• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти Паливо (бензин та дизпаливо)

Торги не відбулися

766 330.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 22 989.90 UAH
Період оскарження: 25.05.2020 18:12 - 06.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

ПП «ОККО КОНТРАКТ» вважає, що дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, суперечать базовим принципам здійснення публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Замовником застосовано відкрито суб’єктивний (упереджений) підхід до оцінки тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ». Одним із базових принципів здійснення публічних закупівель, які повинні бути враховані та дотримані замовниками під час організації та проведення торгів, є добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія та ефективність. При плануванні ціни підприємства повинні досягти такого її рівня, який би забезпечив максимальний прибуток при оптимальному обсязі випуску продукції та рівні витрат виробництва. Ціна товару в ринкових умовах формується під впливом попиту та пропозиції. Ціна пропозиції характеризує таку ціну, яка може бути запропонована продавцем товару на ринку, виходячи із рівня витрат на його виготовлення та прибутку, який очікують, з урахуванням стану ринкової кон’юнктури. Учасники торгів на власний розсуд повинні визначати порядок формування ціни на твар, який реалізується в момент здійснення господарської діяльності підприємствами. Законодавство України не уповноважує замовників торгів щодо здійснення впливу на порядок формування ціни учасниками, дана діяльність є протизаконною. Умова тендерної документації щодо порядку формування ціни підприємствами (Додаток 4 до тендерної документації) ніяким чином не підтверджує принципи добросовісної конкуренції, а суттєво обмежує участь підприємств на торгах та носить дискримінаційний характер. Замовником не надано належного обґрунтування яким чином встановлення умови про те, що вартість одиниці товару не є нижчою більше ніж на 2% (два відсотки) від встановлених цін на АЗС, які знаходяться у нашій власності/користуванні на момент розкриття пропозиції, впливає на дотримання принципу добросовісної конкуренції, враховуючи той факт, що ціни на автозаправних станціях учасника визначаються ними самостійно, відповідно й порядок зменшення ціни за результатами редукціону є самостійним рішенням учасника. Окрім цього, безумовно, при витрачанні бюджетних коштів важливо усвідомлювати необхідність економії, проте замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції, яка відповідає кваліфікаційним, технічним вимогам, за підставою надання нижчої ціни. Додатково повідомляємо про наявність рішення АМКУ із аналогічним предметом оскарження в частині неможливості вчинення замовником дій, які мають наслідком здійснення впливу на порядок формування ціни учасником.

Номер: 993a4f4ccead4d4ea2b903f106e84119
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-25-001973-c.c1
Назва: ПП «ОККО КОНТРАКТ» вважає, що дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, суперечать базовим принципам здійснення публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Замовником застосовано відкрито суб’єктивний (упереджений) підхід до оцінки тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ». Одним із базових принципів здійснення публічних закупівель, які повинні бути враховані та дотримані замовниками під час організації та проведення торгів, є добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія та ефективність. При плануванні ціни підприємства повинні досягти такого її рівня, який би забезпечив максимальний прибуток при оптимальному обсязі випуску продукції та рівні витрат виробництва. Ціна товару в ринкових умовах формується під впливом попиту та пропозиції. Ціна пропозиції характеризує таку ціну, яка може бути запропонована продавцем товару на ринку, виходячи із рівня витрат на його виготовлення та прибутку, який очікують, з урахуванням стану ринкової кон’юнктури. Учасники торгів на власний розсуд повинні визначати порядок формування ціни на твар, який реалізується в момент здійснення господарської діяльності підприємствами. Законодавство України не уповноважує замовників торгів щодо здійснення впливу на порядок формування ціни учасниками, дана діяльність є протизаконною. Умова тендерної документації щодо порядку формування ціни підприємствами (Додаток 4 до тендерної документації) ніяким чином не підтверджує принципи добросовісної конкуренції, а суттєво обмежує участь підприємств на торгах та носить дискримінаційний характер. Замовником не надано належного обґрунтування яким чином встановлення умови про те, що вартість одиниці товару не є нижчою більше ніж на 2% (два відсотки) від встановлених цін на АЗС, які знаходяться у нашій власності/користуванні на момент розкриття пропозиції, впливає на дотримання принципу добросовісної конкуренції, враховуючи той факт, що ціни на автозаправних станціях учасника визначаються ними самостійно, відповідно й порядок зменшення ціни за результатами редукціону є самостійним рішенням учасника. Окрім цього, безумовно, при витрачанні бюджетних коштів важливо усвідомлювати необхідність економії, проте замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції, яка відповідає кваліфікаційним, технічним вимогам, за підставою надання нижчої ціни. Додатково повідомляємо про наявність рішення АМКУ із аналогічним предметом оскарження в частині неможливості вчинення замовником дій, які мають наслідком здійснення впливу на порядок формування ціни учасником.
Вимога:
ПП «ОККО КОНТРАКТ» вважає, що дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, суперечать базовим принципам здійснення публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Замовником застосовано відкрито суб’єктивний (упереджений) підхід до оцінки тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ». Одним із базових принципів здійснення публічних закупівель, які повинні бути враховані та дотримані замовниками під час організації та проведення торгів, є добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія та ефективність. При плануванні ціни підприємства повинні досягти такого її рівня, який би забезпечив максимальний прибуток при оптимальному обсязі випуску продукції та рівні витрат виробництва. Ціна товару в ринкових умовах формується під впливом попиту та пропозиції. Ціна пропозиції характеризує таку ціну, яка може бути запропонована продавцем товару на ринку, виходячи із рівня витрат на його виготовлення та прибутку, який очікують, з урахуванням стану ринкової кон’юнктури. Учасники торгів на власний розсуд повинні визначати порядок формування ціни на твар, який реалізується в момент здійснення господарської діяльності підприємствами. Законодавство України не уповноважує замовників торгів щодо здійснення впливу на порядок формування ціни учасниками, дана діяльність є протизаконною. Умова тендерної документації щодо порядку формування ціни підприємствами (Додаток 4 до тендерної документації) ніяким чином не підтверджує принципи добросовісної конкуренції, а суттєво обмежує участь підприємств на торгах та носить дискримінаційний характер. Замовником не надано належного обґрунтування яким чином встановлення умови про те, що вартість одиниці товару не є нижчою більше ніж на 2% (два відсотки) від встановлених цін на АЗС, які знаходяться у нашій власності/користуванні на момент розкриття пропозиції, впливає на дотримання принципу добросовісної конкуренції, враховуючи той факт, що ціни на автозаправних станціях учасника визначаються ними самостійно, відповідно й порядок зменшення ціни за результатами редукціону є самостійним рішенням учасника. Окрім цього, безумовно, при витрачанні бюджетних коштів важливо усвідомлювати необхідність економії, проте замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції, яка відповідає кваліфікаційним, технічним вимогам, за підставою надання нижчої ціни. Додатково повідомляємо про наявність рішення АМКУ із аналогічним предметом оскарження в частині неможливості вчинення замовником дій, які мають наслідком здійснення впливу на порядок формування ціни учасником.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Поряд з цим, відповідно до ст.24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Замовник має право за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. Звернень про надання роз’яснень щодо тендерної документації або ж вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру від учасника процедури закупівлі ПП «ОККО КОНТРАКТ» не надходило, а отже учасник ПП «ОККО КОНТРАКТ» погодився з усіма вимогами тендерної документації. Крім того, учасником ПП «ОККО КОНТРАКТ» було надано тендерну пропозицію за формою Додатку №4 до тендерної документації, в якій учасник пунктом 3 підтвердив, що вартість одиниці товару не є нижчою більше ніж на 2% (два відсотки) від встановлених цін на АЗС, які знаходяться у нашій власності/користуванні на момент розкриття пропозиції. Тендерна пропозиція ПП «ОККО КОНТРАКТ» підписана представником учасника Кучабською І.А. та накладено КЕП, чим підтверджено факт згоди з усіма умовами тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено