-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського НВК «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121 , Черкаська область»
Місцезнаходження замовника: 20901, Черкаська обл., Чигиринський район, місто Чигирин, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 13А; Вид закупівлі: передбачений абз.1 п.5 ч.2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст.2 Закону; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до тендерної документації; джерело фінансування- кошти місцевого бюджету; Джерела фінансування: місцевий бюджет, Державний бюджет України - в обсязі відповідно до річного плану закупівлі
Завершена
9 325 377.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 626.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 626.89 UAH
Період оскарження:
26.05.2020 13:54 - 06.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога до замовника
Номер:
6be15d8e8e2e4e708b81cbecc1065587
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-26-004514-b.c9
Назва:
Вимога до замовника
Вимога:
в додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА фасад ремпромбуд.docx 21.10.2020 17:25
Дата подачі:
21.10.2020 17:25
Вирішення:
Вимогу задоволено в повному обсязі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога до Замовника
Номер:
0ee683c6c6b24cf684c63483867cd152
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-26-004514-b.c8
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
в додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 15.10.2020 14:12
Дата подачі:
15.10.2020 14:12
Вирішення:
На Вашу вимогу б/н б/д повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 6.1. частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації, визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:
- кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: -пояснювальної записки; -договірної ціни; -локального кошторису; -підсумкової відомості ресурсів; -загальновиробничі витрати. - кошторисну документацію в електронному вигляді (формат imd. тощо), розроблену за допомогою програмного комплексу АВК-5 / іншого сумісного з ним ПК (згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації);
- гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику виконати роботи якісно в обсягах, кількості та терміни встановлені замовником, а також із обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва;
- гарантійний лист щодо включення до договірної ціни всіх видів робіт та їх обсягів відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що містяться у додатку 1 тендерної документації.
Учасником Приватне підприємство "РЕМПРОМБУД - 99" у складі документів тендерної пропозиції було надано кошторисну документацію у форматах PDF і imd, тобто у повному обсязі. При цьому звертаємо Вашу увагу, що Замовник вимагав надання кошторисної документації, при цьому не вимагав повного текстового співпадання даної документації з технічним завданням замовника. Також учасником у складі пропозиції було надано гарантійний лист, яким він гарантує замовнику виконати роботи якісно в обсягах, кількості та терміни встановлені замовником, а також із зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва, та гарантійний лист щодо включення до договірної ціни всіх видів робіт та їх обсягів відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що містяться у додатку 1 тендерної документації.
Крім того, згідно частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Водночас, відповідно до частини 1 статті 875 Цивільного кодексу України, вказаний порядок укладення договорів будівельного підряду, а саме те, що за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Аналогічні положення містить також Глава 33 Господарського кодексу України
Враховуючи те, що в процесі електронного аукціону, Учасником ПП «РЕМПРОМБУД – 99» було знижену його початкову цінову пропозицію, та відповідно під час укладення договору про закупівлю буде здійснено коригування кошторисної документації із відповідним її узгодженням з Замовником, а отже усі спірні питання будуть з’ясовано та вирішено.
Отже, підсумовуючи вищевикладене, вказані у Вимозі пояснення для скасування рішення уповноваженої особи Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради щодо визначення тендерної пропозиції ПП «РЕМПРОБУД-99» переможцем процедури закупівлі є безпідставними, необґрунтованими та такими, що суперечать вимогам тендерної документації, нормам Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільному та Господарському кодексам, а прийняте рішення уповноваженою особою при розгляді документів такої пропозиції повністю обґрунтоване і законне.
Уповноваженою особою Замовника - Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради, тендерну пропозицію ПП «РЕМПРОБУД-99» було розглянутою з дотриманням принципів відкритості, прозорості, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, та яка, відповідно, обґрунтовано була визначена переможцем процедури закупівлі згідно з вимогами Закону та нормами чинного законодавства України, а отже Вимога не підлягає задоволенню
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
68f7c3fb543d4e089489ff7fe4302973
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-26-004514-b.c7
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Cкарга АМКУ.pdf 25.09.2020 16:23
- рішення від 30.09.2020 №18378.pdf 30.09.2020 22:19
- рішення від 05.10.2020 №18627.pdf 06.10.2020 21:16
- рішення від 05.10.2020 №18627.pdf 08.10.2020 23:15
- Пояснення замовника на Скаргу ПП Ремпромбуд 99 (1).doc 02.10.2020 16:15
- Поснення АМКУ.pdf 02.10.2020 16:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.09.2020 15:59
Дата розгляду скарги:
05.10.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.09.2020 22:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.10.2020 23:16
Дата виконання рішення Замовником:
12.10.2020 11:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення Замовника
Номер:
d9efcdf7e52b440b968dd3c3ff067e1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-26-004514-b.b6
Назва:
Вимога на рішення Замовника
Вимога:
Суть вимоги додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 23.09.2020 20:07
Дата подачі:
23.09.2020 20:07
Вирішення:
Відповідь на Вашу вимогу буде надано одночасно з поясненнями до Антимонопольного комітету України
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога на рішення Замовника
Номер:
26d962fe1f5c4c83a8eb87888c9412fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-26-004514-b.b5
Назва:
Вимога на рішення Замовника
Вимога:
Суть вимоги додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 23.09.2020 19:55
Дата подачі:
23.09.2020 19:56
Опис причини скасування:
помилково
Дата скасування:
23.09.2020 20:02
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
877ca246098a48c8b0cb8133fa619509
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-26-004514-b.a4
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 10.08.2020 13:20
- рішення про прийняття 15378 + лист замовнику.pdf 13.08.2020 17:56
- інформація про перенесення дати розгляду скарги 12975.pdf 21.08.2020 11:56
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.09.2020 №16792.pdf 08.09.2020 18:20
- Рішення від 07.09.2020№16792.pdf 10.09.2020 22:42
- Vidpovid AMKU.pdf 17.08.2020 15:10
- Відповідь АМКУ.docx 17.08.2020 15:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.08.2020 14:46
Дата розгляду скарги:
20.08.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.08.2020 17:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.09.2020 22:42
Дата виконання рішення Замовником:
14.09.2020 17:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення Замовника
Номер:
3927cce3d1634090973d00df9f485618
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-26-004514-b.a3
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Вимога:
Скарга
на рішення Замовника
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 11.06.2020 року відбулися відкриті торги на закупівлю «код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського НВК «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121 , Черкаська область», ідентифікатор закупівлі № UA-2020-05-26-004514-b.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 31.07.2020 р. (далі - Протокол) тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ" будо визначено переможцем та опубліковано намір про укладення договору про закупівлю.
Проте, учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99" категорично не погоджується із вказаним рішенням щодо визначення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ" переможцем та звертаємо увагу тендерного комітету на помилки в тендерній пропозиції Учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ".
Відповідно до п. 6.2. ч. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу 3 тендерної документації, найменування та обсяги робіт наведені у Додатку 1 цієї документації. За результатами виконання договору підряду підрядник гарантує якість закінчених робіт, змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації об’єкту протягом гарантійного строку. При цьому, гарантійний строк не може бути менший, ніж це передбачено нормативно-правовими актами, згідно положень яких укладається договір підряду за результатами цих торгів, та які передбачені згідно розділу «VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію у довільній формі із зазначенням терміну (тривалості) зазначеного гарантійного строку, що пропонується таким учасником.
Відповідно до ч. 1 ст. 884 Цивільного кодексу України, визначено, що підрядник га-рантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Всупереч вищевказаній вимозі Цивільного кодексу України, Учасником у довідці №19 від 04.06.2020 року вказав тривалість гарантійного строку в один рік.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПБК-РЕЗЕРВ» підлягає відхиленню згідно абз. 2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо учасник процедури за-купівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБК-РЕЗЕРВ» та оформлення результатів такого розгляду Протоколом від 31.07.2020 року, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійс-нення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефе-ктивного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної кон-куренції.
Статтею 44 Закону встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими акта-ми, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) осо-би Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (по-садові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих торгів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрун-тується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не пе-редбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Уповноважену особу Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради скасувати своє Рішення, оформлене Протоколом від 31.07.2020 року про ви-значення переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ПБК-РЕЗЕРВ» у закупівлі «код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського НВК «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121 , Черкаська область», ідентифікатор закупівлі № UA-2020-05-26-004514-b.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.08.2020 20:59
Вирішення:
На скаргу від 04.08.2020, 20:59 (ID: UA-2020-05-26-004514-b.a3) ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "РЕМПРОМБУД - 99" пояснюємо наступне:
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 11.06.2020 року відбулися відкриті торги на закупівлю «код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського НВК «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121 , Черкаська область», ідентифікатор закупівлі № UA-2020-05-26-004514-b.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 31.07.2020 р. (далі - Протокол) тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ" будо визначено переможцем та опубліковано намір про укладення договору про закупівлю.
Учасником ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ" у складі тендерної пропозиції було надано довідку №3 в якій зазначено, що учасник погоджується щодо укладання договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані Замовником, а замовником в свою чергу у проекті договору вказаний гарантійний термін 10 років
В свою чергу в довідці №19 зазначено, що термін гарантійного строку складає один рік. Але в той самий час учасником в даній довідці зазначено, що даний гарантійний термін не може бути менший, ніж це передбачено нормативно-правовими актами, які передбачені згідно розділу VI тендерної документації. В п.3.1 зазначено що договір укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
Також в довідці №1 учасник гарантовано погоджується з умовами тендерної документації, складовою частиною якої є проект договору. Згідно розділу VI п.3.1 зазначено, що договір укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Разом з тендерною документацією замовником подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов (ч.7 даного розділу).
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ" Замовник керувався положеннями Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно статті 5 Закону 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно ч. 1 статті 22 Закону тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до п. 1.7. ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації 1.7. «У випадку допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а саме:
- відсутність підписів, печаток на окремих документах;
- технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції;
-зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
- інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст».
Уповноважена особа під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ" дійшла висновку, що помилку, допущену даним учасником, можна віднести до формальної, а саме технічної помилки у документах, які підготовані безпосередньо учасником та надані у складі тендерної пропозиції, та такими, що не впливають на зміст тендерної пропозиції. Про це свідчить зміст довідки №3, в якій зазначено, що учасник погоджується щодо укладання договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані Замовником, а замовником в свою чергу у проекті договору вказаний гарантійний термін 10 років.
З огляду на вищевказане в задоволені скарги відмовити у повному обсязі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
скарга на відповідь
Номер:
2b3312b831184f94b97651e0caf18770
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-26-004514-b.c2
Назва:
скарга на відповідь
Вимога:
скарга на відповідь
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 24.06.2020 15:26
Дата подачі:
24.06.2020 15:26
Вирішення:
У відповідь на Скаргу №2 від 24.06.2020 року
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
26.06.2020 18:42
Підтвердження вирішення:
У відповідь на Скаргу №2 від 24.06.2020 року, повідомляємо наступне.
Згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, кода за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування, кількості найманих працівників. Учасником в складі тендерної пропозиції надано дану довідку, проте вона не містить інформації щодо форми власності, системи і ставки оподаткування.
Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо форми власності, повідомляємо, що залежно від форми власності всі підприємства в Україні поділяються на державні, комунальні, приватні, підприємства, що діють на основі колективної власності, та підприємства, засновані на змішаній формі власності (на базі об'єднання майна різних форм власності). Учасником, на виконання вимог тендерної документації, даної інформації не зазначено.
Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо системи і ставки оподаткування, повідомляємо, що згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням інформації щодо системи і ставки оподаткування, Скаржником даної інформації ані в довідці №3 від 29.05.2020 року, ані в довідці № 22 від 29.05.2020 не зазначено.
Окрім цього, повідомляємо, що при повторному розгляді пропозиції КП "КАМАРХПРОЕКТ" виявлено невідповідності вимогам тендерної документації, а саме:
Відповідно п.1.5. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає завірену копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції даного документу.
Згідно п.9.1. ч.7 Розділу VI тендерної документації при настанні обставин непереборної сили, тобто неможливості повного або часткового виконання кожною із Сторін зобов’язань за Договором, у тому числі: пожеж, стихійних лих, воєнних дій будь-якого характеру, блокади, актів органів влади й інших органів (введення мораторію, рішень, розпоряджень, постанов та ін.), що робить неможливим виконання зобов’язань за Договором та не залежить від волі Сторін, термін виконання зобов’язань відкладається на час протягом якого будуть діяти дані обставини (не для включення до умов Договору, та з урахуванням вимог Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби» - учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень). Учасником в складі тендерної пропозиції даного листа-згоди не надано.
Також, Договір підряду № 577 від 28.12.2016 року, наданий Учасником КП «КАМАРХПРОЕКТ» для підтвердження наявності виконання аналогічних робіт, надано не в повному обсязі, а саме згідно п. 3.1. якого, заначено, що «відповідно до «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» - ДСТУ Н Б Д.1.1-3:2013 у складі договірної ціни загальновиробничі витрати 1-го і 3-го блоку погоджуються із Замовником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка складалася у Підрядника за попередній звітний період, якщо вони не перевищують усереднені нормативні показники (аналітичний розрахунок додається).
Загально-виробничі витрати 2-го блоку мають відповідати фактичному відрахуванню на Держане пенсійне і соціальне страхування, що складає у підприємстві Підрядника 22,00% (довідка додається).
Тобто аналітичний розрахунок та довідка - відсутні у складі документів тендерної пропозиції.
А також, Довідка про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 та Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року містять посилання реквізити Договору, а саме № 577 від 30.12.2016 року, в той час як в самому договорі вказано дату 28.12.2016 року.
Підсумовуючи вищевикладене, вказані учасником-скаржником КП "КАМАРХПРОЕКТ" пояснення для скасування рішення тендерного комітету Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради щодо відхилення КП "КАМАРХПРОЕКТ" є безпідставними, необґрунтованими та такими, що суперечать умовам тендерної документації, а прийняте рішення уповноваженою особою щодо відхилення такої тендерної пропозиції повністю обґрунтоване і законне.
Вимога
Є відповідь
не об'єктивна оцінка тендерної пропозиції
Номер:
53afe566e3be4b77ab96d02832021b49
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-26-004514-b.a1
Назва:
не об'єктивна оцінка тендерної пропозиції
Вимога:
не об'єктивна оцінка тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 21.06.2020 11:13
- гарантійний лисn утеплення.pdf 21.06.2020 11:13
- звітність за 2017 рік.pdf 21.06.2020 11:14
- звітність за 2019 рік.pdf 21.06.2020 11:14
- звітність за 2020р..pdf 21.06.2020 11:14
Дата подачі:
21.06.2020 11:14
Вирішення:
Відповідь уповноваженої особи
на Вимогу від 21.06.2020 року (ID: UA-2020-05-26-004514-b.a1)
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
23.06.2020 17:16
Підтвердження вирішення:
У відповідь на Вимогу щодо скасування рішення про відхилення КП "КАМАРХПРОЕКТ" від 21.06.2020 року (ID: UA-2020-05-26-004514-b.a1), повідомляємо наступне.
Згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, кода за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування, кількості найманих працівників. Учасником в складі тендерної пропозиції надано дану довідку, проте вона не містить інформації щодо форми власності, системи і ставки оподаткування. Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо форми власності, повідомляємо, що залежно від форми власності всі підприємства в Україні поділяються на державні, комунальні, приватні, підприємства, що діють на основі колективної власності, та підприємства, засновані на змішаній формі власності (на базі об'єднання майна різних форм власності). Учасником, на виконання вимог тендерної документації, даної інформації не зазначено. Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо системи і ставки оподаткування, повідомляємо, що згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням інформації щодо системи і ставки оподаткування, Скаржником даної інформації саме в довідці не зазначено.
Окрім цього, повідомляємо, що при повторному розгляді пропозиції КП "КАМАРХПРОЕКТ" виявлено невідповідності вимогам тендерної документації, а саме:
Відповідно п.1.5. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає завірену копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції даного документу.
Згідно п.9.1. ч.7 Розділу VI тендерної документації при настанні обставин непереборної сили, тобто неможливості повного або часткового виконання кожною із Сторін зобов’язань за Договором, у тому числі: пожеж, стихійних лих, воєнних дій будь-якого характеру, блокади, актів органів влади й інших органів (введення мораторію, рішень, розпоряджень, постанов та ін.), що робить неможливим виконання зобов’язань за Договором та не залежить від волі Сторін, термін виконання зобов’язань відкладається на час протягом якого будуть діяти дані обставини (не для включення до умов Договору, та з урахуванням вимог Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби» - учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень). Учасником в складі тендерної пропозиції даного листа-згоди не надано.
Підсумовуючи вищевикладене, вказані учасником-скаржником КП "КАМАРХПРОЕКТ" пояснення для скасування рішення тендерного комітету Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради щодо відхилення КП "КАМАРХПРОЕКТ" є безпідставними, необґрунтованими та такими, що суперечать умовам тендерної документації.