• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (дивани для очікування відвідувачів, крісла офісні)

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 26.05.2020 13:49 - 08.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 5900bc466b8e4e08982a4cd2d03e221e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-004439-b.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Детальний опис у доданих файлах
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.07.2020 19:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.07.2020 20:31
Автор: ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ", Тимофій Андрійович Кістаєв +380672190348 kistaev.tymofiy@marios.ua https://marios.ua
Вимога
Є відповідь

ФОП Кістаєв Т.А. не згоден з відхиленням та коментарем до попередньої вимоги. ТОВ "Мурал" не надано документи, що підтверждують наявність орендованого складського приміщення пристосованого для зберігання та перевезення товарів! Також, не надано документи, що підтверджують якість меблів! Додаємо наступний коментар щодо спростування наявності сертифікату.

Номер: 12316ffdab8648a3871a32355e498ed8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-004439-b.c3
Назва: ФОП Кістаєв Т.А. не згоден з відхиленням та коментарем до попередньої вимоги. ТОВ "Мурал" не надано документи, що підтверждують наявність орендованого складського приміщення пристосованого для зберігання та перевезення товарів! Також, не надано документи, що підтверджують якість меблів! Додаємо наступний коментар щодо спростування наявності сертифікату.
Вимога:
Наданий учасником сертифікат відповідності No UA0.YT.032504-20 від 25 березня 2020р., видано ТОВ «Випробувально-сертифікаційний центр «ПІВДЕНТЕСТ». Відповідно до Реєстру органів оцінки відповідності, розміщеному на офіційному сайті Національного агенства https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ ТОВ «Випробувально-сертифікаційний центр «ПІВДЕНТЕСТ» не має акредитації на оцінку відповідності стандартам, зазначеним у сертифікаті відповідності, зокрема ДСТУ ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ ГОСТ 22046:2006, ДСТУ prEN 1729-1:2004, відповідно не має права здійснювати випробування меблів на відповідність ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ ГОСТ 22046:2006, ДСТУ prEN 1729-1:2004. Таким чином ТОВ "Мурал" у складі своєї тендерної пропозиції не надано Сертифікат відповідності, який би підтверджував відповідність жодної з номенклатур запропонованого товару. У свою чергу наданий сертифікат відповідності No UA0.YT.032504-20 від 25 березня 2020р. не підтверджує відповідність запропонованих товарів ДСТУ та взагалі виданий органом сертифікації, який не має не це жодного права.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Замовник розглядає тендерну пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації. Тендерна пропозиція ТОВ "Мурал" відповідає тендерної документації Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Відповідно до Додатку N 4 до тендерної документації «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» вимагалось: "Довідка на фірмовому бланку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (власні та/або залучені складські приміщення, автотранспорт, пристосовані для зберігання та перевезення товарів, що закуповуються тощо). 1. Учасник не надав підтвердження щодо власних або складських приміщень, пристосуваних для зберігання та перевезення товарів. А саме, учасником не надано підтвердження наявності складських приміщень: - У договорі оренди №186 від 01 лютого 2019р. який надав учасник, зазначено Предмет договору, як строкове платне користування нерухомого державного майна, а саме Павільйон П-64 №851. Чи є цей Паільйон складським чи виробничим чи офісним приміщенням не вказано. Також, вказана виключно мета користування Павільйону, а саме "під виробництво меблів". Отже учасником не надано пояснення чи підтвердження можливості використання приміщення в вигляді "складського приміщення" та не надано пояснення та підтвердження щодо пристосованності щодо зберігання та перевезення товарів. - Згідно п. 2.1 Договору оренди №186 від 01 лютого 2019р., який надав Переможець, Орендар (Учасник) вступає у строкове платне користування Майном у термін, указаний в Договорі, але не раніше дати підписання Сторонами цього Договору та акту Приймання-передачі Майна. Учасником не надано акт Приймання-передачі Майна, а отже немає підтвердження наявності будь-яких договірних відносин між Сторонами Договору оренди №186 від 01 лютого 2019р, та того що Учасник має право використовувати Павільйон П-64 №851 під виробництво меблів. 2. Згідно ТД, а саме Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагається підтвердження "іншими документами, передбаченими тендерною документацією". У Додатку №1 до ТД вимагається "Сертифікат якості, наданий підприємством-виробником". Учасником надано сертифікат відповідності No UA0.YT.032504-20 від 25 березня 2020р., який не підтверджує, що Крісло офісне відповідає будь-який зазначеним ДСТУ у сертифікаті, а саме ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ ГОСТ 22046:2006, ДСТУ prEN 1729-1:2004, оскільки в додатку до сертифікату відповідності відсутній такий товар. Згідно роз'яснення Учасника стосовно сертифікату на товар "крісло офісне" від 17.06.2020р, який оформлений неналежним чином без дати та вихідного номера та взагалі не може розцінюватись як пояснення, Учасник зазначає, що Офісне крісло не є ВЛАСНОЮ НАЗВОЮ, а лише вказує на місце застосування. На спростування вищенаведеного зазначаємо, що, сертифіка відповідності видається виключно на найменування сертифікованих позицій!!, а не на сферу та місце застосування. Всі виробники, сертифікують свою продукцію за найменуванням позиції, на кожну модель крісла та дивану, а не загалом. Також, Учасником у складі тендерної пропозиції надані файли "Цінова пропозиція" та "Тех характеристики" від 11 червня 2020р., в яких Учасник зазначає, що Найменування запропонованого товару є "Крісло офісне". На підтвердження обгрунтованності щодо сертифікації надаємо лист-рішення до Замовника АМКУ No11116 -р/пк-пз від 04.06.2020р. щодо аналогічної вимоги. Таким чином, Товариством з обмеженою відповідальністю "МУРАЛ" не надано документи, що прямо вимагалися Додатком 4 та Додатком 1 до Тендерної документації, а також Учасником не виправлено помилки протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей згідно Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.04.2020р. Вимагаємо скасувати рішення, яким Товариство з обмеженою відповідальністю "Мурал" визнано переможцем відкритих торгів.

