• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з відпочинку дітей

Місце надання послуг- заклади відпочинку та оздоровлення, що знаходяться на узбережжі Чорного моря, Азовського моря (крім лиманів) - Херсоська, Одеська, Миколаївська, Запорізька області. Кількість путівок– 60 штук тривалістю відпочинкової зміни 14 календарних днів цілодобового перебування у закладі. Строк надання послуг: з 03 серпня по 23 серпня 2020року. Обов"язкова умова: наявність басейну від 15 метрів

Завершена

504 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 040.00 UAH
Період оскарження: 22.05.2020 16:32 - 04.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: ae6ab2ebd8bf42d1ae3cdb4efd56fcc3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-003165-b.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Шановні посадові особи Замовника! Яким нормативним документом ви користувались щодо зміни довжини басейну? Відповідно ДБН В.2.2-13-2003 чітко визначена довжина : 50 та 25 метрів. Отже, надаючи перевагу одному із учасників ви дискримінуєте всіх інших потенційних учасників. Маючи природне водоймище взагалі не доцільне використання штучного басейну. Таким чином, не зрозуло бажання Замовника тренувати спортсменів у штучному, хлорованому басейні. Замість повноцінного оздоровлення та тренування дітей в природному водоймищі з лікувальними властивостями. Виходячи з логіки Замовника, можна мати басейн та знаходитися в будь-якій частині України і не бути розташованим на узбережжі Чорного та Азовського морів. Просимо усунути дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику торгів! Тендерний комітет КЗБМР ДЮСШ №1 нагадує що з 19.04.2020 року набрала чинності нова редакція Закону України «Про публічні закупівлі»відповідно до змін, внесених Законом України 19.09.2019 р. № 114-IX, якою ми куруємося на сьогодні. Також повідомляємо Вам що згідно п.3 ст.22 Закону, де зазначено що ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Тому вимога щодо наявності басейну - це та вимога, яку ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Ця вимога не є дискримінаційною, оскільки басейн має не один чи два учасника, а значно більша кількість. Нами була прийнята та розглянута вимога від учасника, який має басейн меншої довжини та хоче приймати участь в торгах, ми задовольнили дану вимогу, тим самим даючи змогу учасниу взяти участь в торгах. Тому ніякої дискримінації тут немає. Звичайно, у вас є можливість оскаржити дану закупівлю у встановленому законом порядку.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 01.06.2020 15:54
Підтвердження вирішення: В зв'язку з оголошеним карантином на усій території України, з 12.03.2020 р. було призупинені навчально - тренувальні заняття, тому гостро стоїть питання максимально ефективного перебування вихованців на оздоровленні в контексті продовження учбово-тренувальних занять, що, відповідно, вимагає наявність плавального басейну. Також враховано той факт, що вихованці відділення плавання складають 51 % від загальної кількості учнів ДЮСШ № 1. Вимоги, встановлені нами у тендерній документації не є дикримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням потреб та критеріїв якісних послуг батьками наших вихованців, та, нашим вимогам відповідає не один, а велика кількість учасників, адже достатньо дитячих закладів, які можуть взяти участь у нашій процедурі закупівлі.
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення дискримінаційних умов

Номер: 87539ae8fe0849b8a6809b026efea6eb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-003165-b.a2
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний замовнику, ваша тендерна документація містить дискримінаційну умову щодо розміру басейну, довжиною не менше 25 метрів. Наш заклад знаходиться на узбережжі Чорного моря перша берегова лінія, має величезний пляж та огороджену зону акваторії моря для дітей, а також величезний басейн довжиною 16 метрів. Вказана дискримінаціна умова унеможливлює нашу участь у вашій закупівлі через менші розміри нашого басейну. Просимо усунути вказану дискримінаційну умову шляхом внесення змін до тендерної документації. Дякуємо за розуміння. Додадтково повідомляємо, що жоден з відомих нам закладів не має басейну такої довжини - 25 метрів, що, вірогідно, послугувало причиною того, що ваша попередня закупівля не відбулася через недостатню кількість учасників. ТОВ "КО "Сонячний берег" взагалі немає ніякого басейну. Наявна дискримінаційна умова є підставою для звернення до органу оскадження з метою зобов'язати замовника усунути її.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду вимоги ТК вирішив зняти вимогу щодо наявності басейну не менше 25 метрів, нотомість встановив вимогу щодо наявності басейну не менше 15 метрів .
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 28.05.2020 15:31
Підтвердження вирішення: В зв'язку з оголошеним карантином на усій території України, з 12.03.2020 р. було призупинені навчально - тренувальні заняття, тому гостро стоїть питання максимально ефективного перебування вихованців на оздоровленні в контексті продовження учбово-тренувальних занять, що, відповідно, вимагає наявність плавального басейну. Також враховано той факт, що вихованці відділення плавання складають 51 % від загальної кількості учнів ДЮСШ № 1. Вимоги, встановлені нами у тендерній документації не є дикримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням потреб та критеріїв якісних послуг батьками наших вихованців, та, нашим вимогам відповідає не один, а велика кількість учасників, адже достатньо дитячих закладів, які можуть взяти участь у нашій процедурі закупівлі.
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 76978c7b476e4dc0b368afbfd5473410
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-003165-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановні посадові особи Замовника! Законодавством чітко сформовані вимоги щодо розташування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, а саме: визначене місце розташування, з урахуванням природно-кліматичних умов та спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні, на земельній ділянці, розташованої на найбільш сприятливих територіях, поблизу лісових масивів і водоймищ, суху, чисту, добре провітрювану та інсольовану. Інших вимог не передбачено чинним законодавством. Вимога щодо розташування крім лиманів- дискримінаційна. Зазначення в документації вказаної вимоги є прямим порушенням принципів недискримінації учасників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», тому просимо виключити дані вимогу в тендерній документації В тендерній документації Замовник встановив вимоги, що «наявність пляжу на першій береговій лінії (на відстані не більше 500 м від закладу відпочинку». При цьому, Замовник жодним чином не обґрунтував, якими саме нормативно-правовими актами керувався при встановленні даних вимог. Слід зауважити, що вищевказані вимоги взагалі не передбачені чинним законодавством України. Зазначення в документації вказаних положень є прямим порушенням принципів недискримінації учасників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», тому просимо виключити дані вимогу в тендерній документації. Також в Тендерній документації Замовник встановив обов’язкову вимогу щодо наявності басейну 25 метрів на території закладу. Слід зазначити, що відповідно до Державних санітарних правил і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 № 23 (v0023588-99), щодо наявності басейну, п. 3.15. ДСанПіН 5.5.5.23-99 зазначено: «При відсутності на території оздоровчого табору природних водоймищ рекомендується обладнання штучних басейнів у відповідності до ВСН-46-88 "Спортивные и физкультурно-оздоровительные учреждения. Нормы проектирования", затверджених Держцивільбудом 30.05.86 р. № 182, та довідковим посібником "Оздоровительные учреждения для детей и подростков". Таким чином, дана норма є виключно рекомендованою, а не є обов'язковою. Зазначення в документації вказаних вимог є прямим порушенням принципів недискримінації учасників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», тому просимо виключити дані вимогу в тендерній документації. Також Реєстру закладів оздоровлення та відпочинку не існує, а заклади повинні бути внесені до реєстру майнових обєктів оздоровлення та відпочину та бути верифіковані. Отже, зазначення в документації вказаних вимог є прямим порушенням принципів недискримінації учасників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», тому просимо виключити дані вимоги в тендерній документації. У випадку якщо замовник не приведе свою тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства будемо вимушені звернутися до органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду вимоги ТК вирішив зняти вимогу в Дод.3 Розд.3 п.2 щодо того щоб "ДЗОВ повинен бути включеним до Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку" та замінити даний пункт пунктом «ДЗОВ повинен бути внесеним до реєстру майнових обєктів оздоровлення та відпочину та бути верифікованим. З усіма іншими вимогами про внесення змін до тендерної документації тендерний комітет не погоджується і вважає встановлені нами вимоги обґрунтованими і доцільними
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 25.05.2020 16:28
Підтвердження вирішення: На запит учасника процедури закупівлі щодо визнання окремих положень тендерної документації такими, що містять дискримінаційний характер, тендерний комітет відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступні роз’яснення: Повноваження стосовно визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі покладаються на тендерний комітет замовника. Тендерний комітет формує вимоги до предмета закупівлі на підставі Положення про порядок направлення вихованців КЗБМР ДЮСШ № 1 до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, затвердженого на засіданні Голів батьківських комітетів відділень, згідно наявних критеріїв доцільності та необхідності. Вимога щодо оздоровлення дітей саме на узбережжі Чорного та Азовського морів (крім лиманів) була сформована батьківськими комітетами свідомо, із врахуванням факту необхідності оздоровлення дітей,та посилаючись на властивості Чорного моря, що, у порівнянні з водами лиманів та заток, характеризуються кориснішими властивостями. Лиман - затоплена пригирлова частина річкової долини (або балки), що перетворилась у мілку й витягнуту затоку. Рівень води в лиманах нижчий за рівень моря, живлення відбувається переважно за рахунок малих річок або інфільтрації морської води чи під час прориву коси внаслідок шторму. Вода лиманів є малосолоною і маломінералізованою через те, що в них впадають води річок, тому вона менш цілюща, ніж морська. Води Чорного моря, за складом близькі до мікроелементів складу людської крові, серед них бром, йод, хлор, натрій, калій, кальцій, магній, сульфати, карбонати. На глибині, Чорне море має сіро-водневі сполуки, які роблять повітря і воду корисними для людини . Щодо обрання місця розташування оздоровчого закладу саме на узбережжі Чорного та Азовського морів, наявності пляжу на першій береговій лінії, то ця вимога встановлена замовником з врахуванням побажань батьків дітей, які були прописані в Положенні про порядок направлення вихованців КЗБМР ДЮСШ № 1 до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, затвердженого на засіданні Голів батьківських комітетів відділень, в а саме: шлях дітей не повинен перетинатися автомобільними шляхами з твердим покриттям, з огляду на безпеку дітей та з метою максимального наближення оздоровчого закладу до пляжу. В зв'язку з оголошеним карантином на усій території України, з 12.03.2020 р. було призупинені навчально - тренувальні заняття, тому гостро стоїть питання максимально ефективного перебування вихованців на оздоровленні в контексті продовження учбово-тренувальних занять, що, відповідно, вимагає наявність плавального басейну. Також враховано той факт, що вихованці відділення плавання складають 51 % від загальної кількості учнів ДЮСШ № 1. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дикримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням потреб та критеріїв якісних послуг батьками наших вихованців, та, нашим вимогам відповідає не один, а велика кількість учасників, адже достатньо дитячих закладів, які можуть взяти участь у нашій процедурі закупівлі. Враховуючи викладене, тендерний комітет не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.