• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ — Одеса, на ділянці км 447+000 – км 448+000. Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху

Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги відмінено

489 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 22.05.2020 17:22 - 27.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 52f3294ecfd74e818781b87d1241447e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-003345-b.c5
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Замовником у тендерній документації встановлені дискримінаційні умови, що звужують коло потенційних учасників та не дають змогу Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі.
Дата розгляду скарги: 16.06.2020 14:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.06.2020 21:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.06.2020 22:21
Дата виконання рішення Замовником: 23.06.2020 11:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення органу оскарження та внесено зміни в умови тендерної документації
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Ленда Іван Володимирович zdv@sea.com.ua http://www.sea.com.ua/
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера

Номер: 96530b4f7c84469697b486200d7b35d7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-003345-b.a4
Назва: Кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера
Вимога:
У пп.1.1. п.1 Додатку №3 Тендерної документації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник для підтвердження інформації про наявність ІТР вимагає cкан-копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). Дана вимога є дискримінаційною, враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного інженера проекту (ГІПа), який повинен мати відповідний кваліфікаційний сертифікат та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, в редакції із змінами внесеними Наказом Мінрегіону № 125 від 19.05.2017 вибір генпроектувальника (проектувальника) для розроблення проектної документації об’єктів будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність сертифіката розробника кошторисної частини проектної документації у відповідального виконавця є обов’язковою лише у випадку, коли розробляється спрощена проектно- кошторисна документація (дефектний акт і кошторис). Виконавець кошторису спрощеної проектно-кошторисної документація є єдиним розробником такої документації (Складання дефектного акту є результатом технічного обстеження, а не інженерно-будівельного проектування). Слід врахувати те, що при розробці проектно-кошторисної документації у повному обсязі, під керівництвом ГІПа, розробники окремих розділів проектно-кошторисної документації (в т.ч. кошторисної частини) можуть не мати кваліфікаційних сертифікатів, незалежно від спеціалізації ГІПа. Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога не є дискримінаційною у звязку з тим, что проектом передбачається складання кошторисної частини проекту сертифікованим інженером кошторисником, який повинен мати відповідний сертифікат. Таким чином ця вимога замовника не суперечить чинному законодавству за дає змогу підтвердити кваліфікацію учасника
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо внесення змін до строку надання послуг.

Номер: bf4ae69736094b4499bf997275170478
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-003345-b.c3
Назва: Щодо внесення змін до строку надання послуг.
Вимога:
У тендерній документації зазначено, що строк надання послуг – до 31.07.2020 р. Враховуючи можливий орієнтовний строк укладання контракту, фактично на надання послуг залишається приблизно 1 місяць. Разом з тим згідно з технічним завданням виконавець повинен отримати технічні умови (офіційний розгляд та видача яких становить 10 робочих днів), провести інженерно-геодезичні, інженерно-геологічні та інструментальні вишукування, розробити робочий проект, погодити основні проектні рішення з усіма відповідними зацікавленими органами (розгляд яких також може становити не менше 10 робочих днів) та пройти експертизу (орієнтовний термін якої буде становити до 30 календарних днів), що фактично неможливо зробити за 1 календарний місяць. У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк надання послуг щонайменше 90 календарних днів з дня укладання договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник вважає, що 30 календарних днів достатньо для виконання робіт передбачених технічним завданням. У разі ненадання технічних умов замовником на дату укладання договору, строк виконання робіт може бути переглянутий.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію щодо аналогічних договорів.

Номер: 84cf5d307c484683af15759ba44112e4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-003345-b.c2
Назва: Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію щодо аналогічних договорів.
Вимога:
У тендерній документації зазначено, що аналогічними договорами вважаються договори на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний протягом останніх 3 років. Враховуючи той факт, що вказані вище системи та комплекси, як правило, є розділами проектної документації під час проектування більш великих об’єктів, просимо внести зміни до тендерної документації, в яких передбачити, що аналогічнім договором вважається повністю виконаний протягом останніх 3 років договір з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект") в складі якої присутні розділи з розроблення зовнішнього освітлення, дорожніх метеостанцій, систем автономного освітлення, майданчиків для влаштування пунктів габаритно-вагового контролю, або з розроблення вимірювальних систем, комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації буде внесено зміни в цій частині
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію

Номер: 96b86585b1ab49de8422d66581b63613
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-003345-b.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію
Вимога:
У вимогах тендерної документації, а саме «Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного* договору» вказано, що Аналогічними вважаються завершені договори (договір) з розробки проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення. Відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2019 р. № 1174 майданчик WIM повинен забезпечувати не вимірювання електричних величин, а вимірювання навантаження на кожну вісь транспортного засобу, габаритів та маси транспортних засобів, фіксацію та розпізнавання номерного знака транспортного засобу, оброблення зібраних даних та передачу інформації та інші функціональні призначення. Оскільки системи WEIGHT-IN-MOTION (WIM) є програмно-технічнім комплексом модулів, сервісів та інформаційних систем, що взаємодіють між собою та разом формують набір функцій, тому не можна вважати аналогічним проекти систем в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення). Також, звертаємо увагу, що у аналогічних договорах відсутні послуги з проектування систем зважування як у русі, так і статичним способом, що не дозволяє взяти участь спеціалізованим саме в цьому напрямку компаніям. Наголошуємо, що вимога Замовника щодо наявності в проектних документаціях розділів з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення не відповідає предмету закупівлі, оскільки розробка проектної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху не передбачає лише проектування зовнішнього освітлення, дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення. А тому, виокремлювати їх для підтверження аналогічності договору є безпідставним. Вимоги щодо аналогічних договорів запропоновані Замовником не є співставними з комплексом заходів, що необхідно виконати в процесі проектування комплексів зважування у русі. Враховуючи вищенаведене, вважаємо вимогу Замовника щодо аналогічних договорів такою, що не відповідає принципам публічних закупівель, вимагаємо відкорегувати вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінації до потенційних Учасників у відповідності до принципів публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерну документацію буде внесено зміни в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Статус вимоги: Задоволено