-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 90510000-5 – утилізація сміття та поводження зі сміттям.
Надання виконавцем послуг з утилізації відпрацьованих автомобільних шин діаметром R-14 – R-16 в кількості 1000шт.
Завершена
45 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 450.00 UAH
мін. крок: 1% або 450.00 UAH
Період оскарження:
26.05.2020 15:49 - 02.06.2020 15:30
Вимога
Залишено без розгляду
обраний учасник «РЕИ БРОВАРИ» Переможцем (код ЄДРПОУ 9817807) не відповідає умовам закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2020 року № 15с).
Номер:
cea890093e7144e9bbf5a0a884eca5d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-26-006854-b.b4
Назва:
обраний учасник «РЕИ БРОВАРИ» Переможцем (код ЄДРПОУ 9817807) не відповідає умовам закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2020 року № 15с).
Вимога:
1.Найменування Замовника: Київмедспецтранс. Код ЄДРПОУ 01993807.Адреса 04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Дегтярівська, 25.
2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218.
3.Номер закупівлі: UA-2020-05-26-006854-b. Код ДК021: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з утилізації відпрацьованих автомобільних шин діаметром R-14 – R-16 в кількості 1000 шт).
4.Підстава подання вимоги: обраний учасник «РЕИ БРОВАРИ» Переможцем (код ЄДРПОУ 9817807) не відповідає умовам закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2020 року № 15с).
5.Обгрунтування вимоги:
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2020 року № 15с Замовник відхилив пропозицію учасника ФОП «ЯКОВЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» яка не відповідає умовам закупівлі та визначив Переможцем спрощеної закупівлі учасника торгів ТОВ «РЕИ БРОВАРИ» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2020 року № 15с).
Хочемо зауважити, що Замовник оголосив в електронній системі закупівлю UA-2020-05-26-006854-b. за процедурою проведення Допорогова закупівля згідно вимог Наказу ДП Прозорро від 19.03.2020 року № 10. Відповідно частині 5 Р. 1 Наказу №10 «Усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, у тому числі з поданням пропозицій подаються в електронному вигляді через ЕСЗ. Відповідно ч. 5 Р.2 Наказу №10 «на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаженням інформації та документів через авторизовані електронні майданчики».
Згідно статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів.»
В частині 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено:
3. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Згідно статті 1 «Про електронні документи та електронний документообіг»:
Стаття 1.
обов’язковий реквізит електронного документа - обов’язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили;
Стаття 5.
Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.
Стаття 6. Електронний підпис
Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.
Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Стаття 7. Оригінал електронного документа
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Стаття 8. Правовий статус електронного документа та його копії
Юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
Допустимість електронного документа як доказу не може заперечуватися виключно на підставі того, що він має електронну форму.
Стаття 12. Перевірка цілісності електронного документа
Перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
Статтею 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» передбачено що «Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги"». Статті 1, 5, 6 даного Закону зазначають: «Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа», «Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа», «обов’язковий реквізит електронного документа - обов’язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили».
Крім того, згідно Наказу 18.03.2016 № 477 «Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі»:
3.Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/учасником/органом оскарження шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника/учасника/органу оскарження.
документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили».
Враховуючи вищезазначене, можна вважати, що тендера пропозиція учасника не відповідає вимогам щодо подання пропозиції з використанням електронної системи закупівлі, оскільки, тендерна пропозиція учасника ТОВ «РЕИ БРОВАРИ» не підписана електронним цифровим підписом.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо:
1.Відмінити рішення про обрання Переможцем Учасника ТОВ «РЕИ БРОВАРИ» (код ЄДРПОУ 39817807), оскільки тендера пропозиція не підписана електронним підписом.
2.Провести неупереджену оцінку наступної тендерної пропозиції у відповідності вимогам тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_результати закупівлі_Київмедспецтранс_ТОВ РЕИ-БРОВАРИ.pdf 10.06.2020 16:24
Дата подачі:
10.06.2020 16:24
Вирішення:
Повідомляємо, що тендерною документацією СПРОЩЕНОЇ закупівлі (файл «інфо_утилізація шин.doc») у учасників не вимагалося підтверджувати свої пропозиції кваліфікованим електронним підписом, як і замовникам при здійснені спрощених закупівель накладання на умови оголошення ЕЦП не обов`язкове .
Замовником не вимагалося у учасників надавати в складі своїх пропозицій оригінали електронних документів.
Документи подаються у вигляді сканованої копії у форматі pdf. для відображення інформації, яку Замовник приймає до відома.
Окрім того, п. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» наведений вичерпний перелік підстав для відхилення пропозицій учасників, а саме:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
В зв`язку з додержанням Замовником всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, Замовник не може задовольнити вимогу Учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.06.2020 16:39
Вимога
Відкликано скаржником
браний учасник «РЕИ БРОВАРИ» Переможцем (код ЄДРПОУ 9817807) не відповідає умовам закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2020 року № 15с).
Номер:
fd9ca733089c47df842f29f8d9edb11c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-26-006854-b.b3
Назва:
браний учасник «РЕИ БРОВАРИ» Переможцем (код ЄДРПОУ 9817807) не відповідає умовам закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2020 року № 15с).
Вимога:
1.Найменування Замовника: Київмедспецтранс. Код ЄДРПОУ 01993807.Адреса 04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Дегтярівська, 25.
2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218.
3.Номер закупівлі: UA-2020-05-26-006854-b. Код ДК021: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з утилізації відпрацьованих автомобільних шин діаметром R-14 – R-16 в кількості 1000 шт).
4.Підстава подання вимоги: обраний учасник «РЕИ БРОВАРИ» Переможцем (код ЄДРПОУ 9817807) не відповідає умовам закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2020 року № 15с).
5.Обгрунтування вимоги:
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2020 року № 15с Замовник відхилив пропозицію учасника ФОП «ЯКОВЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» яка не відповідає умовам закупівлі та визначив Переможцем спрощеної закупівлі учасника торгів ТОВ «РЕИ БРОВАРИ» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2020 року № 15с).
Хочемо зауважити, що Замовник оголосив в електронній системі закупівлю UA-2020-05-26-006854-b. за процедурою проведення Допорогова закупівля згідно вимог Наказу ДП Прозорро від 19.03.2020 року № 10. Проте, згідно статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів.»
Відповідно, в частині 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено:
3. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Згідно статті 1 «Про електронні документи та електронний документообіг»:
Стаття 1.
обов’язковий реквізит електронного документа - обов’язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили;
Стаття 5.
Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.
Стаття 6. Електронний підпис
Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.
Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Стаття 7. Оригінал електронного документа
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Стаття 8. Правовий статус електронного документа та його копії
Юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
Допустимість електронного документа як доказу не може заперечуватися виключно на підставі того, що він має електронну форму.
Стаття 12. Перевірка цілісності електронного документа
Перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
Крім того, згідно Наказу 18.03.2016 № 477 «Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі»:
3.Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/учасником/органом оскарження шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника/учасника/органу оскарження.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель.
При цьому пунктом 2 Наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис.
Враховуючи вищезазначене, можна вважати, що тендера пропозиція учасника не відповідає вимогам щодо подання пропозиції з використанням електронної системи закупівлі, оскільки, тендерна пропозиція учасника ТОВ «РЕИ БРОВАРИ» не підписана електронним цифровим підписом.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо:
1.Відмінити рішення про обрання Переможцем Учасника ТОВ «РЕИ БРОВАРИ» (код ЄДРПОУ 39817807), оскільки тендера пропозиція не підписана електронним підписом.
2.Провести неупереджену оцінку наступної тендерної пропозиції у відповідності вимогам тендерної пропозиції.
1.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_результати закупівлі_Київмедспецтранс_ТОВ РЕИ-БРОВАРИ.pdf 10.06.2020 15:09
Дата подачі:
10.06.2020 15:09
Опис причини скасування:
подана вимога з уточненням
Дата скасування:
10.06.2020 15:16
Вимога
Вирішена
Надання документів в паперовому вигляді
Номер:
b61f0f9a600549afa7c02d4b930d21e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-26-006854-b.b2
Назва:
Надання документів в паперовому вигляді
Вимога:
1.Найменування Замовника: Київмедспецтранс. Код ЄДРПОУ 01993807.Адреса 04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Дегтярівська, 25.
