• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

інтерактивний мультимедійний комплекс

Завершена

1 155 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 775.00 UAH
Період оскарження: 27.05.2020 10:02 - 08.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушення

Номер: ae85de852586476698971e8ec278a22c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-27-000993-b.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Пропозицію ТОВ «Проксіма-сервіс» було відхилено Протоколом засідання тендерного комітету № 67 від 16.06.2020 року (надалі – Протокол) з порушенням чинного законодавства, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). ТОВ «Проксіма-сервіс» не погоджується з Протоколом та вважає його протиправним, виходячи з наступного: 1. Відповідно до Протоколу Пропозицію ТОВ «Проксіма-сервіс» було відхилено з наступної підстави: «В порушення вимог Додатку 2 Технічні та якісні вимоги до поставки по коду ДК 021:2015: 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання», ТОВ «Проксіма Сервіс» в складі Інтерактивного мультимедійного комплексу ТИП 2, було запропоновано до постачання Optoma X330UST. який не відповідає технічним вимогам визначених замовником, а саме: в запропонованому до постачання ТОВ «Проксіма Сервіс», проекторі Optoma X330UST технологія - DLP, кількість матриць для зображення - 1, при цьому замовником вимагалась технологія - 3LCD або 3DLP.. кількість матриць для зображення не менше – 3». Додатком 2 Документації встановлено вимоги до короткофокусного широкоформатного проектору, а саме – технологія 3 LCD або 3 DLP та кількість матриць для формування зображення не менше 3. Додатком 2 Документації також передбачено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Частиною 1 статті 23 Закону встановлено, що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Частиною 3 статті 23 Закону передбачено, що у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Звертаємо Вашу увагу, що технологія 3 LCD або 3 DLP та кількість матриць для формування зображення є саме конструкцією короткофокусного широкоформатного проектору. Законом передбачено, що технічні специфікації в Документації можуть містити посилання на стандартні характеристики, але до кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Отже вимоги Додатку 2 до короткофокусного широкоформатного проектору необхідно читати як «Технологія: 3 LCD або 3 DLP або еквівалент» та «кількість матриць для формування зображення не менше 3 або еквівалент». Запропоноване нами обладнання має еквівалентну конструкцію, але основні параметри є аналогічними або перевищують характеристики, що вимагались. Відмінністю технології DLP є світлоклапанна мікроелектромеханічна технологія виводу візуальної інформації з використанням мікроскопічних дзеркал з використанням 1 матриці для зображення. Окремо, потрібно зауважити, що в складі Пропозиції ТОВ «Проксіма-сервіс» наявний Лист-пояснення № 357 від 11.06.2020 року, в якому міститься інформація щодо еквівалентності конструкції DLP в порівнянні з 3LCD та 3DLP Враховуючи наведене, запропонований нами проектор Optoma X330UST є еквівалентним відповідно до умов Документації та вимог Закону, а отже – Пропозицію ТОВ «Проксіма-сервіс» було відхилено безпідствавно. 2. Відповідно до Протоколу Пропозицію ТОВ «Проксіма-сервіс» було відхилено з наступної підстави: «В порушення вимог Додатку 2 до тендерної документації, в якому замовником вимагалось наступне: «лист від виробника або його офіційного представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: проектор., інтераткивну дошку для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника», натомість, ТОВ «Проксіма Сервіс» у складі пропозиції на проектор Panasonic, що запропоновано до постачання, надало авторизаційний лист від ТОВ «AB-ПРО», яке зазначило в листі, що являється офіційним дистрибютором проекційного обладнання Panasonic, а не виробником або офіційним представництвом Panasonic в Україні. При цьому в наданому в складі пропозиції ТОВ «Проксіма Сервіс» Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/873 від 25.01.2017 року, на офіснутехніку ТМ Panasonic: мультимедійні проектори, вказано, що заявником експертизи являється ТОВ «ПАНАСОНІК УКРАЇНА ЛТД», тобто офіційним представництвом в Україні мультимедійних проекторів Panasonic є ТОВ «ПАНАСОНІК УКРАЇНА ЛТД», проте ТОВ «Проксіма Сервіс» не надало в складі своє пропозиції авторизаційного листа від ТОВ «ПАНАСОНІК УКРАЇНА ЛТД». У складі Пропозиції ТОВ «Проксіма-сервіс» міститься Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/873 від 25.01.2017 року, на офісну техніку ТМ Panasonic, в якому зазначено, що заявником експертизи являється ТОВ «ПАНАСОНІК УКРАЇНА ЛТД» Повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства порядок видачі Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи передбачено Тимчасовим порядком проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 247 від 09.10.2000 року. Відповідно до пункту 5.1. Порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи заявниками державної санітарно-епідеміологічної експертизи є власники об'єкта експертизи або вповноважені ними особи. Наголошуємо, що отримати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи може будь-яка вповноважена особа власника об'єкта експертизи, а отже твердження, що ТОВ «ПАНАСОНІК УКРАЇНА ЛТД» є офіційним представництвом мультимедійних проекторів Panasonic на підставі аналізу Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи є помилковим та таким, що не відповідає дійсності. Щодо авторизаційного листа від ТОВ «AB-ПРО», повідомляємо, що саме ТОВ «AB-ПРО» є офіційним представництвом в Україні компанії Panasonic зі статусом офіційного дистриб’ютора. Компанія Panasonic має декілька офіційних представництв на території України, кожне з яких відповідає за певну галузь продукції компанії Panasonic. Офіційне представництво ТОВ «АВ-ПРО» розповсюджується саме на проекційне обладнання. На підтвердження надаємо Сертифікат виданий компанією Panasonic, що надає статус офіційного дистриб’ютора на території України ТОВ «АВ-ПРО». Враховуючи наведене, ТОВ «Проксіма-сервіс» повністю виконало вимоги Документації в цій частині, отже Пропозиції ТОВ «Проксіма-сервіс» було відхилено безпідствавно та з порушенням Закону.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Тендерний комітет відділу освіти Роменської районної державної адміністрації Сумської області (далі - тендерний комітет) дуже вдячний за Вашу пильну увагу до нашої роботи. Ваша вимога від 18.06.2020 року стосовно оскарження переможця, тендерним комітетом була розглянута на засіданні тендерного комітету та повідомляємо Вам наступне: Стосовно першого зауваження у вимозі зазначаємо, що в запропонованому Вами проекторі Optoma X330UST використовується не 3DLP або 3LCD, а DLP технологія, а кількість матриць для формування зображення одна, при цьому відповідно до додатку №2 Тендерної документації в технічних вимогах було чітко зазначено, що кількість матриць повинна бути НЕ МЕНШЕ 3. В даній частині Ваша, пропозиція не відповідає вимогам, а запропонована DLP технологія не є еквівалентом 3LCD або 3DLP технологій. Стосовно другого зауваження у вимозі зазначаємо, що уважно розглянувши Авторизаційний лист від ТОВ «AB-ПРО» та наданий Вами сертифікат, повідомляємо, що ТОВ «AB-ПРО» є офіційним дистрибютором з проекційної техніки Panasonic та не являється офіційним представництвом компанії Panasonic в Україні. При цьому замовником вимагався авторизаційний лист саме від виробника або його офіційного представництва в Україні. Інформуємо Вас, що офіційним представництвом Panasonic в Україні є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАНАСОНІК УКРАЇНА ЛТД" (ЄДРПОУ 37413729). Враховуючи вищевикладене Ваша вимога відхилена.
Статус вимоги: Відхилено