• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мультимедійне обладнання для класів НУШ (комплекс комп‘ютерний: ноутбук, інтерактивна дошка, мультимедійний проектор, БФП)

Завершена

111 110.46 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 3 333.31 UAH
Період оскарження: 26.05.2020 11:36 - 01.06.2020 11:31
Вимога
Відхилено

Оскарження

Номер: 60030171c23a4592ba918f94148bfdea
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-002623-b.b5
Назва: Оскарження
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовник! Все ж таки просимо переглянути Ваше рішення щодо визнання переможцем Учасника ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС". Згідно п. 2.5. Додатку 2 тендерної документації - Надати у складі пропозиції копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання. Учасник надав сертифікат ISO 9001:2015 на Epson, що вже не є дійсним (до 20.05.2020 року).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо про наступне
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога шодо скасування протоколу про визначення переможця та дискваліфікації учасника "ІНТЕР СИСТЕМС"

Номер: d2da5e3f28ea4c54b97cee335d198076
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-002623-b.c4
Назва: Вимога шодо скасування протоколу про визначення переможця та дискваліфікації учасника "ІНТЕР СИСТЕМС"
Вимога:
Опис вимоги наведений нижче у прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу ТОВ «Поділля Фінанс» повідомляє наступне
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Вимога шодо скасування протоколу про визначення переможця та дискваліфікації учасника "ІНТЕР СИСТЕМС"

Номер: 5c72ce54cad949a5b50c864eb4dabc60
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-002623-b.c3
Назва: Вимога шодо скасування протоколу про визначення переможця та дискваліфікації учасника "ІНТЕР СИСТЕМС"
Вимога:
Опис вимоги наведений нижче у прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: розглянувши вимогу ТОВ «Поділля Фінанс» повідомляє наступне:
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Умови

Номер: ffebe57511474335bee53daf04cc180f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-002623-b.b2
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Тендерної документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Надати довідку у довільній формі про наявність у Учасника власного сервісного центру який забезпечить гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування.» Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ центр технічної підтримки, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами (центрами технічної підтримки) на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі. Також наявна вимога "2.7. Надати гарантійний лист про наявність у Постачальника власного транспортного засобу для доставки товару." Заборона залучати служби доставки є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, що успішно тривалий час здійснюють діяльність в межах всієї України, здатні вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно тендерної документації, проте не володіють власними транспортними засобами, а користуються послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією. Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНОГО» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром., а також надати можливість взяти участь у торгах тим постачальникам, що працюють з перевізниками на договірних засадах. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Розглянувши ваші вимоги, повідомляємо: що тендерною документацією передбачено гарантійний строк товару - строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару. Зобов’язання щодо виконання такого гарантійного зобов’язання покладається на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір Звертаємо увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (сервісних центрів – контрагентів учасника-переможця). Такий договір суперечив би засадам цивільного законодавства та вважався б нікчемним. Відповідно, якщо такий сервісний центр відмовиться надавати гарантійне обслуговування чи надаватиме його неякісно, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого сервісного центру з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» непередбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. У зв’язку з впровадженням у заклади охорони здоров’я Медичної інформаційної системи (МІС), за допомогою якої створюється документообіг між лікувальними установами, лабораторіями та пацієнтами, центру необхідно мати гарантії в якісному товарі (персональних комп’ютерів), до якого впроваджуватимуть МІС, а тому, у разі виникнення гарантійного випадку, швидке реагування Постачальника на звернення Замовника є дуже важливою складовою для безперебійного функціонування центру (починаючи від процесу лікування пацієнтів та закінчуючи своєчасним щоденним внесенням інформації (звітуванням) до НСЗУ). Саме тому наявність власного сервісного центру у Постачальника є важливим аргументом для замовника, та це не означає, що гарантійний ремонт може бути виконано лише власними силами такого центру. Таке не випливає й з інших положень тендерної документації. Нормальною практикою вважається залучення сервісними центрами субпідрядних організацій. Одночасно з тим, замовник звертається саме до сервісного центру Постачальника, який і несе повну відповідальність у разі виникнення гарантійного випадку, відповідно до положень договору. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (контрагентів учасника-переможця). Укладення такого договору суперечитиме засадам цивільного законодавства, а сам договір буде нікчемним. У зв’язку з цим замовник не матиме права подати вимоги до сервісного центру, який не належить учаснику-переможцю. Тендерною документацією не створено перешкод для залучення Вами субпідрядних організацій для фактичного здійснення гарантійного ремонту або доставки товару, щодо якого замовник звернувся до сервісного центру учасника-переможця. Також звертаємо увагу, що будь-яка умова чи вимога тендерної документації так чи інакше звужує коло потенційних постачальників (учасників). Саме з метою здійснення ефективних та економних закупівель та відбору належних учасників Закон України «Про публічні закупівлі» і передбачає можливість застосування таких умов та вимог. Дискримінація – це нерівний підхід до різних учасників. Учаснику ні що не забороняє створювати власний сервісний центр. Тому, Ваша вимога, щодо усунення зі змісту тендерної документації положення про необхідність наявності власного сервісного центру та наявність у Постачальника власного транспортного засобу, не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Технічні характеристики

Номер: c91399226f7844c083629833995426d6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-26-002623-b.c1
Назва: Технічні характеристики
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 2 Оголошення про проведення закупівлі вимагається Наявність вбудованого динаміка проектора потужністю не менше 16 Вт. Звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОН №704 передбачає, що до інтерактивного комплексу може входити акустична система для збільшення потужності звуку. Такий варіант є досить практичним, оскільки акустична система зможе бути використана і для інших цілей, а також може мати більшу потужність звуку. Просимо Вас внести зміни до Додатку 2 та надати можливість Учасникам пропонувати проектори з вбудованими динаміками або відокремленою акустичною системою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Розглянувши вашу вимогу, прийнято рішення щодо внесення змін до технічних та якісних характеристик закупівлі. Файл зі змінами буде завантажено в новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено