-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Поточний ремонт приміщення класної кімнати першого класу Сварківської філії опорного закладу освіти Шалигинської селищної ради «Шалигинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» за адресою: 41445, Сумська обл., Глухівський район, с. Сваркове, вул. Миколаївська, 7
Тип процедури закупівлі: Спрощена закупівля через систему електроних закупівель; категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби територіальної громади.
Завершена
99 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 990.00 UAH
мін. крок: 1% або 990.00 UAH
Період оскарження:
27.05.2020 10:17 - 01.06.2020 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо перегляду рішення про визначення переможця
Номер:
703dbea9ac3443dfbd3efe06454cec5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-27-000331-a.a1
Назва:
Вимога щодо перегляду рішення про визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо переглянути рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "МЕТАЛ КОРП", оскільки при розгляді відповідної пропозиції не було враховано ряд факторів, а саме: 1) відповідно до кваліфікаційних вимог до учасника (додаток 3 до документації) п. 6 "Разом з довідкою учасник має надати лист-відгук із зазначенням в ньому дати укладання і номеру договору, на який надано лист-відгук, від контрагента (контрагентів), зазначеного у довідці". У наданому ТОВ "МЕТАЛ КОРП" листі-відгуку дані про номер договору і дату відсутні, до тогож прикріплені скан-копії договорів не є повними, оскільки не містять додатків, які виходячи з тексту тих же договорів є невідйомною їх частиною, та й взагалі чи можна вважати договір аналогічним, якщо він укладений з приватною організацією, не містить коду державного класифікатора і як наслідок унеможливлює ідентифікацію приналежності до того чи іншого виду робіт. 2) п. 15 тих же кваліфікаційних вимог до учасника вказує, що потрібно надати підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису, а у пропозиції ТОВ "МЕТАЛ КОРП" прикріплена підсумкова відомість ресурсів іншої форми, що одразу помітно досвідченому розробнику кошторисної документації. 3) Локальний кошторис пропозиції ТОВ "МЕТАЛ КОРП" містить чомусь 43 позиції, в той час як згідно додатку 2 документації Замовника їх всього 30 і не зрозуміло чому дана пропозиція містить певні обсяги, наприклад, профілів для кріплення підвісних стель, хоча Замовник їх не зазначав, можливо учасник мав ексклюзивні дані від Замовника, що є порушенням ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" в плані добросовісної конкуренції серед учасників. Це ж стосується кабелю для електропроводки, який чомусь взято на власний розсуд. Панелі для підвісних стель невідомо чи Армстронг чи китайська підробка, хоча позиція ЛК чітко вказує марку. Також деякі позиції локального кошторису в складі пропозиції ТОВ "МЕТАЛ КОРП" взагалі логічно не поєднуються із витратами ресурсів, наприклад, звідкись взялись LED лампи, хоча в локальному кошторисі передбачене встановлення світильників для люмінісцентних ламп. Тому, враховуючи вищезазначене, вимагаємо перегляду рішення щодо визначення переможця.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2020 22:08
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу по спрощеної закупівлі UA-2020-05-27-000331-a «Поточний ремонт приміщення класної кімнати першого класу Сварківської філії опорного закладу освіти Шалигинської селищної ради «Шалигинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» за адресою: 41445, Сумська обл., Глухівський район, с. Сваркове, вул. Миколаївська, 7; ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт; ДБН А.2.2-3:2014», за результатами розгляду якої повідомляємо наступне.
Пропозиція ТОВ «Метал Корп» за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки та розгляду пропозиції ТОВ «Метал Корп» Замовник визначив ТОВ «Метал Корп» переможцем. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель (Протокольне рішення уповноваженої особи відділу освіти, молоді та спорту № 41 від 17.06.2020 р.).
Один з основних принципів, закладений у статтях 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі», це – принцип недискримінації учасників. Встановленням обмеження певних характеристик аналогічного договору замовником буде порушено цей принцип.
Встановлення замовником вимоги, що аналогічні договори повинні бути укладені з бюджетною установою, порушує основоположні принципи вільної та ринкової економіки. Тобто замовник надає перевагу державному сектору над приватним, що не узгоджується, в тому числі із зобов’язаннями, взятими Україною як членом Світової організації торгівлі.
ТОВ «Метал Корп», надавши довідку про виконання Учасником аналогічного договору та лист-відгук, виконало п. 6 Додатку № 3 до документації в повному обсязі. Аналогічним договором є договір на закупівлю товару, послуг, робіт з подібними або схожими характеристиками. Предмети договорів, зазначених в довідці про виконання Учасником аналогічного договору є подібними, схожими предмету закупівлі Замовника. Вимога про надання копій аналогічних договорів з додатками в документації до оголошення процедури спрощеної закупівлі взагалі відсутня.
Технічна частина пропозиції ТОВ "Метал Корп" включає в себе повний обсяг робіт / послуг, перелічених в Додатку № 2 до документації про проведення процедури спрощеної закупівлі "Технічні вимоги". Надана учасником ТОВ «Метал Корп» «Підсумкова відомість ресурсів» розроблена в програмному комплексі АВК-5, орієнтованому на "Правила визначення вартості будівництва» ДСТУ БД.1.1-1:2013, ДБН А.2.2-3:2014 i призначеному для автоматизованого випуску ресурсної вартісної документацій, що використовується в будівництві. Тому всі документи являються невід’ємною частиною системи «Договірна ціна» та мають встановлену нормативну форму. Вище вказаний документ являється загальним документом, що об’єднує всі відомості ресурсів, що входять до складу «Договірної ціни» учасника.
При розгляді «Локального кошторису» ТОВ «Метал Корп» було визначено, що учасник використовував стандартні нормативні показники витрат, що передбачені технічною частиною ціноутворення, тому кількісні характеристики матеріалів відповідають нормативним витратам, та можуть не відповідати дійсним показникам, які будуть ретельно зазначені в договорі на виконанні робіт/ послуг, після фактичного ознайомлення переможця з об’єктом закупівлі.
Стосовно зауважень, щодо технічних характеристик, зазначених ТОВ «Метал Корп» в кошторисній документації повідомляємо, що Замовником в документації не передбачалось попереднього надання сертифікатів відповідності та інших документів, в яких повинні зазначатися технічні та якісні характеристики плануємих до використання матеріалів, визначені заводами-виробниками. ТОВ «Метал Корп» надав всі відповідні документи, згідно яких він бере на себе обов’язки з використання матеріалів, що відповідають всім технічним, санітарним та іншим нормам, передбаченим документацією щодо проведення процедури спрощеної закупівлі та нормативно-правовою базою України в сфері будівництва. Перевірку якості, або заміну матеріалів на аналоги з ідентичними характеристиками Замовних бере на себе та буде виконувати згідно Договірних обов’язків, зазначених у договорі.
Згідно частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Враховуючи частину 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має законних підстав для перегляду рішення щодо визначення ТОВ «Метал Корп» переможцем.
Порядок проведення спрощеної процедури закупівлі не передбачає застосування порядку оскарження процедур закупівлі, визначеного статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Звернення учасників не зупиняють перебігу спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.06.2020 14:12
Задовільнена:
Ні