2.Номер закупівлі: UA-2020-05-26-006854-b. Код ДК021: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з утилізації відпрацьованих автомобільних шин діаметром R-14 – R-16 в кількості 1000 шт.)
3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX.Порушення ст.12 Закону.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Київмедспецтранс. код ЄДРПОУ 01993807 (надалі-Замовник) оголосив в електронній системі Прозорро про проведення закупівлі UA-2020-05-26-006854-b за процедурою проведення спрощена/допорогова закупівля. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням тендерної документації, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.
Замовник в Оголошенні закупівлі вимагає надати:
• Переможцем, до укладання договору про закупівлю, подається нова цінова пропозиція з показниками приведеними у відповідність до показників за результатами аукціону в паперовому вигляді, завірена підписом та печаткою (за наявності) Учасника.
Зауважуємо, що частиною 8.ст 12 Закону «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.»
Окрім того в ч.5 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі":
5. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Ч.3.ст 12 Закону «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".»
Законодавством передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У ч.5.ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначається, що «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо для забезпечення основних принципів закупівель, усунути дискримінаційні умови, зазначені вище, шляхом внесення змін до тендерної документації в наступній редакції:
• Переможцем, до укладання договору про закупівлю, подається нова цінова пропозиція з показниками приведеними у відповідність до показників за результатами аукціону через електронний майданчик, на якому зареєстрований Учасник або шляхом направлення на електронну адресу замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умови закупівлі_паперовий вигляд_Київмедспецтранс.pdf 27.05.2020 15:03
Дата подачі:
27.05.2020 15:03
Вирішення:
Ваша вимога задоволена. До документації внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX.
Номер:
2c33eaa190884a61846c672e90556612
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-26-006854-b.b1
Назва:
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Київмедспецтранс. Код ЄДРПОУ 01993807.Адреса 04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Дегтярівська, 25.
2.Номер закупівлі: UA-2020-05-26-006854-b. Код ДК021: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з утилізації відпрацьованих автомобільних шин діаметром R-14 – R-16 в кількості 1000 шт.)
3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Київмедспецтранс. код ЄДРПОУ 01993807 (надалі-Замовник) оголосив в електронній системі Прозорро про проведення закупівлі UA-2020-05-26-006854-b за процедурою проведення спрощена/допорогова закупівля. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням тендерної документації, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.
Замовник в Оголошенні про проведення закупівлі вимагає надати:
• Наявність у учасників торгів Ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами на здійснення таких видів діяльності, як збирання, зберігання, оброблення, утилізація та знешкодження.
Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 26 листопада 2015 р. № 835 внесено зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», зокрема:
– скасовано оформлення ліцензії, як документа у паперовій формі, та передбачено засвідчення факту видачі ліцензії шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) та відображення інформації у виписці з цього реєстру, яка видається суб’єкту господарювання безоплатно;
До набрання чинності положення про внесення до ЄДР інформації про ліцензування, Міністерство енергетики та захисту довкілля України веде власний ліцензійний реєстр та оприлюднює прийняті рішення про видачу ліцензій на офіційному веб-сайті.
ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру» від 9 квітня 2014 року № 1193-VII внесено зміни до Закону України "Про відходи" та ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» - виключено вимогу наявності ліцензії на право провадження діяльності, пов’язаної із збиранням і заготівлею окремих видів відходів як вторинної сировини.
Постановою КМУ від 13.07.2000р. №1120 «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних вiдходiв та їх утилiзацiєю/видаленням i Жовтого та Зеленого перелiкiв вiдходiв» затверджено Жовтий перелік відходів, на поводження з якими отримуються ліцензії на поводження з відходами. Шини, зіпсовані перед початком експлуатації, відпрацьовані, пошкоджені чи забруднені під час експлуатації не відносяться до розділу А Жовтого переліку відходів.
Відповідно, для утилізації відпрацьованих автомобільних шин ліцензія не потрібна.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ч. 5 ст.14 Закону: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо: видалити вимогу щодо надання учасниками торгів Ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами на здійснення таких видів діяльності, як збирання, зберігання, оброблення, утилізація та знешкодження.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умови закупівлі_ліцензія_шини_Київмедспецтранс.pdf 27.05.2020 11:47
Дата подачі:
27.05.2020 11:47
Вирішення:
Ваша вимога задоволена. До документації внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено