-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
провід АПВ нгд, провід АВВГ-П нг, СІП
перелік товару визначено у тендерній документації. Замовник є суб’єктом малого підприємництва.
Завершена
299 304.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 500.00 UAH
Період оскарження:
26.05.2020 22:29 - 16.06.2020 00:00
Скарга
Скасована
Дискримінаційні вимоги
Номер:
05ddbc9af59e4f869dd3fd31deabbd70
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-26-001855-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Замовник відкритих торгів Комунальне підприємство «Житлово - комунальний сервіс «Чорноморський» на закупівлю 31320000-5 Електророзподільні кабелі (провід АПВ нгд, провід АВВГ-П нг, СІП), № у ЦБД UA-2020-05-26-001855-a, в п.п. 5.1.2, пункті 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для учасників, тендерної документації, вимагає від учасників торгів надання: «Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи і скріплена печаткою учасника, що містить відомості про наявність у учасника в складських приміщень обладнаних для зберігання предмету закупівлі (далі – склад). Відстань яких від складу Учасника до виробничої бази Замовника, що розташована за адресою: вул. Ак. Вільямса, 81/4 у м. Одесі, повинна не перевищувати 15 км.
За умовами Тендерної документації і Проектом Договору, поставка товару здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника на умовах поставки DDP згідно Інкотермс 2010: склад Замовника за адресою - м. Одеса, вул. Ак. Вільямса, 81/4., (п.п. 5.1., Проекту договору, ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (відповідно до вимог "ІНКОТЕРМС" в редакції 2010 р.), пунктом поставки є склад ПОКУПЦЯ: м. Одеса, вул. Ак. Вільямса, 81/4.
Вимога про наявність в Учасника складських приміщень обладнаних для зберігання предмету закупівлі на відстані яка не перевищує 15 км, не впливає на вчасне виконання умов постачання згідно умов Проекту договору та Тендерної документації, є НЕОБГРУНТОВАНОЮ, ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ та дає підстави вважати, що Замовник орієнтований на певне коло учасників у цих торгах.
Встановивши певні вимоги, Замовником застосовується дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушуються законні інтереси Учасників. А одже виходить, що Замовник обмежив конкуренцію серед Учасників обмежившись лише тими, які мають у власності чи оренді відповідні складські приміщення на визначеній відстані.
Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань (рішення від 06.02.2019 № 1292-р/пк-пз у процедурі № UA-2019-01-14-001063-b), вважаю, що Замовник не довів свою необхідність щодо наявності у учасника складських приміщень на відповідній відстані.
Загалом Замовником порушено принципи статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
ВИМАГАЮ:
На підставі вище викладеного керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, Вимагаю внести зміни до п.п. 5.1.2. п. 5, Розділу 3, Тендерної документації та викласти даний пункт у наступній редакції:
- 5.1.2 довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи і скріплена печаткою учасника, що містить відомості про наявність у учасника в складських приміщень обладнаних для зберігання предмету закупівлі (далі – склад). В довідці необхідно зазначити право користування складським приміщенням (власне чи орендоване) та його адресу.
У разі не задоволення Вимоги, буду змушена звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Мсце поставки на скаргу Рішення від 06.02.2019 № 1292.pdf 01.06.2020 14:27
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
06.06.2020 00:04