випущенко Л.М. не включає групу молочних товарів, в тому числі масла. Наданий у складі пропозиції ФОП Випущенко Л.М. Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин № 363 від 05.12.2019 року виданий Головним управлінням Держпродспоживслужби в Полтавській області підтверджує безпечність зберігання продукції (в тому числі масла вершкового) та відповідність санітарним нормам згідно чинного законодавства. Оскільки Замовником в тендерній документації не було встановлено вимог щодо оформлення чи зазначення інформації КВЕД в документі перевірки Держпродспоживслужби, таким чином Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника. До того ж, Замовником не було зазначено, який саме документ перевірки Держпродспоживслужби складських приміщень з інформацією про можливість збереження на складі учасника продуктів харчування потрібно надати Учаснику. ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надає копію Експлуатаційного дозволу № 16-26-150 від 06 грудня 2019 року, виданого Головним управлінням Держпродспоживслужби в Полтавській області, що підтверджує можливість зберігання харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання температурних режимів (в тому числі масла вершкового) на складі учасника. Таким чином, ФОП Випущенко Л.М. виконала вимогу Замовника та надала копію перевірки Держпродспоживслужби складських приміщень з інформацією про можливість збереження на складі учасника продуктів харчування, які закуповуються, а отже, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Випущенко Л.М.
Отже, відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП Випущенко Л.М. та визначивши переможцем Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Замовник мав дискримінаційний підхід до розгляду пропозиції учасника ФОП Випущенко Л.М. Виходячи з вищенаведеного, з метою дотримання основних принципів здійснення закупівель,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3) Визнати неправомірним рішення Замовника, Відділ освіти Васильківської районної державної адміністрації (Код в ЄДРПОУ 02143637, 08600, Київська область, місто Васильків, вулиця Алли Горської, 4-А, тел. +380457124436), про відхилення пропозиції ФОП Випущенко Л.М. у відкритих торгах на закупівлю за код ДК 021:2015 - 15530000-2 Вершкове масло (масло солодковершкове вагове та/або фасоване жирністю не нижче 72,5 %).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 16.07.2020 14:11
- рішення від 21.07.2020№14024+лист замовнику.pdf 21.07.2020 19:38
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 27.07.2020№11215.pdf 28.07.2020 13:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.08.2020№14871.pdf 04.08.2020 14:46
- рішення від 03.08.2020№14871.pdf 06.08.2020 19:28
- оскарження масло.pdf 24.07.2020 15:42
- Заперечення до скарги.docx 24.07.2020 15:42
- протокол 18.08.2020 09:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.07.2020 16:21
Дата розгляду скарги:
27.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.07.2020 19:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.08.2020 19:28
Дата виконання рішення Замовником:
18.08.2020 09:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
виконано вимогу АМК України щодо скарги ФОП Випущенко л.м.
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
8a1e760df998472eace0e6dce965aeac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-27-003690-b.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Не відхиливши пропозицію ФОП «ВИПУЩЕНКО ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА», Замовник грубо порушив принципи здійснення закупівель, зазначені в статті 3 Закону, та не виконав вимоги ч. 1 статті 31 Закону, порушив наші права і законні інтереси як учасника торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- 118 масло (2).docx 06.07.2020 10:46
- рішення від 08.05.2019 № 5676 (1).pdf 06.07.2020 10:46
- Скарга.PDF 06.07.2020 10:46
- рішення від 09.07.2020№13344.pdf 09.07.2020 19:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.07.2020 11:07
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.07.2020 19:51
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
79710346543c40c094d75068c53ab278
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-27-003690-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимагаємо відхилити пропозицію фізичної особи-підприємця Випущенко Людмили Миколаївни, оскільки вона не відповідає вимогам тендерної документації та скасувати ПРОТОКОЛ № 118 засідання тендерного комітету від 26 червня 2020 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.doc 01.07.2020 19:31
- протокол 06.07.2020 15:39
- 123 відміна масло.docx 06.07.2020 15:39
Дата подачі:
01.07.2020 19:31
Вирішення:
вимогу задоволено. протокол 118 скасовано.
Статус вимоги:
Задоволено