• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд по об’єкту «Реконструкція магістральної системи каналізування с. Щасливого у Бориспільському районі, Київської області»

Категорія замовника підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна пропозиції. Питома вага цінового критерію – 100 %. Методика оцінки: Оцінка пропозицій проводиться за цінами пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Найбільш економічно вигідною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону. У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично стає найбільш економічно вигідною пропозицією. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 1. Здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єкта. 2. Перевірка відповідності виконаних будівельних робіт, конструкцій, застосованих виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних будівельних норм, стандартів і правил. 3. Перевірка на всіх етапах якості виконання будівельних робіт, у тому числі в частині прихованих робіт. 4. Перевірка наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, устаткування та обладнання - технічних паспортів, сертифікатів, документів, що відображають результати лабораторних випробувань (за необхідності) тощо. 5. Перевірка та візування актів виконаних робіт, змонтованого обладнання та устаткування в частині відповідності обсягів робіт та підготовка їх для передачі Замовнику. 6. Ведення обліку обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками . 7. Отримання від Підрядника необхідних сертифікатів якості та/або відповідності на матеріали, обладнання, устаткування у разі його поставки Підрядником. 8. Надання у разі необхідності результатів польових або лабораторних випробувань і вимірів. 9. Ведення обліку всіх випробувань і тестів, своєчасне інформування замовника про всі відхилення і невідповідності. 10. Участь у прийманні виконаних будівельно-монтажних робіт, змонтованого обладнання. Особа, що здійснюють технічний нагляд: 1) проводить перевірку: - наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об'єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо; - відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; - відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації; - виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду; 2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками; 3) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів; 4) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів; 5) оформлює акти робіт, виконаних з недоліками; 6) бере участь у проведенні перевірки: - робочою комісією якості окремих конструкцій і вузлів, будівельно-монтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спецобладнання, устатковання і механізмів технічним умовам; - органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю; 7) виконує інші функції, пов'язані з технічним наглядом на відповідному об'єкті. 8) бере участь в роботі робочої та приймальної комісії з приймання закінченого Об'єкта. До введення Об’єкту в експлуатацію та протягом гарантійного строку експлуатації Об’єкта бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів). 9) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті. 10) здійснює контроль за веденням підрядником, який здійснює будівництво Об’єкта, загального (спеціального) журналу виконання робіт на будівництві за встановленою законодавством формою.

Завершена

595 396.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 977.00 UAH
Період оскарження: 26.05.2020 19:31 - 02.06.2020 15:00
Вимога
Відхилено

Необґрунтована вимога

Номер: e3604344854e45dc8bb427cadcefad62
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-008785-b.b2
Назва: Необґрунтована вимога
Вимога:
Замовник КП "Комунальне підприємство Щасливської сільської ради «Житлово-комунальний комбінат «Щасливський»" відповідно частини 6 пункту 18.3 вимог до предмету закупівлі, вимагає від учасників надати Оригінал довідки (листа, тощо) від уповноваженого органу, який здійснює адміністрування податків та зборів та в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність рахунків учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий) Враховуючи, що Державна податкова служба України або її структурні підрозділи не уповноважені видавати довідки про наявність рахунків учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий), вимога щодо надання такої довідки є протиправною та дискримінаційною. ТОВ «Інжинірингова Компанія «СТРАТЕГІЯ» просить прибрати вимогу щодо надання оригіналу довідки (листа, тощо) від уповноваженого органу, який здійснює адміністрування податків та зборів та в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність рахунків учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий) та замінити на подання довідки з обслуговуючих банків про відкриті рахунки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо надання довідки (листа, тощо) від уповноваженого органу, який здійснює адміністрування податків та зборів та в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність рахунків учасника в установах банків є законною та не містить дискримінаційних ознак. Саме довідка від уповноваженого органу, який здійснює адміністрування податків та зборів дає повну інформацію про наявність всіх відкритих учасником рахунків і банківських установ, в яких такі рахунки відкриті.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги.

Номер: 2763e033394c4149a7b5ab79dfc3c7f6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-008785-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги.
Вимога:
Замовник КП "Комунальне підприємство Щасливської сільської ради «Житлово-комунальний комбінат «Щасливський»" відповідно частини 8 пункту 18.3 вимог до предмету закупівлі, вимагає від учасників надати Оригінал або належним чином завірену копію сертифікату відповідності вимогам ISO 14001:2015 (або ДСТУ ISO 14001:2015), дійсного на дату розкриття пропозицій, стосовно діяльності у сфері архітектури та/або у сфері інжинірингу. Враховуючи, що даний стандарт застосовується до організацій, які працюють в будь-якій галузі промисловості, тобто галузі матеріально виробництва, вимога щодо надання сертифікату ISO 14001:2015 є дискримінаційною та неправомірною, оскільки Технічний нагляд відноситься до сфери архітектури та не передбачає собою матеріального виробництва, а отже і Організації які здійснюють Технічний нагляд не зобов’язані мати даний сертифікат. ТОВ «Інжинірингова Компанія «СТРАТЕГІЯ» вимагає прибрати вимогу щодо надання оригіналу або належним чином завірену копію сертифікату відповідності вимогам ISO 14001:2015 (або ДСТУ ISO 14001:2015), дійсного на дату розкриття пропозицій, стосовно діяльності у сфері архітектури та/або у сфері інжинірингу, як таку, що порушує права учасників, носить дискримінаційний характер та не відноситься до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник включив до вимог до предмету закупівлі необхідність надання учасниками в складі пропозицій сертифікату ISO 14001:2015 (або ДСТУ ISO 14001:2015) в якості підтвердження того факту, що учасники нададуть послуги технічного нагляду, які відповідатимуть екологічній безпеці та захисту довкілля. За результатами проведення спрощеної закупівлі будуть надаватися послуги з технічного нагляду за виконанням робіт з реконструкції системи каналізування. При цьому під час виконання послуг буде відбуватися контроль за дотриманням підрядником всіх норм та стандартів, в тому числі в сфері екології і захисту довкілля. Тому, на думку замовника, для виконання послуг з технічного нагляду виконавець повинен мати систему екологічного менеджменту та має забезпечити, зокрема, системний підхід до екологічного управління. При цьому згідно пункту 1 Міжнародного стандарту ISO 14001 стандарт ISO 14001 може бути застосований в любій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності.
Статус вимоги: Відхилено