• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо по талонам, скретч-картам)

14.1. Джерело фінансування: місцевий бюджет

Торги не відбулися

1 042 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 212.50 UAH
Період оскарження: 26.05.2020 14:33 - 08.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: 13766a4404b44872a764855a0c281147
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-005303-b.b4
Назва: СКАРГА
Скарга:
керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», – ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника – Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської районної державної адміністрації Київської області прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС» на підставі ч.ч. 1, 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Зобов’язати Замовника – Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської районної державної адміністрації Київської області скасувати рішення про оголошення ТОВ «УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС» переможцем на закупівлю за оголошенням UA-2020-05-26-005303-b, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 284 від 19.08.2020 р. та Повідомленні про намір укласти договір, який опубліковано 19.08.2020 р.
Дата розгляду скарги: 10.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.09.2020 16:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.09.2020 21:29
Дата виконання рішення Замовником: 24.09.2020 13:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Керуючись вимогами статті 11 та 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про тендерний комітет, що затверджене наказом Відділу освіти, молоді та спорту Обухівської РДА Київської області від 21.04.2020 № 111-О. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у випадках, передбачених пунктами 3 частини 1 статті 31 Закону В зв’язку з необхідністю відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів UA-2020-05-26-005303-b, за Кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо по талонам, скретч-картам). ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів «(UA-2020-05-26-005303-b)» - «(ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС")», керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»(зі змінами), з наступних підстав: На виконання рішення № 17543-р/пк-пз від 17.09.2020 року Постійно діючої колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду скарги ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» від 29.08.2020 року № UA-2020-05-26-005303-b.b4, скасувати рішення про визначення ТОВ «УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС» переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо по талонам, скретч-картам), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-26-005303-b.
Автор: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Николай Хараберюш +380955450554 ssystems.tenders@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ЗАКОНОДАВСТВА. СВІДОМЕ ІГНОРУВАННЯ НЕВІДПОВІДНОСТІ ПЕРЕМОЖЦЯ

Номер: 8b34c021612548da8f1872a235646c63
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-005303-b.c3
Назва: ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ЗАКОНОДАВСТВА. СВІДОМЕ ІГНОРУВАННЯ НЕВІДПОВІДНОСТІ ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
Невідповідність переможця: 1. У вкладені знаходиться лист від Антимонопольного комітету України, в якому колегія зазначає, що продаж палива у вигляді талонів (скретч/карток) передбачає наявність у учасника ліцензії на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі. (абзац 34-37). 2. Учасник не надав свою пропозицію у відповідності до умов тендерної документації, зокрема не наклав Кваліфікований електронний підпис. Повторно вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС", який не ліцензував свою діяльність у відповідності до законодавства та який не відповідає умовам тендерної документації. В іншому випадку - направимо лист до Прокуратури Київської області про зловживання уповноваженими обобами Замовника службовим становищем.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: «Доброго дня! 1. Відповідно до ст. 46 Закону України «Про захист економічної конкуренції», Органи Антимонопольного комітету України мають право надавати рекомендації органам влади, органам місцевого самоврядування, органам адміністративно-господарського управління та контролю, суб’єктам господарювання, об’єднанням стосовно припинення дій, які містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, усунення причин виникнення цих порушень і умов, що їм сприяють, а у разі, якщо порушення припинено, - щодо вжиття заходів для усунення наслідків цих порушень. Рекомендації надаються у формі листа. Рекомендації органів Антимонопольного комітету України підлягають обов’язковому розгляду органами чи особами, яким вони надані. Про результати їх розгляду Антимонопольному комітету України, його територіальному відділенню повідомляється у десятиденний строк з дня отримання рекомендацій, якщо органами Антимонопольного комітету України не продовжено цей строк. Оскільки лист Антимонопольного комітету України від 24.04.2020 року №128-29/08-5961 «Про надсилання копі рекомендації» адресований Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, він є не обов’язковим для виконання Відділом освіти, молоді та спорту Обухівської РДА. Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 року № 1200 «Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України» утворено Державну податкову службу шляхом реорганізації Державної фіскальної служби. Згідно з підпунктом 27 пункту 4 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого поставною Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року № 227 (далі – постанова № 227), ДПС відповідно до покладених на неї завдань здійснює ліцензування діяльності суб’єктів господарювання з виробництва пального, з оптової, роздрібної торгівлі та зберігання пального і контроль за таким виробництвом. ДПС здійснює повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку її територіальні органи. Відповідно до норм Закону України від 23.11.2018 року №2628-VІІІ “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів ” (далі-Закон) з 01 липня 2019 року запроваджено ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним та введено в дію Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним: виробництво та/або реалізацію пального (нафтопродуктів, скрапленого газу, палива моторного альтернативного, палива моторного сумішевого, речовин, що використовуються к компоненти моторних палив, інших товарів, зазначених у пп. 215.3.4 ст. 215 Податкового Кодексу України) у оптовій та роздрібній торгівлі, а також зберігання пального. Операція з реалізації паливних карток та талонів на пальне, під час якої не відбувається фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального, з 01 липня 2019 року не належить до операцій з реалізації пального в розумінні п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового Кодексу та, відповідно, не потребує отримання відповідної ліцензії. (Лист ДФС України від 27.05.2019 р. № 2383/6/99-99-12-02-02-15/ІПК). 2. Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису від 28.08.2020 року, підпис Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" створено та перевірено успішно(протокол додається). Таким чином, Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської РДА вважає, що пропозиція учасника ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" відповідає умовам тендерної документації та не має бути відхилена.»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 8e53f4cb4c974f37af58364c6778a9b4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-005303-b.a2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
в п.6.3 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник має надати документ, підтверджуючий видачу ліцензії, якщо видача такого документу передбачена чинним законодавством України. Законом України від 23.11.2018 № 2628 внесено зміни до Закону України від 19.12. 1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» відповідно до якого з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Отже, учасник ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" відноситься до суб'єктів господарювання, які мають отримати ліцензію на право продажу палива. Однак, учасник ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" не отримував відповідної ліцензії. Учасник відсутній в Єдиному державному реєстрі суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html). Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена. Якщо замовником буде проігноровано це звернення та не відхилено пропозицію учасника ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" - будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Доброго дня! Добрий день. Відповідно до норм Закону України від 23.11.2018 року №2628-VІІІ “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів ” (далі-Закон) з 01 липня 2019 року запроваджено ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним та введено в дію Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним: виробництво та/або реалізацію пального (нафтопродуктів, скрапленого газу, палива моторного альтернативного, палива моторного сумішевого, речовин, що використовуються к компоненти моторних палив, інших товарів, зазначених у пп. 215.3.4 ст. 215 Податкового Кодексу України) у оптовій та роздрібній торгівлі, а також зберігання пального.Операція з реалізації паливних карток та талонів на пальне, під час якої не відбувається фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального, з 01 липня 2019 року не належить до операцій з реалізації пального в розумінні п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового Кодексу та, відповідно, не потребує отримання відповідної ліцензії. (Лист ДФС України від 27.05.2019 р. № 2383/6/99-99-12-02-02-15/ІПК). Таким чином, Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської РДА вважає, що пропозиція учасника ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" відповідає умовам тендерної документації та не має бути відхилена.»
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 34edb9fc0dbf4e43b434df53664bd47c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-005303-b.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
керуючись п. 2 ч. 1 ст. 31, Закону України «Про публічні закупівлі», – ВИМАГАЮ: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВАСТОН» та скасувати рішення про намір укласти договір за процедурою відкритих торгів за закупівлею UA-2020-05-26-005303-b, на підставі п. 3 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, за закупівлею за ідентифікатором UA-2020-05-26-005303-b.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вашу Вимогу повідомляємо наступне: 1. В ч.6 Розділу ІІІ визначено, що учасник повинен надати: « - копії сертифікатів відповідності (або сертифікатів якості та аналізу, тощо) на товар, чинних на дату подання тендерних пропозицій або інший документ, що підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики згідно чинного законодавства;» Учасником ТОВ «ВАСТОН» у тендерній пропозиції були надані сертифікати відповідності та паспорти якості це означає, що учасник виконав вимоги тендерної документації. 2. В п. 3.3. Додатку 1 визначено, що учасник має надати: «3.3. Копії талонів, за допомогою яких буде здійснюватись заправка автомобілів на АЗС Учасника.» В пропозиції учасника ТОВ «ВАСТОН» міститься файл під назвою «Пропозиція та ін.pdf», в якому відскановані такі документи: «Тендерна пропозиція» «Технічні вимоги» «Опис предмета закупівлі (у формі технічної специфікації) з зазначенням назви виробника, серії, номеру та строку дії сертифікату» «Зразки талонів» «Лист гарантія» 3. в ч.1 Розділу ІІІ визначено, що учасник повинен надати: «- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4 цієї документації;» В пропозиції учасника ТОВ «ВАСТОН» міститься файл під назвою «Пропозиція та ін.pdf», в якому відскановані такі документи: «Тендерна пропозиція» «Технічні вимоги» «Опис предмета закупівлі (у формі технічної специфікації) з зазначенням назви виробника, серії, номеру та строку дії сертифікату» «Зразки талонів» «Лист гарантія» Враховуючи викладене учасником ТОВ «ВАСТОН» не порушено вимог тендерної документації. Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення вашої Вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено