• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка регіонального плану управління відходами до 2030 року на території Житомирської області та його стратегічної екологічної оцінки

Кошти обласного фонду КЕКВ 2240 Оплата послуг (крім комунальних)

Завершена

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 26.05.2020 18:40 - 07.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо порушення законодавства та на незаконні дії замовника закупівлі № UA-2020-05-26-008673-b

Номер: 0b9ecc619bdd4d52a160b644704e168f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-008673-b.c2
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства та на незаконні дії замовника закупівлі № UA-2020-05-26-008673-b
Скарга:
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС", Скаржник, не погоджується з рішенням тендерного комітету Управлінням екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації викладеного в протоколі засідання № 20 від 01 липня 2020 року щодо відхилення своєї тендерної пропозиції, яке є необ'єктивним і упередженим. Вважаємо, що Замовник допустив дискримінаційний підхід при оцінці, який полягає в тому, що тендерна пропозиція ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" була відхилена за невідповідність умовам тендерної документації.
Дата розгляду скарги: 21.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.07.2020 11:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.07.2020 20:13
Дата виконання рішення Замовником: 03.08.2020 15:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №14555-р/пк-пз 28.07.2020 Антимонопольного комітету України виконано, шляхом скасування рішення тендерного комітету від 01 липня 2020 року №20 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС» за процедурою закупівлі по предмету: «Розробка регіонального плану управління відходами до 2030 року на території Житомирської області та його стратегічної екологічної оцінки», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-05-26-008673-b. Відповідна інформація оприлюднена в електронній системі закупівель.
Автор: ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС", Петренко Валентин +380997769993 interoilservis@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Щодо протиправного та безпідставного Рішення тендерного комітету Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації викладеного в протоколі засідання № 20 від 01 липня 2020 року

Номер: 3793332858c84095b5113350abb77cb3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-008673-b.a1
Назва: Щодо протиправного та безпідставного Рішення тендерного комітету Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації викладеного в протоколі засідання № 20 від 01 липня 2020 року
Вимога:
Документацією передбачено, що банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерній пропозиції учасника (Додаток 1 до ТД). У додатку 1 до ТД ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” Товариством з обмеженою відповідальністю «Інтеройл Сервіс», на виконання вимог документації, було вказано банківські реквізити АТ «Комерційний індустріальний банк». Водночас, згідно пункту 1.4 глави 1 «Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті», затвердженою Постановою Національного банку України № 22 від 21.01.2004: «…обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) – банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність…» Відповідно до цієї Постанови, АТ «Комерційний індустріальний банк» вважається обслуговуючим банком стосовно ТОВ "Інтеройл Сервіс", адже має з ним діючі договірні стосунки, докази чого наведено у тендерній пропозиції ТОВ "Інтеройл Сервіс" (копія договору про надання гарантії). Таким чином, Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтеройл Сервіс» не порушив вимоги тендерної документації в частині надання банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції – надане та відповідає діючому законодавству України. На підставі викладеного, просимо скасувати протиправне та безпідставне Рішення тендерного комітету Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації викладеного в протоколі засідання № 20 від 01 липня 2020 року. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до уповноваженого органу для скасування зазначеного рішення або до суду та правоохоронних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за участь.! Вашу вимогу від 03.07.2020 UA-2020-05-26-008673-b.a1, щодо протиправного та безпідставного Рішення тендерного комітету Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації викладеного в протоколі засідання № 20 від 01 липня 2020 року з приводу дискваліфікації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Інтеройл Сервіс», замовником розглянуто. Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Замовником зазначено в тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до умов тендерної документації по предмету закупівлі ДК 021:2015 - 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування (Розробка Регіонального плану управління відходами до 2030 року на території Житомирської області та його стратегічної екологічної оцінки) – банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерній пропозиції учасника (Додаток 1 до ТД). Ви в поданій вимозі посилаєтесь на пункту 1.4 глави 1 «Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті», затвердженою Постановою Національного банку України № 22 від 21.01.2004 зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29 березня 2004 р. за № 377/8976 відповідно до якого обслуговуючим банком (банк, що обслуговує) – є банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність". Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 1.3 глави 1 даної Інструкції вимоги цієї Інструкції поширюються на всіх учасників безготівкових розрахунків. Отже дана інструкція регулює відносини учасників безготівкових розрахунків, тобто для їх проведення в даному банку мають бути відкриті рахунки. Відповідно до Закону України «Про банки і банківську діяльність» надання гарантій є кредитними операціями і не передбачають відкриття рахунку в банківській установі, а отже не є безготівковими розрахунками, тому посилання на вищевказану інструкцію в частині визначення терміну «обслуговуючий банк» є недоцільним. Натомість в підпункті 4 пункту 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах затвердженого постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321 надано визначення банку-гаранту – це банк, який надає гарантію на користь бенефіціара. Отже, банк який надав Вам гарантію акціонерне товариство «Комерційний Індустріальний Банк» виступає як банк-гарант і не вважається обслуговуючим банком, оскільки він Вам надав лише гарантію і ніяких безготівкових розрахунків (операцій) між Вами і даним банком немає, що Ви і підтвердили в формі тендерної пропозиції, в якій Вами зазначено реквізити обслуговуючого банку та банку-гаранта. Надання гарантії банком, який не є для Вас обслуговуючим банком не відповідає умовам надання забезпечення тендерної пропозиції відповідно до умов тендерної документації. Відповідно до пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції є надання забезпечення тендерної пропозиції, яке не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації вважає за необхідне нагадати, що будь-який ймовірний учасник закупівлі має право подати скаргу, до органу оскарження, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю, у відповідності до абзацу 2 пункту 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі
Статус вимоги: Відхилено