Номер: c47c79eb18a54a5891e52766501e4b81
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-004439-b.c2
Назва: Відповідно до Додатку N 4 до тендерної документації «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» вимагалось: "Довідка на фірмовому бланку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (власні та/або залучені складські приміщення, автотранспорт, пристосовані для зберігання та перевезення товарів, що закуповуються тощо). 1. Учасник не надав підтвердження щодо власних або складських приміщень, пристосуваних для зберігання та перевезення товарів. А саме, учасником не надано підтвердження наявності складських приміщень: - У договорі оренди №186 від 01 лютого 2019р. який надав учасник, зазначено Предмет договору, як строкове платне користування нерухомого державного майна, а саме Павільйон П-64 №851. Чи є цей Паільйон складським чи виробничим чи офісним приміщенням не вказано. Також, вказана виключно мета користування Павільйону, а саме "під виробництво меблів". Отже учасником не надано пояснення чи підтвердження можливості використання приміщення в вигляді "складського приміщення" та не надано пояснення та підтвердження щодо пристосованності щодо зберігання та перевезення товарів. - Згідно п. 2.1 Договору оренди №186 від 01 лютого 2019р., який надав Переможець, Орендар (Учасник) вступає у строкове платне користування Майном у термін, указаний в Договорі, але не раніше дати підписання Сторонами цього Договору та акту Приймання-передачі Майна. Учасником не надано акт Приймання-передачі Майна, а отже немає підтвердження наявності будь-яких договірних відносин між Сторонами Договору оренди №186 від 01 лютого 2019р, та того що Учасник має право використовувати Павільйон П-64 №851 під виробництво меблів. 2. Згідно ТД, а саме Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагається підтвердження "іншими документами, передбаченими тендерною документацією". У Додатку №1 до ТД вимагається "Сертифікат якості, наданий підприємством-виробником". Учасником надано сертифікат відповідності No UA0.YT.032504-20 від 25 березня 2020р., який не підтверджує, що Крісло офісне відповідає будь-який зазначеним ДСТУ у сертифікаті, а саме ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ ГОСТ 22046:2006, ДСТУ prEN 1729-1:2004, оскільки в додатку до сертифікату відповідності відсутній такий товар. Згідно роз'яснення Учасника стосовно сертифікату на товар "крісло офісне" від 17.06.2020р, який оформлений неналежним чином без дати та вихідного номера та взагалі не може розцінюватись як пояснення, Учасник зазначає, що Офісне крісло не є ВЛАСНОЮ НАЗВОЮ, а лише вказує на місце застосування. На спростування вищенаведеного зазначаємо, що, сертифіка відповідності видається виключно на найменування сертифікованих позицій!!, а не на сферу та місце застосування. Всі виробники, сертифікують свою продукцію за найменуванням позиції, на кожну модель крісла та дивану, а не загалом. Також, Учасником у складі тендерної пропозиції надані файли "Цінова пропозиція" та "Тех характеристики" від 11 червня 2020р., в яких Учасник зазначає, що Найменування запропонованого товару є "Крісло офісне". На підтвердження обгрунтованності щодо сертифікації надаємо лист-рішення до Замовника АМКУ No11116 -р/пк-пз від 04.06.2020р. щодо аналогічної вимоги. Таким чином, Товариством з обмеженою відповідальністю "МУРАЛ" не надано документи, що прямо вимагалися Додатком 4 та Додатком 1 до Тендерної документації, а також Учасником не виправлено помилки протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей згідно Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.04.2020р. Вимагаємо скасувати рішення, яким Товариство з обмеженою відповідальністю "Мурал" визнано переможцем відкритих торгів.
Вимога:
Відповідно до Додатку N 4 до тендерної документації «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» вимагалось: "Довідка на фірмовому бланку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (власні та/або залучені складські приміщення, автотранспорт, пристосовані для зберігання та перевезення товарів, що закуповуються тощо). 1. Учасник не надав підтвердження щодо власних або складських приміщень, пристосуваних для зберігання та перевезення товарів. А саме, учасником не надано підтвердження наявності складських приміщень: - У договорі оренди №186 від 01 лютого 2019р. який надав учасник, зазначено Предмет договору, як строкове платне користування нерухомого державного майна, а саме Павільйон П-64 №851. Чи є цей Паільйон складським чи виробничим чи офісним приміщенням не вказано. Також, вказана виключно мета користування Павільйону, а саме "під виробництво меблів". Отже учасником не надано пояснення чи підтвердження можливості використання приміщення в вигляді "складського приміщення" та не надано пояснення та підтвердження щодо пристосованності щодо зберігання та перевезення товарів. - Згідно п. 2.1 Договору оренди №186 від 01 лютого 2019р., який надав Переможець, Орендар (Учасник) вступає у строкове платне користування Майном у термін, указаний в Договорі, але не раніше дати підписання Сторонами цього Договору та акту Приймання-передачі Майна. Учасником не надано акт Приймання-передачі Майна, а отже немає підтвердження наявності будь-яких договірних відносин між Сторонами Договору оренди №186 від 01 лютого 2019р, та того що Учасник має право використовувати Павільйон П-64 №851 під виробництво меблів. 2. Згідно ТД, а саме Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагається підтвердження "іншими документами, передбаченими тендерною документацією". У Додатку №1 до ТД вимагається "Сертифікат якості, наданий підприємством-виробником". Учасником надано сертифікат відповідності No UA0.YT.032504-20 від 25 березня 2020р., який не підтверджує, що Крісло офісне відповідає будь-який зазначеним ДСТУ у сертифікаті, а саме ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ ГОСТ 22046:2006, ДСТУ prEN 1729-1:2004, оскільки в додатку до сертифікату відповідності відсутній такий товар. Згідно роз'яснення Учасника стосовно сертифікату на товар "крісло офісне" від 17.06.2020р, який оформлений неналежним чином без дати та вихідного номера та взагалі не може розцінюватись як пояснення, Учасник зазначає, що Офісне крісло не є ВЛАСНОЮ НАЗВОЮ, а лише вказує на місце застосування. На спростування вищенаведеного зазначаємо, що, сертифіка відповідності видається виключно на найменування сертифікованих позицій!!, а не на сферу та місце застосування. Всі виробники, сертифікують свою продукцію за найменуванням позиції, на кожну модель крісла та дивану, а не загалом. Також, Учасником у складі тендерної пропозиції надані файли "Цінова пропозиція" та "Тех характеристики" від 11 червня 2020р., в яких Учасник зазначає, що Найменування запропонованого товару є "Крісло офісне". На підтвердження обгрунтованності щодо сертифікації надаємо лист-рішення до Замовника АМКУ No11116 -р/пк-пз від 04.06.2020р. щодо аналогічної вимоги. Таким чином, Товариством з обмеженою відповідальністю "МУРАЛ" не надано документи, що прямо вимагалися Додатком 4 та Додатком 1 до Тендерної документації, а також Учасником не виправлено помилки протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей згідно Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.04.2020р. Вимагаємо скасувати рішення, яким Товариство з обмеженою відповідальністю "Мурал" визнано переможцем відкритих торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! ТОВ "Мурал" надано документи, що підтверждують наявність орендованого приміщення. Також, надано документи, що підтверджують якість меблів. Стосовно конкретної назви, при поставці стільців будуть надані сертифікати на кожну позицію, з зазначенням серійних номерів, марки, моделі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога скасування акцепту та дискваліфікації учасника ТОВ "Мурал"

Номер: a466de89a1f24e639bce382eb947e29f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-004439-b.c1
Назва: Вимога скасування акцепту та дискваліфікації учасника ТОВ "Мурал"
Вимога:
Пропозиція учасника ТОВ "Мурал" не відповідає вимогам ТД, а саме: 1. Учасником не надане підтвердження до п.1 Додатку 4, а саме наявність складських приміщень пристосованих для зберігання та перевезення товарів, що закуповуються. 2. Учасником не надано Сертифікат якості/відповідності до товару "крісло офісне". У додатках до Сертифікату відсутній товар "крісло офісне".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Тимофій Андрійович, керуючись п. 9 ст. 26 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». В свою чергу, Учасником протягом 24 годин виправлено виявлені недоліки. Підстави щодо відхилення тендерної пропозиції відсутні.
Статус вимоги: Відхилено