розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 361+700 – км 372+000
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
8 000 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
Період оскарження:22.05.2020 20:27 - 04.06.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Уточнення змісту і форми надання інформації
Номер:72037ff345134f1db08b0a7bae3f2853
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-05-22-001964-a.c3
Назва:Уточнення змісту і форми надання інформації
Вимога:
До пункту 1.1 частини 1 Додатку 3 до тендерної документації: просимо уточнити чи потрібно підтверджувати наявності адміністративного/офісного приміщення і якщо так, то чи необхідно до договору оренди надання листа-підтвердження Орендодавця щодо не заперечення ним використання його матеріально-технічної бази, так як змістом такого договору передбачено використання Орендарем предмету оренди в своїй підприємницькій діяльності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:26.05.2020 15:17
Вирішення:відповідно до умов п.1.1., частини 1, додатку 3 тендерної документації, в підтвердження техніки/обладнання/матеріально-технічної бази, що вказана в довідці, учасники надають наступні документи.
- Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладання/ устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладання/устаткування/матеріально-технчної бази із вказівкою найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу.
- Для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо).
- Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі.
Тобто на абсолютно всю, техніку/обладання/матеріально-технічну базу, що буде вказано в довідці має бути надано відповідне документальне підтвердження, в тому числі і листи від орендодавців, якщо матеріально-технічна база арендована. Разом з цим звертаємо увагу, що вимоги про обов’язкове зазначення адміністративного/офісного приміщення, тендерна документація не містить.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Уточнення змісту і форми надання інформації
Номер:29efba68cb5a435cb064c12f13e87384
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-05-22-001964-a.c2
Назва:Уточнення змісту і форми надання інформації
Вимога:
До пункту 1.3.1 частини 1 Додатку 3 до тендерної документації - просимо уточнити чи має значення дата підготовки позитивних відгуку Замовників на підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, це можуть бути документи підготовлені у будь-який час після завершення виконання договору чи виключно після оголошення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:26.05.2020 13:14
Вирішення:Додаткових умов стосовно дати відгуку тендерна документація не містить
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Уточнення інформації
Номер:b80bfd4411444d579919c2cefb2a1dda
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-05-22-001964-a.a1
Назва:Уточнення інформації
Вимога:
Для оформлення забезпечення тендерної пропозиції просимо уточнити платіжні реквізити замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:26.05.2020 10:50
Вирішення: Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг в Одеській області
код ЄДРПОУ:25829550
IBAN: UA838201720355169004000008577 в ДКСУ, м. Київ