• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (6 лотів) Лот №1 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 0+000 – км 6+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №2 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 6+000 – км 12+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №3 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 12+000 – км 17+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №4 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 17+000 – км 23+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №5 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 23+000 – км 30+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №6 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 30+000 – км 36+900, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків, Миколаївська область

Завершена

745 094 438.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 552 278.93 UAH
Період оскарження: 22.05.2020 17:17 - 04.07.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо дорожньої розмітки

Номер: 49f94c8f13564a5882698cf84f457466
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-003328-b.c1
Назва: Щодо дорожньої розмітки
Вимога:
Відповідно до тендерної документації Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів та відповідно, обсягів робіт, зокрема, влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком в обсязі та влаштування горизонтальної дорожньої розмітки фарбою. Згідно пункту п. 6.3 Галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт" при поточному середньому ремонті виконуються роботи відповідно до 6.3.1 - 6.3.6. Пунктом 6.3.5 зазначених Норм передбачено такий вид робіт як відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки. Звертаємо увагу Замовника, що зазначені Норми не містять деталізації способу виконання таких робіт (фарбою або пластиком), як це передбачено у тендерній документації. Тобто, учасник, який має намір прийняти участь у цій закупівлі, може мати досвід виконання робіт з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки, однак у разі, якщо аналогічний договір не буде містити спосіб їх виконання фарбою та пластиком, то такий учасник буде вважатись таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником у тендерній документації. Виходячи з вищевикладеного, з метою додержання принципу недискримінації учасників, установленим статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом виключення способу влаштування горизонтальної дорожньої розмітки «фарбою та пластиком».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Вашу вимогу та повідомляє, що в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 6d1a621758b34a96b8228b4f4f0b5362
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-003328-b.b4
Назва: скарга
Скарга:
неправомірне відхилення скаржника та неправомірне допущення до аукціону ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.08.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.07.2020 19:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.08.2020 18:58
Дата виконання рішення Замовником: 31.08.2020 15:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15811-р/пк-пз від 19.08.2020 і скасовано рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - КОНСОРЦІУМА "ОБ'ЄДНАННЯ ДОРОЖНИКІВ УКРАЇНИ"
Задовільнена: Так
Автор: КОНСОРЦІУМ "ОБ'ЄДНАННЯ ДОРОЖНИКІВ УКРАЇНИ", Ірина Попович +380505467179 doroga_ukraine@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 92fef509c2334946acde74f49c73debb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-003328-b.b5
Назва: скарга
Скарга:
неправомірне відхилення скаржника та неправомірне допущення до аукціонуОАО "ДСТ № 4 г.Брест"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.08.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.07.2020 20:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.08.2020 22:04
Дата виконання рішення Замовником: 31.08.2020 15:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15809-р/пк-пз від 19.08.2020 і скасовано рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - КОНСОРЦІУМА "ОБ'ЄДНАННЯ ДОРОЖНИКІВ УКРАЇНИ"
Задовільнена: Так
Автор: КОНСОРЦІУМ "ОБ'ЄДНАННЯ ДОРОЖНИКІВ УКРАЇНИ", Ірина Попович +380505467179 doroga_ukraine@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 4928f6b9bf9a4e418a355e4eb42c64fb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-003328-b.b6
Назва: скарга
Скарга:
неправомірне відхилення скаржника , неправомірне допущення до аукціону ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.08.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.07.2020 19:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.08.2020 19:05
Дата виконання рішення Замовником: 31.08.2020 15:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15812-р/пк-пз від 19.08.2020 і скасовано рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - КОНСОРЦІУМА "ОБ'ЄДНАННЯ ДОРОЖНИКІВ УКРАЇНИ"
Задовільнена: Так
Автор: КОНСОРЦІУМ "ОБ'ЄДНАННЯ ДОРОЖНИКІВ УКРАЇНИ", Ірина Попович +380505467179 doroga_ukraine@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 5e7e51132b4146149768425a5796dc9c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-003328-b.b7
Назва: скарга
Скарга:
неправомірне відхилення скаржника , неправомірне допущення до аукціону ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.08.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.07.2020 20:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.08.2020 22:06
Дата виконання рішення Замовником: 31.08.2020 15:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15808-р/пк-пз від 19.08.2020 і скасовано рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - КОНСОРЦІУМА "ОБ'ЄДНАННЯ ДОРОЖНИКІВ УКРАЇНИ"
Задовільнена: Так
Автор: КОНСОРЦІУМ "ОБ'ЄДНАННЯ ДОРОЖНИКІВ УКРАЇНИ", Ірина Попович +380505467179 doroga_ukraine@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 57d0ed65577043d49486b52c1c6cdf5f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-003328-b.b9
Назва: скарга
Скарга:
неправомірне відхилення скаржника та неправомірне допущення до аукціону ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.08.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.07.2020 19:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.08.2020 19:00
Дата виконання рішення Замовником: 31.08.2020 15:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15810-р/пк-пз від 19.08.2020 і скасовано рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - КОНСОРЦІУМА "ОБ'ЄДНАННЯ ДОРОЖНИКІВ УКРАЇНИ"
Задовільнена: Так
Автор: КОНСОРЦІУМ "ОБ'ЄДНАННЯ ДОРОЖНИКІВ УКРАЇНИ", Ірина Попович +380505467179 doroga_ukraine@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: cac0b79f79834e93bedbb58c19303a36
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-003328-b.b8
Назва: скарга
Скарга:
неправомірне відхилення скаржника, неправомірне допущення до аукціону ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.08.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.07.2020 19:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.08.2020 19:02
Дата виконання рішення Замовником: 31.08.2020 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15813-р/пк-пз від 19.08.2020 і скасовано рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - КОНСОРЦІУМА "ОБ'ЄДНАННЯ ДОРОЖНИКІВ УКРАЇНИ"
Задовільнена: Так
Автор: КОНСОРЦІУМ "ОБ'ЄДНАННЯ ДОРОЖНИКІВ УКРАЇНИ", Ірина Попович +380505467179 doroga_ukraine@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 7f587f0922a944bd96037c6d65ce5f2a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-003328-b.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» Шановний Замовнику, у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 21.07.2020 р. б/н підставою відхилення нашої тендерної пропозиції зазначено: «Не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі зак п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону), а саме: Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» не надано документальне підтвердження (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) на машини поливально – мийні, зазначені в п.12 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (умови тендерної документації, визначені п.1 Додатку №1 до тендерної документації). ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» категорично не погоджується із рішенням Замовника. Повідомляємо, що у файлі «1 Підтвердження наявності техніки» нашої тендерної пропозиції містяться свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на машини поливально – мийні (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниці), зазначені в п.12 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), що залучаються за договором про надання послуг дорожньо-будівельних машин та механізмів № 01/06 від 01.06.2019р. у ТОВ «СПМК-17». Ви можете ознайомитись із їх змістом на сторінках 53 та 54 файлу. Вважаємо, що помилковість рішення Замовника про, начебто, відсутність свідоцтв про державну реєстрацію поливально-мийних машин є наслідком грубого порушення Замовником вимог ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», яке саме по собі є підставою для скасування Оскаржуваного рішення. Так, дана процедура була оголошена 22.05.2020р., а тому проводиться відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, яка набрала чинності 19.04.20.2020р. Згідно ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей». Аналогічні положення містяться і у п. 3.3. ч. 3 Розділу V Тендерної документації. У даному випадку Замовник відхилив пропозицію нашого підприємства через невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а саме – наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів на машини поливально-мийні, які «не знайшов» Замовник, відносяться до документів що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію відповідно до ст. 16 Закону. А тому, в силу прямої вказівки ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний був надіслати нашому підприємству повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому зазначити: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник же в свою чергу, на підставі ч.9 ст. 26 Закону мав право виправити невідповідності (у випадку їх наявності) шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин. І лише після цього Замовник повинен був розглянути уточнений пакет документів, в результаті чого мав право зробити висновок про відповідність або невідповідність ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону. У даній закупівлі Замовник не розміщував жодного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у Учасника не було 24 години для того щоб надати інформацію/пояснення з приводу «невідповідностей», і Замовник розглянув пропозицію Учасника без урахування виправлень. Таким чином, Замовником було грубо порушено процедуру закупівлі, зокрема ч. 16 ст. 29, ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», що саме по собі є достатньою підставою для скасування рішення про відхилення пропозиції нашого підприємства. Щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції AzVirt MMC Учасник AzVirt MMC надав Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі від 28.06.2020 № 01/06. У п. 34 Довідки зазначена інформація про штатного працівника - Машиніста Бульдозера – Савчука Олександра Степановича, однак трудової книжки на вищезазначеного працівника, всупереч вимогам тендерної документації, не надано. Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. За таких обставин, Замовник зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, і лише у випадку, якщо учасник виправить вищезазначений недолік – допустити учасника ло аукціону. ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» звертається до вас із вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин відхилення нашої тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з публікацію англійської мовою за предметом закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (6 лотів) Лот №1 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 0+000 – км 6+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №2 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 6+000 – км 12+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №3 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 12+000 – км 17+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №4 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 17+000 – км 23+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №5 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 23+000 – км 30+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №6 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 30+000 – км 36+900, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» в якій виявило бажання взяти участь. Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ВИМАГАЄ: 1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ. Також просимо надати коментарі стосовно допущення тендерної пропозиції AzVirt MMC до аукціону, з урахуванням вищезазначеної інформації, про наявність невідповідностей умовам тендерної документації у пропозиції AzVirt MMC. До цієї Вимоги також додаємо: - фотофіксацію відповідних поливально-мийних машин, яка підтверджує їх фактичну наявність - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів із тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР»
Вирішення: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула вимогу ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» (далі – Учасник) та повідомляє наступне. Відповідно до умов тендерної документації (пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації), в учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), серед іншого, машини поливально-мийні у кількості 2 одиниць. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів. ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» у п.12 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) зазначив наявність машин поливально-мийних ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць, при цьому останнім, в складі тендерної пропозиції не надано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) саме на машини поливально – мийні. Слід зазначити, що вказані у вашій вимозі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць, не містять інформації, що саме вони є машинами поливально-мийними, також такої інформації не містить жодний документ, наданий в складі вашої тендерної пропозиції. Відповідно підпункту 5.2 пункту 5 розділу тендерної документації, документально підтверджена інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям надається останнім згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації. У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником цією тендерною документацією, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Крім того, Замовник звертає увагу Учасника, що відповідно до п.16 ст.29 Закону та умов п.3.3 тендерної документації, останній розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей саме уразі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а не у разі відсутності в складі тендерної пропозиції учасника документів, що вимагались тендерною документацією. Замовником виявлена саме відсутність документів, що передбачались тендерною документацією, а не невідповідність в інформації та/або документах, тому Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника, з повним дотриманням норм законодавства та умов тендерної документації. Також інформуємо, що Законом не передбачено надання коментарів стосовно допущення чи недопущення до аукціону тендерної пропозиції тих чи інших учасників, п.3 ст.31 Закону передбачено лише надання відповіді учаснику, який звернувся до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, що і виконано Замовником в повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 3137da1afac0493285268092cb4bb007
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-003328-b.c3
Назва: Вимога
Вимога:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» Шановний Замовнику, у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 21.07.2020 р. б/н підставою відхилення нашої тендерної пропозиції зазначено: «Не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі зак п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону), а саме: Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» не надано документальне підтвердження (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) на машини поливально – мийні, зазначені в п.12 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (умови тендерної документації, визначені п.1 Додатку №1 до тендерної документації). ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» категорично не погоджується із рішенням Замовника. Повідомляємо, що у файлі «1 Підтвердження наявності техніки» нашої тендерної пропозиції містяться свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на машини поливально – мийні (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниці), зазначені в п.12 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), що залучаються за договором про надання послуг дорожньо-будівельних машин та механізмів № 01/06 від 01.06.2019р. у ТОВ «СПМК-17». Ви можете ознайомитись із їх змістом на сторінках 53 та 54 файлу. Вважаємо, що помилковість рішення Замовника про, начебто, відсутність свідоцтв про державну реєстрацію поливально-мийних машин є наслідком грубого порушення Замовником вимог ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», яке саме по собі є підставою для скасування Оскаржуваного рішення. Так, дана процедура була оголошена 22.05.2020р., а тому проводиться відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, яка набрала чинності 19.04.20.2020р. Згідно ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей». Аналогічні положення містяться і у п. 3.3. ч. 3 Розділу V Тендерної документації. У даному випадку Замовник відхилив пропозицію нашого підприємства через невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а саме – наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів на машини поливально-мийні, які «не знайшов» Замовник, відносяться до документів що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію відповідно до ст. 16 Закону. А тому, в силу прямої вказівки ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний був надіслати нашому підприємству повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому зазначити: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник же в свою чергу, на підставі ч.9 ст. 26 Закону мав право виправити невідповідності (у випадку їх наявності) шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин. І лише після цього Замовник повинен був розглянути уточнений пакет документів, в результаті чого мав право зробити висновок про відповідність або невідповідність ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону. У даній закупівлі Замовник не розміщував жодного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у Учасника не було 24 години для того щоб надати інформацію/пояснення з приводу «невідповідностей», і Замовник розглянув пропозицію Учасника без урахування виправлень. Таким чином, Замовником було грубо порушено процедуру закупівлі, зокрема ч. 16 ст. 29, ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», що саме по собі є достатньою підставою для скасування рішення про відхилення пропозиції нашого підприємства. Щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції AzVirt MMC Учасник AzVirt MMC надав Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі від 28.06.2020 № 01/06. У п. 34 Довідки зазначена інформація про штатного працівника - Машиніста Бульдозера – Савчука Олександра Степановича, однак трудової книжки на вищезазначеного працівника, всупереч вимогам тендерної документації, не надано. Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. За таких обставин, Замовник зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, і лише у випадку, якщо учасник виправить вищезазначений недолік – допустити учасника ло аукціону. ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» звертається до вас із вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин відхилення нашої тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з публікацію англійської мовою за предметом закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (6 лотів) Лот №1 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 0+000 – км 6+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №2 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 6+000 – км 12+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №3 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 12+000 – км 17+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №4 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 17+000 – км 23+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №5 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 23+000 – км 30+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №6 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 30+000 – км 36+900, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» в якій виявило бажання взяти участь. Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ВИМАГАЄ: 1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ. Також просимо надати коментарі стосовно допущення тендерної пропозиції AzVirt MMC до аукціону, з урахуванням вищезазначеної інформації, про наявність невідповідностей умовам тендерної документації у пропозиції AzVirt MMC. До цієї Вимоги також додаємо: - фотофіксацію відповідних поливально-мийних машин, яка підтверджує їх фактичну наявність - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів із тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР»
Вирішення: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула вимогу ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» (далі – Учасник) та повідомляє наступне. Відповідно до умов тендерної документації (пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації), в учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), серед іншого, машини поливально-мийні у кількості 2 одиниць. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів. ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» у п.12 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) зазначив наявність машин поливально-мийних ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць, при цьому останнім, в складі тендерної пропозиції не надано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) саме на машини поливально – мийні. Слід зазначити, що вказані у вашій вимозі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць, не містять інформації, що саме вони є машинами поливально-мийними, також такої інформації не містить жодний документ, наданий в складі вашої тендерної пропозиції. Відповідно підпункту 5.2 пункту 5 розділу тендерної документації, документально підтверджена інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям надається останнім згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації. У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником цією тендерною документацією, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Крім того, Замовник звертає увагу Учасника, що відповідно до п.16 ст.29 Закону та умов п.3.3 тендерної документації, останній розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей саме уразі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а не у разі відсутності в складі тендерної пропозиції учасника документів, що вимагались тендерною документацією. Замовником виявлена саме відсутність документів, що передбачались тендерною документацією, а не невідповідність в інформації та/або документах, тому Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника, з повним дотриманням норм законодавства та умов тендерної документації. Також інформуємо, що Законом не передбачено надання коментарів стосовно допущення чи недопущення до аукціону тендерної пропозиції тих чи інших учасників, п.3 ст.31 Закону передбачено лише надання відповіді учаснику, який звернувся до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, що і виконано Замовником в повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено