• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт електромережі багатоквартирного житлового будинку по вулиці Житомирській, №59 в м. Новограді-Волинському Житомирської області"

Завершена

106 821.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 2 136.43 UAH
Період оскарження: 27.05.2020 11:25 - 01.06.2020 12:30
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови

Номер: 905f1a8e1fa841f1bcca20feeed3b73a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-27-002287-b.c1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Доброго дня! Принагідно хочемо повідомити, що оголошена Вами закупівля: "Капітальний ремонт електромережі багатоквартирного житлового будинку по вулиці Житомирській, №59 в м. Новограді-Волинському Житомирської області" має ряд суттєвих помилок: - По-перше: відповідно до п.3 ст.14 "В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону "Про публічні закупівлі", обов’язково зазначаються: перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників та вионання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) і т. д.". Цих даних немає ні в електронній формі оголошення, ні в прикріплених Вами файлах. - По-друге: поняття «тендерна пропозиція», «тендерна документація», «торги», «процедура закупівлі» в розумінні Закону застосовуються до конкурентних процедур визначених в ст. 13. Якщо ж у Вас планується конкурентна процедура закупівлі внесіть відповідні зміни, тому що з Вашого оголошення не зрозуміло який тип процедури Ви обрали. По-третє: згідно п. 1 ст. 5 Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; Що відкрито суперечить Вашому Оголошенню, а саме: а) Пункт 4.4 Оголошення, де зазначається, що «учасник повинен провести обстеження об’єкту за участю представника замовника і скласти відповідну довідку (акт обстеження) довільної форми, погодивши її з учасником обстеження зі сторони замовника». Тобто згідно Закону учасник спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала пропозицію. До участі в спрощеній закупівлі Ви бажаєте познайомитися з учасниками, що прямо порушує Закон. б) Пункт 4.5 Оголошення, а саме вимагаєте інформацію про обладнання, інструменти та техніку у формі згідно додатку №2, які необхідні для виконання робіт, що зазначені в оголошенні (у разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди). Яка техніка, на Вашу думку, необхідна для виконання даних видів робіт, а також обладнання та інструменти для яких необхідний договір оренди? в) Пункт 4.6 «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у формі згідно Додатку №3. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт, аналогічних до предмету цієї закупівлі. Додатково необхідно додати копії зазначених договорів в кількості не менш ніж три». Це є дискримінаційною вимогою, читайте рішення АМКУ з цього питання. Згідно роз’яснення МЕРТУ від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06: ● Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення) не передбачає: 1) розроблення та затвердження замовником тендерної документації, проте вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель; 2) встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників; 3) встановлення замовником строку дії пропозицій учасників. ● В оголошенні може зазначатися інша інформація. Водночас, ураховуючи те, що спрощені закупівлі направлені на здійснення конкурентного відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) чи виконавця робіт з мінімальними затратами часу та зусиль як для замовника так і для учасників, замовнику не рекомендується встановлювати в оголошенні вимоги, які будуть ускладнювати подачу пропозицій. По-четверте: не вірно вказані строки укладання договору про закупівлю. В зв’язку з цим, просимо Вас виключити дискримінаційні вимоги, зазначені в Оголошенні, які прямо ведуть до того, що брати участь в оголошеній Вами закупівлі буде один учасник. Надайте, будь ласка, роз'яснення в іншому випадку будемо вимушені звернутися до відповідних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Надаємо роз`яснення на Ваші зауваження: - пітвердження, що на "документація виготовлена на підставі закону Про публічні закупівлі" По пунктах: По перше критерії оцінки- 100% ціна; По друге- вона чітко вказана до закону. Стосовно пункту 4.4, щодо обстеження об`єкту- це умова є однакова для всіх учасників, але цей підхід дозволяє учаснику ознайомитись з об'ємом робіт. Стосовно кваліфікації: вимога щодо подання довідки про наявність обладнання і механізмів його кількісний склад і перелік визначає сам учасник організовуючи роботу по виконанню технічного завдання. Пункт 4.6 погоджуємося, що це є перебільшенням. Зробимо зміни і буде достатньо одного підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору про виконання робіт.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні