• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дріт ВПП

Торги не відбулися

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 25.05.2020 11:56 - 06.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Відхилення

Номер: d8c6e779b47146acbf8fc078a3ca2347
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-25-002323-b.c4
Назва: Відхилення
Вимога:
ПАТ "Одескабель" вважає, що відхилення тендерної пропозиції відбулось незаконно. Абзац 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна пропозиція "не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації"; Оскільки в тендерній пропозиції були невідповідності, які не стосуються предмету закупівлі, Замовник мав застосувати процедуру, передбачену п.16. ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" - повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення повинно містити посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. В цей же час Замовник повідомив про вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності і одночасно відхилив пропозицію. Пунктом 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що " Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей." Таким чином, Замовником порушено право Учасника на виправлення невідповдностей та порушено норми п.9. ст. 26, п.16.ст29 Закону України "Про публічні закупівлі", а норму абзацу 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 цього Закон застосовано неправомірно "не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації", Фраза " та іншим вимогам щодо предмета закупівлі" означає, що "умови технічної специфікації" є вимогами щодо предмента закупівлі, а не тендерної документацї. За цим пунктом можливо відклонити, якщо не виконано будь-які вимоги виключно щодо предмета закупівлі. Накладення ЄЦП не відноситься до предмета закупівлі, таким чином, Абзац 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»застосовано неправомірно. Технічна специфікація до предмета закупівлівикладена в Додатку 2, інші вимоги щодо предмету закупівлі- п. 4.1.4.2., пункт 1.4. жодним разом не відноситься до предмету закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник ПАТ "Одеський кабельний завод "ОДЕСКАБЕЛЬ". До даної закупівлі вже була Вами подана вимога з алогічними запитаннями, на що Замовником надані обґрунтуванні відповіді на поставлені питання. Просимо ознайомитись з відповідями Замовника. Ще раз наголошуємо, що Накладення ЕЦП/КЕП на тендерну пропозицію є однією з вимог тендерної документації Замовника, тому Ваша тендерна пропозиція була відхилена на підставі абзацу 2 п. 2. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Відхилення

Номер: c8d8169b5d4744208072b9c13b5be3f4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-25-002323-b.c3
Назва: Відхилення
Вимога:
ПАТ "Одескабель" вважає, що відхилення тендерної пропозиції відбулось незаконно. Абзац 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна пропозиція "не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації"; Оскільки в тендерній пропозиції були невідповідності, які не стосуються предмету закупівлі, Замовник мав застосувати процедуру, передбачену п.16. ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" - повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення повинно містити посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. В цей же час Замовник повідомив про вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності і одночасно відхилив пропозицію. Пунктом 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що " Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей." Таким чином, Замовником порушено право Учасника на виправлення невідповдностей та порушено норми п.9. ст. 26, п.16.ст29 Закону України "Про публічні закупівлі", а норму абзацу 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 цього Закон застосовано неправомірно
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом уважно розглянуті питання, викладені у вимозі від ПАТ "Одеський кабельний завод "ОДЕСКАБЕЛЬ", на що пояснюємо наступне. По-перше, для відхилення пропозиції учасника ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОДЕСЬКИЙ КАБЕЛЬНИЙ ЗАВОД "ОДЕСКАБЕЛЬ", Замовником було застосовано норму Закону а саме: Абзац 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна пропозиція " не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації", так як Учасником не було накладено на свою тендерну пропозицію електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який ідентифікується в системі “Prozorro”, що не відповідає умовам тендерної документації а саме:- п.п 1.4 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Тому тендерна пропозиція Учасника була відхилена з дотриманням норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі». По-друге, відповідно до ч. 16. ст. 29 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закону України «Про публічні закупівлі» - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Таким чином в ч 16. ст. 29 міститься вичерпний перелік випадків за яких Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме: - що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; - на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Отже, як бачимо підстав для застосування цієї норми Закону у Замовника не було. Отже, тендерна пропозиція Учасника ПАТ "Одеський кабельний завод "ОДЕСКАБЕЛЬ" була відхилена з дотриманням норм Закону та жодним чином не порушено право учасника згідно норм ч. 9 ст. 26 та ч. 16. ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: "не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації", Фраза " та іншим вимогам щодо предмета закупівлі" означає, що "умови технічної специфікації" є вимогами щодо предмента закупівлі, а не тендерної документацї. За цим пунктом можливо відклонити, якщо не виконано будь-які вимоги виключно щодо предмета закупівлі. Накладення ЄЦП не відноситься до предмета закупівлі, таким чином, Абзац 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»засто
Дата скасування: 18.06.2020 14:38
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: afc7935957d643b88a5623d96df7a955
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-25-002323-b.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовник у своїй тендерній документації на закупівлю товару: ДК 021:2015 код 31320000-5 Електророзподільні кабелі (Дріт ВПП), № у ЦБД UA-P-2020-05-25-001888-b, п.п. 5.1, пункті 5, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вимагає від Учасника закупівлі документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно Таблиці 3 до Додатку 1 Тендерної документації, на підтвердження інформації зазначеної в довідці, до неї додаються : 1. Не менше одного договору (на вибір Учасника – із 2017 року по 2020 рік) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначений в даній тендерній документації, (під аналогічним договором вважається договір (договори), предметом закупівлі якого є - Дріт ВПП та в якому Учасник виступав у якості постачальника такого товару). 2. Видаткову накладну, про поставку відповідного товару, (не менше однієї видаткової накладної згідно поданого договору). 3. Лист-відгук контрагента, згідно поданого договору. Згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 затвердженого Наказом МЕРТУ від 23.12.2015 року № 1749, код за ДК 021:2015 код 31320000-5 Електророзподільні кабелі на який посилається Замовник, має узагальнену назву, склад і опис якого не містить жодних посилань на конкретні марки кабелів, так само як і марку кабелю чи Дроту ВПП . Не зважаючи на це Замовник, все ж-таки прописує у Тендерній документації вимогу про надання аналогічного договору саме по поставці Дроту ВПП, тобто просить надати договір поставки конкретної марки товару чим встановлює дискримінаційні вимоги і звужує коло учасників на участь у торгах. У своїй більшості рішення АМКУ (наприклад, №9941-р/пк-пз від 26.09.2018) ґрунтуються на тому, чи довів та документально підтвердив замовник необхідність встановлення такої вимоги, чи ні. В разі, якщо замовник доводить і підтверджує встановлення таких вимог, АМКУ визнає їх законними і відхиляє скаргу. Таким чином, віднесення до аналогічних умов договору істотних чи неістотних умов, АМКУ покладає виключно на замовника, який має не тільки встановити такі вимоги, але й довести їх необхідність. За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, в не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні. Всі інші вимоги щодо ціни, строку, контрагентів, та інші, можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Враховуючи, що нинішній Закон не визначає точного переліку істотних умов договору про закупівлю, питання визначення їх має бути виключно на підставі норм Цивільного та Господарського кодексів. Вважаю вимоги Замовника, не доведеними та такими, що не відповідають Ст. 5. «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та такими що порушують права Учасника на добросовісну конкуренцію. На підставі вищевикладеного: - вимагаю від Замовника, прийняти до уваги наведені обставини, внести зміни до Тендерної документації і викласти вимоги наведені у Таблиця 3 до Додатку 1 Тендерної документації в наступній редакції: На підтвердження інформації зазначеної в довідці, до довідки додаються та подаються в складі тендерної пропозиції учасника наступні документи: - 1. Не меньше одного договору (на вибір Учасника – із 2017 року по 2020 рік) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначений в даній тендерній документації, (під аналогічним договором вважається договір (договори), предметом закупівлі якого є - ДК 021:2015 код 31320000-5 Електророзподільні кабелі та в якому Учасник виступав у якості постачальника такого товару). - 2. Видаткову накладну, про поставку відповідного товару, (не менше однієї видаткової накладної згідно поданого договору). - 3. Лист-відгук контрагента, згідно поданого договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дріт ВПП – це мідний дріт з ізоляцією і оболонкою з поліетилену (В – водозанурювальний, П – ізоляція з поліетилену, П - оболонка з поліетилену). Застосовується для розподілу енергії на номінальну змінну напругу 660 В частотою 50 Гц для експлуатації у фіксованому положенні при тривалій роботі водозанурювальних електродвигунів в воді артезіанських свердловин під тиском 7,09 * 106 Па. Особливістю проведення є його стійкість до підвищеного робочого тиску. Таким чином Дріт ВПП є загальне поняття та аж ніякі не марка конкретного виробника кабелю чи дроту і жодним чином не встановлює дискримінаційні вимоги та не звужує коло учасників у торгах. Під поняттям торгова марка слід розуміти ім'я, термін, знак, малюнок або їх поєднання, призначене для ідентифікації товарів і послуг одного продавця або їх групи і диференціації їх від товарів і послуг конкурентів. Атрибути марки: марочні назви, марочний знак, товарний знак, авторське право.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до ТД

Номер: 7fc0392de23b4b28b8603dc253428199
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-25-002323-b.b1
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
Замовник у своїй тендерній документації на закупівлю товару: ДК 021:2015 код 31320000-5 Електророзподільні кабелі (Дріт ВПП), № у ЦБД UA-P-2020-05-25-001888-b, на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним вимогам предмету закупівлі, згідно п.1.2, розділу ІІІ «Інші вимоги до учасника торгів», додатку 2 ТД, разом із пропозицією Учасника просить надати: - п. 1.2. Діючий сертифікат відповідності на товар, що є предметом закупівлі, виданий відповідним акредитованим органом сертифікації. На сьогодні Наказом МЕРТУ від 26.01.2018 року № 93, зареєстрований В МЮУ від 16.02.2018 року № 194/31646, скасовано Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року за № 466/10746 зі змінами та доповненнями «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні». Вимог щодо обов’язкової сертифікації продукції в Україні не встановлено. Вважаю вимоги Замвоника, такими, що не відповідають Ст. 5. «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та такими що порушують права Учасника на добросовісну конкуренцію. На підставі вищевикладеного, вимагаю від Замовника внести зміни до Додатку 2, розділ ІІІ «Інші вимоги до учасника торгів», пункт п. 1.2. Тендерної документації і викласти його в наступній редакції: Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 код 31320000-5 Електророзподільні кабелі (Дріт ВПП) Технічна специфікація подається Учасником у наведеному нижче вигляді у складі тендерної пропозиції Учасника ІІІ. Інші вимоги до учасника торгів: Пункт до якого вносяться зміни: - 1.2. Діючий сертифікат відповідності на товар виданий відповідним акредитованим органом сертифікації, та/або декларацію про відповідність, чи інший документ який підтверджує відповідність товару що є предметом закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Прийнято рішення задовольнити вимогу потенційного учасника шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено