• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Технічне обстеження (внутрішнє і зовнішнє), оцінка технічного стану та паспортизація споруд димових труб котельні "ПівнГЗК №1", котельні "ПівнГЗК №2", котельні "Центральна"

Технічне обстеження (внутрішнє і зовнішнє), оцінка технічного стану та паспортизація споруд димових труб котельні "ПівнГЗК №1", котельні "ПівнГЗК №2", котельні "Центральна"

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 26.05.2020 17:07 - 08.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Невідповідність тендерної пропозиції учасника ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» вимогам тендерної документації.

Номер: dd366f247f8c40eaa7470075fff41898
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-001984-c.b9
Назва: Невідповідність тендерної пропозиції учасника ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» вимогам тендерної документації.
Скарга:
Скарга. На Рішення Замовника. Скаржник: Приватне підприємство «Ротонда-Люкс» Код ЄДРПОУ: 35668037 Адреса: Херсонська область, 73000, м. Херсон, вулиця Нафтовиків,7 Тема: Невідповідність тендерної пропозиції учасника ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» вимогам тендерної документації. Опис: Скарга по процедурі закупівлі «Код ДК 021:2015-71630000-3- Послуги з технічного нагляду та випробувань (технічне обстеження (внутрішнє і зовнішнє), оцінка технічного стану та паспортизація споруд димових труб котельні «ПівнГЗК №1, котельні «ПівнГЗК №2, котельні «Центральна») Орган оскарження: Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45. Суб′єкт оскарження: ПП «Ротонда-Люкс», код ЄДРПОУ 35668037, Юридична адреса: Україна, Херсонська область, 73000 м. Херсон, вул. Нафтовиків,7, тел. (0552) 45-63-44, моб. тел. 050 396 7062, ел. адреса: rotonda-lux@ukr.net Замовник: Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» Код ЄДРПОУ 03342184, Юридична адреса: 50000, м. Кривий Ріг, провулок Дежньова,9. Підстави подання скарги: Оприлюднення на veb-сайті «Prozorro» Протокола № 6/22/20 від 22.06.2020р. про визнання переможцем та намір укласти договір з ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці». ПП «Ротонда-Люкс», вивчивши оприлюднені документи тендеру закупівлі «Код ДК 021:2015-71630000-3- Послуги з технічного нагляду та випробувань (технічне обстеження (внутрішнє і зовнішнє), оцінка технічного стану та паспортизація споруд димових труб котельні «ПівнГЗК №1, котельні «ПівнГЗК №2, котельні «Центральна») викладені ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» вважає, що прийняте Замовником рішення не відповідає вимогам тендерної документації, а «Замовник» - Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» не відхилив тендерну пропозицію, чим порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» ст.31 ч.1, –«тендерна пропозиція учасника не відповідає … вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». Не погодившись з рішенням тендерного комітету наше підприємство, у відповідності з частиною 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає право учасника, якого не визнано переможцем процедури закупівлі, звернутись до Замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну документацію, направило свої «вимоги» UA-2020-05-26-001984-c.c6 від 22.06.2020р. та UA-2020-05-26-001984-c.c8 від 23.06.2020р.на адресу Замовника. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів Учасника: 1. ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» не надав «Дозволу» (декларації) Держпраці (Держгірпромнагляду) на роботи підвищеної небезпеки «обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів» (передбачені Додатком №6 до Порядку видачі Дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки в редакції Постанови КМУ від 07.02 .2018р. №48 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-техничної бази вимогам законодавства з охорони праці» - п.12,), чим не виконав вимоги розділу IV п.1 Додатка № 4 тендерної документації. Крім того, з приводу цього питання ПП «Ротонда-Люкс», як постійний учасник публічних закупівель, має роз’яснення вищого органу виконавчої влади, а саме Державної служби України з питань праці (лист №7056/3/5.3-ДП-19 від 04.09.2019р.), у якому чітко зазначається обов’язковість наявності вище зазначеного «дозволу» (декларації) при обстеженні димових труб (копія листа була додана до нашої «вимоги» UA-2020-05-26-001984-c.c6 від 22.06.2020р. на адресу «Замовника»). Замовник у своїй відповіді від 25.06.2020р. на вище зазначені вимоги нашого підприємства з цього приводу уникає визнання порушення вимог тендерної документації з боку ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці», посилаючись на «Дозвіл 483.15.30», наданий ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці». Але цей «Дозвіл» не містить у своєму переліку роботи підвищеної небезпеки: «обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів», які передбачені у технічних вимогами Замовника до учасників. А отже факт порушення є повністю доведеним, а позиція Замовника є такою, що зацікавлена у визнані ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» переможцем торгів. 2. Послуги, передбачені технічним завданням при обстеженні димових труб, зазначені у розділі II Додатку №4 тендерної документації повинні відповідати вимогам Постанови КМУ №257 від 12.04.2017р «Порядок проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва» Відповідальні виконавці ДП «Криворізький ЕТЦ, що мають кваліфікаційні сертифікати дійсно внесені до реєстру атестованих осіб експертів «Міністерства розвитку громад та території України» та розміщені на сайті Міністерства (http://www.minregion.gov.ua/), але на момент проведення торгів інформація про виконавців робіт ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» з обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, підприємства, установи та організації, у складі яких є відповідальні виконавці таких робіт є публічною та повинна бути розміщена на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції (https://dabi.gov.ua/informatsiya-pro-vykonavtsiv-robit-z-obstezhennya/). ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» не розміщена на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції, що є порушенням п.2 Постанови КМУ №257 від 12.04.2017р. Таке ж роз’яснення, щодо цього питання надано у листі Держархбудінспекції №40-701-16/8849-19 від 25.11.2019р. (копія листа була додана до нашої «вимоги» UA-2020-05-26-001984-c.c6 від 22.06.2020р. на адресу «Замовника»). Але і з цього приводу, Замовник, не маючи можливості спростувати наведений факт порушення законодавства та ігноруючи роз′яснення з боку Держархбудінспекції, намагається у своїй відповіді уникнути визнання факту порушення шляхом підміни понять щодо реєстру атестованих осіб. 3. ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» не надав розроблені та оформлені кошториси за формою, яка передбачена в Додатку №2 до проекту Договору згідно Додатку № 5 тендерної документації, а саме кошториси розраховані калькуляційним методом на свій розсуд надав кошториси, розроблені згідно з СОУ Д.12.-02495431-001:2008, чим також не виконав умови тендерної документації. Усі вище зазначені порушення умов тендерної документації були викладені у нашій «вимозі» до Замовника UA-2020-05-26-001984-c.c6 від 22.06.2020р. та UA-2020-05-26-001984-c.c8 від 23.06.2020р. Учасником торгів, ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» , фактично визнано вище вказані порушення умов тендерної документації та запропоновано Замовнику не звертати на це «уваги» («вимога» - заперечення ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» UA-2020-05-26-001984-c. b 7 від 23.06.2020р. ). У відповідності з ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» мав можливість на етапі подання пропозицій оскаржити умови тендерної документації, чого зроблено не було, а відтак він погодився на умови замовника закупівлі. Отже пропозиція, не звертати «уваги» на невідповідність наданих документів, саме фіксує факт порушення цих умов. Замовником прийнято та оприлюднено рішення про визнання ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» переможцем торгів та намір укласти договір з переможцем (Протокол №6/22/20 від 22.06.2020р.). Таким чином Замовник, при прийнятті рішення про визнання переможцем ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» переможцем торгів, порушив вимоги ч.1 Ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «тендерна пропозиція учасника не відповідає … вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». Вимоги: З огляду на вище викладене ПП «Ротонда-Люкс» просить: 1. Скасувати рішення Замовника про визнання ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» переможцем торгів та намір укласти договір з зазначеним переможцем (Протокол засідання тендерного комітету №6/22/20 від 22.06.2020р.). 2. У відповідності до ст. 29 ч.11 Закону України «Про публічні закупівлі, зобов′язати Замовника розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Директор ПП «Ротонда-Люкс» В.М.Сердюк Додатки: 1. Протокол засідання тендерного комітету №6/22/20 від 22.06.2020р. 2. Вимога ПП «Ротонда-Люкс» UA-2020-05-26-001984-c.c6 від 22.06.2020р. 3. Копія листа Державної служби України з питань праці №7056/3/5.3-ДП-19 від 04.09.2019р. 4. Копія листа Держархбудінспекції №40-701-16/8849-19 від 25.11.2019р. 5. Заперечення на вимогу «Криворізького ЕТЦ Держпраці» UA-2020-05-26-001984-c.b7 від 23.06.2020р. 6. Відгук на заперечення вимоги ПП «Ротонда-Люкс» UA-2020-05-26-001984-c.c8 від 23.06.2020р. 7. Відповідь організатора закупівлі від 25.06.2020р.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.07.2020 16:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.07.2020 20:45
Дата виконання рішення Замовником: 13.08.2020 17:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення тенденого комітету (протокол 9-22-20)
Автор: ПП "РОТОНДА - ЛЮКС", Сердюк Вадим +380958717784 rotonda-lux@yandex.ru
Вимога
Є відповідь

на кваліфікаційні вимоги та складання кошторису

Номер: 1c91b77dd08d4fe1810841c9015bcf13
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-001984-c.c8
Назва: на кваліфікаційні вимоги та складання кошторису
Вимога:
ПП «Ротонда-Люкс» ознайомилося з «Вимогою UA-2020-05-26-001984-с.b7» учасника ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» від 23.06.2020р. та відзначає наступне: 1. Наше підприємство звернулося з «Вимогою» від 22.06.2020р. не до учасника ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» , а до «Замовника закупівлі». 2. У своїй «Вимозі від 23.06.2020р.» ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» «де- факто» визнав порушення з його боку умов тендерної документації, запропонувавши не звертати на це «уваги», по всім трьом зауваженням, що були зазначені у вимозі нашого підприємства від 22.06.2020р. 3. У відповідності з ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» мав можливість на етапі подання пропозицій оскаржити умови тендерної пропозиції, чого зроблено не було, а відтак він погодився на умови замовника закупівлі. А тому пропозиція не звертати «уваги» на невідповідність наданих документів умовам тендерної документацію саме фіксує факт порушень цих умов. 3. З питань п.п.1. та 2. нашої вимоги від 22.06.2020р. ПП «Ротонда-Люкс» спеціально зверталося до вищих органів виконавчої влади, копії відповідей яких додані були до вимоги та які свідчать, що наші вимоги з одного боку базуються на діючому законодавстві, а з іншого повністю відповідають умовам тендерної документації. 4. Стосовно п.3 нашої вимоги від 22.06.2020р. знов наголошуємо, що тендерна документація не вимагала надання кошторисів згідно СОУ Д.1.2-02495431-001:2008, як це зробив учасник ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці», що також є порушенням умов тендерної документації. Додатком 2 до проекту Договору згідно додатку 5 тендерної документації передбачалося надання кошторису, розрахованому калькулятивним методом. З урахуванням викладеного вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету від 22.06.2020р. протокол 3 6/22/20 про визнання переможцем ДП «Криворізький ЕТЦ Держпраці» та розглянути документацію наступного учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу про скасування рішення про оголошення переможцем публічної закупівлі № UA-2020-05-26-001984-с, КПТМ «Криворіжтепломережа» повідомляє наступне. Частиною 4 статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Що стосується Вашого посилання на відсутність в Учасника - ДП «Криворізький експертно - технічний центр Держпраці» дозволу Держпраці на роботи підвищеної небезпеки повідомляємо, що в файлі «Дозвіл 483.15.30.pdf» о 15:41 надано Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до Вашого посилання щодо не відповідності вимогам, передбачених в розділу 2 Додатку № 4 до Тендерної документації надаємо наступне роз’яснення. Відповідно до вимог п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2017р. № 257, передбачено, що роботи з обстеження будівель та споруд виконується відповідальними виконавцями окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, або підприємств, установ чи організацій, у складі яких є відповідальні виконавці таких робіт. Згідно зі ст. 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" відповідальні виконавці ДП "Криворізький ЕТЦ" мають відповідні кваліфікаційні сертифікати та внесені до реєстру атестованих осіб - експертів Міністерства розвитку громад та територій України, про що через електрону систему закупівель Учасником було надано файл «Кваліф. сертифікати в колірі.pdf». Додатково повідомляємо, що Учасником – ДП «Криворізький експерно-технічний центр Держпраці» відповідно до розділу 3 Додатку № 4 до Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати кошторис вартості послуг з обстеження і складання звіту та паспорту технічного стану споруд, про що Учасником в файлі «Кошторис.PDF.10.06.2020» о 15:41 виконано вимогу Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Заперечення на вимогу учасника ПП "РОТОНДА-ЛЮКС" від 22.06.2020р.

Номер: 0c0a4221c2a940669550ad1f9f3a6686
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-001984-c.b7
Назва: Заперечення на вимогу учасника ПП "РОТОНДА-ЛЮКС" від 22.06.2020р.
Вимога:
ДП "Криворізький ЕТЦ" детально ознайомився з вимогою учасника ПП "РОТОНДА - ЛЮКС" від 22.06.2020р., та дійшов висновку про те, що інформація яка викладена Скаржником у вимозі, не заслуговує на увагу з наступних причин: 1. Згідно зі ст. 21 Закону України "Про охорону праці" дозвіл (декларація) на роботи підвищеної небезпеки отримується (реєструється) відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМ України від 26.0.2011р. № 107. Роботи "обстеження , ремонт і чищення димарів, повітропроводів" відносяться до робіт підвищеної небезпеки та для виконання цих робіт вимагається реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Безпечне виконання робіт "обстеження , ремонт і чищення димарів, повітропроводів" регламентовано НПАОП 0.00 1.76-15 "Правила безпеки систем газопостачання". При виконанні цих робіт передбачають перевірку розділ 6, п. 6.2 вказаних Правил):  прохідності каналів (відсутність засмічення і наявність тяги);  кратність повітрообміну;  герметичність;  відокремленність;  відсутніст сажі та смоли;  та інше. За результатами обстеження димоходів складається акт. Виконання вказаних вище робіт Порядком проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва, затвердженим Постановою КМУ від 12.04.2017р. № 257, не передбачено. Обстеження технічного стану будівельних конструкцій споруд (зокрема: димових труб) виконується згідно з вимогами ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану" і отримання дозволу(декларації) на вказані вище роботи з "обстеження , ремонт і чищення димарів, повітропроводів" не вимагається. 2. Відповідно до вимог п. 2 Постанови КМУ від 12.04.2017р. № 257 роботи з обстеження будівель та споруд виконується відповідальними виконавцями окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, або підприємств, установ чи організацій, у складі яких є відповідальні виконавці таких робіт. Згідно зі ст. 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" відповідальні виконавці ДП "Криворізький ЕТЦ" мають відповідні кваліфікаційні сертифікати та внесені до реєстру атестованих осіб - експертів Міністерства розвитку громад та територій України. Експерти з обстеження технічного стану будівель та споруд працюють в ДП "Криворізький ЕТЦ" на постійних засадах. Таким чином, підприємство ДП "Криворізький ЕТЦ" забезпечує виконання вимог Постанови КМУ від 12.04.2017р. № 257. 3. Кошторисна вартість виконання обстежувальних робіт, що вказана в тендерній документації кошторисі, визначена згідно СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 "Нормативи витрат труда для визначення вартості робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій будівель та споруд" та враховує всі технічні параметри об'єкта. Застосовані розцінки враховують всі витрати, що обумовлені Замовником. Додатково повідомляємо про те, що особлива форма кошторису виконання обстежувальних робіт станом на теперішній час законодавством не визначена.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Частиною 4 статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Рішенням тендерного комітету від 22.06.2020 року за № 6/22/20 пропозиція ДП «Криворізький експертно - технічний центр Держпраці» в повній мірі відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо невідповідності тендерної документації

Номер: 1a7654e2e210467ebc4f72c595b77246
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-001984-c.c6
Назва: Щодо невідповідності тендерної документації
Вимога:
Звертаємо увагу замовника закупівлі, що тендерна пропозиція ДП "КРИВОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» також не відповідає вимогам тендерної документації замовника а саме: 1) ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" не має дозволу (декларації) Держпраці (Держгіпромнагляду) на роботи підвищеної небезпеки обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів ,що є порушенням вимог розділу IV п.1 додатка № 4 до тендерної документації. 2) Послуги, що надаватимуться ДП "КРИВОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» при обстежені димових труб не відповідають вимогам Замовника зазначених в розділі II Додатку № 4 Тендерної документації учасника та не відповідає вимогам Постанови КМУ №257 від 12.04.2017 р. «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва». На момент проведення торгів інформація про виконавців ДП "КРИВОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ не розміщена на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції, що є порушенням п.2 Постанови КМУ №257 від 12.04.2017 р. «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва» 3) ДП "КРИВОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» не надав оформлені кошториси, які передбачені в додатку №2 до проекту договору згідно додатку №5 тендерної документації. З урахуванням викладеного вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету від 22.06.2020 р. протокол № 6/22/20 про визнання переможцем ДП "КРИВОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» та розглянути документацію наступного учасника
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу про скасування рішення про оголошення переможцем публічної закупівлі № UA-2020-05-26-001984-с, КПТМ «Криворіжтепломережа» повідомляє наступне. Частиною 4 статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Що стосується Вашого посилання на відсутність в Учасника - ДП «Криворізький експертно - технічний центр Держпраці» дозволу Держпраці на роботи підвищеної небезпеки повідомляємо, що в файлі «Дозвіл 483.15.30.pdf» о 15:41 надано Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до Вашого посилання щодо не відповідності вимогам, передбачених в розділу 2 Додатку № 4 до Тендерної документації надаємо наступне роз’яснення. Відповідно до вимог п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2017р. № 257, передбачено, що роботи з обстеження будівель та споруд виконується відповідальними виконавцями окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, або підприємств, установ чи організацій, у складі яких є відповідальні виконавці таких робіт. Згідно зі ст. 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" відповідальні виконавці ДП "Криворізький ЕТЦ" мають відповідні кваліфікаційні сертифікати та внесені до реєстру атестованих осіб - експертів Міністерства розвитку громад та територій України, про що через електрону систему закупівель Учасником було надано файл «Кваліф. сертифікати в колірі.pdf». Додатково повідомляємо, що Учасником – ДП «Криворізький експерно-технічний центр Держпраці» відповідно до розділу 3 Додатку № 4 до Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати кошторис вартості послуг з обстеження і складання звіту та паспорту технічного стану споруд, про що Учасником в файлі «Кошторис.PDF.10.06.2020» о 15:41 виконано вимогу Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Скасована

Щодо невідповідності тендерної пропозиції ДП Криворізький ЕТЦ

Номер: 9c3709b6f7184745afce6e68d8cac29f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-001984-c.c5
Назва: Щодо невідповідності тендерної пропозиції ДП Криворізький ЕТЦ
Скарга:
Звертаємо увагу замовника закупівлі, що тендерна пропозиція ДП "КРИВОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» також не відповідає вимогам тендерної документації замовника а саме: 1) ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" не має дозволу (декларації) Держпраці (Держгіпромнагляду) на роботи підвищеної небезпеки обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів ,що є порушенням вимог розділу IV п.1 додатка № 4 до тендерної документації. 2) ДП "КРИВОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» не надав оформлені кошториси, які передбачені в додатку №2 до проекту договору згідно додатку №5 тендерної документації. 3) І іншим кваліфікаційним вимогам тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 30.06.2020 00:02
Автор: ПП "РОТОНДА - ЛЮКС", Сердюк Вадим +380958717784 rotonda-lux@yandex.ru
Вимога
Вирішена

Зміни до ТД

Номер: 4d831b7ebc5c4bc49db6420151d7258c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-001984-c.c4
Назва: Зміни до ТД
Вимога:
Запропоновані учасником зміни до тендерної документації порушують принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 закону України «Про публічні закупівлі»), а саме: - Недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - Запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо Замовника закупівлі відхилити запропоновані зміни, адже вони складені на користь конкретного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішенням тендерного комітету протокол №4/22/20 від 02.06.2020р. прийнято в задоволені вимоги Учасника, щодо внесення змін до тендерної документації відмовити.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Про внесення змін в умови тендерної документації

Номер: eebc0b5eaec54a2eb8b88cf728db4678
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-001984-c.c3
Назва: Про внесення змін в умови тендерної документації
Вимога:
Зміст вимоги додається у вкладеному файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В задоволені вимоги Учасника, щодо внесення змін до тендерної документації відмовити, оскільки дані вимоги Учасника суперечать принципам здійснення закупівлі та дискримінують інших Учасників закупівлі (стаття 5 Закону). Спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям, передбачених статтею 16 Закону замовник визначає САМОСТІЙНО (лист – роз’яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. вих. №3302-06/3812-06). Рішення тендерного комітету протокол №4/22/20 від 02.06.2020р.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.06.2020 10:04
Вимога
Відхилено

Щодо інженерно-геологічних вишукувань

Номер: ae3c3786ca3c47d6a1d30c444b105589
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-001984-c.b2
Назва: Щодо інженерно-геологічних вишукувань
Вимога:
В п.2 розділа III додатка №4 до тендерної документації Замовник закупівлі вимагає виявлення зміни характеристик основи фундаменту та розвитку небезпечних процесів і явищ шляхом виконання контрольних інженерно-геологічних вишукувань на земельній ділянці та прилеглих до об’єкта ділянках за наявності небезпечних процесів і явищ. Але ж це окремий вид робіт і його має право виконувати сертифікований інженер проектувальник у частині інженерних вишукувань. Вимагаємо прибрати з тендерної документації зазначений вид робіт оскільки він не стосується предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно прийнятого рішення (протокол засідання тендерного комітету 3/22/20 від 01.06.2020р.) надається роз'яснення: Виявлення зміни характеристик основи фундаменту та розвитку небезпечних процесів напряму стосується предмету закупівлі для оцінки технічного стану об’єктів (димових труб). Виконання інженерних вишукувань передбачено як частина комплексних заходів з обстеження згідно ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо питань охорони праці

Номер: 025f3ab0fc6a4072953ac753776314ae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-001984-c.b1
Назва: Щодо питань охорони праці
Вимога:
В розділі IV додатка №4 до тендерної документації не чітко виписані кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі щодо наявності відповідних дозволів (декларацій) з питань охорони праці. Наше підприємство неодноразово стикалося з різними тлумаченнями все ж таки, які роботи підвищеної небезпеки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р.(зі змінами) виникають під час обстеження технічного стану димових труб. Нами було здійснено офіційних запит в Державну службу з питань праці (Держпраці) з вимогою надати вичерпний перелік всіх робіт підвищеної небезпеки, які виникають під час обстеження технічного стану димових труб. Листом Держпраці № 7056/3/5.3-ДП-19 від 04.09.2019 р. (див. прекріпленний файл) встановлено вичерпний перелік робот підвищеної небезпеки, які виникають під час обстеження технічного стану димових труб а саме: 1. Роботи що виконуються на висоті понад 1,3 м (п.6 Додатку 6 постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р.(зі змінами)); 2. Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах,камерах, коллекторах, замкнутому просторі (п.8 Додатку 6 постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р.(зі змінами)); 3.Обстеження,ремонт і чищення димарів, повітропроводів (п.12 Додатку 6 постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р.(зі змінами)); 4.Роботи верхолазні (п.14 Додатку 6 постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р.(зі змінами)); Відповідно до ст.21 Закону України «Про охорону праці» роботодавець який планує виконувати обстеження димових труб повинен одержати дозвіл (декларацію) на вищезазначені роботи підвищеної небезпеки за порядком згідно Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р.(зі змінами)). Для унеможливлення в майбутньому оскаржень в АМКУ та суді рішень замовника щодо визнання переможцем певного учасника вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р.(зі змінами) і зазначити в ній повний перелік робіт підвищеної небезпеки, які виникають при обстеженні димових труб, на які необхідно мати дозвіл (декларацію).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно положень частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII за результатами розгляду вимог Учасників прийнято рішення (протокол засідання тендерного комітету 3/22/20 від 01.06.2020 року) внести зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено